Fælles nytårsfortsæt på MOL


Sir Charles
 Share

Recommended Posts

mdk:

hmm, mine studier af insekters seksuelle tilbøjligheder er desværre ikke kommet langt nok til, at jeg kan afvise det :D

-ved bare, at nogle afrikanere piseer på en myretue for at se, om de har diabetes - myrer går amok og slikker urinen i sig - formentligt af aseksuelle årsager, men man kan jo aldrig vide :)

mærkelig opførsel - at tisse på en myretue?

tja, men trods alt bedre end man gjorde i "gamle dage" her hjemme - der smagte behandleren selv på urinen - var den sød, havde patienten diabetes :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er der ikke osse noget med, Claus, at lægen for at konstatere, om en mand har Clamydia, skal lugte til "den"? Man forestiller sig en læges uheldige dag, hvor der er 5 mulige diabetikere og 5 mulige Clamydia-ofre og en serie maleriske hæmorroider, der lige skal tjekkes.

:bootyshake:

Eller måske en læges heldige dag, det skal jeg lade være usagt

Link to comment
Share on other sites

tja, men trods alt bedre end man gjorde i "gamle dage" her hjemme - der smagte behandleren selv på urinen - var den sød, havde patienten diabetes :unsure:

:D

Jeg vil til min næste physical bede klinikassistenten undersøge min urin for diabetes efter den gamle metode.

Jeg syntes det er rart at vi kan bruge myrertuer til noget funktionelt og ikke kun betragte dem som en arkitektonisk skønhed i vores nåleskove.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Claus B, har du valgt din avatar ud fra dit forhold til gruppepres, intolerance og mobning af de anderledes

nemlig :)

-det og så mine seksuelle fantasier om tæt socielt nærvær i forbindelse med højspændingledninger på mine fødder :rolleyes:

Jeg har ellers altid opfattet dig lige modsat, som en person med stor tolerance, forståelse og respekt for andre. :confused3:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

hehe, jeg ville da være mere bekymret, hvis det var 5 patienter med chlamydia, som skulle tjekkes for diabetes :D :lol:

ang. lugt, så er det nok gardnerella, du tænker på - afgiver en markant fiskelugt.

Faktisk skal man dryppe en dråbe afløbsrens på noget sekret for at lugten rigtigt kommer frem - minder mig om første gang jeg læste det og i min naivitet misforstod det som om, man skulle dryppe afløbsrensen direkte på glans - stakkels patient :D

Jeg vil til min næste physical bede klinikassistenten undersøge min urin for diabetes efter den gamle metode
ja og så påstå, at du ikke kan kvittere noget urin - så får du måske et blowjob :D
Jeg har ellers altid opfattet dig lige modsat, som en person med stor tolerance, forståelse og respekt for andre

hmm... ja, normalt, men du ved jo, at man skal skeje ud d. 2.jan :confused2:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil til min næste physical bede klinikassistenten undersøge min urin for diabetes efter den gamle metode

ja og så påstå, at du ikke kan kvittere noget urin - så får du måske et blowjob :D

:lol: :D :lol:

Her er dømt trådkapring, så det batter.

BTW har de humor på GB og BH?

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Så ryger din "indlægs-count" jo helt ned på 35

Faktisk er doping debatten en af de debatter jeg har været mindst i.

Så det er nu ikke helt rigtigt. Må erkende at jeg lod mig rive lidt med af JS. Jeg er nem at provokere, og synes det var så oplagt at jeg ikke kunne nære mig. Hvilket var en fejl :huh:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor egentlig ikke bare nedlægge doping forummet? Det tjener jo intet formål - specielt ikke når man ikke må vejlede. I doping forummet kan man kun diskuttere holdninger, men holdninger kan også diskutteres under "generelt." Doping forummet er overflødigt!

Link to comment
Share on other sites

Claus <<< Nogle gange skal der skarp lud til skurvede hoveder
:) ja... men man får nok aldrig samlet nok forsøgspersoner til at udføre et godt eksperiment til at vise/afvise effektiviteten af en sådan beh. :D
Hvorfor egentlig ikke bare nedlægge doping forummet?

eller alternativt lade doping-forum-linket gå til en side med teksten: "Du er en idiot!"

og så to links - et til BH og et til antidoping.dk - så kan man selv vælge

...hmm, nej så hellere et forum :)

Edited by Claus B
Link to comment
Share on other sites

Hvilken én?

Unsu, den er for fed!! B)

Uha, jeg bliver jo helt sentimental, *snøft*.

Det er mange år siden jeg sidst har indhyldet min sjæl i en dans med en kata og især unsu, men basa dai er også en klassiker, der ikke skal glemmes.

Det var tider dengang tilbage i slutfirserne, hvor jeg som en lille purk med gi'en i tasken tog bussen til Kyohan for at lade mig sanseligt forføre af karate-do.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor egentlig ikke bare nedlægge doping forummet? Det tjener jo intet formål - specielt ikke når man ikke må vejlede. I doping forummet kan man kun diskuttere holdninger, men holdninger kan også diskutteres under "generelt." Doping forummet er overflødigt!

Jeg syntes nu der bruges meget energi i doping-forum på at vejlede folk i ikke at bruge præstationsfremmende stoffer, med mange retfærdige argumenter og henvisninger ud over "du er en hjernedød idiot".

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Claus <<< Nogle gange skal der skarp lud til skurvede hoveder

:) ja... men man får nok aldrig samlet nok forsøgspersoner til at udføre et godt eksperiment til at vise/afvise effektiviteten af en sådan beh. :D

Jeg er sikker på, du kan få frivillige, hvis du hænger et opslag op på universitetet med lovning om 500 kr. som "tilskud".

Om ikke andet kan du sløre eksperimentet med latinske gloser og andet røgslør.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Det er mange år siden jeg sidst har indhyldet min sjæl i en dans med en kata og især unsu, men basa dai er også en klassiker, der ikke skal glemmes.

Det var tider dengang tilbage i slutfirserne, hvor jeg som en lille purk med gi'en i tasken tog bussen til Kyohan for at lade mig sanseligt forføre af karate-do.

Ja, det var tider (Sluttede selv med shotokan i 1991) :)

Sveden, den snærende gi i armhulen, de høje smæld fra et korrekt udført snapspark, vablerne på tæerne... Kunne blive ved :lol:

Link to comment
Share on other sites

doping-forum på at vejlede folk i ikke at bruge præstationsfremmende stoffer,

Det er nu min opfattelse at flertallet af debattøre i dopingforummet er tilhængere af doping. Men du har da ret i at når der kommer et nyt medlem og siger: Jeg er en dreng på 14, har trænet et stykke tid - 14 dage - og tænker på at starte min første kur bliver vejledt ikke at bruge dette, men ofte bliver der henvist til BH. Sørgeligt! <_<

Link to comment
Share on other sites

Det er nu min opfattelse at flertallet af debattøre i dopingforummet er tilhængere af doping.

Det tror jeg nu ikke (uden at have talt dem & os op). Mange modstandere her på MOL har blot en anden tilgang til dopingdiskussionen end skræmmekampagnen. Det bliver forhåbentligt ikke tolket som en accept af doping :unsure: :) I så fald er det en fejlfortolkning..

Link to comment
Share on other sites

Et typisk eksempel taget fra dopingforummet:

Nyt medlem spørger:

Hej ...

Jeg har ikke rigtigt kunne finde de nøjagtige bivirkninger ved brug "misbrug" af DD.

Jeg overveje at tage en kur, men ikke som en anden skriver på 8 uger. Men på en måned. Er det spild af kræfter og kroppens organer ?

Jeg vil heller ikke tage Testeron, for jeg har en ven, hvis hårvækst gik fuldstændig amok. trist nok..  Er det et must at tage det i sammenhæng med DD ? Er der andre ting man skal tage sammen med DD ?

Men er i ikke flinke og skrive de slemmeste bivirkninger ved at tage DD udover hjerte-kar probs og impotens

MOL's brugere svare:
Er bange for at et evt. svar vil stride imod reglerne for forummet (som du selvfølgelig allerede har læst)... men prøv på bodyhouse.dk

Sørgeligt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sikker på, du kan få frivillige, hvis du hænger et opslag op på universitetet med lovning om 500 kr. som "tilskud".

Om ikke andet kan du sløre eksperimentet med latinske gloser og andet røgslør.

hmm... værd at tænke over
Det er nu min opfattelse at flertallet af debattøre i dopingforummet er tilhængere af doping.

Er det nu også så galt - hvor mange henviser vi til BH?

den her poll viser 3/4 imod AS, men den kan selvf. være misvisende.

Jøgge og Hessel:

hvad siger I til at tjene 500kr? - det er nemt tjente penge :D

Link to comment
Share on other sites

Det er rigtig sørgeligt (enig), men betyder ikke at de fleste dopingforumsbrugere er tilhængere. Den store onde diskussion mellem JS og øvrige (herunder mig) er foregået blandt modstandere alene - ud over en masse overflødigt mudderkastning drejede den sig om at formidle budskabet mod doping...

En in-spe bruger som ham i dit eksempel burde have været opfordret til at blive på MOL og gøre sig klog på kost og træning istedet (lige et hint til dem, der poster meget i dopingforumet) :)

Link to comment
Share on other sites

Det gør ikke noget - nogen af dine sidste indlæg udtrykker hvad fx jeg tænker [skulderklap

Takker AF. Jeg kunne bare ikke få ind i mit hovede at man virkelig kunne se sådan på tingene. Men der måtte jeg jo komme til Kort. Der var bare ikke noget at gøre. Suk. Og så gik det vidst lidt for vidt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share