BBLOG! Bloody Beautiful Large Organ Guy!


AndersL
 Share

Recommended Posts

Cardio

Rotexfætter

1t03 @ lvl 16 = 1000 kcal

Super nem omgang cardio. Tiden gik hurtigt, tempoet var roligt, pulsen blev aldrig presset rigtig, men jeg svedte (bloat) som et svin.

Tjek lige din indbakke ved lejlighed :smile:

Kigger på den imorgen.

Damn, en solid omgang! Det er virkelig super inspirerende at læse om hvordan hårdt arbejde og disciplin med kosten fører resultater med sig.

+

ANABOLIC!

Og +1 til Morten 6pack - virkelig inspirerende log :smile:

Mange tak BROs!!! Det er rart at vide at loggen kan bruges til andet end at skrive til mig selv, hvor BADASS jeg er! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

UD2 - Depletion Workout 1

Round 1

Front Squat (ss1)

2s x 20r @ 60kg

Plateloaded Unilateral Lying Leg Curl (ss1)

2s x 20r @ 17,5kg

Plateloaded Chest Press (ss2)

3s x 20r @ 50kg

Unilateral Cable Row (ss2)

3s x 20r @ 34kg

DB Laterals (ss3)

2s x 20r @ 17kg

Calf raise (ss3)

2s x 20r @ 120kg

HS Biceps Curl (ss4)

2s x 20r @ 35kg

Rope Extension (ss4)

2s x 20r @ 40kg

Round 2

Front Squat (ss1)

2s x 15-20r @ 60kg

Plateloaded Unilateral Lying Leg Curl (ss1)

2s x 15-20r @ 17,5kg

Plateloaded Chest Press (ss2)

3s x 15-20r @ 50kg

Unilateral Cable Row (ss2)

3s x 15-20r @ 34kg

DB Laterals (ss3)

2s x 15-20r @ 17kg

Calf raise (ss3)

2s x 15-20r @ 120kg

HS Biceps Curl (ss4)

2s x 15-20r @ 35kg

Rope Extension (ss4)

2s x 15-20r @ 40kg

FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK! *kunstpause*

FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK!

De andre søndage har jeg ikke lavet cardio - selvom jeg burde - det gjorde jeg jo så lige igår. Det var nemt, overkommeligt og faktisk decideret rart. Det var denne morgens træning så tilgengæld IKKE! Det var noget HELT andet end de andre mandage. Kvalmen kom tidligt og hårdt, squatten blev sat ned til "kun" 4 sæt, da mine ben simpelthen var pre-depleted og rystede vanvittigt. Det kunne også ses på vægten, der var helt nede på 90,5kg idag. Hvilket leder mig direkte videre til…

Diæt update

Vægt: 90,5kg (-2kg)

BF%: 11,6% (-4%)

Brystmål: 124cm (0cm)

Livvidde: 90cm (-6cm)

Bagdel: 102 (0cm)

Lår: 61cm (-2cm)

Arm: 38cm (-2cm) VRÆÆÆÆL! Hader at være under 40cm… Når de bliver flexet ryger der selvfølgelig 3cm på, pga mine monsterpeaks… Men det er kun flad der tæller.

Du er vild nok. Flotte fremskridt over hele linien!

Mange tak, gode herre. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Diæt update

Vægt: 90,5kg (-2kg)

BF%: 11,6% (-4%)

Brystmål: 124cm (0cm)

Livvidde: 90cm (-6cm)

Bagdel: 102 (0cm)

Lår: 61cm (-2cm)

Arm: 38cm (-2cm) VRÆÆÆÆL! Hader at være under 40cm… Når de bliver flexet ryger der selvfølgelig 3cm på, pga mine monsterpeaks… Men det er kun flad der tæller.

Kan man andet end blive inspireret af det der? :w00t:

Satme nogle nice resultater!

Link to comment
Share on other sites

Kan man andet end blive inspireret af det der? :w00t:

Satme nogle nice resultater!

Normalt bruger jeg 6 måneder på at genoprette de fuck ups jeg udsætter min krop for over sommeren. Takket være UD2 kan det nu klares på kun 6 uger. Tak UD2. :laugh:

Når man måler arme, så måler man da flexed inkl. Peak.

Mr. News

Helt sikkert, hvis man er BBer. Flotmænd gemmer altid den sidste - og bedste - inch til sidst. Overraskelsesmomentet du ved…

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Normalt bruger jeg 6 måneder på at genoprette de fuck ups jeg udsætter min krop for over sommeren. Takket være UD2 kan det nu klares på kun 6 uger. Tak UD2. :laugh:

Helt sikkert, hvis man er BBer. Flotmænd gemmer altid den sidste - og bedste - inch til sidst. Overraskelsesmomentet du ved…

Haha. True.

Mr. News

Link to comment
Share on other sites

Depletion Workout 2

Round 1

RDL

3s x 20r @ 70kg

Leg Extension

2s x 20r @ 50kg

HS Plateloaded Incline Press (ss1)

3s x 20r @ 32,5kg

Wide Grip Pulldown (ss1)

3s x 20r @ 75kg

Cable Laterals (ss2)

2s x 20r @ 12,5kg

Calf Press (ss2)

2s x 20r @ 110kg

Lying Cable Curl (ss3)

2s x 20r @ 23,75kg

Triceps Pushdown (ss3)

2s x 20r @ 42,5kg

Round 2

RDL

2s x 20r @ 70kg

Leg Extension

2s x 20r @ 50kg

HS Plateloaded Incline Press (ss1)

2s x 15-20r @ 32,5kg

Wide Grip Pulldown (ss1)

2s x 15-20r @ 75kg

Cable Laterals (ss2)

2s x 20r @ 12,5kg

Calf Press (ss2)

2s x 20r @ 110kg

Lying Cable Curl (ss3)

2s x 20r @ 23,75kg

Triceps Pushdown (ss3)

2s x 20r @ 42,5kg

OHMAHGAWD! Det var en hård træning IGEN idag. Cilius gjorde det eneste rigtige, han sov over sig! Og jeg kan da egentlig godt forstå ham, især efter en udtalelse igår: "Min talje må ikke blive meget mindre, for så bliver det da HELT umuligt at finde jeans." Hvis det var mit drive og min dedikation, så tror jeg sgu' også jeg ville sove over mig… Nu har jeg heldigvis både rygrad og disciplin, så deeeet… :devil::tongue:

Jeg kan derudover konstatere at min krop ligger liiiige på vippen mellem "Synlige mavemuskler" og "abs". Hvilket er rart. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Cardio

Rotexfætter

40min @ lvl 15 = 603 kcal

Jeg har efter nøje overvejelser besluttet mig for at lave mindre cardio. De første 2 uger af UD2 lavede jeg ikke cardio af betydning og fedtet fløj af. Lyle gør et forholdsvis stort nummer ud af IKKE at lave for meget cardio, pga restitution og cortisol, så jeg vil prøve at fornægte min indre masochist og lytte til fornuft. :wink:

På samme note har jeg også besluttet at øge mængden af carbs i min carb-up. Lyle skriver at man skal indtage 12-16g/kg. Hvilket jeg selvfølgelig har sat til 12g :tongue:. I slutningen af UD2 før sommeren skruede jeg dog op for carbs og mine resultater blev faktisk kun bedre. Så nu sætter jeg carbs op til 16g/kg (Sidste carbup lå jeg lige omkring 14g/kg) og så ser jeg hvad der sker. Det betyder at jeg over de 30 timer nu skal indtage ca. 1400g carbs! NØØØØØØØØØJ! 4thumbup.gif

Nu bliver det spændende at se om mindre cardio og flere kalorier virkelig betyder bedre resultater! Stay tuned, the answer will be revealed in just two weeks! 4disguise.gif

Link to comment
Share on other sites

Dagsformsbillede

Total carbdepletion. Det giver en sjov effekt. Man kan se intercostals, men mine problemområder ved nedre ryg og nedre mave (nedre røv er også et problem, men det vil jeg pænt undlade at poste :tongue:) ligner Basset Hounds! :laugh:

Jeg vil prøve at få taget et snap fredag eller lørdag med nogenlunde samme positur, så man kan se forskel. :smile:

…og selvom det kan virke umuligt at tro på ud fra dette billede, så er jeg 95% (De sidste 5% er i tilfælde af min carbup helt fucker op, men jeg nailede den pænt sidste uge) sikker på decideret ABS et sted mellem fredag og mandag. :wink:

Edit: Husk at vedhæfte billede… DOH!

post-619-063013500 1286373640_thumb.jpg

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Cardio

Rotexfætter

30min @ lvl 15 = 453 kcal

Jeg sov lige omkring 4 timer i nat. Var lidt sløv da jeg vågnede, men havde super energi til cardio og måtte "tvinge" mig selv til at stoppe efter 30 minutter. Jeg føler ikke jeg har ramt ketose denne uge, det gør ikke noget, da ketose i sig selv ikke er et mål på UD2. Tilgengæld føler jeg mig som en tikkende cortisol bombe. Det er et sikkert tegn på højt cortisol niveau når jeg er SÅ søvnløs som dette. Jeg kom heldigvis i tanke om at jeg havde noget 5-HTP liggende. Dobbelt dosis og 30 min efter sov jeg trygt.

Imorgen… Monster carb-up! 4mewantfood.gif

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke hvordan du kan have så meget energi...

Jeg har fulgt dine råd i et par uger nu wub.gif, og det går rigtig godt. Men på lowcarb/lowcal dage dør min energi bare. Sov 10 timer i nat.

Energi og overskud kommer ofte af succesoplevelser i hverdagen. På UD2 er der konstant fremgang at spore (Selvom man ligner lort det meste af tiden). Det giver mig energi. :smile:

(Så er der selvfølgelig de andre faktorer som (ny) smuk kæreste, arbejde der faktisk kører godt og andet mischmasch. :wink:

Anders er ikke som os andre :laugh:

Det tager jeg som en kompliment! 4thumbup.gif

Link to comment
Share on other sites

Hvad mener du med at man ligner lort det meste af tiden?

Lige præcis det jeg skriver. :wink: Enten er musklerne helt flade og huden helt løs, hvor man ser skinny fat ud. Eller også er musklerne helt fulde og man er bloated som fuck, hvor man ser stor og smooth ud. Der er dog et lille vindue den ene vej - fra depletion til load - og vice versa, hvor man ser helt fantastisk ud. 4thumbup.gif

Jeg har dog ikke helt fået tunet min carb-up ind, til at kunne styre disse vinduer. Det vigtigste er uanset, hvordan man ser ud bagefter diætten. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lige præcis det jeg skriver. :wink: Enten er musklerne helt flade og huden helt løs, hvor man ser skinny fat ud. Eller også er musklerne helt fulde og man er bloated som fuck, hvor man ser stor og smooth ud. Der er dog et lille vindue den ene vej - fra depletion til load - og vice versa, hvor man ser helt fantastisk ud. 4thumbup.gif

Jeg har dog ikke helt fået tunet min carb-up ind, til at kunne styre disse vinduer. Det vigtigste er uanset, hvordan man ser ud bagefter diætten. :smile:

Ja okay - men det går vel i sig selv når man begynder at spise "ordentligt" efter endt diæt :smile:

Link to comment
Share on other sites

UD2 - Tension Workout

Hack Squat

3s x 8-12r @ 200kg

Leg Extension (ss1)

2s x 12r @ 70kg

Leg Curl (ss1)

2s x 12r @ 55kg

DB Press (ss2)

2s x 6r @ 36kg+10kg

Vi dinglede 10kg skiver fra straps for at få mere vægt på DBs, men det kørte ikke godt. Fra nu af bliver der skiftet til flyes.

Low Incline Flye (ss2b)

8r @ 36kg

HS Row (ss2)

3s x 8-12r @ 65kg

Cable-X (ss3)

3s x 8-12r @ 28kg

HS Pulldown (ss3)

3s x 8-12r @ 55kg

EZ-Bar Curl (ss4)

2s x 8-12r @ 55kg

Skullz (ss4)

2s x 8-12r @ 55kg

Leaning Side Raise (ss5)

12r @ 30kg

16r @ 30kg

Cilius havde lige ownet mig på triceps. Så jeg sagde til ham at uanset, hvor mange reps han lavede på sæt 2, lavede jeg 4 mere. Det gjorde jeg så, men for pokker det var ikke rart! laugh.gif

Calf Raise (ss5)

2s x 12r @ 200kg

Floating Crunches

??r @ 10kg

Lidt mavse.

Ydrk. Hård træning. Har stort set ikke sovet igen inat. Det handler ikke kun om diæt, men også om at min kæreste har overtalt mig til at passe en killing de sidste par dage. Den elsker at lege og larme om natten. Jeg har lyst til at tage den i hallen og bruge den som morgenstjerne. Kæresten tog kattens parti imorges, hvilket resulterede i at jeg var ved at slå op og smide hende ud af lejligheden. Sult + mangel på søvn = ukontrollabelt aggressiv Anders. Nu har jeg spist lidt pandekager og kan mærke at serotoninen gør mig menneskelig igen. Jeg hader dog stadig hele verden og mest af alt katte.

Ja okay - men det går vel i sig selv når man begynder at spise "ordentligt" efter endt diæt :smile:

Såre sandt, ellers ville der absolut ingen pointe være med det hele jo. :wink:

Link to comment
Share on other sites

UD 2 - Power Workout

Sumo Dødløft

6r @ 100kg

6r @ 120kg

6r @ 140kg

3r @ 160kg

3r @ 170kg

3r @ 180kg

1r @ 190kg

Ohlalala… Jeg blackede ud efter første rep på 190kg og fik noget nær et Poppersrush og grinte som en lille skoledreng. HERLIGT! :w00t:

Decline Bænkpres (ss1)

6r @ 100kg

6r @ 110kg

6r @ 120kg

3r @ 130kg

3r @ 140kg

1r @ 150kg

BOOOM! Stangen var glat, men op kom de. Selvom Cilius var liiiige ivrig nok til at ville hjælpe på den sidste, så mener jeg bestemt jeg havde den selv! :wink:

Pulldown (ss1)

6r @ 103kg

6r @ 110kg

6r @ 117kg

6r @ 124kg

6r @ 127,5kg

6r @ 134kg

Vi fik en en god idé og skiftede til pulldown. Det var en HELT rigtig beslutning, fuuuck de sad godt idag!

Incline Bænkpres (ss2)

2s x 10r @ 80kg

12r @ 80kg ƒ

Vi besluttede at køre lidt lettere idag, men tilgengæld til total failure. Det var også rart.

Yates Row (ss2)

2s x 10r @ 80kg

16r @ 80kg ƒ

Leg Press

3s x 6r @ 130kg

Calf Press

3s x 6r @ 140kg

DB Shoulder Press (ss3)

3s x 6r @ 36kg

Vi må være på steroider. For vi kan nemt presse de tungeste håndvægte i skulderpres.

Mågen (ss3)

3s x 10r @ 22kg

Hammer Curl (ss5)

3s x 6r @ 30kg

DB Triceps Extension (ss5)

3s x 6r @ 30kg

Chimpanse mave

10r @BW

Dips battle

23r @ BW

Cilius OWNEDE mig her! Han vandt på psyken og hapsede to rep mere… 4thumbup.gif

Helt igennem fantastisk træning. Jeg var sur da jeg kom og glad da jeg gik. Vi fik også skudt et par dagsformsbilleder og de gjorde mig også glad. Jeg har en smuuuulle bloat på, men jeg kan vidst ikke tilskrive de manglende abs til andet end for meget fedt! :tongue:

Bortset fra mine polioben, så er jeg yderst tilfreds med min nuværende størrelse. Lidt større arme, noget større ben og lægge, 5-6% mindre fedt og så skal jeg til at finde ud af, hvad jeg så vil med min træning. For så tror jeg sgu' jeg har ramt målet for hvordan jeg gerne vil se ud. :smile:

post-619-095671100 1286640742_thumb.jpg

post-619-085292600 1286640749_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share