Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

FÅÅÅÅÅCK! Jeg har fået stjålet min cykel! IGEN! den var kun en måned gammel..... sådan noget dej...

Derudover har jeg fået noget stabil DOMS efter gårsdagens eskapader.... :laugh:

ÆVS med din cykel :mad::unhappy: den var ellers så pæn :wink: Hvis den kun var en måned gammel, har du så ikke den der 2 mdr til fuld dækning forsikring?

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

håber jeg da... Fanme råddent. Til den næste cykel vil jeg have n form for tracking device... Hvis det ikke findes, så må jeg sgu opfinde det. Tror du ikke det kunne blive et hit i Kbh?

Jeps!! Cykeltyve skulle bare have et hjul med eger og hele svineriet ned over nakken og styret op i rø*** - og så tvinges til at gå gennem samtlige broer med et skilt om nakken!! :devil::mad: P**** hamrende irriterende personager, der stjæler andre folks cykler!!

:ninja: kram,

Link to comment
Share on other sites

Træning i Thor medNisserne og Chris27, som er blevet helt habil til det der frivend.... :4thumbup:

Kropshævninger

1x6@mig

1x6@mig

1x6@mig

1x6@mig

easypeasy

Laterals

1x10@8,5

1x10@8,5

1x10@8,5

stadig easypeasy

Frivend

1x6@70

1x6@70

1x6@70

1x6@70

Overkommeligt. Uden sko, så var lidt udfordret....

Front squat

1x6@80

1x6@80

1x6@80

1x6@80

Falder lidt sammen

Rumænsk dødløft

1x10@100

1x10@100

1x10@100

puha...den bliver ond med 125, synes jeg jeg kan fornemme

EZ bar curls

1x10@30

1x10@30

1x10@30

let

Pulley triceps extension uden udveksling

1x10@25

1x10@25

1x10@25

let

Var lidt slatten i kroppen, men jeg er jo heller ikke vant til formiddagstræninger....

Link to comment
Share on other sites

Vejede mig forresten og den stod på 88, så jeg har faktisk taget lidt på igen.... :4thumbup:

Og der er vist også lidt fremgang at spore i skulderen... Min fys har bedt mig om at begynde at belaste den igen, lige så stille. Så har kørt CG bænk med 40-50 kg et par gange uden probs...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

haargh... sidder herude på bispen og skriver på min artikel... Fååårk, hvor ville jeg bare utroligt meget hellere fede den på en eller anden strand med storbarmede brunetter vimsende omkring med fodmassage og kolde caipirinha's ad libitum.

Det positive må være at jeg lige har straffet en bakke samsø jordbær og iøvrigt snart er færdig med mit artikelmanuskript....

Træning må vist blive klemt ind i aften engang i IFI hallen og så vil jeg måske tage ind og se Hatebreed i Pumpehuset.....

Rock'n'roll

Link to comment
Share on other sites

Træning i IFI lige inden lukketid efter en laang dag på arbejde....

Kropshævninger

1x6@mig+4kg

1x6@mig+4kg

1x6@mig+4kg

1x6@mig+4kg

easypeasy

Laterals

1x10@10

1x10@10

1x10@10

stadig easypeasy

Frivend

1x6@75

1x6@75

1x6@75

1x6@75

ok, men elendig form...

Front squat

1x6@85

1x6@85

1x6@85

1x6@85

No sweat... formen er blevet lidt bedre her til gengæld

Rumænsk dødløft

1x10@105

1x10@105

1x10@105

kan godt være jeg må skære et sæt eller to af til sidst...

EZ bar curls

1x10@35

1x10@35

1x10@35

overkommeligt

Pulley triceps extension

1x10@60

1x14@60 (stod lige og kogte lidt, så reppede bare derua)

1x10@60

let

Fin runde... Det hele var egentlig let nok, men der var ikke meget pep... Har fundet ud af at der er nogle tøser der træner baseball i fælledparken lige ved trafikparkeringspladsen, som ofte er der, når jeg cykler hjem... Mmmmm, eyecandy...

Fik testet skulderen lidt mere... Lavede lidt KB pres og CG bænk med 60 uden smerter :4thumbup: :w00t: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Haaargh, der er godt nok tryk på for tiden....

1. Gusen er syg og jeg har lovet at passe ham da min eks' lillebror er belvet student og hun skal til noget dillerdaller med familien (hun har ham ellers denne uge)

2. Har en deadline med en artikel til JAP eller AJP her på fredag, som spøger.

3. På fredag skal jeg med toget til jylland med gusen for at aflvere ham til ferie hos mine forældre og tilbage igen samme dag...

4. Skal ind og overvære undervisning på Instruktørskolen lørdag, for lige at skue eleverne og det faglige niveau lidt an

5. skal med en taxa til roskilde og sætte mit telt til festivalen op og tilbage igen søndag morgen. Skal hen til instruktørskolen igen bagefter.

6. Skal lige arbejde et par dage til, inden jeg kan holde fri...

7. Skal skrive en artikel til bodyzone inden jeg skal på festival

Nå, jeg når det jo nok.....

Det fede lige nu er at jeg vistnok har scoret mig en tjans som fysisk træner for AVK's elite herrer... OG så at jeg skal til Roskilde og drikke bajer om en uge..... :superman:

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Haaargh, der er godt nok tryk på for tiden....

1. Gusen er syg og jeg har lovet at passe ham da min eks' lillebror er belvet student og hun skal til noget dillerdaller med familien (hun har ham ellers denne uge)

2. Har en deadline med en artikel til JAP eller AJP her på fredag, som spøger.

3. På fredag skal jeg med toget til jylland med gusen for at aflvere ham til ferie hos mine forældre og tilbage igen samme dag...

4. Skal ind og overvære undervisning på Instruktørskolen lørdag, for lige at skue eleverne og det faglige niveau lidt an

5. skal med en taxa til roskilde og sætte mit telt til festivalen op og tilbage igen søndag morgen. Skal hen til instruktørskolen igen bagefter.

6. Skal lige arbejde et par dage til, inden jeg kan holde fri...

7. Skal skrive en artikel til bodyzone inden jeg skal på festival

Nå, jeg når det jo nok.....

Det fede lige nu er at jeg vistnok har scoret mig en tjans som fysisk træner for AVK's elite herrer... OG så at jeg skal til Roskilde og drikke bajer om en uge..... :superman:

Det lyder, som om der er tryk på.

AVK, er det Amager VolleyKlub med Jørgen Brienholm som træner? :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share