BOGSning - The She-Hulk Diary


Bogs
 Share

Recommended Posts

Du giver den virkelig god gas! :devil: Tvivler på at Jacob kan følge med i dit tempo!! Mht. hænderne og snatch kan du også købe et par billige dot-handsker, klippe fingrene af dem og så vende dem om. Så slipper du for at ødelægge flere sokker :cool:

Thanx :bigsmile:

I must keep Guarden young :slut: derfor det høje tempo :tongue:

Ah god idé med dot-handskerne - er det så mindre hårdt for grebet? (Altså, er de tyndere, end sokkerne?)

Det er jo fedt at finde en løsning, som gør, at jeg kan gå amok i snatches, når 1-arms swings med 12-eren er blevet for nemme... Hvis ikke jeg beskytter hænderne, så kan jeg kun snatche en gang om måneden :dry: - sådan nogle vabler jeg får :crazy:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 202
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Søndag 25. maj - Well-Come

Fik en ny tid hos osteopaten 2. juni - min ankel er stadig ikke i orden :mad:

Jeg nævnte over for hende, at jeg var gået i gng med vippebræt, men at det kun gjorde mere ondt efterfølgende, hvortil hun så svarede, at det ikke var underligt, hvis der var et brud...

Z-Health: 15 min.

Concept 2 - S1 (stofskifte 1):

  • Opvarmning - 5 min.
  • 30 min. T22-24
  • Nedkøling - 5 min.

I alt: 40 min.

Modstand: 8

Distance: 7430 m.

Ave /500 m: 2:41.7

Det virker, som om jeg har fået bedre styr på at holde stabilt tempo, men pacen svinger helt vildt... :blink: Forsøgte at ligge på mellem 2:33 og 2:40, men det var svært at styre, når tempoet også skulle ligge stabilt...

Glæder mig til at få rettet min teknik af Christine på tirsdag :bigsmile:

Det var i øvrigt et ok hårdt pas i dag - nok fordi hele min bagkæde var pænt brændt af efter alle de swings og snatches de seneste dage :innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så er det vist på tide med en update - efter en heftig sidste uge med en afvikling af et arrangement i Odense, og efter denne uge, hvor jeg allerede er i fuld gang med et nyt projekt.

Sidste uge bød på:

Mandag 26. maj - IK99 med SuperHulk og FruErik

Styrke - alle øvelser udført som straight sets med 30 sek. mellem hvert sæt - for at holde tempoet højt :cool:

  • Chins - 1*BW x9
  • Front squat - 8*15; 3*35; 3*40 x10
  • Dødløft - 5*50; 3*60 x10

Tirsdag 27. maj - Well-Come

Z-health + Foamrolling: 20 min.

20 min. NMW:

  • Pistols - 5/5 x5; 3/3 x5
  • Bent press - 5/5*16 kg x3; 4/4*16 x1; 3/3*16 x6

Onsdag drog jeg afsted til Odense, og selv om jeg fik min dejlige 12'er med, fik jeg ikke trænet med den - alle vågne timer blev tilbragt med arbejde, og jeg ville ikke skære ned på de i forvejen for få timers søvn (4 timer 3 dage i træk :dry:)

Søndag 1. juni - Well-Come

Foamrolling + Z-Health: 25 min.

Concept 2 (ST1):

  • Opvarmning - 5 min.
  • T 22/24 - 30 min. (eller rettere sagt T 25/26 - kunne ikke styre mig :innocent:)
  • Nedkøling - 5 min.

Jeg har fået meget mere styr på teknikken :bigsmile: Forsøgte mig nemlig frem med at følge cwr's anvisning "ben, ryg, arme - arme, ben, ryg" - og så kunne jeg snildt få tempoet ned og pacen op :w00t:

I alt: 40 min.

Distance: 7900 m

Ave /500 m: 2:34.1

Foamrolling: 10 min.

Mandag 2. juni @ work

Endnu en laaaang dag på arbejde...

Z-Health: 10 min.

20 min. NMW:

  • Front squat - 5/5*12 x11
  • Windmill - 5/5*12 kg x11
    Ahhh windmills er nærmest en rehab øvelse - strækker både baglår og ryg alle de rigtige steder :wub:

Tirsdag 3. juni - Fælledparken (AM) med SuperGuard og FruErik og HardCore i ABC (PM)

AM:

Z-Health: 15 min.

Snatch (SSST):

  • 12 min.
  • 8/8*12 kg

PM:

HardCore:

  • Snatch - 10/10*12 kg; 10/10*16 kg x3; 5/5*16 kg
  • 1-arm floor press: 10/10*12 kg; 6/6*16 kg x2
  • TGU: 1/1*16 kg B2B x6

Snatch med 16'eren var det første gang jeg prøvede :w00tdance: Og det var overraskende LET :blink:

Meeeen jeg skulle bøde for det hele to dage efter med så sindssyge DOMS i hele ryggen, især højre side, at jeg hverken kunne vende eller dreje :crazy::wub:

Fredag 6. juni

Z-Health: 20 min.

Snatch (SSST):

  • 14 min.
  • 8/8*12 kg - Easy :cool:

Kondien er sgu i top :biggrin:

PW: 6,7 km*BW+30 kg

ja, jeg fik lige lyst til at transportere Guardens vægtvest hjem :innocent:

Traps on fire... :crazy:

Foamrolling: 20 min.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Selvom update for den sidste måneds tid mangler, så har jeg været ret så aktiv :firebounce: Trænet blandet styrke - både med BB og KB, roning og en masse intervalcardio med kettlebells i hvert fald 6 gange om ugen :devil:

Nu er kroppen klar til tungere løft, kan jeg mærke :devil: Så turen går mod Tactical Strength Challenge i september :superman: (DL, pull-ups og snatches i 5 min.)

Jeg lagde fint ud med en Sheiko i front squat i går :biggrin: (som support til dødløft, selvfølgelig GRRRRR!!!)

Fredag 11. juli - IK99

Driblede ned i en tom hule sammen med Hulk, som smuttede efter en halv time, og jeg fortsatte med skvatten... VL'erne er åbenbart på ferie, næste uge med.

Armada troppede op, da jeg næsten var færdig.

Z-Health:

  • I-phase
  • 20 min.

Front squat:

  • 5*40
  • 4*42,5
  • 4*42,5
  • 3*47,5
  • 3*47,5
  • 2*55
  • 2*55
  • 2*55
  • 2*55
  • 2*55

Push press:

  • 5*20
  • 5*25
  • 5*27,5

Front squat:

  • 5*35
  • 5*42,5
  • 4*47,5
  • 4*47,5
  • 4*47,5
  • 4*47,5
  • 4*47,5

GRRRR yeah - BOGS is back :devil::superman:

Lørdag 12. juli - Well-Come med Guarden

Ahhh lækkert at vågne og kunne mærke abs'ene efter skvatten i går :cool:

Kan ikke mærke noget i kroppen overhovedet, frisk som en forårsblomst :flower:

Z-Health:

  • I-phase
  • 20 min.

X-band walks:

  • 2x6-8 skridt hver vej
  • rødt band

Windmills:

(sindssygt gode til at få strukket de ellers hard to get hams/indadførere - kan af en eller anden grunden ikke nå dem på andre måder :blink:)

  • 5/5*12 kg x2

Clean&press:

  • 1,2,1*16 kg
    Valgte at køre reverse ladders i stedet:
  • 3,2,1*16 kg x5 PR

supersettet med

Chins (neutral grip):

  • 8*BW (med lilla band) x2

Swings (tabata):

  • 20 sek./10 sek. *24 kg
  • 4 min.

1-arm KB rows:

  • 8/8*24 kg x3

supersettet med

Push-ups:

  • 8*BW x3

Dips:

  • 8*"12" x5

supersettet med

Seated rows:

  • 8*"6" x1
  • 8*"5" x4

Fed fed træning - følte mig stærk uden at skulle anstrenge mig rigtigt :w00t:

Dødløft cyklus starter i morgen :cool:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 13. juli - AM @ home

Z-Health:

  • I-phase
  • 30 min.

KB snatch:

  • 10/10*12 kg B2B x2
  • 3 sæt = 120 snatches i alt

Well-Come avec le Guard (Super)

Z-Health:

  • I-phase
  • 20 min.

Swings:

  • 10*32 kg x2

Dødløft (uge 1, dag 1):

  • 3*77,5 kg x8
  • 60 sek. pause mellem sættene
    Peanuts - eksplosive, uden sticking points - oh yeah :devil:

EDIT: glemte at skrive, at der var 60 sek. pause mellem mine sæt i DL (og swings som opvarmning :innocent:)

- ekstra edit: der var åbenbart thickbar i Well-Come, så det var 77,5 og ikke 75...

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Mandag 14. juli - FDK Adelgade

1. times HardCore v/Guarden :firebounce:

Opvarmning:

  • Z-health: 10 min.
  • Spiderman walkouts
  • Lizard crawls

2HAH: 1/1*16+12 kg x5

Assym. swings: 10/10*16+12 kg x3

Pistols: 3/3*BW x3 (ass. kun med en lillefinger for balance :tongue:

supersettet med

Push-ups (med ekstra tryk): 3*BW+ x3

Og så følgende 4-sæt:

C&P: 1/1*16 kg x3 (let dag i dag)

Krokodille sandsæk kast: 5/5*15 kg x3

Lat. lunge m. sandsæk: 5/5*15 kg x3

Jumping squats: 5*BW+15 kg x3

Ahh dejligt træningspas under Guardens fantastiske coaching :wub:

Pistols og swings løsnede faktisk godt op i hoften efter gårsdagens DL :w00t:

Imorgen står den på kun 10 sæt Sheiko skvat - nede i hulen sammen med Guarden, QP, DBM og Erik :superman:

Grrr, det er fantastisk at have ferie (får fra imorgen af og i 3,5 uge :bigsmile:)!! Træne, spise, parre, sove - hvad mere kan man ønske sig??? :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 15. juli

AM @ home:

Z-Health:

  • I-phase
  • 15 min.

Windmills (som stræk):

  • 8/8*12 kg

IK99 sammen med Le Guard, FruErik, Super-Shanti-woman, DBM, Motta m.fl.

(ren MOL forsamling i hulen - pisse hyggeligt :wub:)

Z-Health:

  • I-phase
  • 15 min.

OH squat:

(for lige at aktivere glutes)

  • 5*15 kg
  • 5*20 kg

Front squat (Sheiko - uge 1, dag 2):

  • 5*35 kg
  • 4*42,5 kg
  • 3*47,5 kg x2
  • 2*55 kg x6
    Grrrr... :mad: Fandt lige ud af, jeg skulle have kørt 3'ere, så er det sgu da derfor det var så let i dag!!! :4slap:

Chins:

  • OH greb: 2*BW x3
  • UH greb: 2*BW x2
  • I ringe: 2*BW x3; 1*BW x1

Face pulls:

  • 10*15 kg x2

Sindssygt lette ben i dag - pistols i går og Z-health løsner fantastisk op i hofterne! :bigsmile:

Men godt nok irriterende, at jeg kørte for let i min Sheiko i dag :dry:

Link to comment
Share on other sites

Tak for en god omgang ved squat-stativet i dag søde! :bigsmile::devil:

Selv tak, det var mega hyggeligt :bigsmile: Vi må se at komme mere ned i IK, når vi kommer tilbage fra ferie - der er jo så mega meget test i luften, at man ikke kan lade være med at løfte tungt :devil:

Der er godt nok sket en del med din form for tiden - og seje pull-ups du får fyret af :4thumbup: Go Shanti go Shanti :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Så blev coaching eksamen afleveret, Guarden og jeg har tilbragt to uger syd for Grenoble :wub:, er nu tilbage fra ferien, og jeg har været oppe og forsvare min coaching opgave med et 12-tal til følge :bigsmile:

Træningen i Frankrig bestod af en hel del kettlebells (vi kørte i bil derned, så 12, 16, 24 og 32 kg kom med :biggrin:), chins i ringe og i en bjælke på det sommerhus-agtige hotel, som lå i bjergene. Vi fik også vandret en masse ture, besteget et par bjerge - bl.a. Dent des Crolles på 2065 m (500 m højdemeter tog 2,5 time at gå op :sick: og nogle steder måtte vi endda klatre :firebounce:). Vildt fed tur!!! Fik også lavet tonsvis af Z-Health på en bakketop i bagende sol :sun: Helt smertefri i kroppen!!

På vej ned gennem Tyskland stoppede vi et par gange til Z-Health og 20 min. NMW, hvor det bare begyndte at øsregne, lyne og tordne, mens vi stod og fyrede KB presses, 2 hands anyhows og swings af :devil:

Men nu er vi hjemme, og har rent faktisk brygget et ledt program sammen - blandet barbell, kettlebell og ringe/bands træning for ultimate performance GRRRR :devil::superman:

Sheikoen i front squat og Rifs DL cyklus er startet forfra i lørdags, men gider kun opdatere fra mandagen af.

Mandag 4. august - IK99, dødløft

Z-health:

  • I-phase
  • 20 min.

DL (uge 1, dag 2):

  • 3*80 x 8
  • 60 sec. pause mellem sæt

Boom, hvor var de nemme! :superman:

Pull-ups:

  • blå band
  • 2x15

Hjem og fyre recovery swings af:

Swings:

  • Tabata style - 20 sec. on/10 sec. off
  • 15-20 reps*24 kg x 4 min. x 2 sæt

Worked like a charm - morgenen efter kunne jeg slet ikke mærke i kroppen, at jeg havde dødløftet :devil:

Tirsdag 5. august - Well-Come, recovery/BB til blodgennemstrømning

Tidlig hygge morgentræning, mens Guarden arbejdede

Z-Health:

  • I-phase
  • 25 min.

+ lidt foamrolling af stængerne og for at knække min øvre ryg - ahhhh

Concept 2:

  • Steady pace (recovery) - T24
  • 30 min. (inkl. et par sprint på 30 sek. kunne ikke dy mig)
  • ave/500 m - 2:38

Incline DB bænk:

  • 10*12,5
  • 10*12,5
  • 8*12,5

Cable crossover:

  • Low: 15*"1" x2
  • High: 15*"1" x2

Woodchop, cable:

  • 10*"3" x 2 pr. side

Siddende bamse (cable lat pulldown):

  • 12*"3" x2

Hammer curl:

  • 5/5*12,5 x2
  • 8/8*10 x2

Hanging leg raises:

  • 12 stk. m. knæ bøjet
  • 5 stk. med ben strækt
  • 10 stk. med knæ bøjet

Onsdag 6. august - IFI med Oh my Guard! og FruErik (Sheiko i FSQ uge 1, dag 2)

Fantastisk morgentræning i super selskab! :bigsmile:

Z-Health:

  • I-phase
  • 20 min.

Klatring:

  • 2 min. x4

Fik afprøvet mine nyindkøbte klatresko :biggrin: De er vildt gode, men jeg var nu også ret glad for at få dem af - de føltes som om alle knoglerne i fødderne blev mast sammen af dem :crazy:

Hulahop-ring:

  • En hel masse den ene og den anden vej

Vildt sjovt og man får pulsen op!

Front squat (Sheiko uge 1, dag 2)

  • 5*35
  • 4*42,5
  • 3x47,5
  • 3*47,5
  • 3*55
  • 2*55; 0*55; 1*55 (mistede lige opspænd i bunden på den sidste, og røg forover, men heldigvis var FruErik lige i nærheden, og så fik jeg presset den sidste rep ud alligevel!)
  • 3*55
  • 3*55
  • 3*55
  • 3*55

Erik, du er en super spotter, tak for tipsene :wink:

Fik lige brølet mig igennem de sidste sæt - det var tungt, men nemt! BOOOOOOM!

Chins:

  • 8*BW (blå band)
  • 5*BW (i ringe)
  • 4*BW (i ringe)
  • 12*BW (blå band) x2

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Velkomme hjem, og godt at se dig i gang igen! :wink:

She-Hulk og super-shredded QueenPearl must soon train again!!! :superman: :4thumbup: :superman:

Thanks, det var dejligt at være afsted, men det er også dejligt at være tilbage igen :bigsmile:

Oh yeah, hvad siger du til noget dødløft i IK fredag eftermiddag? Glæder mig til at se dig, miss super-shredder! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Thanks, det var dejligt at være afsted, men det er også dejligt at være tilbage igen :bigsmile:

Oh yeah, hvad siger du til noget dødløft i IK fredag eftermiddag? Glæder mig til at se dig, miss super-shredder! :wink:

Jeg skal kæmpe lørdag, så jeg burde lade være... :tongue: Ai, jeg skal ikke køre tungt DL dagen før et (lille) stævne. Men måske kommer jeg forbi og hilser lidt...jeg skriver lige :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Status siden sidst :smile:

DL: er igen i stand til at lave lette singler på 100 kg, men holder mig fra at maxe ud :wink:

Squat: 4RM ligger på ca. 55 kg i front og 65 i back

Snatch: 128 stk. med 16’eren pr. 8 min.

TGU: singler med 24’eren :biggrin:

SSST (sidste måned): 224 med 12’eren

Vægt: 65 kg

Ja, der er røget 9 kg. siden Nytår - overraskende nok uden så meget besvær; der har været fokus på gode økologiske råvarer, masser af kød, frugt og grønt, havregryn og bønner i ny og næ, tonsvis af fiskeolie, mærke meget efter kroppens behov og sultfornemmelsen - som jo varierer efter, hvilket tidspunkt det er på måneden, hvor tungt jeg træner, hvor stresset jeg er osv. Sørge for optimal SØVN, pre- og post-workout nutrition, generelt optimere portionsstørrelsen og især snack størrelsen (kun spise, når jeg er sulten – genial mekanisme :wink: ).

I menstruationsperioden viste det sig en god idé at bruge Helsevagten til at styre portionsstørrelser og nutrientfordeling (har også hjulpet meget at spise mere stivelsesrige kulhydrater og minimalt mættet fedt – og stadig meget fiskeolie – i den periode, sulten og cravings er totalt holdt op. Plejer ellers at angribe chokolade, nødder og ost de her 3-4 dage om måneden :mewantfood:).

Ligger intuitivt på 33-33-33 nutrientfordeling og ca 2200 kcal om dagen, hvilket giver min krop den bedst mulige stabile energi i løbet af dagen og til træning. Sørger dog for primært at fylde op på grønt og frugt som mine primære kulhydrat kilder, ellers dykker energien.

Personligt har det bare gjort en kæmpe forskel for mig at lytte til min krops signaler og give den høj kvalitets varieret og spændende tilberedt mad – hvilket resulterer i ingen cravings for junk overhovedet. Så det er længe siden jeg har haft den der yo yo effekt med at nægte min krop alt for meget alt for hurtigt og så ryge over i den helt anden grøft.

Lige præcis, hvor og hvornår denne overgang fandt sted, har jeg stadig svært ved at finde ud af :blink:. En eller anden dag blev jeg vist bare træt af at fokusere på, hvad jeg ikke måtte/ikke burde og begyndte at mærke efter, hvad der var godt for min krop. Og nyde de ”mindre hensigtsmæssige” ting i små mængder.

Nå men mht. træning:

Efter noget tids sporadisk træning med en noget flydende struktur per gefühl - mest tung squat, DL og kettlebells :devil: har jeg bedt SuperGuard om at strikke en evil evil workout plan sammen til mig - med ekstra turbo på og sjove progressionstwist :firebounce: :firebounce: :firebounce:

Fokus bliver lagt primært på:

- 12 chins på 12 uger

- 2HAH med 24+16 kg

- 200 KB snatches på 10 min. med 16'eren

- booty hypertrofi

- Hard Core :wink: titaniumkerne, nemlig ja

Jeg er desuden blevet lovet en masse weak-spot training (hvilket er bl.a. mid/lower traps/rhombs og lateral lunges :innocent:), så intet mindre end en fænomenal fremgang forventes :superman:

I går var første pas med et super ben-triset og chin-ups to the max, og i dag er mine balder så ristede, som de ikke har været længe :devil:

Torsdag 18. september - Well-Come

  • A1. Front squat: 5*45 x3
  • A2. Back squat: 12*45 x3
  • A3. One-legged DL: 8/8*16 x3

3 min. pause mellem trisæt og 10 sek. pause mellem hver øvelse.

  • B. Double KB jerks: 5*2x12 kg x10 (starttid: 1 min.)

  • C1. Chins: 3*BW x2
  • C2. Chins (lilla band): 5*BW; 3*BW
  • C3. Chins (green band): 4*BW, 3*BW

uden pause, til failure hver gang :crazy:

Fredag 19. september - FDK Vallensbæk, HardCore

Med på det superseje morgenhold - kl. 06.30 :sun:

  • Z-Health + mobility
  • TGU: 1/1*20 x4 ss 1-arm swings 10/10*20 x4 (10 min.)
  • Pistols (ass.): 5/5*BW x2 ss Push-ups: 10*BW x2
  • Sandsæk skub: 3 runder ss Sandsæk rows: mange reps*10 kg x3

Grrrr - det er for fedt at træne om morgenen :firebounce: (Guarden og jeg er i øvrigt blevet A-mennesker FTW :superman:)

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Hej Bogs!

Godt at se gang i loggen igen! :smile: Glæder mig at høre at det kører for dig med træning og det hele, det er sgu dejligt! Og glæder mig til at følge din hard core træning fremover :devil:

knus

Hey Linis-sveske!!!! :bigsmile:

Dejligt at høre fra dig, PM mig lige dit tlf. nr. jeg havde mistet min tlf, så har ingen nr. nu (nyt sim-kort...) :unhappy:

Vi er så stadig ikke kommet helt på plads i lejligheden, derfor ingen invitation endnu :blush: Men den er på vej :bigsmile:

Knus

Link to comment
Share on other sites

Hey Linis-sveske!!!! :bigsmile:

Dejligt at høre fra dig, PM mig lige dit tlf. nr. jeg havde mistet min tlf, så har ingen nr. nu (nyt sim-kort...) :unhappy:

Vi er så stadig ikke kommet helt på plads i lejligheden, derfor ingen invitation endnu :blush: Men den er på vej :bigsmile:

Knus

Hehe, bare i orden :smile: Vi er sgu heller ikke kommet helt på plads endnu... *host, host* :innocent:

Jeg sender dig lige en PM. Min telefon røg ned i pepsi cola for lidt over en måned siden, så jeg har ikke dit eller Guardens nummer heller :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

I går aftes tog jeg lige 20 min. på C2'eren - ren recovery med T22/24, hver 5. min - 10 hårde tag (T33)

Lørdag 20. september - Studiet (i Fiolstræde)

Fik skrevet mig op til en POLE-freestyle workshop, da jeg var til Nike Convention sidste weekend - så i dag stod den på to timers hopla rundt om pælen :slut:

Efter en heftig danse-opvarmning fik vi lavet følgende tricks:

- Op og ned ad stolpen 4 gange

- Anrgib pælen (man løber hen ti den og drejer rundt, som man nu lyster)

- Frøen (man svinger rundt om stolpen med begge fødder på og knæene ud til hver side)

- Knee-turn (et ben op på stolpen og låse i knæet, begge arme på, sætte af og dreje rundt)

- Brandmanden (man løber hen, svinger rundt med knæene ud til siderne, fødderne krydset rundt om stolpen)

- Knee-turn baglæns

- Hænge i pælen men benene strakte ud til hver side, benene tilbage, og strakte til siderne igen (den ene arm har man oppe og trækker sig selv op, samtidigt med at den anden arm er nede og man presser sig selv op - god triceps træning :4thumbup: således, at man låser sig selv med armene, mens benene er frie).

En progression af den øvelse senere på timen var, at man satte af og drejede rundt om stolpen, mens man kun hang i armene med benene strakt ud til hver side.

- Et eller andet super elegant move, hvor man drejer rundt om stolpen og rundt om sig selv samtidigt...

- Benet op på stolpen, den ene arm oppe og den anden, lige under knæet. Så læner man sig ud til siden og svinger rundt vandret, med det andet ben strakt.

(Puha, svært at forklare :blush:)

- "Tonseren" - eller noget der minder let om en dragon flag i stolpen (man har den ene arm løftet, stolpen låst i armhulen, den anden arm har man længere nede på stolpen og presser sig selv in mod stolpen med, så løfter man benene, bøjer dem, og hænger sidelæns kun i armene) - der kunne jeg endeligt bruge min styrke :biggrin: ellers er der meget teknik i de forskellige moves

Fede fede to timer :firebounce: Camilla (underviseren) er selv alt for sej, glæder mig til at lære flere tricks af hende, når jeg starter i november :w00t:

Spændt på at se, hvor mange gnidesår og blåmærker jeg har på kroppen i morgen :laugh:

EDIT: Det ser ud til, at de her stolper er ret lette at sætte op - gad vide, om jeg kan overtale Guarden til, at vi sætter sådan én op i stuen, lige i nærheden af klatrevæggen??? :innocent:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

EDIT: Det ser ud til, at de her stolper er ret lette at sætte op - gad vide, om jeg kan overtale Guarden til, at vi sætter sådan én op i stuen, lige i nærheden af klatrevæggen??? :innocent:

Mon ikke? Mit ene eks insisterede konstant på at få sådan en sat op - han syntes jo at jeg både kunne bruge den til træning og "andet" :tongue: Så hvis bare den sidste del står for stor del af brugen, tror jeg at Guarden hellere end gerne sætter den stolpe op :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share