Træningsjournal X


Athlete X
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Hvordan ser det ud med træningen? :superman:

Fremragende Lundique. Jeg tror snart at jeg lægger noget video af nogle sprints op samt andet speed relateret arbejde.

Jeg har nu ramt en morgenvægt på 103 kilo med synlig mavemuskulatur så det er blevet til at forøge min muskelmasse med et moderat ugentlig kalorieoverskud.

Jeg har iøvrigt stadig en korrespondance service kørende hvor jeg tilbyder træningsplanlægning for atleter indenfor teamsportsgrene såsom håndbold, basketball, amr. fodbold osv.

Edited by Athlete X
Link to comment
Share on other sites

Kiropraktorklinikken ved Kultorvet gør vist...

Desuden henviser art.com til forskellige behandlere i malmø

TJR, benytter mig af en ganske kompetent behandler én gang om ugen i Helsingør. Med en en pris på omkring 300 kroner for en halvanden time er det muligt for mig at få det til at hænge sammen økonomisk.

Edited by Athlete X
Link to comment
Share on other sites

Fremragende Lundique. Jeg tror snart at jeg lægger noget video af nogle sprints op samt andet speed relateret arbejde.

Jeg har nu ramt en morgenvægt på 103 kilo med synlig mavemuskulatur så det er blevet til at forøge min muskelmasse med et moderat ugentlig kalorieoverskud.

Jeg har iøvrigt stadig en korrespondance service kørende hvor jeg tilbyder træningsplanlægning for atleter indenfor teamsportsgrene såsom håndbold, basketball, amr. fodbold osv.

Smid endelig noget op, det er altid inspirerende! Du er i det hele taget inspirerende - smid lidt flere updates, det er jeg sikker på, der er flere der vil nyde!

På en sølle SU er det problematisk at smide penge efter programmer, desværre :/

Hvordan går det med dit football? Er du på vej mod NFL?

Link to comment
Share on other sites

Smid endelig noget op, det er altid inspirerende! Du er i det hele taget inspirerende - smid lidt flere updates, det er jeg sikker på, der er flere der vil nyde!

På en sølle SU er det problematisk at smide penge efter programmer, desværre :/

Hvordan går det med dit football? Er du på vej mod NFL?

Første stop bliver nok college ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share