Spock 2008


Spock
 Share

Recommended Posts

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey Spockie, hvorfor er du egentlig i dårlig form? Spinner du ikke 30 gange om ugen? :blink:

Desuden vil jeg gerne rette en undskyldning... jeg har tidligere svinet Heroes da jeg syntes ideen bag serien var plat.. i praksis fungerer det fantastisk og jeg er blevet grebet utrolig meget af serien, den er for fed... jeg følger med i al for mange serier pt :blush:

Held og lykke med at komme i bedre form hvis det da i det hele taget er muligt :superman:

Edited by TLunau
Link to comment
Share on other sites

Fast>> mange tak!! lige over :tongue:

Hey Spockie, hvorfor er du egentlig i dårlig form? Spinner du ikke 30 gange om ugen? :blink:

Ak.. som Arne siger.. det var dengang, det bliver kun til 3-4 gange ugentligt for tiden.

Forsøgte at tage på, men pga operation, skader, sygdom m.v. er jeg mest igang med genoptræning frem for træning :)

Vi ser hvordan det går.. og SÅ slemt er det altså heller ikke, det er bare ikke optimalt :innocent:

Desuden vil jeg gerne rette en undskyldning... jeg har tidligere svinet Heroes da jeg syntes ideen bag serien var plat.. i praksis fungerer det fantastisk og jeg er blevet grebet utrolig meget af serien, den er for fed... jeg følger med i al for mange serier pt :blush:

Du behøver ikke undskylde. jeg er faktisk ikke så super vild med serien.. den er ok.. specielt afslutningen på sæson 2 var fin.. men synes ikke den fanger mig som Lost/Prison Break/Dexter ... men fin fin :)

Held og lykke med at komme i bedre form hvis det da i det hele taget er muligt :superman:

Mange tak skal du have - der er rum for forbedring..

Ak det var dengang - i dag er vi flere som mistænker at Lars efterhånden skal have begynderhjælp til at indstille en Bodybike :laugh:

Heheh. du ved det svier når du siger sådan noget.. måske har du ret... hehe..

og SÅ skal der logges fra dagens træning..

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 30. januar 2008

Tid: Kl 17

Sted: Colosseum, Napoli, Italia

Program: Full Body

Bænkpres:

- 10 @ 50kg

- 10 @ 70kg

- 10 @ 80kg

- 08 @ 90kg

- 06 @ 95kg

- 06 @ 95kg

- 04 @ 100kg

- 04 @ 100kg

Hmm mistænker vægtene til at være lettere end skrevet.. ..eller også var det de søde italienske piger der vimsede omkring, der gav det ekstra adrenalinpump.. (kæresten var også med, måske hjalp det :tongue: )

Squat:

- 10 @ 50kg

- 10 @ 70kg

- 10 @ 80kg

- 08 @ 90kg

- 08 @ 90kg

- 06 @ 95kg

- 06 @ 95kg

Military Pres:

- 10 @ 50kg

- 08 @ 55kg

- 06 @ 60kg

- 05 @ 60kg

- 04 @ 64kg (rep PR :blink: .. those chicks hehe )

- 05 @ 60kg

Denne gang var der 3 bittesmå italienere der stod og gloede mærkeligt på øvelsen, jeg blev bare NØDT til at løfte de 64kg

BB Bent Over Row:

- 10 @ 50kg

- 08 @ 70kg

- 08 @ 70kg

- 06 @ 80kg

- 06 @ 80kg

- 05 @ 80kg

BB Incline Bænkpres:

- 10 @ 60kg

- 10 @ 70kg

- 08 @ 80kg

- 04 @ 85kg (rep PR)

Definitely because of the chicks..

DB Lateral Raise:

- 10 @ 14kg

- 10 @ 16kg

- 10 @ 16kg

- 10 @ 16kg

Cable Row:

- 10 @ whatever

- 08 @ whatever + lidt mere

- 06 @ fucking heavy

- 04 @ for tungt

Leg Extensions:

- 4 x 10 @ whatever

God old school maskine med kædetræk.. rox!

Leg Curl:

- 4 x 10 @ whatever

Ditto

Cable Crunch:

- 6 x 15 @ whatever

Leg Raise:

- 5 x 15

Incline DB Flyes:

- 3 x 12 @ 20kg

Pas nu på skulderen!

DB Pullover:

- 3 x 15 @ 40kg

Afslutningspump

DB Biceps Curl:

- 2 x 10 @ 16kg

- 2 x 10 @ 18kg

- 05 @ 21kg

- 08 @ 19kg

Triceps Reb-halløj:

- 4 x 10 @ whatever

Ikke mere energi, stor arbejdsmængde, godt jeg var tanket op på protein og havregryn inden træningen.

Efter træningen vejede jeg mig for første gang siden engang i november/december. Resultat 83 kg..

Ikke dårligt. De næste 2 mdr vil jeg meget meget gerne op på 85kg men af erfaring ved jeg hvor svært/umuligt det bliver.. specielt hvis jeg tillader mig at cykle lidt mere igen.... men forsøget skal da gøres..

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi lige skulle have lyst til at komme forbi eller hvad :tongue:

Syntes nu den, der med at de italienske chiks giver PR's - er lidt en fornærmelse :sneaky2::laugh:

I er da velkomne er jeg sikker på - men I skal skynde jer for jeg tager hjem søndag aften.

Mht "chicks" så hælder jeg faktisk mest til den ide' at vægten ikke helt passede - altså at man ikke helt kunne stole på vægten af stænger m.v. .. og SÅ mange chicks er der ikke i Napoli.. der er faktisk kun een :wub:

Link to comment
Share on other sites

I er da velkomne er jeg sikker på - men I skal skynde jer for jeg tager hjem søndag aften.

Mht "chicks" så hælder jeg faktisk mest til den ide' at vægten ikke helt passede - altså at man ikke helt kunne stole på vægten af stænger m.v. .. og SÅ mange chicks er der ikke i Napoli.. der er faktisk kun een :wub:

Nååårh! d040.gif

Link to comment
Share on other sites

Desværre tilbage fra Napoli, nåede at se SuperBowl i nat (i "selskab" med Arne).

Efter arbejde, til Fields for dagens træning:

Mandag d. 4. januar 2007

Tid: kl 1730

Sted: Fields

Program: Bryst/Skulder/Triceps

Bænkpres:

- 10 @ 50kg

- 10 @ 70kg

- 10 @ 80kg

- 08 @ 90kg

- 06 @ 95kg

- 05 @ 100kg

- 08 @ 90kg

Kørte rigtigt godt, god styrke idag.

Gassen var dog lidt gået af ballonen til efterfølgende øvelse:

Military:

- 10 @ 50kg

- 10 @ 50kg

- 05 @ 55kg

- 05 @ 55kg

- 05 @ 55kg

Ikke imponerende.. men skal dog siges at jeg måtte hiven stangen op fra jorden, idet squat racket var optaget.

DB Laterals:

- 10 @ 15kg

- 10 @ 15kg

- 10 @ 15kg

- 09 @ 15kg

Machine Seated Decline Bench:

- 3 x 12 @ whatever

DB Pullover:

- 12 @ 42kg

- 12 @ 42kg

- 12 @ 42kg

Reb Triceps Pushdown:

- 5 x 10 @ whatever

Rart at være hjemme, rart at være lidt igang igen.

Styrken begynder så småt at nærme sig normale tilstande, men begge skulder piver voldsomt, ligesom venstre håndled har noget betændelse som gør nas når jeg presser.. .. det er en balance på knivsæg.. håber kroppen holder og at der ikke kommer store skader foreløbig.

God aften til MOLboerne

Link to comment
Share on other sites

Kreatin Load dag 1

Startet på ny omgang kreatin-load idag, dette indlæg for at holde mig selv i ørerne her de første 8-10 dage hvor der skal loades.

Dagens indtag: 2 x 10mg = 20mg

Er lidt nervøs for at loade igen, i efteråret blev jeg sindssygt væskefyldt i hovedet :blush: .. skal nok blive skægt igen.

Link to comment
Share on other sites

Det var sandelig ikke meget. :tongue:

Ups, det var så gram jeg mente :blush:

Ellers ville det godtnok tage lang til at loade :laugh:

Vægten i Fields' bliver den jeg går ud fra..

Aftenvægt efter træning = startvægt på perioden: 82 kg :unhappy:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 5. februar 2007

Tid: kl 18

Sted: Fields

Program: Ryg/Ben/Mave/Biceps

BB Row:

- 10 @ 50kg

- 10 @ 60kg

- 08 @ 70kg

- 08 @ 70kg

- 05 @ 75kg

- 05 @ 75kg

- 05 @ 75kg

- 05 @ 75kg

Squat:

- 10 @ 50kg

- 10 @ 60kg

- 10 @ 70kg

- 10 @ 70kg

- 10 @ 80kg

- 10 @ 80kg

- 10 @ 80kg

1 Arm DB Row:

- 10 @ 42kg

- 10 @ 42kg

- 10 @ 42kg

Hyper Extensions;

- 3 x 20

Swissball Crunch:

- 5 x 20 @ 15kg

Cable Crunch:

- 5 x whatever

Leg Raise:

- 3 x 20

DB Biceps Curl:

- 5 x 10 @ 16kg

-------------------------------------

Kreatin Load Dag 2: 2 x 10gram

Føj hvor det skidt smager grimt.. opkast-reflekser in da house

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 6. februar 2007

Tid: kl 17

Sted: Royal

Program: Cycling Basis v. ego

Tid: kl 18

Sted: Royal

Program: Cycling Elite v. ego (feat. MarianneB og Arne)

------------------------------------------

Kreatin Load Dag 3: 1 x 10 gram

Kunne ikke overskue mere

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 8. februar 2008

Tid: kl 1830

Sted: Fields

Program: Bryst/Skulder/Triceps

Bænkpres:

- 10 @ 50kg

- 10 @ 70kg

- 10 @ 90kg

- 03 @ 100kg

- 03 @ 100kg

- 03 @ 100kg

- 03 @ 100kg

- 03 @ 100kg

- 03 @ 100kg

Seated DB Shoulder Pres:

- 10 @ 20kg

- 10 @ 22kg

- 10 @ 24kg

- 10 @ 26kg

- 10 @ 28kg

- 10 @ 28kg

Mange halve og hele år siden jeg har kørt øvelsen sidst, derfor pyramideformen... må ikke blive for ofte, skulderen brokker sig gevaldigt.

DB Laterals:

- 10 @ 14kg

- 10 @ 16kg

- 10 @ 16kg

- 09 @ 17kg

- 10 @ 16kg

DB Pullover:

- 12 @ 42kg

- 12 @ 42kg

- 12 @ 42kg

Machine Flyes:

- 4 x 12 @ whatever

Machine Incline Bænkpres:

- 3 x 12 @ whatever

Hammer Strength er eneste maskiner man kan køre uden at få flået skuldre i stykker

Cable Triceps Pushdown:

- 5 x 10 @ whatever

--------------------------------------------------

Kreatin Load Dag 5: 2 x 10 gram

Update: det er faktisk løgn, jeg kan ikke tage mig sammen til at kvæle de sidste 10 gram her nu.. fy for helvede!

Update2: så fik jeg det kvalt.. men det holdt hårdt.. føj føj føj. .

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Tror du skal tage en snak med Armada om kosttilskud. Han lappede sit i sig i dag som slik.

Lyder ikke som om du holder længe med det kreatin-selvpineri. :wink:

Om jeg fatter hvordan nogen kan få det skidt ned.. det er en lidelse uden lige.. det tricker en bræk-refleks i min hals, og jeg må kæmpe voldsomt for ikke at kaste hele herligheden op igen.. hver eneste gang jeg prøver at drikke det l*rt..

Bare tanken om kreatin får gang i gag-reflekserne.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Om jeg fatter hvordan nogen kan få det skidt ned.. det er en lidelse uden lige.. det tricker en bræk-refleks i min hals, og jeg må kæmpe voldsomt for ikke at kaste hele herligheden op igen.. hver eneste gang jeg prøver at drikke det l*rt..

Bare tanken om kreatin får gang i gag-reflekserne.. :blush:

Som jeg husker det var kreatin-loading også lidt af en prøvelse, og det kreatin jeg havde opløste sig ikke særlig godt.

Mener jeg kørte 5g i en ½ liter vand - godt med tryk på hanen og så slamme det inden det når at bundfælde igen.

Når først loadingen var overstået røg der bare 5g i træningsshaken og det kunne stort set ikke smages.

For at det ikke skal være løgn sidder jeg og får helt dårlig smag i munden nu (og dårlige minder) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Som jeg husker det var kreatin-loading også lidt af en prøvelse, og det kreatin jeg havde opløste sig ikke særlig godt.

Mener jeg kørte 5g i en ½ liter vand - godt med tryk på hanen og så slamme det inden det når at bundfælde igen.

Når først loadingen var overstået røg der bare 5g i træningsshaken og det kunne stort set ikke smages.

For at det ikke skal være løgn sidder jeg og får helt dårlig smag i munden nu (og dårlige minder) :laugh:

Jeg bruger samme teknik.

10 gram i shakeren.. maxpower på vandet, slam, bunde.. men .. . så kommer brækreflekserne og de varer ved 20-30 secs.

Derefter skal man skynde sig at drikke noget "rent" vand, skylle mund osv.

Jeg orker ikke at splitte indtaget op over mange gange om dagen, så det bliver 10 gram morgen + 10 gram aften.

Når vi nu er ved det - er 5 gram dagligt så egentlig ikke i overkanten hvis vi taler vedligeholdelsesdosis?

Ikke at der sker noget ved det, mit indtryk var bare at normalt er vedligeholdelsesindtag 2 gram dagligt?

Anyway.. tid til at sove.. :)

Imorgen står den på puny legs og narkoman-ryg..

Desuden en kontrolvejning efter 6 dages load.

Allerede nu føles det som om jeg har taget 2-3 kg på i væskeansamling, haha.. skal nok blive morsomt at veje.... føler mig ihvertfald som en kraftigt oppustet ballon :tongue:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Hvis lortet i forvejen dårligt kan opløses tror jeg der er stor forskel på 5 og 10 gram. 1x10 kan meget vel være mere end dobbelt så slemt som 2x5. :wink:

Bemærk også jeg skrev 5g i træningsshaken, hvilket for mig betød 3-4 gange om ugen. Læs den T-nation tråd jeg linker til i FAQ'en om hvorfor det er en mindst lige så god måde at gøre det på som ca 2g dagligt.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 9. februar 2008

Sted: Fields

Program: Ben/Ryg/Biceps/Mave

Inflammation i venstre underarm, har svært ved at køre rows uden store smerter i armen (bicepssenen) :unhappy:

Kreatin Load dag 6: 2 x 10 gram

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share