Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

jææsjæææs, der er dømt BB træning i de næste par måneder

jeg kan godt lave 8 med 90 nu. Det er straks en helt anden sag at lave 8 sæt. Er du bleveet øm?

Nå, men så kan vi jo bare sige 8 sæt :laugh: Synes det er mest retfærdigt, hvis jeg også kan holde dig op på noget :wink:

Jo, tak er øm.. tror faktisk at det skyldes lunges.. længe siden! Ellers er jeg helt fin :smile:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ja.. Jeg må da så hellere skrive nogle mål ned for denne omgang bulk

Bænkpres

8x8@90

8x5@100

1@130

Dødløft

1x10@180

Military press

1x5@70 (minimum)

Frivend

1x5@105

Og der kommer sikkert flere på

Jeg var nede og træne igår, hvor heffe osse var ude og ryste kroppen lidt.

Bronzecirkel

x1, ingen tid

Frivend

1x5@40

1x5@50

1x5@70

1x5@70 (gulv)

1x5@80

1x5@80 (gulv)

1x5@90 (rimeligt let, tangering af 5 rep PR)

1x5@90 (gulv)

1x10@80 (PR)

1x5@70

Rigtigt god runde...

Dødløft

1x5@100

1x5@100

1x5@120

1x5@140

1x10@150

Ok.. Skal passe lidt på formen, men der er skam flere kilo i det

Military press

1x8@50

1x8@50

1x8@50

1x8@50

1x8@50

1x8@50

1x8@40

1x8@40

Hold da kæft hvor det sveee og brændte og syrede og gjorde ved... Og med så lette vægte? Men man vænner sig vel til det

Chinups (overhåndsgreb)

1x6@mig

1x6@mig

1x8@mig

1x6@mig

1x6@mig

1x6@mig

1x5@mig

1x7@mig

Helt brændt aw'! Iøvrigt stadig øm i latten fra i søndags... Det giver 50 reps ialt. Jeg ville gerne have haft lidt flere.

Dips

1x7@mig

1x7@mig

Det rev simpelthen for meget i skulderen, så jeg droppede den

Plate raises

1x12@20

1x12@20

1x12@20

1x12@20

Plate laterals

1x8@10

1x8@10

1x8@10

1x8@10

Og lidt extern rotation med højre arm.

Fyfferpyffer hvor alt det bar brændte i dag.....

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Alenetræning i Thor... HAvde lidt spøgelser, der skulle slåsses lidt med, så det var godt nok jeg var alene....

Bronzecirkel

x1, ingen tid

Råtræk

1x5@20

1x5@20

1x5@40

1x5@50

1x5@55

1x5@60 (PR!)

1x5@60

1x5@55

1x5@55

1x5@50

1x5@50

God runde. Fandt ud at jeg kan trække højere, hvis benene er lidt mere bøjede i starten af andethivet

Bænkpres

1x5@50

1x5@50

1x5@70

1x5@80

1x5@90

1x5@100

1x5@105 (røven oppe på de sidste 1½, PR!! tror jeg nok)

Tjaaa, hvis jeg så kan få de 5 med 105 med røven nede næste gang er det stadig fremgang.

OL squat

1x6@60

1x4@80

1x8@100

1x8@100

1x8@100

1x8@100

1x8@100

1x8@100

1x8@100

1x8@100

Kæft hvor var det bare LEEEE!! det rev og sveee som ind i helvede... De blev revet af med rimeligt korte pauser og halvvejs igennem var det med tics i lårene og de to sidste sæt var med kramper i vastus lateralis. Vægten passer iøvrigt fint da det er lige omkring de 100 kilo jeg begynder at tabe hoften bagud.

Bentåge

1x8@80

1x8@80

1x8@80

1x8@80

1x8@80

1x8@80

magtede ikke 8x8

EZ bar curl

1x8@45

1x8@45

1x8@45

1x8@45

1x8@45

light weight, men brændt aw'

Fransk pres

1x8@45

1x8@45

1x12@45

1x10@45

1x8@45

gjorde lidt ondt i albuen..... men light weight :rolleyes:

Vild god brænder!!

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Alenetræning i Thor... HAvde lidt spøgelser, der skulle slåsses lidt med, så det var godt nok jeg var alene....

Hey du!

Nårhh, du kunne da bare ha' sagt til, så var jeg kommet over og hjulpet dig med spøgelserne :blush:

...1x5@60 (PR!)

...1x5@105 (røven oppe på de sidste 1½, PR!! tror jeg nok)

:banana::banana::banana: TILLYKKE!!! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Tak!

bulken går rimeligt. Jeg falder igennem i weekenderne, men det havde jeg faktisk næsten kalkuleret med. Jeg tror måske jeg nødt til det for ikke at få totalt madlede.

Denne weekend faldt jeg dog nok lidt mere gennem end normalt, da jeg har lidt knas i forholdet... Ævs.

Anyways, nu er der, om ikke styr på det, så afklaring, så det er jo et skridt fremad.

Det var een ting. en anden er at mine ben er heeelt smadrede. Jeg var nødt til at "gå" cyklen i gang med fødderne, fordi jeg fik krampe, når jeg skulle træde den igang og jeg skal gå baglæns ned af trapper med store trin..... Lidt hjernedødt, for nu går der bare længere tid inden jeg kan træne dem igen.

Link to comment
Share on other sites

Tak!

Denne weekend faldt jeg dog nok lidt mere gennem end normalt, da jeg har lidt knas i forholdet... Ævs.

..

Det var een ting. en anden er at mine ben er heeelt smadrede. Jeg var nødt til at "gå" cyklen i gang med fødderne, fordi jeg fik krampe, når jeg skulle træde den igang og jeg skal gå baglæns ned af trapper med store trin..... Lidt hjernedødt, for nu går der bare længere tid inden jeg kan træne dem igen.

Good luck :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

tak, mester

Træning er droppet i dag pga megaDOMS

Hvor er det vildt du får så store doms. Personligt kan jeg squatte hele dagen, uden at være mærket af det dagen efter. Kan ihf gå, uden det gør ondt. Har lige gennemført en Smolov (takket være din expertise), og jeg havde få doms, selvom jeg nogen af ugerne kørte backtoback træninger.

Har du en forklaring på det, eller er der bare nogen som har svære ved at vænne sine muskler til belastninger.

-LaMotta :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

jeg er faktisk osse selv lidt overrasket over at det er blevet så slemt... Generelt bliver jeg ikke specielt øm og hvis frekvensen er høj, slet ikke.

Jeg har jo i det sidste lange stykke tid squattet meget, som forberedelse op til vægtløftningskonkurrencen her i starten af november, men det har været sæt på 5 eller mindre reps og med gode pauser. Så det er simpelthen nok bare derfor. Samt at jeg var ret psykisk stresset da jeg trænede, hvilket jeg ikke vil afvise kan påvirke det inflammatoriske respons på træning.

Men det undrer mig som sagt. I sidste uge lavede jeg det samme i bænkpres, altså en masse sæt á 8 gentagelser, hvor jeg brændte totalt af og der blev jeg næsten ikke øm. Og jeg har altså næsten ikke trænet bænkpres i 3 måneder.

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

...en anden er at mine ben er heeelt smadrede. Jeg var nødt til at "gå" cyklen i gang med fødderne, fordi jeg fik krampe, når jeg skulle træde den igang og jeg skal gå baglæns ned af trapper med store trin..... Lidt hjernedødt, for nu går der bare længere tid inden jeg kan træne dem igen.

Jøsses :blink: Det lyder da helt, helt vildt.

(Hvor sjovt med "jøsses" må vel stamme fra "jesus" -bare sagt meget hurtigt, snøvlende! Hmmm lille sprogforsker gemt i Sally hva'!)

Vi kan jo også prøve at finde en lille trækvogn, som Jr. kan trække dig rundt i :rolleyes:

Nå, OVERHOVEDET SLET IKKE MORSOMT VEL!!!

Hva' så med imorgen, -har du så bare tænkt dig at stå og kigge mens jeg aser, maser og slider og slæber :raisebrow::nonono::bigsmile:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

ja, det kunne da egentlig passe mig meget godt :rolleyes:

nej jeg skal da igennem den obligatoriske bronzecirkel, måske to, op til en 5'er med 100 i frivend, op til en 5'er i military press med 67.5, måske 70, 8x5@120-140 kilo i dødløft, 50-60 kropshævninger, 5x12 i plate raises, 5x10 i laterals

:devil::pumpin::devil:

Link to comment
Share on other sites

ja, det kunne da egentlig passe mig meget godt :rolleyes:

..det anede mig :wink:

nej jeg skal da igennem den obligatoriske bronzecirkel, måske to, op til en 5'er med 100 i frivend, op til en 5'er i military press med 67.5, måske 70, 8x5@120-140 kilo i dødløft, 50-60 kropshævninger, 5x12 i plate raises, 5x10 i laterals

:devil::pumpin::devil:

...og det skal du sandelig komme til :devil: BURN BURN BURN!!!

Jeg kan jo ikke lave mine benpres i Thor, men måske vi skulle prøve bare en lille, bitte :innocent: smule squat, og se om ryg og the-all-time-famous-akillessene gider være med :smile:

Kærligste hilsner

Sally

P.S Så du at Simon, i min log, gerne vil vide noget om programmet?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan jo ikke lave mine benpres i Thor, men måske vi skulle prøve bare en lille, bitte :innocent: smule squat, og se om ryg og the-all-time-famous-akillessene gider være med :smile:

P.S Så du at Simon, i min log, gerne vil vide noget om programmet?

Jeg havde faktisk tænkt det samme angående squatten

Og jeg har set simons post. Har bare ikke haft tid til at gøre noget ved det...

Link to comment
Share on other sites

Træning i Thor med Long Tall Sally, som igen fik brændt solidt igennem

Bronzecirkel

x1, ingen tid

Frivend

1x5@50

1x5@50

1x5@70

1x5@80

1x5@90

1x5@100 (PR!)

1x5@80

Military press

1x5@50

1x5@52,5

1x5@57,5

1x5@62,5

1x6@67,5 (PR!!)

mig: "Hvor mange har jeg nu?"

LTS: "4"

Mig: "Muaaargh!" (brændesyde boble)

Mig: "Talte du den første med?"

LTS: "Nej"

Det er bare et alternativ til at sætte flere skiver på stangen, end den, der skal løfte, tror der er.

:laugh::laugh:

Dødløft

1x5@100

1x5@120

1x5@120

1x5@120

1x5@120

1x5@120

1x5@120

1x5@120

1x5@120

Light weight... var ikke topmotiveret til dem her. Vil ikke sige de var knaldhurtige, men de var lette nok.

Kropshævninger, overhåndsgeb, medium fatning

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

1x6@mig

1x4@mig

1x3@mig

De sidste blev lavet med meget korte pauser, ellers havde jeg kunnet holde mig på 6 reps i alle sæt. Det her går jo godt?!?! Det virker faktisk sandsynligt at jeg kommer til at ramme 8x8....

Plate raises

1x12@20

1x12@20

1x12@20

1x12@20

1x12@20

Plate laterals

1x10@10

1x10@10

1x10@10

1x10@10

1x10@10

Det var jo sådan set en meget solid runde, selvom jeg følte mig lidt tappet, da jeg startede. Sally fik vovet sig ud i noget rumænsk dødløft og front squat, som så meget stabilt ud. Jeg tror faktisk hun kunne blive en rimeligt ond dødløft maskine....

Link to comment
Share on other sites

Military press

1x5@50

1x5@52,5

1x5@57,5

1x5@62,5

1x6@67,5 (PR!!)

mig: "Hvor mange har jeg nu?"

LTS: "4"

Mig: "Muaaargh!" (brændesyde boble)

Mig: "Talte du den første med?"

LTS: "Nej"

Det er bare et alternativ til at sætte flere skiver på stangen, end den, der skal løfte, tror der er.

:laugh::laugh:

Hæ hæ, du har jo også gået og pillet lidt ved mine skiver indimellem ikk', -og ja, det virker :rolleyes:

TILLYKKE MED PR igen igen :4thumbup:

...Sally fik vovet sig ud i noget rumænsk dødløft og front squat, som så meget stabilt ud. Jeg tror faktisk hun kunne blive en rimeligt ond dødløft maskine....

Arrrggg godt så! Synes stadig alt hvad der ligger på gulvet, sagtens kan blive liggende for min skyld :wink:

Men tak fordi du tror så meget på mig :bigsmile:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share