Mest effektive metode


Ethan Hunt
 Share

Recommended Posts

Hej Alle!

Jeg sad lige og halvforviret undrede mig...

Hvad er den mest effektive måde at opbygge muskelmasse på? Leder efter noget at foretage mig når jeg er færdig med mit HST program....

Mine stats og mål:

18 år ung

80 kg let

185 cm lav

snart 2 års træningserfaring. (F&F, men har mulighed for lige hvad det skal være)

bryst spændt 106 cm

Arm spændt 37 cm

Jeg ønsker følgende:

Prioritet 1: Større brystkasse

Prioritet 2: Større skuldre

Prioritet 3: Større mavemuskler

Prioritet 4: Større ryg muskler

ved godt det er meget... men det er noget at gå ud fra... Men Prioritet 1 er essentiel... resten kan mere eller mindre undværes :D

NB.

Ingen hjælpe stoffer (incl. Kreatin..... lang historie)

Ingen Squat

Kan finde tid nok ;)

Cutter fedt til sommer... men det ville være rart hvis jeg undgik at tage mere end 4-5 kg på i fedt :)

Hvordan kan jeg hurtigst og bedst opnå det, hvordan skal jeg træne/spise?

Hvad vil i foreslå jeg skal gøre?

på forhånd tak! ;)

Mvh Ethan Hunt

ps. Alle de andre muskler må selvføgeligt gerne lystigt vokse med... Men større røv er ikke påkrævet :rolleyes:

Edited by Ethan Hunt
Link to comment
Share on other sites

Du skriver at brystet er det vigtigste for dig. Til det behøver du ikke noget bestemt program, træner du blot bryst seriøst to gange om ugen, og får de albuminer (proteiner) :) du skal have, kommer det helt af sig selv.

Edited by panser
Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong
Leder efter noget at foretage mig når jeg er færdig med mit HST program....

Hvad med om du begyndte at lede i alle de gamle tråde.

Hvad er den mest effektive måde at opbygge muskelmasse på?

Forummet er vel lavet til at få svar på spørgsmål. Men dét du søger kan du kun selv svare på gennem erfaring og viden.

Viden kan du finde her - men du må nok til selv at læse!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med Voravong. Grav dig igennem alle de gamle indholdsrige træningsposts i de forskellige fora, og drag din egen konklusion. Den bedste træner du kan finde til dig selv i hele verden, er dig selv. Men det kræver at du tilegner dig en stor portion træningsviden, og den kan du blandt andet finde her på MOL.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hvad er den mest effektive måde at opbygge muskelmasse på?

SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT SQUAT

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong
"Hvad er den mest effektive måde at opbygge muskelmasse på?"

- opsige dit FF abonnement ?  :D  :D  :D

:lol: den var go' :lol: den må jeg bruge så ofte som muligt :lol: :lol: :lol:

Er det så også en dårlig idé at læse Flex? Snart påstår folk vel også at Arnold har brugt steroider..... :o

Edited by Voravong
Link to comment
Share on other sites

xax har en god pointe i hans lille opsang. For den bedste måde at opbygge muskelmasse på, er at gennemtæske kroppen med store tunge vægtstangsøvelser som squat og dødløft. De 2 øvelser kan stimulere vækst i hele kroppen som ingen andre. Hvis man ikke laver squat og dødløft TUNGT, så kan curls og diverse andet pop-gejl være lige meget.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Er det så også en dårlig idé at læse Flex? Snart påstår folk vel også at Arnold har brugt steroider.....

- at tænke sig den frækhed ...

Og hvis vi reflekterer over det i 1½ sekund mere , så er det vist uanfægteligt at steroide misbrug er en _ganske_ effektiv måde at bygge masse på ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong
Og hvis vi reflekterer over det i 1½ sekund mere , så er det vist uanfægteligt at steroide misbrug er en _ganske_ effektiv måde at bygge masse på ;)

Hvis man vel og mærke opsiger sit abbonement i F&F :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er den mest effektive måde at opbygge muskelmasse på?

Og i forlængelse af Xax's tip:

KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD KALORIEOVERSKUD ...

:)

Link to comment
Share on other sites

ØV AF! Nu havde jeg lige tænkt at fylde skærmen med SPISE Men det er jo ikke så sjovt længere.

Squat og andre øvelser kan være ligemeget, hvis man ikke kan finde ud af at spise ordentligt, og det kan jeg desværre ikke.

Men til overkroppen vil jeg nu også sige Dips osv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share