BBLOG! Bloody Beautiful Large Organ Guy!


AndersL
 Share

Recommended Posts

Ser sgu godt ud Anders! Synes det lød lidt bekymrende med dit humør i relation til kat og nattesøvn, men med de resultater forstår jeg bedre, hvis du er villig til at acceptere en hvis udsvingning i humøret.

Større arme ? Er du sikker på at det vil klæde dine øvrige proportioner ?

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud! Men ligesom jhax vil jeg også sætte spørgsmålstegn ved større arme. Hvad med lidt større skuldre i stedet?

Fuldstændig enig! Skuldrene var det første mine kritiske øjne faldt på.

Men ellers igen - damn hvor er det fornuftigt det hele! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Imponerende :4thumbup:

Tak, tak. Nu skal jeg lige have 3% til af før jeg går på diæt-vinterferie. :smil:E

Ser sgu godt ud Anders! Synes det lød lidt bekymrende med dit humør i relation til kat og nattesøvn, men med de resultater forstår jeg bedre, hvis du er villig til at acceptere en hvis udsvingning i humøret.

Større arme ? Er du sikker på at det vil klæde dine øvrige proportioner ?

Jeg plejer ikke at svinge så meget humørmæssigt pga diæt alene. Det er virkelig katten fra helvede jeg har passet. Den har leget boksebold med mit hovede, stort set hver nat. Miavet sindsygt, hver nat. Kradset min sofa og en puf i stykker, pisset i sengen… Og ja, listen er lang. Bottom line, jeg har ikke haft en uafbrudt søvn siden katten kom onsdag aften.

Ser godt ud! Men ligesom jhax vil jeg også sætte spørgsmålstegn ved større arme. Hvad med lidt større skuldre i stedet?

Mange tak smukke patkassemand!

Fuldstændig enig! Skuldrene var det første mine kritiske øjne faldt på.

Men ellers igen - damn hvor er det fornuftigt det hele! :4thumbup:

Mange tak smukke drinksmestermand!

Arme vs skuldre. Det er helt rigtig set. Mine skuldre har altid haltet, men pt. står de, det bedste de nogensinde har gjort proportionelt og mine arme noget af det mindste, så det er nok det jeg kommer til at kigge for meget på. :wink: Mere objektivt set, er det skuldre og triceps der får ekstra fokus, når vinteren går igang. :smile:

Link to comment
Share on other sites

UD2 - Depletion Workout 1

Round 1

Front Squat (ss1)

2s x 20r @ 60kg

Plateloaded Unilateral Lying Leg Curl (ss1)

2s x 20r @ 17,5kg

Plateloaded Chest Press (ss2)

3s x 20r @ 50kg

Unilateral Cable Row (ss2)

3s x 20r @ 34kg

DB Laterals (ss3)

2s x 20r @ 18kg

Calf raise (ss3)

2s x 20r @ 120kg

HS Biceps Curl (ss4)

2s x 20r @ 35kg

Rope Extension (ss4)

2s x 20r @ 40kg

Round 2

Front Squat (ss1)

2s x 15-20r @ 60kg

Plateloaded Unilateral Lying Leg Curl (ss1)

2s x 15-20r @ 17,5kg

Plateloaded Chest Press (ss2)

3s x 15-20r @ 50kg

Unilateral Cable Row (ss2)

3s x 15-20r @ 34kg

DB Laterals (ss3)

2s x 15-20r @ 17kg

Calf raise (ss3)

2s x 15-20r @ 120kg

HS Biceps Curl (ss4)

2s x 15-20r @ 35kg

Rope Extension (ss4)

2s x 15-20r @ 40kg

Jeg nåede at brække mig lidt i munden efter anden omgang front squat. Jeg er udkørt, helt igennem udkørt. Jeg var heldigvis så træt søndag, så jeg har sovet fra det meste larm. Kl 4 blev jeg dog brugt som boksebold igen og katten lod mig ikke sove igen. I aften ryger den ud og så kan jeg få mig en god lang nats søvn. Det glæder jeg mig til. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er virkelig katten fra helvede jeg har passet. Den har leget boksebold med mit hovede, stort set hver nat. Miavet sindsygt, hver nat. Kradset min sofa og en puf i stykker, pisset i sengen… Og ja, listen er lang. Bottom line, jeg har ikke haft en uafbrudt søvn siden katten kom onsdag aften.

Panodil/pinex/andre hovedpinepiller opløst i dens vand/mad. Det virker modsat på hunde og katte - de dør af hjertestop kort efter det har galloperet der ud af.

Link to comment
Share on other sites

Depletion Workout 2

Round 1

RDL

3s x 20r @ 70kg

Leg Extension

2s x 20r @ 50kg

HS Plateloaded Incline Press (ss1)

3s x 20r @ 32,5kg

Wide Grip Pulldown (ss1)

3s x 20r @ 75kg

Cable Laterals (ss2)

2s x 20r @ 12,5kg

Calf Press (ss2)

2s x 20r @ 110kg

Lying Cable Curl (ss3)

2s x 20r @ 23,75kg

Triceps Pushdown (ss3)

2s x 20r @ 42,5kg

Round 2

RDL

2s x 20r @ 70kg

Leg Extension

2s x 20r @ 50kg

HS Plateloaded Incline Press (ss1)

2s x 15-20r @ 32,5kg

Wide Grip Pulldown (ss1)

2s x 15-20r @ 75kg

Cable Laterals (ss2)

2s x 20r @ 12,5kg

Calf Press (ss2)

2s x 20r @ 110kg

Lying Cable Curl (ss3)

2s x 20r @ 23,75kg

Triceps Pushdown (ss3)

2s x 20r @ 42,5kg

NØØØØJ en god træning! Var godt i underkanten på kalorier igår, men jeg fik 9, NI, N-I timers uafbrudt søvn igår. Det var fantastisk!!! Jeg havde selvfølgelig den obligatoriske depletion kvalme, men for pokker det føles som det mindste problem i verden når bare man er udhvilet! :smile:

Panodil/pinex/andre hovedpinepiller opløst i dens vand/mad. Det virker modsat på hunde og katte - de dør af hjertestop kort efter det har galloperet der ud af.

Hehehe… Det skulle jeg have vidst! :devil: På den anden side var ejerne nu meget søde og jeg fik snakket lidt forsikringssnak med dem igår aftes angående den spolerede sofa. :smile:

Flotte resultater Anders.

Har du en e-bog, med UD2 liggende? Jeg overvejer at give mig i kast med diæten i den nærmeste fremtid.

Tak skal du have. :smile:

UD2 Link

Link to comment
Share on other sites

Cardio

Rotexfætter

40min @ lvl 15 = 617 kcal

Rigtig god omgang cardio. Havde endnu en nats fantastisk søvn og måtte igen "tvinge" mig selv til at stoppe efter 40 minutter.

En mærkelig ting idag. Jeg FØLER mig tykkere. Normalt på UD2 SER jeg tykkere ud mange af dagene, men jeg FØLER mig slankere. Idag var der en følelse af at være tyk. Diætten er ved at stige mig til hovedet og gøre mit selvbillede endnu mere sært end det er i forvejen. 2 uger til! Så vender jeg tilbage til "de normales" verden. :smile:

Link to comment
Share on other sites

UD2 - Tension Workout

Hack Squat

3s x 8-12r @ 200kg

Leg Extension (ss1)

2s x 12r @ 70kg

Leg Curl (ss1)

2s x 8r @ 57,5kg

Low Incline Flye (ss2)

3s x 8-12r @ 36kg

HS Row (ss2)

3s x 8-12r @ 65kg

Cable-X (ss3)

3s x 8-12r @ 28kg

HS Pulldown (ss3)

3s x 8-12r @ 60kg

EZ-Bar Curl (ss4)

2s x 6r @ 60kg

Skullz (ss4)

2s x 6r @ 60kg

Mine arme er begyndt at blive svage unhappy.gif

Leaning Side Raise (ss5)

2s x 12r @ 30kg

Calf Raise (ss5)

2s x 12r @ 200kg

Floating Crunches

12r @ 12kg

Fin, hurtig, hyggeagtig træning intet spændende at tilføje.

Det' ik' BB! :laugh:

Jeg er også ved at komme op med et nyt look--koncept. Det bliver præsenteret om 2 uger! :w00t:

Du kan umuligt måle dine guns spændte.

True! Mit peak ER så insane! Godt jeg kun måler dem dinglende så! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders,

Har først set dine pics nu, og det ser sgu rigtig godt ud 4thumbup.gif Min viden ud i BB er ikke ret stor, men kunne bryst ikke også godt bruge lidt mere tæsk. Patterne kan vel heller ikke blive FOR store?

Anyways, fedt med opdateringer og billeder. Jeg læser fast med, men har ikke lige det store at bidrage med på BB-fronten.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Hej Anders,

Har først set dine pics nu, og det ser sgu rigtig godt ud 4thumbup.gif Min viden ud i BB er ikke ret stor, men kunne bryst ikke også godt bruge lidt mere tæsk. Patterne kan vel heller ikke blive FOR store?

Anyways, fedt med opdateringer og billeder. Jeg læser fast med, men har ikke lige det store at bidrage med på BB-fronten.

Patterne KAN aldrig blive for store! Jeg har faktisk ok fyldige patter, men jeg lider af flad-bred-pat-syndromet. Når de vokser i størrelsen vokser de mere i bredden end i dybden. Derudover har jeg noget fedt/løs hud i bunden af patterne som skjuler lidt af dybden. Bortset fra det, så jo, de kan sagtens være større, men som mine biceps er det ikke noget jeg behøves at fokusere på. Så snart der kommer nok kalorier ind er begge dele på autogrow! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

UD 2 - Power Workout

Sumo Dødløft

6r @ 100kg

6r @ 120kg

6r @ 140kg

6r @ 150kg

6r @ 160kg

6r @ 170kg

6r @ 180kg

BOOOOOM! Så kom de 6 reps på 180kg endelig! Der var fart i dem og jeg var meget, meget tæt på at lade mit ego hoppe på 190kg, men, men, men hvis jeg kan lave bare 3 reps med 190kg næste uge, så er det stadig kontinuerlig fremgang. :smile:

Decline Bænkpres (ss1)

6r @ 100kg

6r @ 110kg

6r @ 120kg

6r @ 130kg

5r @ 140kg

SÅDAN! 5'er på 140kg, det' BB!

Pulldown (ss1)

6r @ 103kg

6r @ 110kg

6r @ 117kg

6r @ 124kg

6r @ 131kg

Incline Bænkpres (ss2)

2s x 10r @ 85kg

12r @ 85kg ƒ

Cable Row (ss2)

2s x 10r @ 100kg

11r @ 100kg ƒ

Leg Press

3s x 6r @ 130kg

Calf Press

3s x 6r @ 150kg

DB Shoulder Press (ss3)

3s x 6r @ 36kg

Den var sindsygt tung idag. Dunno why, for den fløj op sidste uge.

Mågen (ss3)

3s x 10r @ 22kg

Hammer Curl (ss5)

3s x 10r @ 26kg

DB Triceps Extension (ss5)

3s x 10r @ 26kg

Hoppede 5 kg ned, men flere reps.

Chimpanse mave

10r @BW

Fydaføjda en god træning! Du røg energien hurtigere end sidste uge. Jeg var også MAX bloated, men ude af stand til at få et pump til træning. Kønt var det ikke, tilgengæld var styrken virkelig god i starten. Min carbup var også lidt anderledes denne gang (Jeg leger lidt for tiden med variablerne i UD2). Jeg havde klart flere faste kulhydrater i form af brød, langt mindre sucrose overordnet set og langt mindre kulhydrater fra flydende instanser. Det var sjovt nok også den fredag, hvor jeg har drukket MINDST alkohol, det blev bare til en halv falske vin før jeg faldt i søvn igår. Ergo: Hvis du vil være VIRKELIG stærk, men grim: lav sucrose/fructose, meget brød og kun lidt alkohol. Hvis du vil være OK stærk, men flot(ere), sucrose/fructose og alkohol! :w00t:

Med den lærdom vil jeg smutte på Zefside og drikke et par cocktails iaften! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

UD2 - Depletion Workout 1

Round 1

Front Squat (ss1)

2s x 20r @ 60kg

Plateloaded Unilateral Lying Leg Curl (ss1)

2s x 20r @ 17,5kg

Plateloaded Chest Press (ss2)

3s x 20r @ 50kg

Unilateral Cable Row (ss2)

3s x 20r @ 34kg

DB Laterals (ss3)

2s x 20r @ 18kg

Calf raise (ss3)

2s x 20r @ 120kg

HS Biceps Curl (ss4)

2s x 20r @ 35kg

Rope Extension (ss4)

2s x 20r @ 40kg

Round 2

Front Squat (ss1)

2s x 15-20r @ 60kg

Plateloaded Unilateral Lying Leg Curl (ss1)

2s x 15-20r @ 17,5kg

Plateloaded Chest Press (ss2)

3s x 15-20r @ 50kg

Unilateral Cable Row (ss2)

3s x 15-20r @ 34kg

DB Laterals (ss3)

2s x 15-20r @ 17kg

Calf raise (ss3)

2s x 15-20r @ 120kg

HS Biceps Curl (ss4)

2s x 15-20r @ 35kg

Rope Extension (ss4)

2s x 15-20r @ 40kg

Bvadr! Det var tough at komme igennem! Var alene idag, da Cilius er i Norge og AJ passer farm. Super! Det er altid rart at omgåes mennesker med samme dedikation og drive som en selv. :smile:

Tak for i går!

Det var pissehyggeligt! Det er ikke sidste gang jeg vover mig "alene" på Zefside, that's for damn sure! 4thumbup.gif

Link to comment
Share on other sites

UD2 - Depletion Workout 1

Round 1

Front Squat (ss1)

2s x 20r @ 60kg

Plateloaded Unilateral Lying Leg Curl (ss1)

2s x 20r @ 17,5kg

Plateloaded Chest Press (ss2)

3s x 20r @ 50kg

Unilateral Cable Row (ss2)

3s x 20r @ 34kg

DB Laterals (ss3)

2s x 20r @ 18kg

Calf raise (ss3)

2s x 20r @ 120kg

HS Biceps Curl (ss4)

2s x 20r @ 35kg

Rope Extension (ss4)

2s x 20r @ 40kg

Round 2

Front Squat (ss1)

2s x 15-20r @ 60kg

Plateloaded Unilateral Lying Leg Curl (ss1)

2s x 15-20r @ 17,5kg

Plateloaded Chest Press (ss2)

3s x 15-20r @ 50kg

Unilateral Cable Row (ss2)

3s x 15-20r @ 34kg

DB Laterals (ss3)

2s x 15-20r @ 17kg

Calf raise (ss3)

2s x 15-20r @ 120kg

HS Biceps Curl (ss4)

2s x 15-20r @ 35kg

Rope Extension (ss4)

2s x 15-20r @ 40kg

Bvadr! Det var tough at komme igennem! Var alene idag, da Cilius er i Norge og AJ passer farm. Super! Det er altid rart at omgåes mennesker med samme dedikation og drive som en selv. :smile:

Det var pissehyggeligt! Det er ikke sidste gang jeg vover mig "alene" på Zefside, that's for damn sure! 4thumbup.gif

Er det ikke i dag du skal måle fedtprocent?

Mr. News

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke i dag du skal måle fedtprocent?

Mr. News

Ganske sandt, man da begge træningsmakkere brændte mig af (Ikke helt fair, Cilius havde faktisk meldt det allerede sidste uge) bliver det imorgen istedet. Det er svært at lave præcis måling af rygfolden alene… :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share