Drengedrøm


troels92
 Share

Recommended Posts

mangler kun at blive bedre til lunges og løb så har kan jeg opfylde kravene - tester svømning i næste uge og begynder på intervalløb om 2 uger - melder mig ind i en O-løbsklub når jeg kommer hjem fra højskolen og så håber jeg på at kunne klare 15km løb 300m svøm på 7mins og 50 lunges med 20kg engang til sommer

Link to comment
Share on other sites

ved snart ikke - de gamle mener jeg burde få mig en uni uddannelse, og droppe min drøm om at blive frømand. Dette bygger de på "du kan jo ikke holde til det for altid" Men på den anden side - det vil tage mig meget lang tid ved bøgerne hvis jeg skulle følge mine akademiske drømme. Hvordan takler man det når ens familie ikke støtter en mht drømme ?

Hej Troels!

De to ting udelukker jo ikke hinanden, og du har mulighed for at tage en uddannelse enten før eller efter uddannelsen til frømand, hvad enten det så hedder UNI eller ej. Jeg tror langt fra altid, at man får den opbakning, som man kunne ønske sig fra sine forældre, og der er nok ikke noget enkelt svar på, hvordan man takler det. Til syvende og sidst kan du blive nødt til at gøre op med dig selv, om du ønsker og er i stand til følge dine drømme, på trods af, at der ikke er støtte til det hos forældrene.

Hvilke akademiske drømme har du?

Keep up the good work!

Link to comment
Share on other sites

akademisk kunne jeg godt tænke mig at blive kiropraktor eller læge i idrætsmedicin. Meen som det går pt med min træning ´tror jeg at jeg kan søge ind til næste år eller året efter - sigter efter i år. Og så har jeg fået bestilt tid til forundersøgelse til laser operation :D! så kan jeg blive operet en gang før jul

dagens træning: 1½ times judo og en 5km løbetur på 23:30 sigter efter 19 mins

Edited by troels92
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

ved ikke om Frømandskorpset er det jeg vil mere, jeg har efterhånden indset at jeg har det virkeligt skidt når jeg er kommet til at skade en til vores judo lektioner - jeg tror ikke jeg ville kunne bære tanken om at påføre andre mennesker varige men ej heller tage et liv hvis det skulle komme så vidt

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share