Vægttab og store bryster


Thiesen
 Share

Recommended Posts

1 stk. nedbrudt krop efter en grov mængde alkohol, og jeg fik ikke trænet i går. Jeg besluttede derfor at træne her til aften, selvom jeg var lidt svimmel. Jeg tog det stille og roligt, og det gik sådan set fint nok.

Chins (overhånd:

6x bw

6x bw

6x bw

6x bw

6x bw

6x bw

Bænk:

8x 60

8x 90

8x 90

8x 90

8x 90

8x 90

6x 100

DB rows:

6x 40

12x 40

12x 40

12x 40

Lateral raises

12x 12,5

12x 12,5

8x 12,5

Hammercurls:

6x 27,5

Edited by Thiesen
Link to comment
Share on other sites

Bytur i Odense i morgen, så jeg får ikke trænet i morgen eller lørdag.

Jeg blev i Odense hele weekenden og fik uanede mængder alkohol og junk. Jeg kan se på det hele, at jeg ikke når i nærheden af 83 kg til sommer. Min kost er helt i orden i hverdagene, men når jeg drikker mig ned hver weekend med tilhørende junk, er min vægt helt stillestående. Men skidt, bare jeg har det sjovt.

Dagens løb:

4,47km på 18:45

4:12min/km

Jeg satser på at nå en træning i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Hmm, øl og junk torsdag og fredag. Jeg valgte heldigvis at blive på sofaen og se fodbold hele dagen i går, så jeg var frisk på en træning i dag. Det gik rigtig godt i bænken, og jeg er ikke så slap, som jeg troede.

Bænk:

8x 60

10x 100

5x 110

5x 115

5x 120

1x 127,5

1x 132,5

Det sidste løft var nemt, og der er minimum 5 kg mere.

Chins:

8x bw

5x bw + 15

5x bw + 15

DB rows:

8x 42,5

8x 42,5

8x 42,5

Military

8x 60

8x 60

+ 2 sæt mave og 2 sæt curls.

Jeg tager hjem til mine forældre senere i dag og bliver til onsdag. Jeg får muligvis ikke løftet vægte, men jeg satser på at løbe et par ture.

Edit: Havde glemt et sæt.

Edited by Thiesen
Link to comment
Share on other sites

9000m på 39:18 sidst på eftermiddagen i et perfekt vejr i Thy - måske var det endda lidt for varmt.

4:22min/km - og jeg var ret presset til sidst.

Jeg håber på at få løftet lidt vægte i morgen. Måske noget roligt bænkpres med henblik på et løft på 137,5-140 kg på torsdag, hvis formen er til det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sprang over styrketræningen i går. I dag løb jeg en tur. Det var meningen, at jeg ville knalde en hurtig 5000m af, men jeg lagde for hårdt ud, havde tunge stænger og løb lige i middagssolen. Efter 1500 besluttede jeg derfor at se, hvor langt jeg kunne løbe på en Cooper.

3140m på 12:00 - PR tror jeg.

3:49min/km

Edited by Thiesen
Link to comment
Share on other sites

Ingen træning i påsken da jeg var fuld eller havde tømmermænd. Jeg vågnede op fredag med helt ekstremt ondt i min venstre skulder. Jeg ved ikke, om det skyldes mine traktordæk-flip, eller om jeg har lavet et stunt i byen. Det gør i hvert fald stadig ondt, og jeg er ikke sikker på, at jeg kan gennemføre morgendagens vægttræning.

I dag tog jeg en aftentur i et behageligt tempo.

8,69km på 40:11 uden at anstrenge mig - 4:37min/km.

Link to comment
Share on other sites

I går forsøgte jeg at gennemføre en træning. Det mislykkedes imidlertid, da jeg kun var i stand til at gennemføre 6 sæt chins og lidt curls. Min skulder brokkede sig helt vildt i andre øvelser - og gjorde i øvrigt også pænt ondt i de førnævnte ting. Da jeg også har ondt i dag, er det fra øverste sted besluttet, at jeg holder mig helt fra vægtene, til min skulder er i orden igen.

Jeg tog en kort løbetur på godt 3km i dag. Jeg havde ikke tid på, da mit ur ikke havde lyst til at finde et signal inden for et tidsrum, som jeg fandt rimeligt.

Link to comment
Share on other sites

Ingen smerter i skulderen i dag, men nu er det også næsten to uger siden, jeg sidst kiggede på en vægt. Hvis det fortsætter sådan hen over weekenden, træner jeg mandag. Jeg gider ikke provokere skaden ved at træne i morgen.

Dagens løb: 8,23km på 38:35 i et roligt tempo - 4:41min/km.

I øvrigt har jeg for et par dage siden sendt en ansøgning til University of California San Diego, så jeg håber, at jeg skal lege lidt til efteråret.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været træt hele dagen og var ved at falde i søvn under City - Tottenham, og jeg besluttede at løbe en kort tempotur her i pausen, uanset at det ville blive tredje løbetur på lige så mange dage. Det var vist eneste måde at blive frisk på.

3,13km uden tid, da mit ur ikke gad finde forbindelse, men jeg vurderer, at jeg løb omkring 4:15min/km.

Link to comment
Share on other sites

Det er ved at være en måned siden, at jeg har løftet vægte, og det begynder at irritere mig. Overvejer at gå til lægen.

Dagens løb: 4,74km på 21:59 i et roligt tempo. Det var alligevel (for) hårdt, dels fordi det er en uge siden sidst, dels fordi jeg har været hård ved kroppen, og dels fordi jeg havde for meget tøj på. Så er jeg vidst også dækket ind med dårlige undskyldninger.

Hov, den så jeg først nu. Spørg endelig hvis der er noget :smile:

Tak, det vil jeg helt sikkert benytte mig af. Jeg venter dog med at undersøge noget som helst, indtil jeg får at vide, om jeg er kommet ind :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share