Jenslyns nye log


Jenslyn17
 Share

Recommended Posts

Morgentræning i dag! Jeg skulle lige varmes op, men så var motivationen også rigtig god, og jeg blev faktisk ved i over to timer i super tempo hele tiden.

SKRÅ BÆNKPRES HÅNDVÆGTE

1x15 med 18'ere

1x10-12 med 28'ere

1x10 med 38'ere (puha!)

1x8 med 38'ere (puha x 2)

1x9 med 38'ere (ikke skrå)

Flyes i kabelstativ

5x10-12 med 30-35 kg i hver side

Var godt smadret her, men tog lige lidt bænkpres

1x6 med 73,5 kg (hård! :D)

1x6 med 71 kg

1x10 med 51 kg :D

Lateral raises i dropsæt-helvede

1x10 med 14'ere

1x10 med 12'ere

1x10 med 10'ere

Over til hurtige sæt raises i kabelstativ

3x10 med ?? kg

Over til front raises med stang

3x10-12 med ?? kg

Dragon flags

4x6-8

Sjov maveøvelse

3x8

Crunches

3x15

Triceps extensions med håndvægt

1x15 med 12'ere

1x8-10 med 16'ere

2x10 med 14'ere

Triceps extensions langt foroverbøjet i kabelstativ med reb

2x12-15 med 50 kg

1x10 med 60 kg

Triceps ext i kabelstativ

2x10 med ?? kg

Vel 3-4 sæt af kropshævninger kørt ind mellem det andet. Et enkelt med benene skudt fremad

36-37 minutter på crosstrainer

Færdig og rask gåtur til skolen :D

Link to comment
Share on other sites

Er forresten også begyndt at lave lidt strækøvelser på egen matrikel, når tid og humør tillader det. Med lidt musik i baggrunden kan det være ganske hygsomt. Håber, det kan tage den værste stivhed ud af mine sørgelige lemmer!

Yes, yes, pilates er vejen frem for lange og smidige muskler.

Er det tilladt at mobbe dig i din log? :tongue:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Ikke den bedste træning i dag, men jeg lægger også gerne meget i lidt små hændelser :-)

CHINS MED UNDERHÅNDSGREB

3-4x10

DØDLØFT

1x10 med 60 kg

1x8 med 80 kg

1x3 med 120 kg

1x2 med 140 kg

1x1 med 150 kg

1x1 med 160 kg - jeg fik den, men den var sgu en slider, og på vej op fik jeg et lille 'smæld' i venstre balle. Det virker heldigvis som om, det er væk nu. Den var dog lige hård nok, synes jeg, og jeg er super opmærksom på sådan noget, da jeg som bekendt er bange for at køre mig selv ud på det skråplan, som jeg har været på før, hvor muskelmassen og styrken ryger samme vej som kiloene. Det skal også lidt ses i forlængelse af, at jeg synes min pressestyrke har været lidt dalende.

Omvendt skal jeg nok lige holde mig for øje, at jeg havde lavet et par løft inden, der for mig var ret tunge. Desuden kan man vel have en off-dag. Jeg tager i hvert fald lige en slapper og ser, hvordan det går de næste par gange. Vil dog ikke være bange for at tage en uge med bulk, hvis det er.

SJOVE ROWS I MASKINE

1x10 med 150 kg

1x9 med 162,5 kg

1x10 med 150 kg

ENDNU SJOVERE ROWS I MASKINE

1x10 med 50 kg

1x10 med 55 kg

ROWS FRA KABELSTATIV

2-3x10-12 med fuld vægt

LÆG

5x15 med fuld vægt (65 kg)

BICEPS CURLS

5x8-12 med 31 kg

Og færdig :-) Satser på en tidlig omgang træning i morgen... men måske jeg skulle tage et par dage off for at sikre, at jeg ikke giver den for meget gas... hvad siger I, brahs?

Link to comment
Share on other sites

Flyttede for en kammerat det meste af dagen i går, og der var sgu nogle tunge ting at hive fat i, så det må også tegne sig for træning i en eller anden grad. Brød syndigt sammen efter endt flytning med en stor Big Mac-menu med en ekstra BM, må jeg indrømme. Dog med Cola Zero til :D

Link to comment
Share on other sites

Har lige slugt intet mindre end 10 piller Plasmajet (http://www.gymnordic.com/product/show/347-plasmajet-160-kapsler), hvilket udgør halvdelen af en vareprøve, som jeg fik tilsendt sammen med en pakke fra netop Gymnordic. Produktet skulle være hypet ret godt op, og effekten er vist noget i retningen af NO Explode - bare bedre... ja, det vil jo vise sig. Jeg regner med, at udbyttet bliver nogenlunde det samme som ved indtagelsen af et par scoops NO Explode/Superpump 250/whatever.

Melder dog lige tilbage om effekten efter endt træning :-)

Link to comment
Share on other sites

God omgang træning i dag! Havde fin styrke og motivation, og pump var super. Hvor meget meget af det, der så kan tilskrives Plasmajets lyksaligheder, tør jeg ikke gætte på :-)

SKRÅ BÆNKPRES HÅNDVÆGTE

1x20 med 14'ere

1x12 med 28'ere

1x10 med 38'ere

2x8 med 38'ere

FLYES HÅNDVÆGTE

2x10 med 18'ere

2x12 med 14'ere

SKRÅ BÆNKPRES

3x8-10 med 51-56 kg :D

LATERAL RAISES

2x8-10 med 14'ere

LATERAL RAISES KABELSTATIV

1x10 med 15 kg

4x10 med 10 kg

FRONT RAISES

2x10 eller noget med ?? kg

DRAGON FLAGS

3x8

SJOV MAVEØVELSE

2x6-8

CRUNCHES/DECLINE CRUNCHES

Mange

SMAL BÆNK

1x8 med 51 kg

2x8 med 61 kg

TRICEPS EXT

3x10-12 med ?? kg

35 MINUTTER PÅ CROSSTRAINER

20 ARMBØJNINGER - FORSKELLIGE VARIANTER

LIDT MÆRKELIGE KROPSHÆVNINGER SÅDAN RUNDT OMKRING

Færdig!

Link to comment
Share on other sites

Trænede i Fitnessworld i dag lidt nord for handelshøjskolen/syd for uni. Man har jo hørt meget grimt, så det var ikke uden tøven, at jeg trådte ind i det mildest talt enorme center. Nu er jeg godt nok fra små kår i Viborg og har måske ikke perspektivet i orden, men FUCK det var stort altså.

Anyways... jeg luller op fra omklædningen beredt på det værste og retter blikket mod frivægtsafdelingen, som er... super! Jeps, det er sgu bare i orden, er det. Det er Technogym, ja, men det er vist noget nyt af slagsen - jeg har i hvert fald ikke set det før. Store 20 kg-stænger med godt greb. Gode vægte med håndtag og fin omkreds. Godt med squat-stativer med 'plader' under, så de fungerer fint til kødløften. Masser af håndvægte og bænke i det hele taget. Dog kun håndvægte til 36 kg, men det var for forberedt på. Masser af muligheder for kropsvægtsøvelser... der er sgu det, jeg skal bruge - og i metermål endda. Det er sgu fint.

Nå, men træningen gik som følger...

Chins med overhåndsgreb (som jeg plejer at kalde kropshævninger)

1x15 med mit slunkne korpus

SQUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

1x12 med 60 kg

1x10 med 80 kg

1x8 med 100 kg

1x6 med 105 kg

1x6 med 110 kg - blev lige med skærende vokal på sidste rep. Så kan jeg da vist konkludere, at mit max i squat trods alt er over 115 kg, som det ellers har været med en noget højere kropsvægt + et stort bælte, som også gav noget.

LUNGEZ

3x6-8 med 60 kg

ROWS MED HÅNDVÆGT

3x10 med 36 kg

SIDDENDE KABELROWS

5x10-12 med 45-50 kg

HYPEREXT

5x10-12 med 10 kg i hænderne... gør mig desværre stadig lidt svimmel

SIDDENDE, STRINGENTE HAMMER CURLS

4x10 med 16'ere

CONCENTRATION-HALLØJ SIDDENDE MED HÅNDVÆGTE

4x12 med 12'ere

ÉT SÆT TIL LÆG - nåede ikke mere, mest pga. følgende lille historie:

På vej til centret kommer jeg ud på en større plads, der ligger afsondret fra ringgaden, hvor FitWorld ligger. Vader i højt humor og lige så højt tempo forbi et revisionsfirma, der ligger meget tæt ved indgangen til netop FitWorld. Ser så to ungersvende med hjelme på, der kommer VÆLTENDE ud af døren fra bygningen og næsten ikke kan komme hurtigt nok over mod en scooter, der står parkeret. Jeg opfatter også, at den ene har et brøkjern, og den anden har et alu-bat. Nå, den er vist helt gal. De spotter mig, og den ene udbryder noget i retningen af, at "så er det fandme afsted", hvorefter sømmet ryger i bund. Den stadig konfuse Jenslyn løber over mod bygningen famlende med mobiltelefonen i den ene hånd og ser, at glasdøren er smadret. 112. Få sekunder efter vælter en ung mand ud samme vej, som de to banditter fra før og spø'r mig, hvem jeg er, og om jeg har set, hvad der er sket. Jeg svarer så godt, jeg kan, samtidig med at jeg prøver at pejle politiet i den rigtige retning, da jeg har fået dem i røret. Det viser sig, at den unge mand er revisor i firmaet, og at idioterne har været inde og true ham med de medbragte våben og har hevet computere med på vej ud. Han var tydeligvis også noget oppe at køre, og det forstår man jo godt.

Nå, men situationen kommer så vidt, at jeg får giver revisoren mit nummer og navn, så de kan hive fat i mig igen, hvis der er spørgsmål / jeg skal deltage i noget retsligt efterspil, hvilket jo nok næppe sker. Det er sgu ikke meget, vi samlet som vidner har på dem... desværre.

Link to comment
Share on other sites

Dagens sene træning gik ganz aufmärket

SKRÅ BÆNKPRES

1x16 med 40 kg

1x12 med 60 kg

1x10 med 70 kg

1x7 med 80 kg

1x10 med 70 kg

FLYES I MASKINE

2x10 med ?? kg

SKULDERPRES

1x10 med 100 kg

1x10 med 113,5 kg

FLYES HÅNDVÆGTE

3x10 med 16,5'ere

LATERAL RAISES KABELSTATIV

5-6x10-11 med ?? kg

SMAL BÆNKPRES

1x8 med 60 kg

1x8 med 62,5 kg

1x7 med 62,5 kg

TRICEPS EXT HÅNDVÆGT

2x10 med 14'ere (eller noget)

TRICEPS EXT KABELSTATIV

2x12 med ?? kg

25 MINUTTER PÅ CROSSTRAINER for at mine muskler ikke bliver for bøffelagtige

HURTIG GÅTUR HJEM

Link to comment
Share on other sites

Du får da oplevet noget .. og jeg tænker ikke kun på

:blink::devil:

Hvorfor faen bryder man ind i et revisionsfirma ..

Hehe, som skrevet lidt tidligere i loggen anfører jeg bare kilo på alt - der står simpelthen bare 100 på maskinen, men det er næppe kilo, jeg skubber :-)

Som skrevet hev gutterne nogle bærbare computere med... men det er fandme en risiko at ta'. Tænk, hvis jeg var dukket op, mens de smadrede ruden/gik ind i stedet for, da de kom ud igen. Jeg kunne jo lynhurtigt have ringet politiet op så, og de kunne være strandet derinde

Link to comment
Share on other sites

Hehe, som skrevet lidt tidligere i loggen anfører jeg bare kilo på alt - der står simpelthen bare 100 på maskinen, men det er næppe kilo, jeg skubber :-)

Som skrevet hev gutterne nogle bærbare computere med... men det er fandme en risiko at ta'. Tænk, hvis jeg var dukket op, mens de smadrede ruden/gik ind i stedet for, da de kom ud igen. Jeg kunne jo lynhurtigt have ringet politiet op så, og de kunne være strandet derinde

Hvis du lige have hevet alu-battet fra den ene, og så immobiliseret dem begge to, indtil strissen ankom, så ville jeg godt have spenderet et par fadbamse på dig. :laugh:

Seriøst: FW på Jens Baggesensvej er ikke det dårligste center, der findes. Men det er et af de større.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du lige have hevet alu-battet fra den ene, og så immobiliseret dem begge to, indtil strissen ankom, så ville jeg godt have spenderet et par fadbamse på dig. :laugh:

Seriøst: FW på Jens Baggesensvej er ikke det dårligste center, der findes. Men det er et af de større.

Hehe, selvom jeg så havde haft modet til sådan et lille stunt, så havde jeg desværre først forstået, hvad der egentlig foregik, da de trådte sømmet i bund!

Men ja, jeg er faktisk godt tilfreds med stedet! Fik da også trænet der i dag :-)

BLANDET DELOAD-HALLØJ

Squat, front squat, dødløft, power cleans og push presses med 60-70 kg.. tog lang tid, men fik også fyret en del sæt af

CHINS MED UNDERHÅNDSGREB

4 eller 5x10

ROWS MED HÅNDVÆGT

2x12 med 36'ere

SIDDENDE ROWS MED KABELTRÆK

4x10 med 45 kg

MYSTISKE ROWS MED TOV

3x12 med 60 kg

LÆG I BENPRES

5-6x12-15 med 140-150 kg

BICEPS CURLS MED STANG

4x10-12 med ?? kg (har været lige over 30)

HAMMER CURLS

4x10 eller noget med 14'ere

LIDT MAVE

Edited by Jenslyn17
Link to comment
Share on other sites

Har besluttet mig for at tage en tre dage med bulk, da jeg kan mærke, at jeg for alvor begynder at crave noget tung føde - det ligger jo sådan set også godt i linje med den approach, jeg advokerer for i loggens første indlæg: Stop, hvis du føler tegn på, at det bliver surt at cutte. Lagde hårdt ud med en lille chipspose i eftermiddag - har jeg sgu savnet - og så går jeg amok med noget kødhalløj efter endt træning. Regner dog stadig med at cutte en tand mere efter søndag :-)

Hopper til træning nu, men det bliver nok ikke den længste omgang, da jeg desværre fik sovet lidt for længe 'til middag'. :-)

Edited by Jenslyn17
Link to comment
Share on other sites

Fik trænet og også fyret lidt cardio af. Jeg må indrømme, at en del af cardioen nok var betinget af samvittighedskvaler over chipsposen tidligere :D Jeg skal nok passe på, at jeg ikke bliver for kalorieforskrækket. Specielt fordi jeg er temmelig (læs: Meget) neurotisk anlagt. Men ja, skidt nu med det, når jeg foregi'r at bulke et par dage.

ET PAR SÆT ARMBØJNINGER - HIGH REP

Forskellig art - var sgu ret hårdt... men godt.

BÆNKPRES - low rep-halløj

1x12 med 60 kg

2x5 med 80 kg

1x5 med 85 kg

1x3 med 90 kg

1x5 med 92,5 kg

Fik desværre lidt ondt i venstre brystmuskel undervejs... ved sgu ikke lige, hvad det kan være.

FLYES

2x12 med 14'ere - smerten kunne kun mærkes meget lidt her

SIDDENDE LATERAL RAISES

2x8 med 16'ere - der røg sgu noget cheat på dem :P

DRAGON FLAGS

4-5x6-9 - syntes første sæt var meget stringent :-)

SUPERSÆTTET MED LATERAL RAISES SIDDENDE

2-3x10-12 med 12'ere

SKULDERPRES MED HÅNDVÆGTE

1x10 med 24'ere

1x10 med 26'ere

26 MINUTTER PÅ CROSSTRAINER

Lavede armbøjninger med meget smalt greb ind imellem (3 sæt af 15 vist) og lidt mavehalløj. Det fungerede egentlig godt og bryder lidt op i monotonien. I alt var jeg vel i krig i lidt over 30 minutter her.

Og færdig! Nu skal der frådes!

Har lige bestilt Modern Warfare 2 til Xbox 360. Køber sgu for mange spil. Inden for de sidste par uger har jeg købt Uncharted 2 (fantastico), Forza 3 (superbo - enormt stort!), Tekken 6 (rigtig godt, men man kender formlen) og Gran Turismo 5 Prologue (indholdsmæssigt fra Forza, men grafikken er faktisk en smule skarpere, synes jeg). Glæder mig dog stadig super meget til MW2 :-)

Edited by Jenslyn17
Link to comment
Share on other sites

Hvis du lige have hevet alu-battet fra den ene, og så immobiliseret dem begge to, indtil strissen ankom, så ville jeg godt have spenderet et par fadbamse på dig. :laugh:

Seriøst: FW på Jens Baggesensvej er ikke det dårligste center, der findes. Men det er et af de større.

JensB er et dejligt center!

Link to comment
Share on other sites

JensB er et dejligt center!

Agreed :-)

Måske har du set mig/ser du mig derinde, hvis du træner sen eftermiddag/aften. Kig efter en skaldet/meget korthåret (alt efter dovenskab) ungersvend iklædt hvid tanktop og sorte shorts med Ipod-høretelefoner i ørene - alternativt se pics tidligere i tråden ;-)

Link to comment
Share on other sites

Agreed :-)

Måske har du set mig/ser du mig derinde, hvis du træner sen eftermiddag/aften. Kig efter en skaldet/meget korthåret (alt efter dovenskab) ungersvend iklædt hvid tanktop og sorte shorts med Ipod-høretelefoner i ørene - alternativt se pics tidligere i tråden ;-)

Jeg er udenbys pt. Er først tilbage sidst i december ;) Men skal nok pege fingre af dig, når jeg ser dig :D

Link to comment
Share on other sites

CHINS (tog dem lidt mellem det andet)

12 med overhåndsgreb

15 med underhåndsgreb

10 med overhåndsgreb

SKVAT

1x15 med stang

1-2x10 med 60 kg

2x8 med 85 kg

4x6 med 87,5 kg

Var let nok

LUNGEZ

1x8 til hvert ben med 60 kg

SIDDENDE ROWS MED TOV I KABELSTATIV

5x10 med 40 kg

SIDDENDE ROWS

2x10 med 45 kg

1x10 med 50 kg

ROWS MED HÅNDVÆGT

3x8 med 36 kg

BICEPZ CURLZ

4-5x10 med 31 kg

CONCENTRATION CURLZ

2x10 med 12'ere eller noget

MAMBO-CURLZ

1x10 med 14'ere

MERE BEN/LÆG MELLEM BICEPS

4-5x12 i benpressen efterfulgt af sæt af 12 til læg - 150 kg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share