Blå hud?


mig2009
 Share

Recommended Posts

Jeg vil starte med at sige at jeg ikke er en troll og dem så tror det så lad være med at svare...

Som sagt har jeg gennem længere tid været på diæt og har efterfølgende levet af få kalorier mindre end jeg behøver men i øjeblikket spiser jeg over mit kalorieforbrug for at tage en smule på fordi jeg var lidt undervægtig.. nu oplever jeg så at mine hænder arme og andre steder på kroppen er blevet blå, eller lilla agtig skyldes det forkert kost??

Link to comment
Share on other sites

Den blålige hud skyldes nok, at du er for tynd. Da jeg var 14 og voksede lidt for hurtigt i forhold til min vægt, var jeg også blålig i huden. Jeg besvimede, hvis jeg rejste mig op for hurtigt. Du skriver et sted, at du ikke har en spiseforstyrrelse... hmmm hvad vil du så kalde det? Du synes vel ikke, at du har et normalt forhold til mad? Det er da muligt, du ikke har en spiseforstyrrelse.... endnu. Det ville være godt, hvis du kunne fokusere på at være sund i stedet for tynd. Dyrke sport og spise mad, der er sundt for dig. Fokusere på spejlbilledet i stedet for vægten, som en anden skriver. Sig til dig selv, at du ikke bliver tyk, hvis du spiser sundt og dyrker sport. Synes du, du er pænere som en mager pind end med en sportstrænet og sund krop?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share