Bry@ns motions adventure


Bry@n
 Share

Recommended Posts

Taktak :smile: ja.. har faktisk gået og overvejet det, men hvilken? og skal det være licens eller bare motion? det kan jeg ikke rigtig finde ud af... så jeg grubler lidt i øjeblikket :smile:

Mangler 25km til at have rundet de 1000km denne månede :4thumbup: men i dag bliver de 1000 ikke rundet... Er simpelthen alt for smadret efter 10timers knokle arbejde!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det er ikke så meget jeg har været ude det sidste stykke tid.. en enkel gang er det blevet til!!

Så det var rart endelig at være tilbage på rammen! Idag var det så første træning med Pro Bike Club.. Der var en del fremødte, så der var noget til et hvert niveau.. vi mødtes ved mosehuset kl 9:30 og kørte stille og roligt mod farum.. hvor første bakke spurt blev indledt.. (blev nr 2) kørte så videre via vasebakken til kongevejen hvor der også var en lille bakkespurt.. troet virkelig jeg havde den i min hule hånd, da Jørgen V lige kom susende forbi på de sidste meter!! typisk.. så kørte vi et smut ud på VMruten, som skulle gennemkøres 2 gange.. på slotsbakken var der endnu en bakkespurt, hvor jeg så igen blev nr 2! tog så revance på geels bakken.. hvor jeg fik slået mig et stor hul, og holde til toppen :superman: så gik det op ad slotsbakken igen.. hvor de sidste krafter blev frigjort, og nået op som .. ja.. fanget godt nok 2 inden bakken var hel slut.. så det siger vi bare jeg også nuppet :wink: ellers var det bare stille og rolig rul hjem til Søborg.

63km blev det til med 27km/t... det var en massse rul, og det var kun på bakkerne vi rigtig lukket op, så nok grunden til det lave snit. men fik da ramt en puls 99% af max på et tidspunkt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fridag i dag... og det skulle da udnyttes med en tur i det nordsjællanske, hvor jeg bla fik selvskab af en Team Christina Watches - Onfone rytter.. rimlig sprød De Rosa ramme de køre på:-)

Turen blev på knap 75km med 485 højdemeter og et snit på 29,5km/t.. en dejlig tur uden alt for meget vind! :-)

rute07-062011.jpg

Link to comment
Share on other sites

Planen var, at jeg rigtig skulle ud og køre nogle km her i pinsen.. men ak, kom kun ud fredag.. der efter fik jeg så ondt i halsen, hovdepine og blev snottet.. typisk! så har bare ligge på langs, og er ved at blive skør af det!

Men Fredagens tur blev på 49km med 30,7km/t i snit og 334 højdemeter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share