Steen's log


Team Kanulle
 Share

Recommended Posts

Her kommer så ugens opdatering.

2 timers spinning (tirsdag og lørdag = 1 time hver gang)

151,2 km MTB fordelt over 3 ture

1188 hjdmtr.

25,13 km/t

Lørdag havde jeg valgt at prøve min edge af i et spinninglokale, og det var faktisk meget sjovt at se at jeg på en spinningcykel kunne køre 3,6 km med en gennemsnit puls på 137 med kun et forbrug på 426 kcal. så det fortæller vel lidt om at Garmin har noget at arbejde med.

Den næste uge bliver der nok ikke cyklet så meget da jeg på lørdag skal deltage og være instruktør i et 12 timers spinningevent.

Jeg har 1 time som instruktør og de sidste 11 timer tager jeg i salen med de øvrige, så søndag ved jeg ikke om jeg skal ud at cykle, måske. :dry:

skal du cykle 12 timer i træk, det bliver sku hårdt, de 3 timer var ok hårdt, kunne nok godt tage 3 timer mere, men 12 timer tror jeg ikke jeg kunne.

Held og lykke.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

skal du cykle 12 timer i træk, det bliver sku hårdt, de 3 timer var ok hårdt, kunne nok godt tage 3 timer mere, men 12 timer tror jeg ikke jeg kunne.

Held og lykke.

Ja det skal jeg, har ført kørt både 8 og 12 timer ved 24 timers arangement, så nu skal det prøves med 12 timer i træk, så det næste bliver vel 24 timer. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Denne uges aktiviteter, selv om der ikke er så meget at berette om, og især når noget ikke går som man har planlagt, her tænker jeg på mit 12 timers spinning.

De første 4 timer gik rigtig godt højt tempo og masser af energi, men herefter gik jeg ligesom lidt død, og så var det bare nedaf bakke, så efter 6 timer valgte jeg at tage 1 times pause for at se om det ville hjælpe, så min 7 time var den sidste jeg kørte, her kunne jeg ikke få pulsen op (max 125) og jeg svedte næsten som normalt, så her valgte jeg at gøre som jeg havde sagt da jeg startede min instruktør time på dette arangement, nemlig at alle skulle lytte til deres krop signaler for den ville fortælle hvornår det er tid til at stoppe og det var det min gjorde.

Så nu har jeg besluttet at jeg ikke køre så mange timer i træk mere, måske skulle jeg begynde at tænke på hvor gammel jeg i grunden er. :unhappy:

2 times spinning (tirsdag)

7 timers spinning (lørdag)

34,5 km MTB

246 hjdmtr.

25,5 km/t

Link to comment
Share on other sites

I denne uge har jeg begivet mig ind på et område jeg få en del år siden dyrkede utrolig meget, men pga. dårlige achillessener har jeg ikke løbet i mange år. :unhappy:

Jeg prøvede sidste vinter på et løbebånd men mine sko var nok for dårlige, det gik i hvertfald ikke.

I torsdag valgte jeg så at prøve at købe et par løbesko, ikke nigle vildt dyre nogle for hvis det går vil jeg ikke stå med nogle sko jeg ikke kan udnytte, måske både en og dårlig ide, god fordi jeg ikke taber så mange penge på det, dåelig fordi skoene ikke er 100 % optimale, men valge faldt på et par Nike, ville dog helst have haft nogle Asics men fandt ikke nogle til en fornuftig pris.

Fredag var jeg så ude at løbe en tur, valgte at tage hunden med da jeg så have en undskyldning for det langsomme tempo :innocent: og her 2 dage efter har jeg ondt i lår og skinneben, men det viste jeg jo det ville komme, og indtil nu har jeg ikke mærket mine achillessener, så nu skal jeg bare se til på onsdag for så er det tid til tur 2.

Ugens motion:

Tirsdag:

1 times spinning

Fredag:

4,35 km løb

8,9 km/t (ikke noget at prale af :bigsmile: )

Lørdag og søndag:

81,22 km MTB

428 hjdmtr.

25,1 km/t

Link to comment
Share on other sites

Så er det tid til ugens opdatering - løbeturene er det ikke blevet så meget til, kun 1 tur da mine ben stadig ikke er kommet sig over den første tur (samtidig kom der nogle spændinger i min lægmuskel, hved ikke havd det er), så lige nu ser det ud til at jeg kun kan nå 1 tur i næste uge, men så har benene det forhåbenligt også fint.

Jeg har nået mine sædvanlige 2 cykelture, den ene i sønderjylland hvor jeg kørte en af de ture jeg kørte da vi boede dernede, og der er ikke så mange bakker så det gik fint, borset fra at jeg fik en sivepunktering ca. 15 km fra mål men kunne dog trille hjem.

Ugens tal:

Tirsdag:

1 times spinning

Fredag:

4,26 km løb

9,5 km/t (bedre end sidste gang)

Lørdag og søndag:

92,68 km MTB

392 hjdmtr.

26,8 km/t

Edited by Team Kanulle
Link to comment
Share on other sites

Så er det tid til ugens opdatering - løbeturene er det ikke blevet så meget til, kun 1 tur da mine ben stadig ikke er kommet sig over den første tur (samtidig kom der nogle spændinger i min lægmuskel, hved ikke havd det er), så lige nu ser det ud til at jeg kun kan nå 1 tur i næste uge, men så har benene det forhåbenligt også fint.

Jeg har nået mine sædvanlige 2 cykelture, den ene i sønderjylland hvor jeg kørte en af de ture jeg kørte da vi boede dernede, og der er ikke så mange bakker så det gik fint, borset fra at jeg fik en sivepunktering ca. 15 km fra mål men kunne dog trille hjem.

Ugens tal:

Tirsdag:

1 times spinning

Fredag:

4,26 km løb

9,5 km/t (bedre end sidste gang)

Lørdag og søndag:

92,68 km MTB

392 hjdmtr.

36,8 km/t

Det er et super snit på MTB :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ugens historie må være om min løbetur - i starten gik det rigtig fin og jeg troede at al min ømhed var et oderstået kapitel, så efter ca. 1,5 km valgte jeg at gå mine 200 m også løbe igen og efter 1 km yderlige kom der noget spænding i min højre læg, valgte at løbe lidt videre, men måtte stoppe op og gå igen, 200 m senere vlagte jeg så at løbe det sidste stykke vej hjem, ikke den bedste beslutning for her kom der så den samme spænding i venstre læg og højre læg var ved at være godt øm. I dag søndag kan jeg stadig mærke begge mine læg muskler, og jeg ville godt vide hvad der er i vejen med mine lægge. Fremover sætter jeg distancen ned og mærker jeg noget går jeg resten af vejen hjem til jeg kan løbe ordenligt.

Ugens tal:

Mandag:

1 times spinning

Tirsdag:

1 times spinning

Onsdag:

4,3 km løb

10,1 km/t (bedre end sidste gang) :bigsmile:

Lørdag:

60,07 km MTB

460 hjdmtr.

26,4 km/t

Edited by Team Kanulle
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Denne opdatering rummer de sidste 14 dage da jeg i sidste weekend var på besøg på fyn så der blev der ikke cyklet udenfor, men 2 timers spinning blev det da til, også i denne uge blev det til 2 timer + 2 gange udenfor.

Min første tur udenfor i går blev lidt af en prøvelse da jeg har haft 1 spinningtime først for derefter at tage ud at cykle, der var jo lidt vind og det var i grunden meget sjovt for når man skal op ad bakkerne med den modvind mindede det lidt om at cykle i Frankrig bortset fra at de ikke er så lange, det blev dog til 43 km.

I dag blev til et lidt længere tur, her var der heller ikke så meget vind men gårsdagens spinning og cykeltur sad i mine ben så selv om jeg havde lidt medvind på vej hjemad syntes jeg det var hårdt.

Hvad angår min "løbekariere" er den lagt i ruiner, mine achillessener vil ikke som jeg vil og derfor vil jeg ikke løbe mere.

Ugens tal:

4 timers spinning

Lørdag:

43 km MTB

Søndag:

63 km MTB

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Status på året der er ved at være slut.

Jeg havde proklameret at jeg ville smide nogle kg, det blev også til en del med nogen af deet har sneget sig på igen, men jeg forsætter kampen i 2009.

Hvad angår motionsdelen syntes jeg slev det er gået rigtig godt, jeg har fået cyklet en del, dyrket en del spinning, forsøgt at løbe og som nok er det eneste jeg ikke har haft held med, da det kun er blevet til 3-4 ture før mine ben ikke ville længere.

Spinning ved jeg ikke lige hvor mange timer det er blevet til, skal jeg komme med et gæt må det blive omkring 60 - 70 timer, hvoraf jeg har 3 event med, 1 på 12 timer, 1 på 7 timer og den sidste var på 5 timer.

Min udendørs cykling er der kommet rigtig mange km på, og med den virkelige store oplevelse i turen der hedder Le Grand Alpes hvor jeg cyklede 625 km og kravlede over 14500 højdemeter (og det var nærmest kravlende, hurtig kan man ikke sige det var), det var nok det største jeg har oplevet på min cykel i 2008.

Hvis jeg sige noget negativt omkring min cykling er det nok der hvor jeg smed kæden i et forkert gearskifte og måtte slippe en rigtig god gruppe i JP Århus Rundt her i forsommeren, men det kan jeg jo kun takke mig selv for, men hvor kan man køre hurtig på sådan en gang galskab bagefter.

Jeg kørte i alt i 2008:

179 ture, 80 på racer, 79 på MTB

9838 km, 5830 på raceren, 4008 på MTB

296000 kcal. burde give et vægttab på ca. 30 kg :bigsmile: så der er plads til at tabe sig.

372 timer 17 min. og 48 sek. har jeg tilbragt på cyklen i år.

26,4 km/t samlet på alle ture

Godt nytår til alle der læser mine indlæg, vi ses i 2009 :4band:

Link to comment
Share on other sites

Nyt år er begynt og der er nogle mål jeg vil prøve at nå i år.

Det vigtigste er nok at det der er kommet på i vægt siden Oktober skal af igen, så mit første mål er at komme ned på de 78 kg jeg var i sommers og det skal være inden pinsen, men det er jo kun 6 kg. :wink:

På motions siden vil jeg se om jeg kan nå 12000 km, dels på MTB og raceren.

Året er allerede godt begynt med 3 ture på MTB og jeg håber på en 4 tur i morgen.

140,2 km

870 Hjdmtr.

24,52 km/t

Vægten sagde 84,1 Kg

Link to comment
Share on other sites

Så er det tid til opdatering af både min motion og min vægt. Med vægten er det gået fint jeg har smidt 1,5 kg den første uge så jeg er langt foran mit mål, måske jeg skulle opgrader men det ser vi på næste lørdag. Motion er er også gået som planlagt, 2 ture på MTB og 2 x spinning, her i dag cyklede jeg nemlig 51 km fra kl. 07.45 og så lige 1 times spinning kl. 10.15, så har som sådan fået starte lørdagen.

I søndags da jeg var ude at cykle var der 2 ting som drillede mig, 1 - jeg styrtede efter ca. 4 km af min tur men kom ikke noget udover et knæk på stolheden og et stort blåt mærke på mit lår, 2 - min Garmin Edge ville ikke overføre min fil fra denne tur, og jeg tror jeg har prøvet alt, er også i kontakt med Garmin men de er en uge om at svare på de mails man sender dem, så med det tempo ved jeg ikke om jeg får et svar.

Næste uge får jeg nok ikke så meget motion da jeg onsdag skal til massør og nok får at vide jeg skla holde mig i ro et stykke tid for at det hjælper, vi må se om det kan overholdes. :blink:

Ugens motion:

Søndag:

51,57 km

24,75 km/t

Tirsdag:

1 times spinning

Lørdag:

51,58 km

25,71 km/t

1 times spinning

Vægt: 82,6 kg

Link to comment
Share on other sites

Vægte har ikke helt været på min side i denne uge, mest er det jo selvforskyldt, så næste uge skal jeg tilbage på banen igen.

Til trods for at jeg var vd massør i onsdag har jeg holdt mig til motionsplanen, og samtidig kan jeg se at jeg mangler 20 km så har jeg kørt de lige så mange km som i januar 08.

Ugens motion:

Søndag:

63,95 km

23,1 km/t

Tirsdag:

1 times spinning

Lørdag:

52,89 km

25,29 km/t

Vægt: 82,4 kg

Link to comment
Share on other sites

En stille uge med masser af arbejde, og vægten kom igen over på min side.

Motionsdelen er der cyklet 3 ture, 1 tur i søndags hvor den største udfordring var et sted hvor de havde gravet vejen væk så der var lige nogle forhindringeer der skulle paseres og så vinden var også rimmelig kraftig.

Efter jeg var kommet hjem og skulle læse dataerne over for turen kunne de ikke læses for anden gang i år og så var den også gået ud endervejs på turen. Garmin ved ikke hvad de skal gøre andet end jeg skal downloade den seneste version (ver. 2.6), det har jeg så gjort og sker det en gang mere indlever jeg den og så ma jeg jo se hvad de siger.

Fredag og lørdag er det også blevet til ture, fredag i stormvejr så det blev meget mørkt inden jeg nåede hjem, det er virkerlig ulækkert at møde nogle biler med lang lys på de små veje, man kan jo ikke se hvor grøften er.

Lørdag måtte jeg vende om og starte på en lidt anden tur da jeg kom i tanke om at jeg havde glemt at låse døre til huset - øv.

Ugens motion:

Søndag:

65,0 km

24,03 km/t

Tirsdag:

1 times spinning

Fredag:

60,7 km

22,0 km/t

Lørdag:

60,2 km

25,93 km/t

Vægt: 81,8 kg. :smile:

Link to comment
Share on other sites

En stille uge med masser af arbejde, og vægten kom igen over på min side.

Motionsdelen er der cyklet 3 ture, 1 tur i søndags hvor den største udfordring var et sted hvor de havde gravet vejen væk så der var lige nogle forhindringeer der skulle paseres og så vinden var også rimmelig kraftig.

Efter jeg var kommet hjem og skulle læse dataerne over for turen kunne de ikke læses for anden gang i år og så var den også gået ud endervejs på turen. Garmin ved ikke hvad de skal gøre andet end jeg skal downloade den seneste version (ver. 2.6), det har jeg så gjort og sker det en gang mere indlever jeg den og så ma jeg jo se hvad de siger.

Det er så træls når man bare får et standart svar af supporten :devil:

Får du fejl når du forsøger at hente det over på computeren? det har jeg også prøvet efter jeg hade slettet en lap på selve 705'eren, men hvis jeg bare lader være men at pille ved 705'eren er der ikke nogle problemer.

Har du fået kort til at virke?

Link to comment
Share on other sites

Får du fejl når du forsøger at hente det over på computeren? det har jeg også prøvet efter jeg hade slettet en lap på selve 705'eren, men hvis jeg bare lader være men at pille ved 705'eren er der ikke nogle problemer.

Har du fået kort til at virke?

Til det sidste - jeg købte et nyt kort på et micro sd-kort

Det sker gerne når jeg cykler og skifter mellem de forskellige muligheder der at se mens man cykler - de sidste 2 gange har det været når jeg har kørt efter en bane som jeg tidligere har kørt.

Link to comment
Share on other sites

I denne uge har vægten så snydt mig, men jeg ved godt hvad der galt og det er ikke motionen, så jeg må se at få gjort noget ved den kost. Hvis jeg finde på en unskyldning må det være det danske håndboldlandshold, for at sætte mig ud i sådanne nogle perioder med spæning, hvor jeg bare måtte have noget at spise (trøst efter kampen mod Polen) for så at have pulsen godt oppe i kampen mod Tyskland (selv om jeg sad i en stol), flere af sådanne nogle kampe og man kan tabe sig ved at se dem ????.

På min arbejdsplads har vi snakket om væggttab en dag da vi spiste middagsmad - her kom der et forslag op som man måske skulle overveje - iskolde øl virker slankende, på grund at kroppen skal varme dem op og så bruger den energi og man taber sig, til det kan man så spise marsipanbrød da det jo er hakkede mandler og mandler/nødder skulle jo være sundt at spise. Så vi kom frem til at 5 marsipanbrød og 5 iskolde øl og man var godt i gang med vægttabet. :blink:

Nå men jeg har jo også være ude at cykle i denne uge, hvor min kæde og kassette så meddelte mig at nu var det hvist på tide at det blev skiftet, så jeg har i dag være ude at købe nyt, så kan jeg jo prøve det af i morgen.

Sådan ser en tur ud når den bliver uploadet i Garmin Connect

Summary:

Activity Type: Mountain Biking

Event Type: Training

Total Time: 02:24:15

Distance: 56.03 km

Elevation Gain/Loss: 542 m / 547 m

Sådan ser en tur ud når den bliver uploadet i Garmin Training Center

Summary:

Training Total Time: 02:24:15

Distance: 56.03 km

Elevation Gain/Loss: 501 m / 525 m

Ellers ser min uge sådan ud:

Søndag:

54,01 km

25,5 km/t

Fredag:

56,03 km

23,3 km/t

Lørdag:

50,27 km

24,1 km/t

Lørdag:

1 times spinning

Vægt: 81,9 kg. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

I søndags skiftede jeg min krans og kæde på MTB og kørte en tur inden jeg skulle til sønderjylland og til en 80 års fødselsdag.

På cyklenturen føltes det som om noget havde sat i mit bagdæk, men det forsvandt før jeg nåede at stoppe, så da jeg mærkede det igen om mandagen, kontrolerede jeg dækket, men fandt ingenting, så fredag kørte jeg igen en tur, heller ikke noget denne hvor jeg kunne se hvad problemmet var, så lørdag morgen skulle jeg lige have en tur inden jeg skulle til Farum, for en 50 års fødselsdag, her kunne jeg rigtig mærke der var noget galt og kiggede igen på dækket mens jeg kørte og kunne på venstre side se en udposning på dækket så jeg kørte forsigtigt hjem og så til min rædsel at det ikke var dækket men fælgen der var revnet ved ventilen, så der måtte et nyt hjulsæt til.

Dette har jeg så fået monteret og skal ud at prøve det i morgen.

Vægten er det gået rigtig godt med, men jeg tror den er smuttet lidt i denne weekend, vi må se på lørdag.

Ellers ser min uge sådan ud:

Søndag:

50,28 km

24,0 km/t

Tirsdag:

1 times Spinning

Fredag:

60,75 km

25,6 km/t

Lørdag:

54,04 km

25,8 km/t

Vægt: 81,5 kg.

Edited by Team Kanulle
Link to comment
Share on other sites

En noget rodet uge med masser af sygebesøg og lytte til sygdomme, og som forsætter ind i næste uge, så der gik lidt ged i det med at passe på og spise rigtig om aftenen.

Men der kom masser af cykling ud af det da jeg lige skulle have luft en gang i mellem, søndag var udset til den dag hvor jeg skulle prøve de nye hjul, men pga at jeg have været i KBH. om lørdag til søndag formiddag var der ikke meget energi den dag, så mandag morgen kunne jeg komme afsted, men om det var vinden, de nye hjul eller der stadig var noget af lørdags festen der stadig hang i kroppe ved jeg ikke men det rullede i hvertfald ikke ret godt, tirsdag gik det lidt bedre selvom det var sent inden jeg kom afsted så fik jeg dog en lille tur hvor det foregik herinde i byen da jeg ikke er glad for at cykle på de mørke landeveje, og jo jeg har skam lys på cyklen.

Onsdag var det næsten det samme som tirsdag men kom dog noget før afsted så det var ikke så meget bykørsel som tirsdag, fredag er min sævanlige tur hjem fra arbejde og her til morgen blev det også til en tur, men det VAR KOLDT, hold da op, men varmen kom forholdsvis hurtigt så der var i grunden ikke så slemt og det var faktisk først da jeg efter at var kommet hjem og skulle køre til cycling at jeg opdage at der stadig var - 4,5 grader.

Ugens motion:

Mandag:

51,72 km

22,7 km/t

Tirsdag:

37,54 km

24,0 km/t

Onsdag:

50,3 km

24,7 km/t

Fredag:

60,78 km

25,6 km/t

Lørdag:

52,14 km

25,0 km/t

1 times Spinning

Vægt: 81,2 kg.

Link to comment
Share on other sites

Endnu en uge med sygebesøg, men også en del spinning/cykling.

Søndag startede med en tur i snevejr eller slud = vådt og koldt, men en god tur. Tirsdag og torsdag var der spinning på programmet, fredag cyklede jeg den sævanlige tur hjem fra arbejde og om 2 uger tror jeg ikke jeg skal bruge lygter mere på den tur.

Lørdag skulle jeg tidlig op for at køre familien til toget, møj hamrende træt var men ihvertfald indtil jeg kom hjem igen havde jeg besluttet at jeg skulle cykle inden mit lørdags spinning, så da jeg var lidt træt lagde jeg mig på sofaen (dum ting at gøre), vågnede 1 time før jeg skulle til spinning så cykelturen blev lige efter spinning og noget kortere end normalt på en lørdag, da spinningtimen sad i benene, det er nu lettere at cykle først og så tage en spinningtime bagefter. :blush:

Har lige købt carbonhjul til raceren så nu kan foråret bare komme jeg er klar.

Ugens motion:

Søndag:

65,68 km

24,1 km/t

Tirsdag:

1 times spinning

Torsdag:

1 times spinning

Fredag:

60,75 km

25,3 km/t

Lørdag:

1 times Spinning

40,06 km

25,5 km/t

Vægt: 81,2 kg.

Edited by Team Kanulle
Link to comment
Share on other sites

Månedens sidste skulle også lige bruges til 2 sygebesøg, et i min gamle hjemegn og et på Skejby, og ingen af besøgene var særlige sjove.

I søndags syntes jeg at jeg var lidt træt og ikke havde den store lyst til at cykle så jeg sprang over, men tog så en tur onsdag i stedet for og så den sædvanlige fredags og lørdagstur.

I dag var jeg så heldig at møde en der skulle samme vej som mig efter ca 50 km, så da jeg havde hentet ham og kørt forbi lå han sig i mit baghjul, som sådan i orden indtil han satte mig opad en kort men stejl bakke, :blush: men jeg hentede ham igen for så at køre hver sin vej.

Ugens motion:

Tirsdag:

1 times spinning

Onsdag:

60,75 km

24,9 km/t

Fredag:

60,82 km

25,6 km/t

Lørdag:

66,01 km

25,0 km/t

Total for Februar

771, 64 km :bigsmile:

I alt i år

1478,11 km :bigsmile:

Vægt: 81,2 kg. :blush:

Link to comment
Share on other sites

I denne uge har jeg afspadseret noget af de timer jeg har i overskud, så planen var at der skulle køres nogle km på MTB, men sygebesøg, vind og vejr har gjort sit til at motivationen ikke var så stor som den burde have været, her kan jeg mærke at jeg skal finde nogle at cykle med, enten i en klub eller på en anden måde for ellers tror jeg ikke jeg kan bevare min motibarion.

Men lidt cykling er det da blevet til, 4 ture hvoraf den sidste her i dag var godt lang og i grunden med et fornuftigt tempo, lige nu køre jeg ikke noget specielt træning udover at få nogle km i benene til jeg kommer over på raceren.

Den tur i dag gik fra Brabrand - Harlev - Skovby - Galten - Låsby - Knudshole (når man svinger til venstre kommer der en kraftig stigning- fed bakke) - Nygårde - Hemstok - Mesing - Stilling - Virring - Solbjerg - Onsted - Ballen - Ask - Tisset - Kolt - Ormslev - Brabrand.

Dette er en rigtig flot tur, lettere kuperet.

Ugens motion:

Søndag:

67,45 Km

25,6 km/t

Mandag:

56,28 Km

25,2 km/t

2 timers spinning

Tirsdag:

1 times spinning

Onsdag:

40,05 km

26,3 km/t

Lørdag:

87,90 km

25,9 km/t

Vægt: 81,2 kg.

Link to comment
Share on other sites

Så er det igen blevet tid til opdatering af ugens forløb, en uge som har budt på dejligt arbejde og lidt cykling. Turene har ikke været noget speciel, bare nogle af de samme ture som jeg jeg plejer at cykle dog med lidt ændringer. Jeg har også i ugens løb prøvet at ændre lidt på mine statistik beregninger så jeg nu kan se hvor mange procenter i højdemeter jeg har kørt på alle mine ture, på de km jeg har kørt ligger jeg på 0,668 % stigning, til sammenligning med Marmottaen i rankrig hvor der på de ca. 174 km er ca. 2,874 % stigning hele vejen rundt.

Ugens motion:

Søndag:

51,45 Km

22,5 km/t

Tirsdag:

1 times spinning

Torsdag:

50,75 km

25,0 km/t

Fredag:

67,33 km

23,7 km/t

Lørdag:

51,95 km

24,8 km/t

Vægt: 81,1 kg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share