Back To The Weightlifting!


Mads Thøgersø
 Share

Recommended Posts

Tillykke med stor Pr i træk mayn, det er fedt.

Hvad med at binde den tommeltot ind i noget støttende, så den ikke får så stor belasting i leddet?

Hvis dit mål er 3x120 i ben foran, ser det ud til målet er nået :wink:

Fagforeninger er noget fanden har skabt i galskab. Eller rettere, det er skabt med tanke på noget godt, men har ført til, at dem der ikke gider gøre noget for sig selv bliver holdt i hånden og dermed aldrig forbedrer deres egne evner og dem der godt gider bliver svagelige med tiden, for det er den eneste course of action, hvis man skal have noget ud af fagforeningen. Plat og respektløst, men nødvendigt for mange, desværre. Og så er der foreningsfrihed i DK og trods det, fik jeg ikke noget valg på min første arbejdsplads og det ved jeg at rigtig rigtig mange effektivt set ikke har.

Godnat og sov godt.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Opadstød:

40kg x 3

40kg x 3

60kg x 3

60kg x 3

70kg x 3

70kg x 3

80kg x 3

80kg x 3

90kg x 3

90kg x 3

100kg x 2

100kg x 2

105kg x 1

105kg x 0

De kørte bedre i dag, men stadig dårligt, jeg skulle nok være gået i gang for en måned siden med dem, men ryggen har ikke rigtig tilladt det!

Stødsats:

105kg x 3

105kg x 3

105kg x 3

105kg x 3

Ikke så meget at sige, det kørte ok.

Ben foran:

50kg x 3

70kg x 3

90kg x 3

100kg x 3

110kg x 3

110kg x 3

115kg x 3

Færdig!

Opadstødne er jeg ikke rigtig venner med, desværre, så målet for DM må være 105kg i stød, og de føles MEGET MEGET tunge!

Jeff:

Det var en 2er på 120kg sidst, jeg har vist bare sovet lidt da jeg skrev træningen ind:tongue:

Det er ikke under træningen at fingeren gør ondt, men på arbejdet, der er desværre ikke så meget at gøre ved det!

Link to comment
Share on other sites

Det var også på arbejdet, at jeg ville have dig til at binde fingeren ind.

Du ender sgu da med at trække det samme som du støder til det der DM :crazy: Er du "bange" for de tunge vægte over hovedet i forhold til ryggen?

Ahh :)

Er ikke bange for vægtene nej, har bare ikke trænet ret meget stød/opadstød, så der er på teknikken at den halter :smile:

Nu sidder jeg så derhjemme med feber, og en sløj, svag krop - PERFEKT!!!

...Meeen som en true champion skal jeg nok dukke op til DM for at indkassere min sidsteplads :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Åh, den smut sgu. Nå men så har jeg da mere travlt end jeg lige troede :laugh:

Jeg vil da gerne byde mig til som assistentfotograf, hvis du står med røven bar. Altså bare mens du løfter. Men der kommer vel også noget familie af din og sager. Go' bedring.

Ingen familie nej, konen skal øve musical, så det lyder godt hvis du vil forevige øjeblikket :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tidlig træning, uha det var så tidligt! AD!!!

Da jeg skulle tidligt op for at smide kød til aftensmaden i ovnen, kunne jeg jo lige så godt træne tidligt, tror klokken var 10!

Træk:

50kg x 3

50kg x 3

60kg x 2

70kg x 3

75kg x 1

80kg x 1

Så var der udsolgt!

Stød:

50kg x 1

50kg x 1

80kg x 1

80kg x 1

90kg x 1

95kg x 1

100kg x 1

Så stoppede jeg der!

Udstrækning af alt!

Første træning i mere end en uge, kroppen er stadig udmattet!

Var til doktoren for nogle dage siden, det var så kold lungebtetændelse lille Mads havde, så styrken bliver nok ikke til det helt store til DM!

Men lad os nu se, der kan nå at ske meget på en uge, men tror ikke på personlige toppe, det må blive til næste stævne istedet!

Link to comment
Share on other sites

Træning i dag.

Træk:

50kg x 3

50kg x 3

60kg x 2

60kg x 2

70kg x 2

75kg x 1

80kg x 1

85kg x 1

Stød:

50kg x 2

50kg x 2

70kg x 2

70kg x 2

80kg x 2

90kg x 1

95kg x 1

100kg x 1

105kg x 0 - stødte den frem.

105kg x 1 - piv let!

Ben foran:

50kg x 3

50kg x 3

80kg x 3

100kg x 3

110kg x 1

120kg x 1

Sætter startvægtene til 80-100, så må vi se hvad der sker!

Var på vægten i dag, efter træning, 78.3kg! Altså 6.7kg for lidt! Jeg er ubehageligt tynd, det er satme uncool!!!

Link to comment
Share on other sites

Øv med i går - du må være skuffet alligevel?

Prøvede at fange dig, da stævnet var slut men pludselig var du som sunket i jorden, trods at jeg havde set dig tidligere. Ah well.

Det er jeg sku ked af Jeffeleffe, jeg var nok smuttet i bad :unhappy:

Skuffet er ikke ordet :laugh: Jeg fatter ikke hvordan man kan misse det vend!

Var ikke helt på toppen i går, meeen det var stadig ikke i orden! Håber at jeg skal løfte til DM hold, men er ikke sikker, én ting er dog sikker: Næste stævne skal rette op på det pis fra i går!

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Nå, bum, der er da sket lidt siden:

Jeg nægter at udtale mig offentligt :P

Ej de er 55 i træk og 63 i stød, ikke noget fantastisk, men jeg får noget forholdsvis heftigt nervemedicin der gør at jeg er konstant træt, så det tager desværre toppen af mig mange af træningsdagene.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share