Eating like John Goodman on equipoise after smoking a dutch.


Dixen
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet_26102014

For satan dixen! Det var fandme godt kæmpet! Du var flot i sort dragt og futsko på dødløft ladderen.

Jeg ville sikkert også komme til kort på den store sten, men Anni løftede 110'eren op til knæene - jeg ved ikke om det siger mest om os eller hende :blink:

Link to comment
Share on other sites

For helvede Lasse, det var jo hyggetligt at se dig som altid.

Jeg følte mig også utrolig stærk i sutsko og trikot. Og som jeg fortalte flere andre i lørdags, så var jeg gået direkte op på Ny Ellebjerg station og kastet mig ud foran et gennemkørende tog hvis det var lykkes for Anavar-Annie at løfte stenen op på kassen.

Link to comment
Share on other sites

For helvede Lasse, det var jo hyggetligt at se dig som altid.

Jeg følte mig også utrolig stærk i sutsko og trikot. Og som jeg fortalte flere andre i lørdags, så var jeg gået direkte op på Ny Ellebjerg station og kastet mig ud foran et gennemkørende tog hvis det var lykkes for Anavar-Annie at løfte stenen op på kassen.

Repped.

Link to comment
Share on other sites

For helvede Lasse, det var jo hyggetligt at se dig som altid.

Jeg følte mig også utrolig stærk i sutsko og trikot. Og som jeg fortalte flere andre i lørdags, så var jeg gået direkte op på Ny Ellebjerg station og kastet mig ud foran et gennemkørende tog hvis det var lykkes for Anavar-Annie at løfte stenen op på kassen.

Ja uha, hun var godt nok vild...jeg var lige ved at tro, at det ville lykkes for hende.

Træls at det ikke gik for dig heller - men fandme godt kæmpet! Du så RASENDE ud...

Link to comment
Share on other sites

Jaaaaaaaaaaaaanie: Hyggeligt at hilse på dig også!

JAAB: Jeg var satenedme også godt GAL i skrællen. Og DU var stærk på dødløften!

Swolov uge 11/13 - dag 2/3

Squat:

5 x 20 kg

5 x 70 kg

3 x 125 kg

3 x 150 kg

3 x 170 kg

3 x 200 kg

3 x 200 kg - kan ikke rigtig finde timingen i vendet lige pt.

Seated press:

10 x 20 kg

5 x 40 kg

5 x 60 kg

5 x 60 kg

5 x 60 kg

Close grip hammer chins:

3 x bw

3 x bw + 10 kg

3 x bw + 10 kg

Halv time powerwalk på løbebånd med stigning.

Link to comment
Share on other sites

Brutal Bench Press!

Jeg hader dit squat. :-)

Yææs! Det er det som jeg også kalder BBP!

Tilgengæld kan jeg stadig godt lide dig. Er der All-Star Friday nu på fredag, og i så fald hvad tid skal jeg trænge mig på?

Swolov uge 12/13 - dag 1/3

BBP:

5 x 50 kg

3 x 90 kg

1 x 110 kg

2 x 115 kg

2 x 115 kg

2 x 115 kg - fint overskud. Flot idé at starte med BBP, så er der en sandsynlighed for at jeg ikke er helt baldret efter squats.

Squat:

5 x 20 kg

5 x 70 kg

3 x 120 kg

3 x 150 kg

4 x 170 kg

5 x 190 kg

5 x 190 kg

5 x 190 kg

5 x 190 kg

5 x 190 kg

Voksenmandslort!

Db. curls:

2 x 12/12 x 16 kg

Gudsketak og lov, så er der kun fire træningspas tilbage inden TSK.

Edited by Dixen
Link to comment
Share on other sites

Kl 14 feat Fame Bro og BROWODsky.

Sindssyge squats så tæt under - skal du ikke snart til at skære lidt ned?

Det er tidligt når de arbejdsløse træner. Jeg skal se om jeg ikke kan liste fra jobs tidligt.

Hr. Smolov tror ikke på deload. Slutter såmænd af på 4x3x200 kg mandagen før stævne :crazy::w00t::crazy::w00t:

EDIT: Heller ikke hvis jeg repper med mere end dit max?

Edited by Dixen
Link to comment
Share on other sites

Træning igår i The Gym. Kloge-Jacob gav spot og gode råd.

Smolov uge 12/13 - dag 2/3

Squat:

5 x 20 kg

5 x 70 kg

3 x 120 kg

3 x 150 kg

3 x 170 kg

3 x 200 kg

3 x 200 kg

3 x 200 kg

Skulle have lavet en 3'er mere, men fik mere og mere hovedpine som sættene gik.

Lateral raises:

3 x 10 x 11 kg

Front raises:

3 x 10/10 x 16 kg

En smule lavintens cardio.

Morgenvægten sagde 105,3 kg

Link to comment
Share on other sites

Træning i The Gyme idag. Trænede også i lørdags, men det gider jeg ikke at logge men bød bl.a. på en nem 1'er på 200 kg i ben.

Swolov uge 13/13 - sidste træning

Squat:

5 x 20 kg

5 x 70 kg

3 x 110 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 160 kg - masser af fart

Bænk:

10 x 20 kg

5 x 60 kg

3 x 80 kg

3 x 80 kg

3 x 90 kg

Cro$$Trainer:

45 min... bum...

Link to comment
Share on other sites

TSK Cup RAW 2011

Så oprandt dagen for mit første SL-stævne.

I månederne optil stævnet har vægten fast ligget på 106,5 kg, og jeg havde som beklendt tilmeldt mig -105 kg klassen. Under Smolov har jeg måttet holde igen med kalorieindtaget for at vægten ikke skulle eksplodere, og at det skulle være rimeligt overkommeligt for mig at nå i vægt.

Min strategi for at komme i vægt, var 5 liter vand dagligt i ugen optil stævne. Lørdag indtog jeg ganske lidt væske, og det jeg indtog var kalorieholdigt. Kl 17 lørdag spiste jeg et stort måltid, og hverken spiste eller drak til efter jeg var vejet ind søndag lidt over 10. Min plan bar frugt, jeg vejede ind på 102,7 kg og efter et par PB&J sammiches følte jeg mig hverken svag eller energiforladt.

Squat:

Min store force, og klart der hvor jeg skulle hive rigtig mange kilo hjem på min ærkerival.

1. forsøg: 205 kg. Nem, masser af fart, og masser af selvtillid. Efter dette løft, var de værste nerver væk.

2. forsøg: 220 kg. Tangering af gym PR. Stadig nem, og med god fart. Jeg bestiller 230 kg, som var mit mål inden dagen.

3. forsøg: 230 kg. Tung, men nem! +10 kg PR. Rigtig godt tilfreds med det løft.

Bænk:

Min svaghed. Jeg har gennem mit Smolovforløb oplevet at jeg har mistet styrke i bænken. Jeg havde håbet på at det ikke blev for meget, men dagens resultat i bænk var absolut ikke tilfredsstillende.

1. forsøg: 115 kg. Godkendt, udmærket fart.

2. forsøg: 125 kg. Fik lagt den for langt nede på bryste og kunne ikke trykke den. Til trods for dette, bestilte jeg dog 127,5 kg til 3. forsøget da jeg var overbevist om at det blot var teknisk.

3. forsøg: 127,5 kg. Får den fra brystet, men den er tung og jeg kan ikke styre den. Underkendt.

Dødløft:

Dødløft er, tjaa, bare dødløft. Grip it, and rip it!

1. forsøg: 220 kg. Godkendt, nem og god fart.

2. forsøg: 240 kg. Godkendt 2-1. Tung, ok fart, men har lidt problemer i toppen.

3. forsøg: 250 kg. Hvis jeg fik denne er jeg sikker på at jeg ville slutte bedre en ærkerivalen. Får et ordentligt drag ammoniak, og er klar til at fyre den af. Stangen kommer da også næsten helt op, men grebet svigter i venstre hånd og jeg taber den. Ærkerivalen tager den indbyrdes duel med 2,5kg, da han sikkert trækker 252,5 kg. Stort tillykke til ham.

I alt rakte indsatsen til en total på 585 kg og 352,404 wilks-point. En bronze-medalje fik jeg også i -105 kg-klassen.

Samlet set en rigtig god oplevelse, et superfedt arrangeret stævne. Stor tak til alle der kom og støttede. Jeg glæder mig allerede til næste gang jeg skal i ilden.

Link to comment
Share on other sites

Træning igår i The Gym.

100 kg's dag.

Bænk:

10 x 20 kg

5 x 60 kg

3 x 80 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

11 x 100 kg

Kirks:

5 x 60 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg - Karl Æg pointerede at jeg lignede en pik.

Squat:

5 x 20 kg

3 x 60 kg

5 x 100 kg

20 x 100 kg

stille og roligt...

Tror jeg indtil nytår laver noget Greyskull/whateverifeellike. Synes aldrig at december er en særlig god træningsmåned. Efter nytår prøver jeg en omgang western periodization tror jeg...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share