Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

....men jeg var ude og føjte lidt i går aftes (=træt) og iøvrigt har jeg lidt knas med min venstre

lyske, så det trak ikke så meget...

Tror jeg har fundet julegaven der kan afhjælpe problemer med både lyske og træthed. Dette fikse stativ (-der let kan foldes sammen og køres ind under sengen) vil gi' masser af mulighed for støtte og hvile, uden at det på nogen måde virker prangende, eller at det går ud over selvtilliden :laugh:

(-ja, jeg hygger mig! :innocent: )

post-8867-1134323007_thumb.jpg

Men jeg er blevet langt mere sulten på selve livet og det må jo være det vigtigste!

Mmmm hvor godt at høre :xmas:

Kærligste hilsner og døren åbnes og man strømmer ind, kredsen sluttes med begejstret sind :santa2:

Sally :rudolph::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Muahahahaaaa!! :laugh:

Jeg er ikke helt sikker på at jeg tør spørge, men hvad det der for et stativ?

Naii, det synes jeg ikke at der er nogen fornuftig grund til at svare på.. :tongue: You don't wanna know!

Men måske skal det lige tilføjes at det er praktisk med hjulene, så man let og elegant kan køres ud til f.eks en dag på stranden. De forreste stænger er fortrindelige til at hænge børnenes spande, vådt badetøj på, eller bruge til at hæfte en solskærm fast ved.

Kærligste hilsner og børn nu er jeg blevet træt (-og her kommer stativet fluks ind i billedet igen!)

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Naii, det synes jeg ikke at der er nogen fornuftig grund til at svare på.. :tongue: You don't wanna know!

altså umiddelbart er der jo lidt bondage over den, men at der så står en gammel mand i den, kunne så lede en til at tro at der muligvis er en eller anden form for ergonomisk funktion med den...

Måske vil jeg ikke vide det i virkeligheden.......

Nemlig. Det er det handler om først og sidst. Håber du kan bruge træningen som løftestang ud af en vanskelig situation.

Peace bro :xmas:

thx

nu mangler jeg bare en lejlighed til 50% af jr. og undertegnede for ligesom at opnå den endelige forløsning, men der er allerede dukket nogle muligheder op (hvoraf een er rigtigt fræk - 4 værelser, nansensgade, rimelig pris. Men jeg tør ikke rigtigt håbe alt for meget på den...)

Link to comment
Share on other sites

altså umiddelbart er der jo lidt bondage over den, men at der så står en gammel mand i den, kunne så lede en til at tro at der muligvis er en eller anden form for ergonomisk funktion med den...

BINGO! :4thumbup:

Så siger jeg heller ikke mere!

Kærligste hilsner og når du strammer garnet..

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Så var jeg i Thor og få trænet lidt igen. denne gang uden forekomst af fosterstilling

Bronzecirkel

x1, ingen tid

Frivend

1x5@50

1x5@70

1x5@80

1x5@80

1x5@80

1x5@70

1x5@70

1x5@70

Og hold da kæft hvor gjorde det ondt i tommelfingrene (låsegreb). Det vender hurtigt tilbage.

Dødløft

1x5@100

1x5@110

1x5@120

1x5@130

1x10@140

Alt for puny, men mon ikke en uges tid med bulk igen kan kurere dette? :nissecool:

Military

1x8@50

1x8@50

1x8@50

1x8@50

1x8@50

1x8@50

1x8@50

1x11@50

gik godt. mere vægt

Kropshævninger

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

1x7@mig

1x7@mig

1x7@mig

Og så gad jeg ikke mere

sprang liret over... manner det gør naller i fingrene, det låsegreb, når man ikke har lavet det i en uge. Jeg får DOMS i nakken....

Link to comment
Share on other sites

Gør mig ondt at høre med dig og kæresten. Men godt at høre det går fremad med det hele. En 4-værelses lejlighed på djævleøen. Lee' siger jeg bare :nissecool: Det skal nok blive godt. :smile:

Træningen ser jo som altid klog og velovervejet ud, og ligner noget jeg selv kunne finde på at træne :4thumbup:

Uanset vægten i dø'løft så er 10reps altså Ubehageligt. Tror jeg selv fik 14reps sidste jeg skulle maxe ud med 140kg. Reps i dødløft er simpelthen djævlens værk :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

der har været lidt tryk på i lab og derhjemme, så det jeg har ikke fået trænet endnu. Jeg har godt nok været træt og øm i øvre ryg efter sidste omgang (ikke en god kombo med siddende anstrengt arbejde)

Men i eftermiddag vil jr. og undertegnede tage op i thor og brænde

den står på en max 5'er i bænk og 8x8 i squat. Det skal nok blive spændende.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

..den står på en max 5'er i bænk og 8x8 i squat. Det skal nok blive spændende.... :blink:

Hey du!

Ville ønske at jeg kunne ta' med jer :bigsmile:

Men ak, har jule-kundearrangement med efterfølgende middag..

Hvorfor svede, slide og slæbe, når man kan ligge og slange sig, på et sølvfad, spise fyldte chokolader og bælle gudevin

:4jumpy::4jumpy::4jumpy:

Kærligste hilsner og bonden sidder tidligt ved sit fad

Sally :rudolph:

P.S Er du begyndt at koge risengrød?

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg lavet lidt. Chris27, Batmand, Heffe, den anden kurt, Morten og Jr. var i huset.

Det blev til:

Bronzecirkel

x1, ingen tid

Råtræk

1x5@40

1x5@50

1x5@60

1x5@60

1x5@65 (PR)

1x5@60

1x5@60

1x5@55

1x5@55

Bænk

1x5@60

1x5@60

1x5@70

1x5@80

1x5@90

1x5@100

1x5@105

Røven oppe på de sidste 2½. Mit vægttab og manglende opkarbning er det vist ok.

OL squat

1x5@60

1x5@80

1x8@105

1x8@105

1x8@105

1x8@105

1x8@105

Og så blev jeg presset i tid (en af drengene skulle komme på besøg), gusen var pænt træt af det hele og jeg var brændt aw'. Resten forsøger jeg at nå imorgen.

når fødeindtaget er kommet op og spille igen, så er skal de 110 i patten sku nok være der.. og måske 8x8@120 i squatten...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Så er MOL-julefrokosten hos Jeanette vel overstået og jeg er kommet hjem...

Det var ret sjovt og af særlige øjeblikke kan nævnes

-da Piksår fortalte om hvordan han udbener kyllinger og drikker eddikeshots.

-da overarmen prøvede på at anskueliggøre hvorfor hans søster ikke skulle have noget som helst at gøre med OBBC-drengene.

-da en af drengene fra opgangen kørte en RET stor fjernstyret bil (med forbrændingsmotor) ind af jeanettes hoveddør og lavede en koger med den i hendes gang....

Long Tall Sally og jeg selv forlod festen klokken 1-2 stykker, så der er sikkert sket mange ting efter vi er gået. F.eks. kunne man forestille sig:

-Moos give en afbrændt Kern Rainbow shower

-Piksår i gang med at udbene jeanette husdyr

-ThomasL der fortrød at han ikke var kommet med sild og så kom og faldbød sin krop til tilstedeværende brunstige hankønsvæsener (særligt moos og Kern, vil jeg tro).

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

iøvrigt må jeg hellere få det her træning til at spille igen. Jeg har nok tabt effekten af det her højvolumen træning lidt ift. lineær periodisering, så jeg vil fortsætte indtil jeg ligesom er blevet god i 8x8 helvedet igen. Jeg skal jo osse snart til jylland igen, så jeg kan forhåbentlig få brændt et par træninger af mens de gamle kigger efter jr.

Iøvrigt er jeg rigtigt glad

PS: Giv mig alle jeres lejligheder, nu!

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt er jeg rigtigt glad

Det er jeg da iøvrigt rigtig glad for at høre :innocent:

PS: Giv mig alle jeres lejligheder, nu!

Ja, ja, ja og gi' mig alt fra Onkel Louis og Tante Guggi nu nu nu.. og så en hel masse andre ting :wink:

Kærligste hilsner og hver gang han den kommer nær, vil han ikke læng're

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

så var jeg med jr. nede og træne i Thor. Jeg fik lavet nogle nice PR's i push press, hvor jeg kun har haft 90 kilo oppe før, og det var for en rep.

Frivend + stående stem

1x3@40

1x3@40

1x3@50

1x3@60

1x3@70

1x1@80 (stem PR+10kg!)

1x0@80

Fortsatte med pushpress

Frivend + push press

1x1@80

1x3@80

1x3@90 (PP PR+2 reps!!)

1x2@100 (PP PR+10 kg!!!)

1x1@105 (PP PR+15 kg!!!!)

1x0@110 (frivend PR, tror jeg nok)

De 110 var så fucking close. Jeg fik den låst ud med venstre og stod og kogte med den på højre arm

OL squat

1x5@60

1x5@60

1x6@80

1x3@110

1x3@120

1x2@130

Jeg ville egentlig have gået lidt længere op med noget power squat, men jeg failede i bunden og smed den på jorden og gad ikke lægge den op igen.

Smal bænk

1x6@50

1x5@80

1x5@80

1x5@80

1x5@80

1x5@80

Bentåge

1x5@80

1x5@100

1x5@100

1x5@100

1x5@100

Overraskende god omgang... Nu er min ryg og skuldre godt nok osse brændt aw'!

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

1x3@90 (PP PR+2 reps!!)

1x2@100 (PP PR+10 kg!!!)

1x1@105 (PP PR+15 kg!!!!)

1x0@110

De 110 var så fucking close. Jeg fik den låst ud med venstre og stod og kogte med den på højre arm

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE!!!

Du napper de 110 næste gang -som julegave til dig selv :nissegrin:

Kærligste hilsner og det er koldt og man må gå sig varm

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

så er jeg hjemme hos mine forældre i skjern og jeg ved snart ikke hvem der er mest oppe at køre - jr. eller dem :laugh: . De skal ihvertfald nok komme trætte i seng alle sammen.

Jeg vil forsøge at få fedtet lidt træning ind i mellem det hele - i min gamle jernhule. Og en jernhule er det; en ildelugtende kælder nede under siddepladserne i skjern hallen :4thumbup:

Og selv tak til alle fra Jeanettes julefrokost.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share