The Munke Mose Muscle Machine


ptpoul
 Share

Recommended Posts

Poul, for helvede...

Træner du ikke noget specifikt rehab for din ryg, div. stabilitetsøvelser på jorden, bold etc?

Ville det ikke være fornuftigt at sætte lidt fokus på det indimellem dine cheat Cutler Laterals og Cheat Biceps Blasters?

Jeg menes at have spurgt om dette før, men kan ikke huske svaret.. :blush:

Skriver ikke så meget om det i loggen fordi folk nok ikke gider læse om det.

Jeg træner noget for ryggen ja, men ikke nok :smile:

Det her var nu ikke en SI leds problematik hvor mine problmer eller stammer fra.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Rambo Tribute

What you call hell, he calls home!

rambo.jpg

This time, do we get to win the war?

This time it is up to you!

Lokrantz lats

40x15

45x12

45x12

45x10

Close grip pulldown

50x12

55x12

60x12

65x10

Upper back row machine

55x12

55x12

55x10

55x10

DB curls

20x10

20x8

20x6

20x6

20x6

20x6

Incline Curls

12x12

12x12

12x10

12x10

12x9

12x9

Light weights, heavy ass pump!

Rambo_cuts_loose_lg_291.jpg

Link to comment
Share on other sites

Da jeg kom ind til min kiro var der ikke meget at sætte på plads. Ryggen havde åbenbart komme rpå plads af den mobilisering jeg ha rlavet de sidste par dage.

Trænede i SATS Købmagergade. Kan sgu godt lide den luksus de leverer der inde. TV i cardio udstyret, udstrækningsmaskiner osv. Jeg bør lav elidt mere cardio, og Købmagergade bliver stedet tror jeg.

Calf raise maskine:

50x12

55x12

60x12

65x12

65x12

Leg Press calf raises:

100x12

100x12

100x10

100x8

Et bens calf raise:

30x6

30x6

30x6

30x6

Cardio let incline gang, 25min.

Post WO på jensens bøfhus. Der eksploderede en softice maskien så der var softice i loftet og på nogle af gæsterne. Sikke en omgang. Maden var self lort.

Link to comment
Share on other sites

Desværre nej. Der var bare softice på gulvet og loftet. Idioten der fik den til at poppe brugte 30 min på at tørre op og havde ikke tørret det hele af endnu. Jeg havde kunnet gøre det på 5min. Utroligt. Sådan en idiot havde jeg kun ansat hvis det var i skånejob eller lignende. Utroligt hvordan voksne mennesker kan være totalt uduelige til enkle hverdags handlinger

Link to comment
Share on other sites

Fredag

BB i SATZ Deltards. Af uvisse årsager var jeg meget energi forladt.

Måske var det emotionel udtrætning efter jeg så Gayminator Saliva i går. En mand giver en anden mand sit hjerte til sidst i filmen. Det er det mest homoseksuelle jeg nogensinde har set i en film.

terminator_salvation1.jpg

Vil du have mit hjerte? Hvis jeg ikke kan få din Cack, så tager jeg dit hjerte i stedet for.

Millitary prez:

OPV

50x10

50x9

50x8

Cutler laterals:

20x14

22x11

22x10

20x13

Incline supinated front raises:

10x10

10x10

10x10

10x10

Skulle have lavet lateral raises og back flies også, men det blev det ikke til, i stedet tog jeg til køretime og var lige ved at blive slået ihjel af en billist der hverken overholdt vigepligt eller hastighedsgrænserne. Det er også overraskende at der er andre billister i indre by.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Amanda I kommanderede Ryg træning over MZN i går, jeg adlød.

På vejen ned i BB99's hellige haller gik vi igennem et VIP arrangement for sponsorer til Speedway i Parken.

Her var der traktement som:

peanuts i plastic champagneglas.

OG meget fint dækket borde med plathavestole de kunne sidde på.

Vinen havde de åbnet og klar på bordene flere timer inden det skulle begynde. Vin har vist godt af at være billigt lort, blive iltet i 3 timer og være stuetemperatur ved serveringen.

Alt i alt følte Amanda og jeg at vi stod midt i middelmådigheden og idiotiens frontlinje.

sitters.jpg

Barbarian back blast

Chins/pullups:

8 sæt af 8-10 reps.

Jeg er slap så jeg fik hjælp på de fleste.

One arm machine row assault:

4 sæt af 6 reps

1 sæt af 15

1 sæt af 30 reps

Gik helt amok på det sidste sæt og reppede som en idiot, var også svimmel bagefter, måske har jeg B12 mangel?

Lokrantz latz:

45x10

40x12

35x12

35x10

Helt udsolgt på dette tidspunkt

Lat pulldowns, wide grip for wide lats:

45x10

45x10

45x10

Lying wide grip row downs

35x10

35x10

35x10

Hyper extensions

20x10

20x10

20x10

+ nogle drops til BW

Jeg er meget slap her, så den må jeg træne noget mere.

Efter træningen var jeg helt ødelagt og flad. Selv efter 50g protein i en shake, en pakke hamburgerryg og en ½L cola.

Amanda og jeg gik i Netto, her købte Amanda en del mad (blandt andet 10L mælk) og jeg købte kattegrus.

Der var ingen blåbær, dem havde Amanda og hans bande af madmen købt.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Måske var det emotionel udtrætning efter jeg så Gayminator Saliva i går. En mand giver en anden mand sit hjerte til sidst i filmen. Det er det mest homoseksuelle jeg nogensinde har set i en film.

Det var gay på den ufede og overklichefyldte måde! Hvis han nu bare havde hakket pikken i kæften på Connor og spermet af hjertets lyst og det var DET der reddede ham, cool nok, fair, forståeligt!

Link to comment
Share on other sites

Det var gay på den ufede og overklichefyldte måde! Hvis han nu bare havde hakket pikken i kæften på Connor og spermet af hjertets lyst og det var DET der reddede ham, cool nok, fair, forståeligt!

Meget apropos kan jeg se Peat er "in a relationship" nu. betyder det i endelig er sprunget ud?

Dagens LA FIT Pump

Ben, nu uden ondt i ryggen :laugh:

Front Squat

opv

60x8

60x8

60x8

60x8

Rumænsk kødløft, bredt greb

60x10

60x10

60x10

60x10

Let let let, for at træne thoracala extensorer lidt med også.

Leg ext

10-12 x klods 12 x 6sæt

Leg curl

10-12 x klods 10 x 6sæt

Adductor

Stakken x 20

Stakken x 20

Stakken x 20

Stakken x 20

Paloma abs:

1supersæt

15min stræk

Udemærket. Front squat is here to stay

Link to comment
Share on other sites

Fedt at ryggen virker, jeg fandt btw ud af at der i vanløse ligger et center hvor det er muligt at træne udendørs, så the BB quartet må lave en udflugt til vanløse på et tidspunkt.

Er i friske? det skal selvfølgelig lige være lidt mere sommerligt end det er nu i vejret

Link to comment
Share on other sites

Fedt at ryggen virker, jeg fandt btw ud af at der i vanløse ligger et center hvor det er muligt at træne udendørs, så the BB quartet må lave en udflugt til vanløse på et tidspunkt.

Er i friske? det skal selvfølgelig lige være lidt mere sommerligt end det er nu i vejret

Det lyder cool, jeg er helt sikkert frisk. Malerne bør også snart være færdige her, så kan vi byde på BB-mad efter træningen.

Link to comment
Share on other sites

Smith press, Cutler range:

57x8

57x8

57x8

57x8

57x8

Forkortede rom en del i toppen for at holde presset på deltards, det fungerer. Jay Cutler er ikke dum selvom han er muskuløs, utrolig kombination.

Cutler laterals:

20x13

20x11

20x10

20x11

Kom ikke helt ned, så jeg holdt presset på delts, det virker..

Incline front raise:

10x10

10x10

10x10

10x10

Laterals:

12x6

10x10

10x8

10x12

Lidt skiftende pauser, incrediburn i deltards på dette tidspunkt

Post laterals aka Mågen:

10x10

10x12

10x81

Godt pump, god BB og så kæmpe sig igennm hoben af pølsegnaskende, storrygende, ølfrikkende, pissende og generelt grimme og ildelugtende AC DC fans.

Link to comment
Share on other sites

Dagens BB i La Fit med the Lininator:

Front squat:

60x6

60x8

60x6

60x6

God stabilitet, måske pga opvarmning med abs øvelser.

Rumænsk:

60x12

65x10

65x10

65x10

Lidt mere end sidst

Sissy squat:

BWx15

BWx15

BWx15

BWx15

Leg curl:

Plade 11x10

Plade 11x10

Plade 11x9

Plade 11x8

Adductor maskine

stakken x 15

stakken x 15

stakken x 15

stakken x 15

Stepmaskine 10 minutter level 7

en masse udstrækning.

Fik købt suit til brylluppet i dag, sko og slips.

Ekspedienten skøldte mig lidt ud over jeg ikke havde gået ud før nu, en uge inden vielsen. Prøvede 2 sæt, begge sad godt, endte med et Armani sæt der er lidt dyrt, men sidder som skræddersyet og bare er så pimp ass lækkert det skule være forbudt. :cool:

Lejligheden er ved at være klar (har haft malere på) og alle detaljerne er snar tpå plads, nice. Så er der plads til lidt træning også inden brylluppet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share