motionscentret som kirke?


Michael Soerensen
 Share

Recommended Posts

At de åbenbart satser på den målgruppe hører ingen steder hjemme. Public service bør være for alle, men det er ikke tilfældet for DR.

Men.... Hvis public service betyder at det skal være for alle, så duer det jo ikke at de laver højpandede programmer - så misser man jo netop Brian på 17 år fra Brøndby, som kun gider at se popstars og hvad det ellers hedder..

Link to comment
Share on other sites

Don't get me started !! dette emne kan virkeligt pisse mig så meget af.... hvor mange tegn er det nu man kan skrive i et enkelt indlæg?

Nej jeg må hellere koge det ned:

Jarvig>> til dine udemærkede pointer kan tilføjes:

Hvornår fyrer de hele redaktionen samt journalisterne på "19-direkte"?

Arne>> DR2!! DR2?????? hvad er det for en kanal? nåerh ja, det er den vi også betaler til uden at kunne se den. Det er den eneste kanal hvor der rent faktisk kommer nogle interessante programmer, oven i købet som temalørdage. Det er de programmer man kan se reklamerne for på DR1... og så sukke over at vi ikke kan se dem. (Næsten det samme kan siges om zulu. Bortset, tror jeg, fra det med kvaliteten).

Der er her tale om et område hvor jeg går ind for absolut brugerbetaling. Nej okay ikke absolut, men næsten. Nyhedsudsendelserne bør selvfølgelig ikke være omfattet, men alt hvad der hedder underholdning, film, tv-serier (udenlandske som danske), programmer som "hvad er det værd" og "rene ord for pengene" osv.: kun een ting at sige til det:Pay per view

GRRRRRRRRRRRRRRRRRR :angry:

Link to comment
Share on other sites

Ja, og hvorfor er det lige de populære dramaserier som Taxa, Hotellet, osv. anses for at være sådan et kæmpe "kultur" gode? Kvaliteten bliver da ikke højere af at personerne skyder, knepper og bander på dansk? Jeg tror godt de fleste kan undvære "Taxa" hvis de får lov at beholde nogen flere licenspenge.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share