Le Mans 2008


jarvig13
 Share

Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

42" tommeren er ved at varme op, øllene er på køl, kæresten er sendt i sommerhuset og drengene er på vej til 23hrs Le Mans! Efter at have været dernede sidste år, bliver det meget cool at sidde i sofaen og få alle detaljerne med - det blir hyl!!

Link to comment
Share on other sites

:mad::mad::mad::mad::mad:

tv2 skal brænde... efter at have betalt for adgang til le mans har jeg erfaret et de, på trods at de skriver at de gør, ikke understøtter mac...

jeg er ude og skide... SKAL SE LE MANS... jagt på bærbar med windows igangsat!!!!

lorte tv2...

Link to comment
Share on other sites

Ser spændende ud.

Peugeot holder placeringerne, men deres tempo falder en smule. Toms Audi holder tempo, men taber stadig til de førende. Ser ud til Audierne kan hive 1 omgang mere ud af tanken pt. og det giver 3-4 sparede tankstop på 24 timer = ca. 5 minutter.

Spændende om dette ændrer sig når temperaturen falder og ydelsen stiger.

Link to comment
Share on other sites

Det var sgu hurtigt Peugeot røg forbi igen :blink:

Næææ, egentlig ikke.

Da Peugeot nr. 7 gik ind på 7. omgang af deres stint, da var det deres 4. pitstop. Derfor overtog Audien 1. pladsen. Nu har Audi så været inde til deres 4. pitstop, og så ligger de igen ens , dvs. Peugeot nr. 7 lidt foran Audi nr. 2.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Var det ikke den førende Peugeot 7 der fik problemer og røg i garagen?

Det var Peugeot nr. 8, den hurtigste Peugeot. Den næsthurtigste Peugeot er nr. 9 og den fik black flag, så den kunne få skiftet lygte. Den langsomste Peugeot er nr. 7 og det er den som ligger og battler om 1. pladsen pt.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Tidlig analyse LMP1.

Peugeoterne lagde hurtigt ud (hurtigere end jeg troede på). Men de seneste to timer har Audi fået stabiliseret tiderne. Peugeot er gennemsnitlig lidt hurtigere end Audi, men nu er vi nede i 1-2 sek pr. omgang i snit. TIl gengæld kører Audi min 1 omgang mere end Peugeoterne på en ladning diesel.

Sammenlagt ligner det et ultra tæt løb, hvis Peugeoterne ikke få flere problemer. Til Audis store fordel er selvfølgelig, at Audierne ser ud til at være langt mere pålidelige end Peugeoterne. Så Peugeot skal virkelig vise stablitet nu for at nappe sejren....og selv der vil der være tæt på dødt løb mellem Audi og Peugeot hvis begge fabrikanter nu bare cykler derudaf.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Temperaturen falder som aftenen er begyndt, og tiderne rasler ned nu. Specielt Peugeot har sat fart på nu og den førende Peugeot har netop sat lap record (i race og ikke kvalifikation), 3.20:668.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Selvom Capello var langsommere end McNish, så var det flot holdt af Capello. I 4 stints uden problemer fra Peugeot tabte han kun ½ omgang til Peugeot.

Og nu sidder Tom i bilen........jeg gætter på, at der kommer lidt mere fart over den nu.

Link to comment
Share on other sites

For fanden da... Så betaler man i dyre domme for Sputnik, så skal man gudhjælpemig betale ekstra for at se Le Mans! Det kan de glemme, så må jeg nøjes med Eurosport.

Klaus Jensen - en liberal - ramt af markedskrafterne! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

jeg sad og små sov kl 2 så besluttede at hoppe i seng. er så lige vågnet for en halv time siden. damn en nyhed! Mcnish i front :superman::w00t:

Jeg var kanon træt i går. Er aldrig gået så tidligt i seng til Le Mans. Gik i seng samme tid som dig. Er lige vågnet.

Peugeot var åbenbart konstant en omgang foran indtil kl. 4. Så satte regnen ind. Så satte Tom sig i bilen........og vupti så åd han forspringet i Peugeot og derefter afstand.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share