Jenslyns nye log


Jenslyn17
 Share

Recommended Posts

Farcen fortsætter! Jeg synes faktisk, ømheden i håndleddet har det nogenlunde i dag, men til gengæld føles min underarm noget, øh, udbrændt. Jeg gav den en omgang massage i går ved egen hjælp, og jeg ved ikke, om det kan være det, der er skyld i den mærkelige følelse i dag. Måske nogle kloge hoveder herfra kan svare på det? I hvert var/er jeg meget øm i en af de muskler, der ligger på oversiden af underarmen...

Link to comment
Share on other sites

Endnu en omgang

Bænkpres:

1x20 med stang

1x10 med 60 kg

2x6 med 90 kg

1x8 med 95 kg

4 sæt flyes i sjov maskine

Skulderpres maskine:

3x10 med 100 kg

Flyes i kabelstativ:

3x8-10

Lateral raises med håndvægte:

1x10-12 meget strict med 11 kg

Dragon flags:

3x8

Sjov maveøvelse:

1x6

Decline crunches:

1x18

Skull crushers:

3x10 med 38,5 kg

Triceps pushdown med tykt reb:

2x10 med fuld vægt

Link to comment
Share on other sites

Nederen træning i dag... var uoplagt, lidt sløj og i det hele taget bare ved siden af mig selv. Tog en kort omgang...

Chins underhåndsgreb:

2x10

1x12

Dødløft:

1x10 med stang

1x3 med 100 kg

4x3 med 120 kg

Rows-maskine:

2x9-10 med 150 kg

Rows med én arm:

2-3x8-10 med fuld vægt

Lidt concentration curls til biceps

Har forresten fået fat i nogle handsker, der skulle støtte håndleddet... jeg ved sgu ikke rigtig, om det hjælper, men det er vist på tide, jeg virkelig gør noget ved sagen!

Edited by Jenslyn17
Link to comment
Share on other sites

Fin træning i dag med god energi! Kørte bare Anarchy in the UK på repeat hele tiden :D

1.jpg

Skvat (fordi jeg var træt af, at jeg ikke kunne ta' den i går):

1x10 med 30 kg

2x10 med 60 kg

2x10 med 70 kg

2x10 med 72,5 kg

Skrå bænk:

4x6 med 70 kg (føltes mærkelig... sikkert fordi jeg brugte den der forbandede handske på den ene hånd :P)

Flyes i maskine:

3x10-15 med ?? kg

Lateral raises i kabelstativ:

5x10 til hver arm med ?? kg

Skulderpres:

1x10 med 87,5 kg

3x10 med 100 kg

Dragon flags:

3x6-8

Sjov maveøvelse:

1x8

Ingen triceps i dag... den var stadig meget mærket af sidste gang

Link to comment
Share on other sites

Skulderpres:

1x10 med 87,5 kg

3x10 med 100 kg

Hmm - er det i maskine?

Dragon flags:

3x6-8

Most impressive! :4thumbup:

God bedring med håndled og underarm - kan i øvrigt varmt anbefale at passe på med ikke at få en decideret inflammation i underarmen.. det er nærmest umuligt at slippe af med igen :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hmm - er det i maskine?

Most impressive! :4thumbup:

God bedring med håndled og underarm - kan i øvrigt varmt anbefale at passe på med ikke at få en decideret inflammation i underarmen.. det er nærmest umuligt at slippe af med igen :dry:

Tak for kommentar :-)

Det er nemlig i en maskine, og som jeg sagde tidligere, så benævner jeg alle de mulige og umulige tal, der måtte fremgå af centrets vægte, som kilo. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg næppe banker rene kilo af her!

For yderligere at skyde mig selv i sænk, så er dragon flags altså også med lidt 'bøj' i bunden, da jeg ellers ikke kan køre skidtet i sæt. Så helt fantastisk er det ikke ligefrem ;-)

Håndleddet er jeg nu virkelig blevet opmærksom på, og det var jeg nok for langsom til... som sagt har jeg trænet med handske et par gange nu, og jeg undgår alle øvelser, der gør det mindste ondt. Jeg synes faktisk allerede, det går en smule bedre :-) men ja, det er bestemt ikke på dén front, der skal tages chancer!

Edited by Jenslyn17
Link to comment
Share on other sites

Det er nemlig i en maskine, og som jeg sagde tidligere, så benævner jeg alle de mulige og umulige tal, der måtte fremgå af centrets vægte, som kilo. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg næppe banker rene kilo af her!

Phew - godt at høre.. så slipper jeg for at græde mig selv i søvn over at jeg kun kan presse det halve med barbell :laugh:

For yderligere at skyde mig selv i sænk, så er dragon flags altså også med lidt 'bøj' i bunden, da jeg ellers ikke kan køre skidtet i sæt. Så helt fantastisk er det ikke ligefrem ;-)

Håndleddet er jeg nu virkelig blevet opmærksom på, og det var jeg nok for langsom til... som sagt har jeg trænet med handske et par gange nu, og jeg undgår alle øvelser, der gør det mindste ondt. Jeg synes faktisk allerede, det går en smule bedre :-) men ja, det er bestemt ikke på dén front, der skal tages chancer!

Well, jeg er stadig imponeret :tongue: Tvivler på jeg kan præstere en enkelt - omend det må afprøves næste gang jeg er i centeret. Går ud fra du laver dem på en alm. bænk, hvor du holder fast i den ene ende?

Fint at der er bedring at spore :smile: Har ikke selv prøvet at have problemer med håndleddet, men fik inflammation i underarmene, der efterhånden har taget et par år at blive nogenlunde kvit efter diverse behandlinger.

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

RuneN: Lyder sgu ikke rart! Jeg håber godt nok, at jeg har ret, og mit er på vej til at gå over...

Og ja, flags laves bare på en bænk af en eller anden slags... det er sgu udmærket, og man kan sagtens få ordentligt fat! Rigtig god øvelse!

Dagens træning var med knapt så god energi som normalt, men nu tog jeg heller ikke noget energiprodukt inden, så det er vel, som det skal være. Jeg ryster bare i bukserne for at ryge i den onde cirkel, som mine cutteperioder plejer at ende som...

Let skvat:

6x10 med 60 kg

Nogle sæt chins

3 sæt jump squats

Lidt forskellige rows

Lidt biceps

Lidt hyperext.

Nogle minutter på cykel

Link to comment
Share on other sites

Fint at der er bedring at spore :smile: Har ikke selv prøvet at have problemer med håndleddet, men fik inflammation i underarmene, der efterhånden har taget et par år at blive nogenlunde kvit efter diverse behandlinger.

Kan du i dag pege på, hvad der gav dig den betændelse? Hvordan viste den sig initially?

Link to comment
Share on other sites

Kan du i dag pege på, hvad der gav dig den betændelse? Hvordan viste den sig initially?

De første smerte-symptomer kom i dagene efter en hård træningssession med en masse pull- og chinups samt roning i Concept2. Men det var sikkert noget der havde været under opsejling noget tid efter mere målrettet træning ifm. pullups og ikke mindst musearbejde på jobbet, der nok ikke har gjort det bedre. Sidstnævnte har helt klart været med til at holde liv i inflammationen. Fys-/kirobehandling, akupunktur og isning af underarmene havde ikke den store effekt, men det er efterhånden ved at være under kontrol. Chinups er dog udelukket, da de stadig fremprovokerer smerte - pullups gør ikke.

Link to comment
Share on other sites

Tak for råd! Jeg tror nu, jeg i første omgang prøver at følge lægens råd og simpelthen bare holder leddet i ro - så vidt muligt :-)

Og godt at se flere, der følger lidt med!

Jeg har det også sådan nu, at jeg undgår kropshævninger med underhåndsgreb, da de stadig gør avs, men med overhåndsgreb er der faktisk ikke noget problem.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Skrå bænkpres:

1x20 med stang

1x10 med 60 kg

1x8-10 med 70 kg

1x8 med 80 kg (hård)

Flyes med 14 kg i hver hånd:

3x??

Flyes i maskine:

2 eller 3 sæt med ?? kg

Skulderpres maskine:

2x10 med 100 kg :P

Lateral raises i stativ:

5x10 til hver arm

Skulderpres maskine igen:

2x10 med 100 kg

Dragon flags:

3x6-8

Decline crunches:

4x12-15

Mave supersættet med triceps

Skull crushers med håndvægte:

3x?? med 14 kg i hver hånd

Ext. med reb:

3x10 med ?? kg

Lidt front raises

Link to comment
Share on other sites

Der Trainierung des Tags:

DØDLØFT

1x10 med 40 kg

1x10 med 50 kg

1x10 med 60 kg

1x10 med 70 kg

1x3 med 110 kg

3x2 med 130 kg

Lavede nogle kropshævninger ind imellem med benene i vandret position

HYPEREXT

2x8 med 15 kg i armene

Supersættet med

EXT I MASKINE

3x10 med ?? kg

Supersættet med

LÆGMASKINE

5x12-15 med fuld vægt

MÆRKELIGE ROWS

3x8-10 med 50-60 kg

LIDT FORSKELLIGT BICEPS

Link to comment
Share on other sites

Lige et hurtigt billede fordi jeg keder mig... taget med mit forfærdelige notebook-kamera, men det er desværre alt, jeg har... og man kan ikke stille nogen timer, så poseringen bliver meget mærkelig :P

Picture_012121.jpg

Ellers satser jeg sådan set bare på at cutte videre i et stykke tid endnu... motivationen for det er fin, og det er faktisk det, der er det afgørende!

Vejer omkring de 79...

Tror jeg er ca. på samme fedtprocent, som jeg er på nederste billede i første post. Måske lidt lavere... men lyset/kameraet er et helt andet, og jeg er helt kold her.

Edited by Jenslyn17
Link to comment
Share on other sites

Lige et hurtigt billede fordi jeg keder mig... taget med mit forfærdelige notebook-kamera, men det er desværre alt, jeg har... og man kan ikke stille nogen timer, så poseringen bliver meget mærkelig :P

Picture_012121.jpg

Ellers satser jeg sådan set bare på at cutte videre i et stykke tid endnu... motivationen for det er fin, og det er faktisk det, der er det afgørende!

Vejer omkring de 79...

Tror jeg er ca. på samme fedtprocent, som jeg er på nederste billede i første post. Måske lidt lavere... men lyset/kameraet er et helt andet, og jeg er helt kold her.

Fin form, men skidt billede. Få en af dine bitches til at tage et billede af dig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu træner jeg næsten hver dag for tiden, så jeg tænkte, at det ville være fint med en stille og rolig omgang i dag.

SKRÅ BÆNKPRES

1x15 med stang

5x5 med 62,5 kg

FLYES

3x12 med 11 kg i hver hånd

SKULDERPRES MASKINE

3x10 med 100 kg

LATERAL RAISES I KABELSTATIV

4x10-12 med ?? kg

SKULL CRUSHERS MED HÅNDVÆGTE

3x10 eller noget med 14 kg i hver hånd

TRICEPS EXT MED REB

2-3x10-12 med ?? kg

DRAGON FLAGS

4x6-9

DECLINE CRUNCHES

4x12

Ca. 20 minutter på motionscykel

Link to comment
Share on other sites

God træning i dag

CHINZ

2 sæt

SQUAAAAT

1x15 med stang

1x10 med 60 kg

1x8 med 85 kg

1x8 med 90 kg

1x5 med 95 kg

2x5 med 100 kg

1x6 med 100 kg

LUNGEZ

3x?? med 60 kg

ROWZ

2x9 med 150 kg

ROWZ I KABELSTATIV

2x8-10 med fuld vægt

MÆRKELIGE ROWZ

2x10 med 55 kg

HYPEREXT

3x8-10 med 15 kg i hænderne - gør mig altid svimmel :/

SUPERSÆTTET MED LÆG

3-4x12 med fuld vægt

BICEPZ-CURLS MED LIGE STANG

4x10 med 35 kg

Lidt CONCENTRATION CURLZ

Så swole ud i omklædningen efter... folk er sikkert trætte af at se på, at jeg står og flexer efter endt træning, men jeg kan ikke lade være... det er bare fordi, jeg er så nice!

Edited by Jenslyn17
Link to comment
Share on other sites

Har virkelig god motivation til at træne for tiden. Det er ret imponerende, hvor stor forskel der kan være på motivationen... har nærmest lyst til at give den gas hele tiden og har et stort overskud af energi. Jeg ved sgu ikke helt, hvilke faktorer, der primært har bidraget til den udvikling, men det er FANDME lækkert.

Der er også noget, der tyder på, at jeg er ved at ramme en god - eller i hvert fald bedre - form. Jeg har tit brokket mig over, hvordan jeg bare mistede muskelmasse og styrke på cut, men jeg har måske bare ikke villet indse, at jeg skal ret langt ned. Kampvægten siger nu 78-79 kg fra morgenstunden, og det ser sgu fint ud. Det bliver nok allerbedst omkring 75.

Prodigy!

Edited by Jenslyn17
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share