Squat = Big-ass-legs??


Ethan Hunt
 Share

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Flot helle (slang ord)!

Du undgår at svare på mine spørgsmål, for-sjov-provokerer-mig og bliver fornærmet over en for-sjov replik, meget mildere end din!

Du siger jeg ikke er maskulin... yeah rigt... haha

Og synes at JEG er for langt ude når jeg siger at i holder Cacaomælk challange... Tag dig dog sammen knægt! :ugone2far:

Mvh Ethan

Link to comment
Share on other sites

Hellere lege med Technogym maskiner end at bide i jernstængerog klager over manglende rustsmag og købe for 500 kr blandede medikamenter for nogles vedkommende!

Og svar mig lige ærligt på denne her, hvis jeg nu har set nogle inde i F&F som jeg synes mit mål ligger i det område, hvorfor skal jeg så skifte klub og alt muligt andet, når de nu engang er blevet sådan i F&F??

Mvh Ethan

Link to comment
Share on other sites

Hej EH. Du bør selvfølgelig træne der, hvor du har det bedst med at træne, men alle er vel interesseret i at træne så optimalt som muligt, så derfor kunne du sikkert med fordel for meget gavn af at lytte til alle rådene på MOL, samt evt. nå dit eget mål hurtigere - og hvem ved - måske kommer der et nyt mål for dig, når du først har nået dit første mål... Så du kan jo lige så godt træne så optimalt som muligt fra starten, hvis du har muligheden for det.

Tiger

Link to comment
Share on other sites

Hej Tiger

Ok fair nok... lyder rimeligt...

Men hvad er det lige præcist jeg ikke har mulighed for i F&F, som jeg kan få alle mulige andre steder? Der er et (af mig) ubenyttet squat stativ, kan snildt komme til dødløft osv. Hvad er det lige præcist jeg skal optimere? Jeg er ikke vokset helt ud af deres udstyr, man kan jo altid finde løsvægte der flyder rundt omkring til at smide ovenpå ;)

Men HVOR slemme er maskiner egentligt?? Det er et meget forhadt begreb.. er de virkeligt så slemme?

Mvh Ethan

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke den rette til at svare på dette, da jeg selv er rimelig grøn inden for alt dette. Dog har jeg læst og læst og læst, og synes der er utrolig spændende, og prøver at tage ved lære at alle de mange gode råd man kan få herinde. Det er da en omvæltning i starten, og der er sikkert også mange øvelser man skal læse meget om for at være sikker på at køre dem rigtigt. Jeg tror bare, at når flertallet på MOL taler om deres gode erfaringer, så er der da noget om snakken.. Jeg kørte også selv meget i maskinerne før hen, og gør det også stadigvæk lidt - det er jo også sjovt at variere lidt. Jeg ved ikke HVOR slemme maskinerne er, men jeg lytter når de mere erfarne snakker, og prøver mig frem... Overvejer PT TJ´s fundamente træning for begyndere, som udelukkende kører med basisøvelser - og så bliver det jo vildt spændende at se før og efter stats...

Give it a chance..

:wave:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Voravong
de eneste kommentarer jeg har fået efter påbegyndelse af HST (er midt i 2 cyklus) var: Større røv :bootyshake: og lidt større biceps... så gad jeg ligesom ikke lave røv øvelser længere.. da jeg IKKE ville opnå større bagdel :angry:

Dette på trods af at det ikke engang var rigtig squat, men en lignende i en maskine (ben pres)

Lav partial squat, den rammer gluteusmuskelerne og biceps femoris i mindre grad end full squat, samtidig med at den rammer quadracips næsten lige så meget som full squat. Så vidt jeg husker i hvert fald.

Link to comment
Share on other sites

Har først lige set denne tråd, og blev meget overrasket så jeg bliver lige nød til at kommentere.

"Feminin.... leger med over 100kg... Ej, det passer ligesom ikke sammen..."
HJÆLP... Hvad fanden sker der??? For ca. 2 år siden tog jeg over 100kg i en eller anden smart benpreshalløj maskine... før jeg fylder 24 år dødløfter jeg min. 100kg (håber jeg, det er i maj).

Hvis du ser en flot kvinde med langt hår, lækker make up osv. osv hvor du står i og sopper i din egen mundvand, hun fortæller så hun dødløfter 110 kg, falder det feminine så af hende??? Nej vel :retard:

Og til pigerne... Hvordan skal jeres mænd være?

De skal have en dejlig fast squatmås.... som min kærestes :drool:

Link to comment
Share on other sites

Det her er et spørgsmål!

Det er ikke meningen at det skal støde nogen!

Får man ikke anderøv af Squat?? Kender tidl. dk mester i vægtløftning (over hovedet, under 18 klassen) Og han har trænet sig en anderøv... deraf kommer mit spørgsmål...

Tina> :retard: selv! :devil: :lol:

Det feminine falder ikke af hende... men kvinder med store muskler er ikke SÅ tiltrækkende... men da jeg så b skaal dødløfte 100kg, fandt jeg ud af at 100 kg i dødløft ikke er ensbetydende med kæmpemuskler. Det er det jeg mener... og desuden galdt den benpres tingest ikke med, det kan alle sku løfte :D

Mvh Ethan

Link to comment
Share on other sites

Hov, det er først nu jeg har læst denne tråd og set, at min femininitet har været oppe til overvejelse på side 2 :)

Jeg går ikke så højt op, om jeg er feminin eller ej, men beskæftiger mig med de ting, jeg kan li'...

Vi kvinder har heldigvis ikke helt det samme pres at leve under hvad angår den rolle vi falder ind i (vi bliver i hvert fald ikke kaldt bøsserøve eller svanse af vores kønsfæller, hvis nogle af vores værdier er typisk for det modsatte køn). At mange kvinder så vælger at falde ind i den typiske pæne-pige rolle alligevel, det må de heeelt selv om ;)

Hvad angår mænd, så er jeg ikke til små sprælske (fitness)fyre ...

Link to comment
Share on other sites

Man får ikke nødvendigvis en stor røv af at squatte. Hvis man træner med dårlig teknik, hvilket vil sige at man retter røven op først og så retter ryggen, så får man en større belastning på ballerne. Hvis man laver øvelsen rigtigt, får man selvfølgelig også belastet ballerne, men derfra at gå til at man får kæmperøv er nok et lidt stort spring.

Hvordan har maskuliniteten det så med at et lille nips som B_skaal løfter mere end dig i dødløft LOL!

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy! Honestly, det ved jeg ikke! :confused3:

Jeg har aldrig prøvet at dødløfte!!! :o

... Nu bliver jeg sikkert henrettet, eller moppet af en eller anden, som synes at jeg er en svans, fordi jeg ikke har prøvet netop den øvelse... fordi hvis man ikke har dødløftet, så MÅ man bare have mini muskler :ugone2far: Jesus...

Mvh Ethan

Link to comment
Share on other sites

Hvad angår mænd, så er jeg ikke til små sprælske (fitness)fyre ...

Armoured Female, jeg er TRÆT af dine evindelige tilnærmelser! HELE tiden vil du have min krop. Jeg er altså også et tænkende menneske - ikke bare kød og blod! Med følelser, drømme og håb! Du kan ikke bare behandle mig som et sex-objekt!

Det er hver gang du får den mindste chancen, så kommer du med dine sjofle hentydninger til mig. Det er altså et stort pres! Jeg kan ikke tage det mere! JEG ER TRÆT, TRÆT, TRÆT AF DET HELE!!

Ps. :D :lol:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Maskiner er noget hø og giver ikke en skid!!!

Hvis vi sammenligner den styrke man opnår ved træning med en motor bliver man en lille tre-cylindert Daihatsu ved at træne i maskiner. Hvorimod man ved at kører de store basis øvelser, som squat, dødløft, good morning og

bænkpres, bliver til en stor led amerikansk V8´er.

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi sammenligner den styrke man opnår ved træning med en motor bliver man en lille tre-cylindert Daihatsu ved at træne i maskiner. Hvorimod man ved at kører de store basis øvelser, som squat, dødløft, good morning og bænkpres, bliver til en stor led amerikansk V8´er.

Aaaaamen :pimp:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share