Tillykke Aab, godt gået


Mollerup
 Share

Recommended Posts

We f*ckin' ROCK! :superman:

Jeg måtte knibe ekstra sammen for ikke at pisse og skide i bukserne samtidig i de sidste fem minutter af første halvleg! :w00t:

Så tør man jo slet ikke tænke på. hvad der sker med dine kropsfunktioner, hvis de når finalen.

Men hvorom alting er, så er det flot gået af Aab

Link to comment
Share on other sites

Det er en fornøjelse, at se AaB spille. Sikke en selvtillid det hold har for tiden. De formår at stikke kniven i, når de får chancen og det er kun et hold, der for alvor tror på det, der kan det. Noget, som de danske hold ofte har manglet i europæiske kampe. Godt gået :smile:

Edited by Scorpio
Link to comment
Share on other sites

Det er dejligt at se et dansk hold med trodsalt nogle dygtige danske spillere på holdet spiller med sådan overskud. De kender deres begrænsninger, og samtidig så udnytter de deres styrker fuldt ud, hvilket de så også træner til hudløshed i deres fodboldtræning.

Jeg kan kun sige tillykke til hele den nordjydske befolkning og ikke mindst danmark. Det betyder meget for dansk fodbold at man kan gøre sig i Europa når man ikke kan sende Danske spillere ud i Europa og spille på de store hold.

Mvh.

Christian

Edited by crolesen
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Uretfærdigt!

Jeg sad også med nerverne uden på tøjet og håbede til det sidste. Ingen tvivl om at Aab med lidt ekstra held i sprøjten kunne have scoret det ekstra mål og gået videre. (SHIT, hvor var City ringe i 2. halvleg!) Synes dog, at hvis man ser på begge kampe som en helhed, så kan man ikke kalde udfaldet for uretfærdigt. Nærmere 50/50

Link to comment
Share on other sites

Jeg sad også med nerverne uden på tøjet og håbede til det sidste. Ingen tvivl om at Aab med lidt ekstra held i sprøjten kunne have scoret det ekstra mål og gået videre. (SHIT, hvor var City ringe i 2. halvleg!) Synes dog, at hvis man ser på begge kampe som en helhed, så kan man ikke kalde udfaldet for uretfærdigt. Nærmere 50/50

Det var nu også mest udfaldet af straffesparkskonkurrencen jeg var utilfreds med. For jeg er helt enig. ManC var bedst i første kamp, holdt rigtig godt stand mod AaB i 1. halvleg af anden kamp, men faldt jo fuldstændig fra hinanden de sidste 15 minutter af 2. halvleg, hvilket AaB udnyttede. Derefter var det et spørgsmål om hvem der var heldigst, for desværre fik AaB ikke udnyttet det moment de skabte. Ærgerligt.

Link to comment
Share on other sites

Det var nu også mest udfaldet af straffesparkskonkurrencen jeg var utilfreds med. For jeg er helt enig. ManC var bedst i første kamp, holdt rigtig godt stand mod AaB i 1. halvleg af anden kamp, men faldt jo fuldstændig fra hinanden de sidste 15 minutter af 2. halvleg, hvilket AaB udnyttede. Derefter var det et spørgsmål om hvem der var heldigst, for desværre fik AaB ikke udnyttet det moment de skabte. Ærgerligt.

AaBs chance i den kamp lå i den ordinære spilletid og i forlængelsen, hvor de havde Man C. nede i sækken. Så snart kampen gik til straffespark opstod en ny situation, hvor spillernes individuelle kvaliteter bliver meget mere fremtrændende. Det kan godt være, at det opfattes som en 50/50 situation, men det var jo tydeligt, at i netop dén situation er Premier League-spillere bare vant til at agere under pres på et helt andet niveau end superliga.

Men forrygende flot af AaB - den 2. halveg de spillede var sgu outstanding - man gad godt have været i Gaden den aften :cool: Og så kan jeg ikke lade være med at tænke: Kære champagne-drenge fra FCK - kan I se, hvordan det skal gøres?? Kan godt være, at Ståle "fistel-stemme" Solbakken kalder Aab for Drillo-style, men det sgu hans egne spillere, der kan ikke kan smøge ærmerne op og kæmpe som mænd, når de er pressede.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share