Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Hahaha, kakaomælkslog :laugh: Godt at se jeg kan inspirere nogen :alright::tongue:

Har faktisk aldrig drukket mere end 4 liter kakao på én dag, det var så også på 2 timer på vej ud til lufthanvne da jeg skulle på studietur :sleeping: Fik det faktisk rigtig dårligt. Meste mælk jeg har drukket på én dag er 8 liter :smile:

Mælk er godt, og det fungerer :cooldance: Så sløs ikke med loggen!

Link to comment
Share on other sites

Københavns mesterskaber i vægtløftning, Senior

Ja, så kom dagen... Jeg kiggede forbi hos heffe klokken lidt i 11 og så drak vi lidt kaffe og daffede ned mod Gotha. Vi begyndte vist vores opvarmning i lidt god tid, men sådan er det jo. Løfterne blev inddelt i 3 grupper (de lette "slappe", de tunge og de lette "stærke"), hvor heffe og jeg altså havnede i 2 gruppe. Opvarmningen spillede fint nok og jeg sluttede med 4 løft på 70. Det er måske i overkanten, hvis man tænker på antal løft, men da man må antage at det ikke er egentlig styrke, men teknik der er begrænsende og at løft tæt på max, derfor ikke er så belastende, som i stød. Jeg åbnede i min klasse med 75 og fik følgende serie

75 (godkent 3-0), 80 (godkendt 3-0), 85 (godkendt 3-0 og PR+5 kg)

De sad konsekvent for langt fremme og jeg ramte ikke bouncen i bunden, så rent teknisk lader de en del tilbage at ønske, men jeg fik altså 85, hvilket jo var hovedsagen.

Så var det ned og varme op til stød, hvor jeg gik op til 100, hvor jeg dog kun fik et enkelt løft inden jeg skulle på. Jeg lavede en grim 95'er lige forinden, men de 100 sad lige i skabet. Jeg skulle åbne på 105 og fik lavet følgende serie

105 (godkendt 3-0), 110/miss (underkendt 0-3) og 110/miss (underkendt 2-1, men PR+5 kg)

Det første forsøg på 110 sad vendet aaalt for langt fremme og jeg missede løftet på den konto. I andet forsøg på 110 sad vendet stadig fremme, men jeg fik gennemført det. Da jeg så skulle lave opadstødet, fik jeg ramt udfaldet lidt for tidligt, så jeg var nødt til at stemme på den. Det føltes ikke som særligt meget, men altså nok til at den blev underkendt, dog var den god nok til at den tæller i det personlige regnskab.

Jeg finder resultatet lidt sjovt fordi jeg selv havde regnet med at de 85 i træk ville være det sværeste løft og at 115 i stød ville være så godt som sikre, men sådan er det jo....

Alt i alt var det en rigtigt god oplevelse og på et mere personligt plan kan jeg notere at jeg ikke fik de problemer med præstationsangst, som jeg ofte har en tendens til, hvilket jo er en enooormt god ting. Trooper og Long Tall Sally dukkede osse op og kiggede/råbte/støttede, så tak for det.

Link to comment
Share on other sites

tak..

Jeg er skam tilfreds. Jeg missede godt nok DM-kval, men der er vel en chance til næste år.

Der var iøvrigt osse nogle LEEEE junior løftere. Jeg kan ikke huske vægtene præcis, men Mark Nielsen lavede vist 95/125@68 og Mikkel etellerandet lavedet vist 107/130@84. Det er knajte på 16 år eller sådan noget. LEE! siger jeg bare.

Link to comment
Share on other sites

Hey Maestro!

Super godt gået! Sad der og blev helt stolt af jer begge :blush: Og ja, det virkede som om du havde helt ro på nerverne. Vildt sjovt at opleve stemningen, hyggeligt at møde Heffehurtig. Fedt at der bli'r støttet så meget op om hver deltager.

Sidder stadig og er helt vindøjet over ham der Mark-wonderkid... uhh det er da småskummelt :blink:

Geeez har lige set det uhyggeligste på tv -Frank Jensen synge Gasolin :sleepy: Det er altså ikke for småbørn!

Kærligste hilsner

Sally

P.S Har fået sovet lidt og er næsten blevet menneske igen :nonono: tsk tsk...

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med debuten og dine PR's, så nu er du en ægte vægtløfter :smile: I min verden virkede det ellers lidt satset at lægge ud med en vægt, som du aldrig før havde løftet i stødet.

Jeg nåede desværre ikke ud og heppe på jer, men det må jeg så have til gode.

Link to comment
Share on other sites

Det var da slet ikke så tosset Incognito - SEJT :4thumbup:

Og stor respekt for, at du deltog og kunne styre nerverne........

Spændende, at se hvor langt du kan nå............

Iøvrigt imponerende styrke du har over-all.....(Eller er det teknik................... :laugh: ).

tak. Heffe og mig skulle mene at vi burde lave noget i retningen af 95-100/125-130 skulle være muligt om et års tid. Nu står den på leee bulk, så jeg kan over 100 igen

Hey Maestro!

Super godt gået! Sad der og blev helt stolt af jer begge :blush: Og ja, det virkede som om du havde helt ro på nerverne. Vildt sjovt at opleve stemningen, hyggeligt at møde Heffehurtig. Fedt at der bli'r støttet så meget op om hver deltager.

Sidder stadig og er helt vindøjet over ham der Mark-wonderkid... uhh det er da småskummelt :blink:

Geeez har lige set det uhyggeligste på tv -Frank Jensen synge Gasolin :sleepy: Det er altså ikke for småbørn!

Kærligste hilsner

Sally

P.S Har fået sovet lidt og er næsten blevet menneske igen :nonono: tsk tsk...

tak for det hele. Ja, ham der mark er godt nok vild, men han har jo osse VL'et i 6 år og træner 5 gange om ugen....

Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgh. Incognito i kamp :w00t: Det gad jeg godt at ha' set. Tillykke med PR'erne :4thumbup:

thanx

Flot løftet og tillykke med det. En skam med kvalifikationen :smile:

tak.. så har jeg bare et år til at lurepasse og komme tilbage som et uhyre næste år. Henrik

Nobel er jo stoppet, så der er vist ikke nogle uhyrer i 105 og 105+ længere. Så hvis man kan komme op på en tokamp på 250, så begynder det at ligne noget.

Tillykke med dine pæne debut. :bigsmile:

Så var det altså ikke forgæves at du larmede sådan i ØBBC... :tongue::laugh:

nøh.. jeg skal jo nok komme tilbage og larme lidt mere igen engang.

Tillykke med det! Rigtig flot løftet.. Især i træk :smile:

Jeg sad lige og tænkte på.. Når I kører worksets i stød- og trækhiv, hvor højt hiver I dem så op??

til 5 kilo over vores max i hhv. træk og stødvend, cirka

Tillykke med debuten og dine PR's, så nu er du en ægte vægtløfter :smile: I min verden virkede det ellers lidt satset at lægge ud med en vægt, som du aldrig før havde løftet i stødet.

Jeg nåede desværre ikke ud og heppe på jer, men det må jeg så have til gode.

jeg har skam taget 105 i træning.. og det var efter 3 dage i træk med bentræning. Og jeg har lavet worksæt på 2-3 reps med 105 i vend, så jeg havde egentligt regnet med at stød ville være det "letteste", men sådan kan man jo blive snydt.

Link to comment
Share on other sites

tak...

Jeg har selv hevet meget langt op tidligere, men jeg begyndt at hive lidt mindre højt (til navlen cirka), da toppen af et meget højt hiv let bliver noget forbandet rod, som ikke minder om noget som helst.

Her er mit sidste løft fra stævnet. Det er et miss på 110 i stød. Det bliver underkendt på stem, altså at jeg presser synligt på stangen efter opadstødet. Det sker fordi jeg rammer mit udfald for tidligt, så kroppen ikke kommer langt nok under stangen. Iøvrigt sidder andet hivet i løftet også for langt fremme og jeg er ikke i nærheden af at ramme rebounden. Hvis jeg kunne gribe den i den helt rigtige højde og ramme rebounden skulle der være mange flere kilo i det....

http://rapidshare.de/files/7347386/RMOV0011.AVI.html

Link to comment
Share on other sites

Jeg smider også lige et tillykke. Jeg er selv fornylig begyndt at snuse til VL, så jeg følger selvfølgelig med i MOLs VL-logs - og det er jo hurtigt overstået! Stærkt løftet!

Tak! Det lyder godt med VL'en. Du skal iøvrigt hermed være meget velkommen til at kigge forbi i Thor til en brænder.

Jeg har ikke fået trænet endnu, da jeg har haft lidt influenza siden i søndags... Men imorgen tror jeg det går amok. Så jeg går og tænker over hvordan jeg kan komme op på 5000 kcal/dag uden det bliver alt for ulækkert. Det må ihvertfald blive noget med at spise nogle meget energitætte fødevarer... Bulgur, rosiner, solsikkerkerner, æg, kakaomælk, peanutbutter, nutella og den slags...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv hevet meget langt op tidligere, men jeg begyndt at hive lidt mindre højt (til navlen cirka), da toppen af et meget højt hiv let bliver noget forbandet rod, som ikke minder om noget som helst.

Jeg er ikke lige med på hvad du mener med "forbandet rod"... Synes bare det er svært at forholde sig til, når man kun har "ét indput"(Allan) Et eller andet sted føler jeg også det er meget rart at kunne hive langt op, så man ved man kan komme under lortet.. Eller burde kunne :dry:

Så dit stød.... Det såkaldte stem kunne skam godt godtages af nogle... Det er i hvert fald mit indtryk efter jeg så EM tidligere på året.

Link to comment
Share on other sites

Fedt MOVIE CLIP - ærligt løftet ikke blev godkendt...............Har iøvrigt altid drømt om, at få lov til at smide stangen fra mig som du gør(Tror ikke den gik i mit center )...........

Vedlægt min sidste bulkplan (ca 5100 kcal) - måske du kan få nogle ideer. Havde samme problem som dig med, at få nok Kcal/finde på hvad jeg skulle spise - Syntes det er svært hårdt at spise så meget. Så min lidt sørgelige løsning blev desværre bacon chip - Kun for Kcal skyld, da det jo indeholder proteiner i skod kvalitet...........Så det endte med jeg skiftede denne ud med valnødder og rosiner.........(Så rykkede det også ok vildt..............).......

post-7680-1131531020_thumb.jpg

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share