Bry@ns motions adventure


Bry@n
 Share

Recommended Posts

Havde som tidligere skrevet, hentet Sjælsørundt rute til min Edge 800. Fik ikke prøvet den i går, så den skulle bestemt prøves i dag :smile:

Trillede stille og rolig ud til DTU hvor ruten startede. Og trillede så afsted, starten mindede meget om de faste ruter jeg har bare omvendt. Så de første mange km var lidt kedelige, syntes først ruten blev sjov da man kom ind på de mange stier omkring kystbanen, det var et område jeg aldrig nogensinde havde kørt før, så skal bestemt ud og udforske området igen.. men tror det vil være lidt sjovere på mountainbike, da det var lidt svært at køre på racer med alle de stop for at krydse veje osv. Og så var der en irriterende vind! lige meget hvilken vej jeg drejet, så fik jeg den lige i snotten :crazy:

Alt i alt: 65km men 26,2km/t i snit :nonono: og 595 højdemeter

Cykelrute28-042011.jpg

Edited by Bry@n
Link to comment
Share on other sites

Lørdagens træning stod som næsten sædvanligt på 3 timers badminton.. ikke meget at berette der, lige bortses fra, at når man holder 14 dage pause fra badminton, så bliver man så smadret i hele kroppen, at man ikke er meget vær resten af lørdagen.

Så var der jo fællestræning i dag med kendiser! bla Paw Henriksen, Jens veggerby.. og så vores helt egen superblogger Kermit :smile: Vi mødes kl 9:30 udenfor rittercykler i Lyngby.. og så drog vi afsted en 40-50 mand. Der var ryttere på alle niveauer, så der blev kørt stille og roligt ført an af Kenneth, men med et par intevaller (hvor man virkelig fik pulsen op!) til at krydre turen lidt :smile: alt i alt en kanon hyggelig formiddag med en masse cykleglade mennesker :smile:

fllestrning01-052011.jpg

Kom faktisk op på 835km her i April... helt bestemt godkendt taget den dårlig start i betragtning :cool:

Edited by Bry@n
Link to comment
Share on other sites

Ja.. det var sgu sjovt at møde dig IRL:-) og få lidt baghjul af dig også :tongue:

Hehe... det er da ikke værst, hvis bare jeg kunne køre halvt så hurtig som ham, uden dog at være "selvlysende" = EPO :tongue: så kunne det være kanon.. men tak for sammenligningen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lysten og motivationen var der bestemt ikke, men fik alligevel samlet mig sammen til en tur på landevejen. Det nytter jo alligevel ikke noget at ligge og have ondt af sig selv herhjemme tænkte jeg :nonono: så tænkte at jeg ville tage en stille og rolig tur ud af strandvejen. Som sagt som gjort. Men da jeg ramte strandvejen ærgret jeg mig nu alligevel, vinden stod kold lige i snotten på mig! det gavnet bestemt ikke lysten til at køre videre.. meeen tog mig sammen (endnu engang!) og fik da også kæmpet mig helt til Helsingør og fik da også lige kørt et interval op af ørebakken som trak tænder ud! men videre ud af kongevejen til hillerød gennem holte, lyngby og hjem.

95,5km blev det til. med vilde 26,7km\t i snit! :wink: og med 672 højdemeter

Cykelrute04-052011.jpg

Ser bestemt ikke frem til i morgen, der kommer eks'en og henter resten af sine ting! men tiden heler jo alle sår som man siger.. men fuck hvor gør det ondt!!

Edited by Bry@n
Link to comment
Share on other sites

Er sgu ked af at høre det med kæresten. Jeg var det samme igennem for nærmest præcis et år siden. 4,5 år sammen, og fra den ene dag til den anden var hun ike en del af mit liv på samme måde.

Nu skal jeg ikke kunne sige noget om hvor lang tid i har været sammen og sådan, men håber du kan holde humøret oppe selvom det absolut ikke er nemt. Et par ture på cyklen kan være godt for virkelig at få løsnet op for tankerne.

I øvrigt flot tur, selvom snittet måske ikke er helt oppe, så kan jeg selv huske de første ture efter mit brud. Der var ikke så meget at skyde med, det var bare ud og få lidt luft.

Link to comment
Share on other sites

Arrrhhhh, sikke noget scheisse med kærligheden. Jeg håber, at du snart er ovenpå igen:-)

Nu har jeg selv været igennem et brud for få måneder siden, så det er stadigvæk forholdsvis tæt inde på livet af mig. Men du har ret, tiden læger. Det tager tid, men alt bliver godt igen. Indtil du finder et nyt holdepunkt, kan jeg kun anbefale dig at fordybe dig i din sport. Det har en healende effekt på krop og sjæl (uden dog at være en mirakelkur) og det får tankerne til at bevæge sig i andre retninger.

Link to comment
Share on other sites

Tak for opmuntringen... det varmer :smile: især når det er fra nogen, der selv for nyligt har lidt samme skæbnen, og er kommet videre. det giver mig da forhåbentligheder om, at det nok skal blive bedre på et tidspunkt :smile:

Vi var sammen i 1½ år som var de bedste i mit liv. og så pludselig er det fortid. Den ene dag var vi ude og se på lejlighed sammen, 2 dage senere slå hun op! forvirret? ja meget!! men det var åbenbart bare noget det stod i livet store bog, som skulle ske :unhappy:

Men ja, tror jeg ville begrave hovdet i træningsrasering! selvom det er svært at tage sig sammen.

Men fik da løbet(nok mere jogge!) en lille tur her i formiddags.

lberute.jpg

Vægten var ned på 68kg her i morges.. Kærestesorger er en effektiv slankekur må man nok sige!

Link to comment
Share on other sites

Hehe, jeg gik selv fra omkring 71,5 kg ned til 69 kg på et par uger efter min eks smuttede. Hvilket i øvrigt også var dagen efter vi havde været ude og kigge på lejlighed sammen. Skal man se lidt kynisk på det skal det være at det i det mindste skete inden man havde gældsat sig sammen.

Men jo man kommer heldigvis videre, men det er først inden for den sidste tid at jeg for alvor har accepteret det. Det siges jo eftersigende at det tager halvdelen af den tid man var sammen at komme sig over en kæreste. Skal man stole på den så er jeg først clean om halvandet års tid :laugh: Der vil altid være små bump på vejen, men det hjælper meget hvis man husker på at det er ok at have en dårlig dag engang imellem.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, jeg gik selv fra omkring 71,5 kg ned til 69 kg på et par uger efter min eks smuttede. Hvilket i øvrigt også var dagen efter vi havde været ude og kigge på lejlighed sammen. Skal man se lidt kynisk på det skal det være at det i det mindste skete inden man havde gældsat sig sammen.

Men jo man kommer heldigvis videre, men det er først inden for den sidste tid at jeg for alvor har accepteret det. Det siges jo eftersigende at det tager halvdelen af den tid man var sammen at komme sig over en kæreste. Skal man stole på den så er jeg først clean om halvandet års tid :laugh: Der vil altid være små bump på vejen, men det hjælper meget hvis man husker på at det er ok at have en dårlig dag engang imellem.

Ja.. så har du også lidt tid sørge i endnu, hvis man skal gå efter den beregning :-( man skulle ellers tro, at jo flere gange man prøver det jo stærker bliver man.. men ak, det er bare så langt fra det somme som at træne!! hehe

Alle os med "heartache" burde lave en cykelklub.. kunne kalde den CC Heartbreak :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kom et smut ud på landevejen igen idag, selvom energien ikke rigtig var til stede... så satte mig for kun at trille en lille tur...

knap 47km med 27,4km/t i snit og små 370 højdemeter

rute06-052011.jpg

Næste tur på landevejen SKAL være søndag, mødte et par stykker til sidste uges kendisfællestræning som spurgte, om vi skulle køre en tur søndag og sagde selvfølgelig ja :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nå, tid til lidt opdate.. har været lidt doven :wink:

Men skulle jo havde været ude og køre med nogle her i søndags... men ak, de dukkede selvfølgelig aldrig op! Så tog selv en lille trilletur, havde også en deadline så mere kunne det ikke blive til. 40km, og snittet kan jeg ikke huske.. men ikke noget vildt hehe

Mandag tog jeg så en lidt længere tur, selvom lysten endelig ikke rigtig var der :unhappy: kan godt mærke at sådan et brud ikke liiige er noget man kommer sig hurtigt over :unhappy: men ak, håber da hun er glad!!

Turen var en del blæsende! det var måske også medvirkende til, at lysten ikke rigtig var der, og så har jeg bare sååå svært ved at få pulsen op i modvind.. lyder ellers lidt mærkelig, man skulle ellers tro, at det var der hjertet bankede som en gal for at holde en igang!

67km med 26,7 i snit blev det til.

Edited by Bry@n
Link to comment
Share on other sites

Onsdagen var jeg ude en lille tur. Mest fordi jeg havde lidt uro i benene, men tildels også Pga. den plade chokolade jeg havde indtaget :tongue: åhh.. den samvitighed hehe. Nå, men det blev som sagt kun til en lille tur, fordi det jo selvfølgelig skulle begynde at pisse ned da jeg nået Farum så drejet hurtig af mod holte og hjemad gik det med fuld fart :smile: 30km blev det til.

Idag besluttede jeg mig så for at tage en længere tur. Så startede med at køre ud af strandvejen op til Helsingør og ud af gurrevej.. og så var jeg lost!! så kørte lidt rundt i det ukendte indtil jeg blev træt af det.. så satte jeg garminen til at føre mig hjem :bigsmile: alså genial opfindelse! og gør det lidt tryggere at bare køre ud i det blå :smile:

Men alt i alt blev det til 105km med 28,8km/t i snit

Rute12-052011.jpg

Tager lige en slapper til på søndag, hvor jeg forhåbentlig kan køre med "kendisholdets" fællestræning... Selvom vejret ikke byder på det bedst cykelvejr :unhappy:

vejret.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sådan, du får sgu da nogle km i benene :4thumbup:

Ja, udsigten til på søndag er ikke ligefrem opmuntrende. Håber at det lige venter til på den anden side af kl. 12 med at regne, eller at det hele kommer i løbet af natten, så vejene er tørre kl. 09.30.

Link to comment
Share on other sites

Sådan, du får sgu da nogle km i benene :4thumbup:

Ja, udsigten til på søndag er ikke ligefrem opmuntrende. Håber at det lige venter til på den anden side af kl. 12 med at regne, eller at det hele kommer i løbet af natten, så vejene er tørre kl. 09.30.

Ja det hjælper på det :tongue: skal jo slå tiden ihjel med et eller andet :wink:

Vejrudsigten ser også lidt mere positiv ud nu, så mon ikke vi når tørskoet hjem?? ellers må vi køre mellem dråberne :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning stod på fællestræning med "kendisholdet":smile:

Vi fik at vide ved starten at, vi kom til at køre en andelse hurtigere i dag, hvilket jeg så frem til. Det gik ellers stille og roligt med kenneth i spidsen (Der gik lidt rygter i gruppen om, at kenneth havde fået silikoneimplantater i sine læggene :laugh: om det er sandt, må stå hen i det uvisse :wink: ) nå, men vi kom sikkert frem til første interval.. hvor der skulle køres omkring 6km med 10 sek mellem hver mand. En mega hård omgang, hvor jeg så lige fandt en ny max puls på vejen :tongue: 191 sagde garminen! havde ellers troet at den hed 185!! men der kan man bare se.. hehe. Ellers gik det i rask tempo hjem, med en lille interval inden vi ramte Lyngby.

Følte mig eller godt kørende i dag trods 2½times tonser badminton i går, og en mavesæk fuld af meximad :laugh: meeeen må indrømme at, der lige et niveau eller to op til kenneth, som kørte fra alt og alle på de små intervaller.

Men alt i alt, en dejlig dag i selvskab med en masse flinke cykelryttere :smile:

62,5km med 27,1km\t i snit blev det til.

rute15-052011.jpg

Edited by Bry@n
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: Da jeg ikke troet at vejret ville klare op, startede jeg dagen træning med 2 timers badminton. men da så vejret blev hel fornuftig her til aften, lige bortset fra blæsten! valgte jeg så at køre ud af strandvejen og op til helsingør, og lige en enkel tur op af ørebakken.. ville havde taget den et par gange.. men syntes allerede der, at jeg var begyndt at gå lidt sukkerkold :unhappy: og det blev kun værre! så hurtig tilbage af strandvejen, og hjem via klampenborgvej, lige til at trække de sidste kræfter ud :cool:

Alt i alt, 88km med 29,0km/t i snit.. overraskende godt!

rute17-052011.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning stod på en lille tur i det nordsjællanske. Ikke meget at berette.. udover at jeg havde glemt pulsbælte og at målet var at tage alle bakker på turen... tjek :-) lidt underligt når man er blevet så vant til at kigge på en puls på garminen, og så den ikke er der :w00t:

66km med 28,6km/t blev det til..

rute19-052011.jpg

imorgen regner jeg med at køre en lang stille trilletur:-)

Link to comment
Share on other sites

Idag var planen så at "trille" en længere tur. Meeen er sgu bare ikke god til bare at trille :tongue: men afsted gik det ud af strandvejen op til helsingør og ud af esrumvej.. havde ikke udforsket det område meget, men må sige at det var en positiv oplevelse :smile: utrolig flot, og fede veje at køre på.. op og ned hele vejen :bigsmile: satte så garminen til at føre mig hjem da jeg nået et godt stykke. Men det fuckede fuldstændig op.. og ville nogle mærkelig veje! nå, men hjem kom jeg da :-) så forøvrigt en rytter men nogle "crazy legs" hans venstre ben var rimelig "buffed" men hans højre var mega tyndt! virkelig underligt :crazy:

115km med 28,5km/t blev det til :-)

Rute20-052011.jpg

Holder så cyklefri til på søndag :-)

Link to comment
Share on other sites

Og så var det op på cyklen igen :-) havde faktisk savnet den! utroligt så afhængig man bliver at det! :w00t:

Nå, men dagens træning var sammen med Thomas, en flink gut jeg mødte til Sjælsørundtfællestræningen.. vi havde aftalt at vi skal ud og træne lidt sammen. Tog det stille og roligt på de 13km ud til springforbivej hvor vi skulle mødes, og kl 11:25 var vi afsted.. han kendte en rute som var 40km, så den tog vi.. vi fulgtes meget godt af på de flade strækninger, men så snart det begyndt at gå op af, så jeg mit snit til at indlægge nogle små intervaller... Tog det så stille og roligt da jeg nået toppene, så vi kunne samlede kunne trille videre. en hel fin tur, og kun med en enkel byge :tongue: vi kørte tilbage til Springforbivej hvor Thomas havde sin bil, og jeg selv trillede de sidste 13km hjemad.

68km blev det til med 27,3km/t.

Cykelrute22-052011.jpg

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg tilbage igen.. :4thumbup:

Efter at have startet nyt job.. som iøvrigt er mega hårdt! idag lykkes det mig at få kramper i begge min arme på samme tid :w00t: Er sammen med nogle andre, blevet hyret til at fragte alt inventar til op til scandic-hotellet (det ved planetariumet) og det er sgu "hard work!" må vi se hvor længe jeg holder til det :tongue:

Nå, men var ude og trille en lille tur mandag.. mener det var 40km, intet at fortælle om det, ren aktiv restitution.

Tirsdag stod den på 2 timers badminton.

Og i dag var jeg så et smut ude med Thomas.. tror ikke jeg var kommet afsted hvis jeg ikka havde haft en træningsaftale.. for var godt nok smadret!

Alt i alt, 68,4km med 29,3km/t i snit

rute25-052011.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share