BBLOG! Bloody Beautiful Large Organ Guy!


AndersL
 Share

Recommended Posts

Shit du er blevet brutal at se på. Byder den næste tid så på at smide ekstra masse på rammen, eller at holde på den form du har opbygget? Så vidt jeg husker har du lidt problemer med at holde formen når den først er opnået :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Shit du er blevet brutal at se på. Byder den næste tid så på at smide ekstra masse på rammen, eller at holde på den form du har opbygget? Så vidt jeg husker har du lidt problemer med at holde formen når den først er opnået :4mewantfood:

Der kommer mere masse på rammen, men det bliver uden at gå på kompromis med fedtprocenten. Jeg har ikke behov for at være større, men jeg har behov for at blive mere CUT! :wink: Det bliver helt sikkert min største udfordring EVER at holde en god form, men jeg kan godt lide udfordringer… :tongue:

Har forøvrigt også et lidt mere artsy skud her, men jeg blev bare blødere og blødere, så der bliver ikke postet nogen af de andre. Jeg skal have lagt en god strategi, så formen ikke fucker up d. 21, hvor jeg har et rigtig fotoshoot.

post-619-009741700 1288444555_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

WSB Powerbuilding (Idag stod WSB for: Wery Soft Beginning)

Power Squat

10r @ 60kg

5r @ 80kg

5r @ 90kg

5r @ 100kg

5r @ 110kg

Føltes riiiiiigtig skidt… dry.gif

HS Machine RDL

6s x 6r @ 120kg

HS Plateloaded Row

5s x 10r @ 50kg

HS Unilateral Pulldown

5s x 10r @ 30kg

HS Unitaleral Biceps Curl

5s x 10r @ 32,5kg

Seated Smith Calf Raise

5s x 10r @ 100kg

En rigtig lortetræning. Min iPhones ur ringede en time for sent grundet en bug med vintertid. Eller det vil sige at Cilius ringede til mig kl 6.20 og spurgte, hvor jeg blev af. Jeg kom af sted så hurtigt jeg kunne, men alt var kaos. Dårlig start på dagen. Jeg fik dog gennemført, men min indstilling, vilje og lyst var vissen. Bagefter skulle jeg til noget NLP Coaching Seminar, som tilgengæld var vanvittigt spændende. Jeg har dog også følt mig syg hele dagen, hvilket egentlig heller ikke er unormalt. Diætten er overstået og nu "tillader" jeg mig selv at slappe af, BOOOOOM, ned med nakken mester. Anygays, imorgen skal der bænkes tungt. Det styrker karakteren og fjerner tudefjæsset! :devil:

Derudover føltes power squat bare ikke rigtigt. Jeg kan slet ikke sætte mig ned/tilbage som i "gamle dage". Jeg tror jeg hopper på front squat næste gang og så vil jeg ellers prøve at begynde heeelt fra scratch med box squat.

Din rygs bredde er vanvittig!

Mange tak. Min ryg har altid haft en helt særlig mojo. Jeg ville ønske jeg havde øjne i nakken så jeg kunne oogle min ryg lidt mere! :w00t:

Godt gået Anders :4thumbup:

Synes ikke der er grund til at tale om skuldre eller noget andet - det ser sgu godt ud.

Hvordan føles det at veje 86 kg ? Jeg tænker i forhold til tidligere tiders kampvægt. Er det f.eks. noget du kan mærke i knæ og lænd ?

Tak, tak, tak! Det føles forrygende. Klart rarere end at være tung. Selvfølgelig vil egoet gerne have større muskler hist og her, men alt i alt mener jeg det når jeg siger jeg ikke har behov for at blive større. Jeg er meget komfortabel med nuværende størrelse. :smile: Jeg finder det dog usandsynligt at jeg med min kærlighed til træning ikke kommer til at vokse lidt igen. :wink:

Link to comment
Share on other sites

WSB Powerbuilding (Idag stod WSB for: Wery Soft Beginning)

Dmitry Bænk

5s x 5r @ 100kg

Reverse Grip Benchpress (ss1)

6s x 6r @ 80kg

Lying DB Triceps Extension (ss1)

6s x 20r @14kg

Low Incline Flyes

5s x 10r @ 20kg

3D Laterals

5s x 10r @ 12kg

Dips

5s x 10r @ BW

Jeg føler mig stadig mentalt og fysisk nedslidt. Derfor var jeg særdeles tilfreds med dagens træning. Især da begge træningsmakkere meldte fra, mens jeg stadig lå under min trygge dyne. Målet for træningen denne uge er såmænd heller ikke mere end lave lige præcis nok til at gøre mig fortjent til 3000kcal. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig flot resultat Anders - formen spiller virkelig nu :4thumbup:

Jeg har selv været igennem samme proces med at skulle smide rigtig mange kg pga. overvægt, så jeg kan uden problemer sætte mig ind i din situation. Det gør bare resultatet endnu vildere!

Du må lige give et hint hvis du beslutter dig for at kigge forbi TSK en dag, vi (Jeg, spøer, Hoosier og de andre SL'er) træner normalt man, ons, fre og evt. lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Rigtig flot resultat Anders - formen spiller virkelig nu :4thumbup:

Jeg har selv været igennem samme proces med at skulle smide rigtig mange kg pga. overvægt, så jeg kan uden problemer sætte mig ind i din situation. Det gør bare resultatet endnu vildere!

Du må lige give et hint hvis du beslutter dig for at kigge forbi TSK en dag, vi (Jeg, spøer, Hoosier og de andre SL'er) træner normalt man, ons, fre og evt. lørdag.

Mange tak du. :smile:

Hvor meget har du smidt?

Hvis jeg kommer forbi bliver det helt sikkert en lørdag, hverdage er all work, no fun efter kl 9 om morgenen.

Link to comment
Share on other sites

Mange tak du. :smile:

Hvor meget har du smidt?

Hvis jeg kommer forbi bliver det helt sikkert en lørdag, hverdage er all work, no fun efter kl 9 om morgenen.

Det er efterhånden 5-6 år siden, jeg jeg gik fra omkring 85kg -> 70 kg over en periode på lidt over 6 måneder. (Dengang anede jeg inten om hverken kost eller træning, men tabte mig stort set ved at sulte mig og lave masser cardio. Siden da jeg har kørt lidt op og ned i vægt, og er efterhånden ved at være på et punkt hvor det begynder at se fint ud. Håber at jeg kan tage mig sammen til at gennemføre en UD2 i starten af næste år, så det kommer til at spille til næste sommer :cool:

Det lyder fint med en lørdag - normalt træner vi ved 12 tiden. Men du kan lige koordinere mig med eller Spøer evt., så skal vi da nok kunne finde en lørdag hvor der er gang i den (og kage og sovs og bum!)

Link to comment
Share on other sites

Det er efterhånden 5-6 år siden, jeg jeg gik fra omkring 85kg -> 70 kg over en periode på lidt over 6 måneder. (Dengang anede jeg inten om hverken kost eller træning, men tabte mig stort set ved at sulte mig og lave masser cardio. Siden da jeg har kørt lidt op og ned i vægt, og er efterhånden ved at være på et punkt hvor det begynder at se fint ud. Håber at jeg kan tage mig sammen til at gennemføre en UD2 i starten af næste år, så det kommer til at spille til næste sommer :cool:

Det lyder fint med en lørdag - normalt træner vi ved 12 tiden. Men du kan lige koordinere mig med eller Spøer evt., så skal vi da nok kunne finde en lørdag hvor der er gang i den (og kage og sovs og bum!)

Gi' mig en melding på en dag hvor der sker noget. Evt d. 20 nov? Der skal jeg nemlig kun køre lidt let pump før photoshoot dagen efter. Så kan de gamle drenge få lov til at råbe krudt efter mig! :laugh:

Daymn! Det er sgu' rigtigt godt gået, Anders!

Du er en ufattelig flot fyr - og jeg er enig med Spøer, din rygs bredde er VANVITTIG!!!

Er planen at holde dig under 10, eller hvordan er gameplanen henover vinter?

Tak du! :smile:

Det er gameplanen ja. Eller rettere max er 10.9% :tongue: Jeg bliver ved med at veje min mad og vi stepper op på fedtprocentsmålinger, så det nu bliver HVER uge. Jeg bliver simpelthen nødt til at vænne min krop (og mit sind) til, hvor meget mad jeg egentlig har behov for og ikke mere. Jeg starter på 3000 kcal og så må jeg justere løbende. Jeg SKAL være under 10% (Dvs 9.et-eller-andet) d. 21 november, da jeg er blevet booket til et fotoshoot og ikke vil sendes hjem igen pga fedme. blush.gif

Yoyo, Anders.

Tak, for øl og ciders i lørdags....Altså ved ikke om du opdagede jeg drak dem :tongue:

Du er jo en smuk mand selv i læderkittel og smurt ind i blod. :devil:

Yo Troels.

Hyggeligt du kiggede forbi, selvom jeg blankt må indrømme at jeg dårligt registrerede i var der. Der skete utrolig meget lort den dag (Bl.a. slog jeg op med min kæreste, en samtale jeg heller ikke kan huske, men som jeg havde planlagt på forhånd). Så jeg vidste på forhånd at jeg ville ryge på anden side af hegnet.

…og tak! Læder og blod er GODT! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders :smile:

Har lige tygget mig gennem UD2 pdf'en igår og idag, og tænkte lidt på om man kan tillade sig at sende dig en PM eller evt lave et indslag her med lidt spørgsmål, og forhåbentligt drage lidt nytte af dine erfaringer? :bigsmile: Mest i forhold til nogle af de få variabler der er.

Må erkende jeg er mere imponeret over hvor gennemført den er, end jeg egentligt havde forventet. Satser derfor lidt på at jeg lige tygger lidt på det, inden jeg vender tilbage med evt spørgsmål - hvis det var i orden self :smile:

Stemmer forresten også for lidt flexed billeder - enten her eller i billedtråden :cool:

Link to comment
Share on other sites

Flot resultat Anders.

Respekt herfra.

Mange tak mester T. Nu vil jeg også meget gerne holde mig fra for meget op-og-ned i vægt i fremtiden. Det er sgu' ik' så morsomt.

Hey Anders :smile:

Har lige tygget mig gennem UD2 pdf'en igår og idag, og tænkte lidt på om man kan tillade sig at sende dig en PM eller evt lave et indslag her med lidt spørgsmål, og forhåbentligt drage lidt nytte af dine erfaringer? :bigsmile: Mest i forhold til nogle af de få variabler der er.

Må erkende jeg er mere imponeret over hvor gennemført den er, end jeg egentligt havde forventet. Satser derfor lidt på at jeg lige tygger lidt på det, inden jeg vender tilbage med evt spørgsmål - hvis det var i orden self :smile:

Stemmer forresten også for lidt flexed billeder - enten her eller i billedtråden :cool:

Du spørger bare løs, no prob. :smile:

Hehehe… Det kan godt være der kommer flexer billeder, men det er nu ikke det jeg går mest op i. Prøver at få fin-tunet mit "Fit Couture" look, den perfekt blanding af haute-couture- og fitnessmodel! :tongue:

…hvilket er den perfekt indgangsvinkel til at fortælle at jeg blev - ud af det blå - kontaktet af en modelcaster idag, der spurgte om det ikke kunne være noget for mig. Personligt tror jeg det er en BRO, der prøver at stive mit ego af efter breakup i weekenden, der har pudset casteren på mig. I så fald: DET VIRKER! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Gi' mig en melding på en dag hvor der sker noget. Evt d. 20 nov? Der skal jeg nemlig kun køre lidt let pump før photoshoot dagen efter. Så kan de gamle drenge få lov til at råbe krudt efter mig! :laugh:

Det kunne godt være d. 20. nov., men jeg er ikke 100 % på den dato. Det er nedtrapning/afslapning/forberedelse før stævne ugen efter og har en halv-travl weekend lige der, så der bliver nok justeret lidt.

Men det er en mulighed, så lad os lade den hænge lidt!

Link to comment
Share on other sites

WSB Powerbuilding (Idag stod WSB for: Wery Soft Beginning)

Dødløft

5s x 5r @ 120kg

Pullups (ss1)

6s x 6r @ BW

Straight Arm Pulldown (ss1)

6s x 20r @ 2x13,75kg

HS Unilateral Row

5s x 10r @ 45kg

Hammer Curl (ss2)

5s x 10r @ 19kg

HS Unilateral Plateloaded Calf Press (ss2)

5s x 10r @ 140kg

En rigtig, rigtig fin træning! Min mentale udbrændthedsfølelse forsvandt i løbet af igår. Kunne laaangsomt, men sikkert mærke at krop og sind hader mig mindre og mindre for hver dag i ugen. Cilius var total oppe og køre - han har lige fået SuperBROPump250 - og det er jævnt underholdende! :laugh: Denne uge er jeg dog "clean", men jeg glæder mig til at få gang i preworkout stimulants næste uge! :w00t: Kl 6 om morgenen i kulsort mørke, på tom mave er det liiidt svært at have energi uden tilsætningsstoffer. :wink:

Det kunne godt være d. 20. nov., men jeg er ikke 100 % på den dato. Det er nedtrapning/afslapning/forberedelse før stævne ugen efter og har en halv-travl weekend lige der, så der bliver nok justeret lidt.

Men det er en mulighed, så lad os lade den hænge lidt!

Jeg er afsat til anden side d. 20. nu, odds'ne virkede imod denne dato alt taget i betragning. Hvilket stævne og hvor?

Link to comment
Share on other sites

Bemærk at jeg ikke spurgte HVORNÅR, den havde jeg regnet ud… :wink:

Hov! Den havde jeg overset. Datoen var bare bonusinfo - havde regnet med du havde regnet den ud, men regnede ikke med at alle kunne regne den ud.

Ifølge KimKardio er det rent faktisk det største!

I følge RåbeKim er der meget af "hans" der er det største!

Link to comment
Share on other sites

WSB Powerbuilding (Idag stod WSB for: Wery Soft Beginning)

Bænkpres

10s x 10r @ 80kg

DB Shoulder Press (ss1)

6s x 6r @ 26kg

DB Laterals (ss1)

6s x 20r @ 12kg

Cable-X

5s x 10r @ 17,5kg

Rope Pushdown

5s x 10r @ 33kg

Floating Crunches

5s x 10r @ BW

Fin lille træning. Det var kun Private Jensen og jeg, tilgengæld var jeg i ualdmindelig godt humør, så jeg fik sat styr på PJs bænkpres teknik og overall filosoferen om, hvornår man begynder at cheatte på en øvelse, hvad der er tilladt cheat, hvorfor det kan være godt osv osv osv. Det var også sidste træning på den lette uge. Men - kære venner - nu kan i måske fornemme strukturen i skidtet. Næste uge bliver det med voksenvægte og voksentempo. Hver træning er sat til at vare 90 minutter. Bliver vi hurtigt færdigere, så kommer der flere øvelser på, sådan er det! BOOOOM!

Hov! Den havde jeg overset. Datoen var bare bonusinfo - havde regnet med du havde regnet den ud, men regnede ikke med at alle kunne regne den ud.

I følge RåbeKim er der meget af "hans" der er det største!

LOL! Back in the days fortalte Kim mig ellers noget i retning af dette: "Er man stærk i sumo dødløft er det ligegyldigt, hvor lille den er! Når du smækker hoften frem, skal kællingen nok mærke det!!!" :laugh:

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

LOL! Back in the days fortalte Kim mig ellers noget i retning af dette: "Er man stærk i sumo dødløft er det ligegyldigt, hvor lille den er! Når du smækker hoften frem, skal kællingen nok mærke det!!!"

Det sagde Kim ogsaa til mig, med et troestende klap paa skulderen, efter at vi havde vaeret i bad.

Link to comment
Share on other sites

LOL! Back in the days fortalte Kim mig ellers noget i retning af dette: "Er man stærk i sumo dødløft er det ligegyldigt, hvor lille den er! Når du smækker hoften frem, skal kællingen nok mærke det!!!" :laugh:

Ak ja den klassiske:

"Det kan godt være jeg har en lille pik, men jeg har en stor røv at skubbe den ind med".

Den bruger jeg hver dag.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share