Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

Jeg er ikke lige med på hvad du mener med "forbandet rod"... Synes bare det er svært at forholde sig til, når man kun har "ét indput"(Allan) Et eller andet sted føler jeg også det er meget rart at kunne hive langt op, så man ved man kan komme under lortet.. Eller burde kunne :dry:

Så dit stød.... Det såkaldte stem kunne skam godt godtages af nogle... Det er i hvert fald mit indtryk efter jeg så EM tidligere på året.

med forbandet rod, mener jeg at den måde man hiver når Hivet er nået op til brystbenet nok ikke har særligt stor overførsel til træk og stød, da man bør være på vej under stangen allerede i de "rigtige" løft og at lave sine hiv meget højt muligvis derfor bare kan give en uvaner, relativt til at udføre dem mindre højt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fedt MOVIE CLIP - ærligt løftet ikke blev godkendt...............Har iøvrigt altid drømt om, at få lov til at smide stangen fra mig som du gør(Tror ikke den gik i mit center )...........

Vedlægt min sidste bulkplan (ca 5100 kcal) - måske du kan få nogle ideer. Havde samme problem som dig med, at få nok Kcal/finde på hvad jeg skulle spise - Syntes det er svært hårdt at spise så meget. Så min lidt sørgelige løsning blev desværre bacon chip - Kun for Kcal skyld, da det jo indeholder proteiner i skod kvalitet...........Så det endte med jeg skiftede denne ud med valnødder og rosiner.........(Så rykkede det også ok vildt..............).......

Århhh hvad, det ser godt ud... Jeg synes det ligner en rigtig solid kostplan, men jeg tror der er for ,mange ting, der mætter i den til at jeg ville kunne spise så meget. Jeg er desværre afhængig af at skulle indtage mange drikkekalorier, hvis jeg skal over 4000 kcal.

Link to comment
Share on other sites

Var i ifi hallen med long tall sally og fik trænet lidt.. Fik lavet noget dødløft op til 180 (som var tungt) og var begyndt at trappe op til noget bænkpres, men indså at der ikke rigtigt var power eller motivation i kroppen til det endnu. Influenzaen og tarvelig æde har sgu sat sig lidt i systemet... Nu glæder jeg mig godt nok til at spille 100% igen. Der er alligevel et stykke fra bare at være operationel og så til at være top-notch-oppe-og-ramme-det-røde-felt-sprængfarlig-klar.

Den gode Sally fik til gengæld brændt, så røgen stod ud over det hele. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Så kom jeg tilbage på hesten og fik vraltet ned i Thor sammen med Jr. til en afbrænder. Batmand, Krebsen, Batbror, Heffe og Muggz var i huset.

Råtræk

1x5@50

1x5@50

1x5@50

1x5@50

1x5@50

1x5@50

1x5@50

1x5@50

Under kyndig vejledning og tælling af Jr. :4thumbup:

Bænk

1x5@50

1x5@50

1x5@60

1x5@70

1x5@80

1x5@90

1x5@100 (røven oppe på den sidste)

Det kommer satme til at bide i patten i den næste uges tid. Det bed iøvrigt nok liiige lidt mere i skulderen end godt er, men nu må vi se. Faktisk synes jeg selv det er ret godt, taget i betragtning hvor lidt bænk jeg har trænet i laaang tid.

Supersæt 1

OL squat

1x8@80

1x8@80

1x8@80

1x8@80

1x8@80

Det var light weight men hold kæft, hvor det lort brænder, når man er vant til singler og doubler. Det blev kørt sammen med.....

Bentåge (striaaact, vaterpas style) rows

1x5@70

1x5@70

1x5@70

1x5@70

1x5@70

'Igen light weight, men det brændte sgu... JEg har ikke trænet rows i 3 måneder eller sådan noget..OL squat og rows bliver oppet til de planlagte 8 sæt næste gang.

Supersæt 2

EZ bar curls

1x8@45

1x8@45

Fuck det var tungt, i forhold til hvad jeg havde regnet med. Det blev kørt med...

Fransk pres

1x8@45

1x8@45

bedre. Det kommer osse til at gøre nas imorgen....

Jeg kommer til at blive så smadret de næste dage :4thumbup: . Min work capacity er helt fucked, men det er jo forventeligt. Jeg tror dog stadig først at jeg kan gennemføre en af disse træninger som planlagt, når jeg er begyndt at voldspise igen.

Link to comment
Share on other sites

ja, den er fin. :laugh:

Jeg er så DOMSet at det nok er urealistisk at satse på at træne idag. Når jeg dårligt nok kan samle mine egne sokker op og hverken kan strække eller bøje armene, er det nok lidt optimistisk at ville brænde noget max mili og volumen dødløft af......

Imorgen såda :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning i Thor med Jr og Tuja

Bronzecirkel

x1, ingen tid

ville egentlig have lavet 2, men maven var godt nok urolig...

Frivend

1x5@40

1x5@50

1x5@70

1x5@80

1x5@80

1x5@80

1x5@80

1x5@70

1x5@70

1x5@70

Let vægt men hårdt alligevel...

Stående stem/military press

1x5@40

1x5@45

1x5@50

1x5@55

1x5@60

1x5@65

1x2@70 (+1 ½ :laugh: )

Udemærket taget i betragtning at min 3 rep pr er med 70 kilo, som blev sat frisk og da vejede 3-4 kilo mere.

Dødløft

1x5@100 (låsegreb)

1x5@120

1x5@120

1x5@120

1x5@120

1x5@120 (krydsgreb)

1x5@130

1x5@120

1x5@120

Tungere end det burde være.... supersættet med...

Kropshævninger, bredt fat, overhåndsgreb

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

1x7@mig

1x6@mig

1x6@mig

1x4@mig

1x3@mig

Brændt AW'!

Dips

1x10@mig

1x10@mig

1x10@mig

1x10@mig

superlet, men hold kæft, hvor det rev i pattøjet. halleluja. Det blev supersættet med...

Laterals

1x8@10

1x8@10

1x8@10

1x8@10

Og så var lille Anders stegt.....

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Træning i Thor med Jr og Tuja

Hey du!

Familier der træner sammen holder 100 (hunnnååået L.O.C-way) :4thumbup:

Synes da du rykker, sådan lige at kaste sig ud i det hele igen, med onde DOMS og the hole enchiladas :shades:

Og så var lille Anders stegt.....

..så Mortens-anden burde skamme sig :laugh:

Kærligste hilsner

Sally

P.S. Nå, forståelse og indlevelsen er rent skalkeskjul..hæ hæ.. Ville bare lige forbi og reklamerer for min egen log. Tror sør'me vi har en PR i bænk :blush:

Link to comment
Share on other sites

bulk has commenced...

Mit daglige indtag kommer til at bestå af

100g havregryn

2 L skummetmææl

2 L kakaoskummetmælk

100 g rosiner

100 g peanuts eller solsikkekerner

300 g juice

20 g kreatin

110 g solsikkerugbrød

125 g makrel i tomat

20 g mayonaisse light

3 hele æg

+ noget aftensmad udenfor regnskab

+ evt. en shake

Det giver 250 g prots og mindst 4500 kcal

Link to comment
Share on other sites

I hard work og brænde med Long Tall Sally, som igen imponerede.

Råtræk

1x5@20

1x5@40

1x5@50

1x5@50

1x5@50

1x4@55

1x5@55 (stropper)

1x5@55 (ditto)

1x5@50 (ditto)

1x5@50

OL Squat

1x5@50

1x5@80

1x5@80

1x5@100

1x5@110

1x5@120

1x3@125

1x5@110

1x5@110 (power squat - meeget lettere)

Ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige til det... Jeg havde egentlig håbet at der var lidt mere her, men jeg bliver ved med at komme ud og hænge og det dræner altså bare kræfterne big time... Hvis ikke det bliver bedre, er det tilbage til front squat. Det går fint op til 100, men derover kommer jeg ud og hænge... På det sidste sæt prøvede jeg at power squatte den og det var virkeligt meget lettere. Da mit gamle 5RM er sat med power squat, må det så trods alt betyde at jeg er blevet lidt stærkere.

Bænk

1x8@60

1x8@80

1x8@80

1x8@80

1x8@80

1x8@80

1x8@70

1x5@70

Det var ikke tungt, men hold kæft hvor det lort brændte! Der var så meget blod i patkanonerne at det gjorde ondt at bevæge sig... Men lidt puny vægt til gengæld. hvis jeg får cranket den op på 8x8@90 er jeg rimeligt tilfreds. De 2 første sæt blev supersættet med lidt bentåge

Bentåge

1x8@80

1x8@80

1x8@80

1x8@80

1x8@80

1x8@80

1x7@80

Igen rimeligt let, men minus work capacity og pump stoppede mig. Og så var jeg brændt af... Iøvrigt stadig rimeligt DOMSet i ryggen fra i søndags.

EZ bar curls

1x8@45

1x8@45

1x8@45

1x8@45

Og fransk pres udgik. Jeg var osse jævnt træt i armene efter bænkpres, så det er vist ok. Jeg har muligvis overestimeret min ene til at optræne work capacity en smule, men det kommer jeg hurtigt efter....

Link to comment
Share on other sites

I hard work og brænde med Long Tall Sally, som igen imponerede.

Tak, det tror jeg nok også lige du gjorde, -og det var der vist 7-10 andre der også synes. Der blev også gloet så meget! Der er jo INGEN der laver rå-træk i HW Frd. -så vidt jeg ved :rolleyes: Bli'r altså helt stolt af dig :blush:

Igen rimeligt let, men minus work capacity og pump stoppede mig. Og så var jeg brændt af... Iøvrigt stadig rimeligt DOMSet i ryggen fra i søndags.

Ku' godt se at du var en bette smule ristet til sidst :4ranting:

Kærligste hilsner

Sally

P.S -op til 8x90 i bænk?! Var det f.eks. noget du skulle nå inden jul? Eller er det alt for let? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

skal du være stor??? :bigsmile::tongue:

jææsjæææs, der er dømt BB træning i de næste par måneder

Tak, det tror jeg nok også lige du gjorde, -og det var der vist 7-10 andre der også synes. Der blev også gloet så meget! Der er jo INGEN der laver rå-træk i HW Frd. -så vidt jeg ved :rolleyes: Bli'r altså helt stolt af dig :blush:

Ku' godt se at du var en bette smule ristet til sidst :4ranting:

Kærligste hilsner

Sally

P.S -op til 8x90 i bænk?! Var det f.eks. noget du skulle nå inden jul? Eller er det alt for let? :tongue:

jeg kan godt lave 8 med 90 nu. Det er straks en helt anden sag at lave 8 sæt. Er du bleveet øm?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share