Hvor meget vejer en deciliter proteinpulver?


fcqv1st
 Share

Recommended Posts

I et målebæger (fyldt op og strøget) af den slags, der tit følger med i en spand protpulver, skulle der være 30-35 gram.

For mig at se er et sådan målebæger på størrelse med et deciliter-mål.

edit: Der ER en deciliter i det målebæger, jeg har liggende. Har lige tjekket.

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

I et målebæger (fyldt op og strøget) af den slags, der tit følger med i en spand protpulver, skulle der være 30-35 gram.

For mig at se er et sådan målebæger på størrelse med et deciliter-mål.

[/quote

Jeg takker for det hurtige svar:) har måttet overgive mig til det praktiske i proteinpulver når man ikke har tid til at lave mad..

Link to comment
Share on other sites

Ja okay. :D

Men hvad skal man så bruge vægten af en dl prots til? Det ville være nemmere at finde en vægt end at afmåle alle sine ting via dl-mål. :P

Jeg forstår ikke dit spørgsmål??. Grunden til at jeg spurgte var jo at jeg havde skrevet jeg ikke havde en vægt. Derfor spørger jeg efter vægten af en deciliter. Hvis du skal vide hvor mange gram protein du får ud af en deciliter proteinpulver, så skal du jo som bekendt kende vægten.

Link to comment
Share on other sites

hvis jeg lige kører den scoop der kom med mit pulver rundt, så pulveret bliver presset lidt sammen i denne, svarer det til ca. 40 gram :P

Det scoop der kommer med passer som regel med det pågældende pulvers angivne portionsstørrelse. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share