Squat = Big-ass-legs??


Ethan Hunt
 Share

Recommended Posts

Hej alle!

Undrede mig lige over en ting...

Alle råber højt om at Squat er guds egen øvelse.... :w00t:

Men tjener den anden funktion end at gøre de røv/ben muller den træner, større og stærkere?

(har bla. hørt at den "øger" testeron produktionen, nu da det er nogle store muskelgrupper den træner, og hermed øges andre muskelgrupper også i masse. Holder den påstand??)

Mvh Ethan

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Squat er en øvelse som stort set indbefatter alle kroppens muskler. Derudover sætter benøvelser i almindelighed og squat i særdeleshed ekstra "fut" i hele kroppens vækst potentiale. Ingen benøvelse = lille vækst alle steder.

Squat er en gudeøvelse rationelt set. Men følelsesmæssigt kan jeg nu bedre lide dødløft og bænkpres.

Link to comment
Share on other sites

squat æder dine ben, røv og ryg(lænd).. og så er jeg sikker på at der er et hav af stabiliserings muller også..

Det er vigtigt at løfte tungt, af de årsager du selv bringer frem, det værende sig specielt bænken, squatten og dødløften... det stimulerer, mig bekendt en markant(har ingen tal desværre) øgning af din normale testosteron/væksthormon produktion (sikkert også andre godter).

Du kan løfte dagen lang, men hvis hormonerne ikke er på plads, vokser du ikke (hence... AAS)..

Link to comment
Share on other sites

Ice eye> Men det er kooooooooooooooldt!

Hellere :treadmill:

ej.. er ikke den store løber. Hellere gå :walking:

Hmm det andede mig at der kom flere hormoner ud af Squat... Men eftersom at de eneste kommentarer jeg har fået efter påbegyndelse af HST (er midt i 2 cyklus) var: Større røv :bootyshake: og lidt større biceps... så gad jeg ligesom ikke lave røv øvelser længere.. da jeg IKKE ville opnå større bagdel :angry:

Dette på trods af at det ikke engang var rigtig squat, men en lignende i en maskine (ben pres)

Mvh Ethan

Link to comment
Share on other sites

....Armoured Female... lyder som en lidt brutal type... sårn en der tiltrækkes af mænd der kan bide en jernstang over og klage over at den ikke smager nok af rust

Nej, tværtimod. AF er skam en meget feminin pige. At hun så samtidig er yderst stærk og ikke er et pivedyr i træningmæssig henseende (som mange piger desværre er), gør det jo bare endnu bedre ;)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Feminin.... leger med over 100kg... Ej, det passer ligesom ikke sammen...
Det kan du mene....omvendt så er det heller ikke særligt maskulint at lege med technogym maskiner i Form & Fitness :lol:
Og så står den vel på Cacao challange og Squat konkurrence eller hvad??

Jeg ved ikke hvordan man siger det her på en pæn måde....men nogen gange er du ufattelig lam at høre på :ugone2far:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share