Pigehest - Nordisk Mesterskab 17. august!


Pigehest
 Share

Recommended Posts

Torsdag den 8. marts

Har haft nogle off-dage. Vaccinationerne har præget energi- og styrkeniveauet så træningen har været derefter. Nu håber jeg bare at jeg er klar til træning med Fru Erik imorgen og lørdag.

Træk benbøj

2x7 @ 15 kg

1x7 @ 25 kg

1x7 @ 30 kg

2x5 @ 35 kg

Chins

3x3 @ BW

Smal bænk

1x12 @ 40 kg

3x10 @ 45 kg

Rumænsk DL med trækgreb

3x10 @ 45 kg

Sprint

Jeg har læst programmet rigtigt, så det er de samme sprintintervaller hele ugen igennem. Jeg starter i øvrigt forfra med uge 2 igen i næste uge, da jeg ikke har fået løbet dem alle i denne uge.

Jeg løb dem på 16,5 km/t og sluttede af med 15 minutters power walk op til 10 % stigning.

Jeg stod bag din dobbeltgænger for lidt siden i Netto.

SEJT. Havde hun lige så store ben som mig?

Link to comment
Share on other sites

SEJT. Havde hun lige så store ben som mig?

Hun havde sådan en lang frakke-ting på, så det kunne jeg ikke se. Derudover ludersko og fancy strømper. Hun købte sådan noget teenage-boblevand med fersken smag og en Cola Zero. Jeg prøvede at lure navnet på hendes Dankort men det lykkedes ikke.

Link to comment
Share on other sites

Hun havde sådan en lang frakke-ting på, så det kunne jeg ikke se. Derudover ludersko og fancy strømper. Hun købte sådan noget teenage-boblevand med fersken smag og en Cola Zero. Jeg prøvede at lure navnet på hendes Dankort men det lykkedes ikke.

Jeg har ofte fancy strømper på. Men jeg køber altså Spirit light, den billige fra Brugsen, når jeg køber sodavand. Jeg tvivler også på at hendes ben har kunne matche mine.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ofte fancy strømper på. Men jeg køber altså Spirit light, den billige fra Brugsen, når jeg køber sodavand. Jeg tvivler også på at hendes ben har kunne matche mine.

Hun havde nogle lidt tykke lægge.

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 9. og lørdag den 10. marts

FruErik var i VK Kono og træne godtfolket. Jeg tog 4 hold, fordi jeg er en crazy tøs med balls! I ugen op til har jeg været lidt ramt, ikke kunne træne igennem, men jeg synes selv at jeg formåede at være god. Af "højdepunkter" i træningerne kan bl.a. nævnes 2x70 kg i vend og 7x50 kg i træk benbøj. Særligt PR'en i træk benbøj er jeg tilfreds med. Jeg har aldrig prøvet at reppe ud eller maxe i den øvelse.

Vend bolt:

Træk benbøj:

Søndag den 11. marts

I dag var Søren og jeg max CrossFiz og lavede Games Open WOD'en.

Workout 12.3

Complete as many rounds and reps as possible in 18 minutes of:

15 Box jumps (M 24" box / F 20" box)

12 Push press (M 115 lb / F 75 lb)

9 Toes-to-bar

Score: 5 runder+35 reps

Jeg prokrastinerede det meste af dagen, fordi jeg havde ikke lyst. Jeg har ikke lavet T2B siden FAF 2011, hvor jeg måtte give op efter 5 T2B, fordi jeg var så elendig. Jeg håbede bare på at få et par runder. Men jeg kunne faktisk lave T2B, 2 af gangen! WEE. Jeg lavede alle push press og box jumps unbroken. Men havde jeg nok også kræfter til fordi jeg stod og lollede halvdelen af tiden ved pull-up stativet.

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 12. marts

I dag trænede jeg med min lolleven. Hihi.

Droppede helt at VL'e, helt domset i chest og abs.

Stødhiv

1x5 @ 40 kg

1x5 @ 60 kg

5x3 @ 70 kg

OL ben <3

1x10 @ 20 kg

1x5 @ 50 kg

1x5 @ 65 kg

1x5 @ 75 kg

1x3 @ 85 kg

3x3 @ 95 kg

Liggende stem

1x10 @ 20 kg

1x5 @ 40 kg

3x5 @ 50 kg

Må snart teste 1RM. Sheiko er nok ude af kroppen.

Sprint

Startede forfra med uge 2.

Curls

1x100 @ Lol

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 9. og lørdag den 10. marts

FruErik var i VK Kono og træne godtfolket. Jeg tog 4 hold, fordi jeg er en crazy tøs med balls!

Hahaha - jeg tænkte det nok .. Jeg sad netop søndag morgen og beundrede alle de videoer med dig, som Fru Erik havde lagt op. (Seje tøs!!! :wub: ) Og så lagde jeg nemlig mærke til, at der var lyst udenfor på de første videoer og belragende mørkt på de sidste. Du er så vild Pernille!! :devil:

Og fedt, at der er fremskridt på T2B fronten :wink: det skal nok komme stille og roligt!

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 13. marts

Lidt af en off-dag så jeg chillede. Har en dum skulder, jeg tager mig kærligt af.

Træk benbøj

2x7 @ 20 kg

1x7 @ 30 kg

Det kunne jeg godt glemme alt om.

Rumænsk DL med trækgreb

1x10 @ 40 kg

3x10 @ 50 kg

Ben foran

1x10 @ 20 kg

1x5 @ 40 kg

2x5 @ 60 kg

Pendlay rows

3x8 @ 50 kg

Triceps push down

1x8+8 @ 35 kg

2x10 @ 45 kg

1x12 @ 45 kg

Jeg lave dem til "I'm Sexy and I Know It" - Mette tribute. :4thumbup:

Sprint

Uge 2, dag 2. På 17 km/t. Sluttede af med 15 min incline gang.

Hahaha - jeg tænkte det nok .. Jeg sad netop søndag morgen og beundrede alle de videoer med dig, som Fru Erik havde lagt op. (Seje tøs!!! :wub: ) Og så lagde jeg nemlig mærke til, at der var lyst udenfor på de første videoer og belragende mørkt på de sidste. Du er så vild Pernille!! :devil:

Og fedt, at der er fremskridt på T2B fronten :wink: det skal nok komme stille og roligt!

Det er godt set Daisy! :laugh: Jeg lavede stort set heller ikke andet end at træne og spise. Det er vist opskriften på en perfekt weekend? :tongue:

Edited by Pigehest
Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 15. marts

I dag lavede jeg ben i snob racket.

Ben

1x10 @ 20 kg

1x10 @ 40 kg

1x5 @ 60 kg

1x3 @ 80 kg

1x2 @ 90 kg

1x2 @ 100 kg

1x2 @ 105 kg

1x2 @ 110 kg - PR. Det var ikke specielt tungt. Næste gang er det en double på 115 kg.

Glute ham raises

3x10 @ BW

Lavede desuden lidt planke mellem sættene.

Sprint

Uge 2, 3. dag. På 17 km/t. Desuden 15 min incline power walk

Selv stærk ryg..... OG ben!

Gode film!

Tak ven!

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 16. marts

I dag gøgetrænede jeg.

Smal bænk

1x10 @ 40 kg

3x10 @ 45 kg

SS'et med

45 grader hypers

3x15 @ BW

Dødløft

Har ikke dødløftet siden TSK i november. Sidst jeg forsøgte mig med en tung 5'er failede jeg på 110 kg. Det var meget let i dag, men føltes helt skørt.

1x10 @ 40 kg

1x5 @ 60 kg

1x5 @ 80 kg

1x5 @ 90 kg

1x5 @ 100 kg

1x5 @ 110 kg

Til afveksling var min ryg helt pæn.

Pendlay rows

5x5 @ 50 kg

Sprint

2. uge, 4. dag. På 17,5 km/t - like a boss. 15 min incline power walk.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 17. marts

I går løb jeg ude. Løb mine sprinter, et ekstra kvarter og så power walkede jeg ca. 20 min. Om eftermiddagen var jeg i svømmehallen og svømmede ca. 1 km. Ikke så meget crawl pga. skulderen, men en masse bentræning.

Søndag den 18. marts

I dag stod den bare på CrossFit Games Open:

Workout 12.4

Complete as many rounds and reps as possible in 12 minutes of:

150 Wall balls

90 Double-unders

30 Muscle-ups

Fik 240 reps.

Det var egentlig som forventet. PISSE ubehageligt. Jeg gøglede virkelig rundt i DUs som ellers altid spiller. Da jeg var færdig med DUs var der 45 sekunder igen og jeg følte ikke rigtig for mit livs første MU. Jeg skulle egentlig bare kaste op :smile: Gad vide om jeg har doms i 4 dage nu?

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 19. marts

Er simpelthen ved at kaste op over min forestående eksamen. Jeg synes at hippocampus, amygdala og cerebellum langsomt suger al livskraft ud af mig. Det bliver dejlige ni dage udelukkende med eksamenslæsning, træning og søvn. I dag har jeg kun lollet af lobus flocculonodularis og de groteske doms jeg har i mit sweep. Wee.

I onsdags fik vi i øvrigt dejlige bøffer, Søren og jeg, måske jeg skal have sådan en hver dag i denne periode, for at holde humøret oppe og ikke rive hovedet af uskyldige mennesker?

To styk oksehøjreb og to kalveribeye <3

post-53322-085474500 1332190601_thumb.jp

Og så trænede jeg:

Muskeltræk fra knæ

1x7 @ 15 kg

2x7 @ 20 kg

Muskeltræk fra gulv

5x5 @ 25 kg

Træk bolt

2x5 @ 30 kg

2x4 @ 35 kg

3x2 @ 40 kg

To reps var passende i dag. Det er super at køre dem bolt, fordi jeg ikke hopper for bredt ud og jeg alligevel er ligeså stærk.

Frivend bolt

1x3 @ 35 kg

1x3 @ 40 kg

4x3 @ 45 kg

Lette og fine.

OL ben

1x5 @ 20 kg

1x5 @ 40 kg

1x5 @ 60 kg

1x3 @ 70 kg

2x5 @ 80 kg

Bænk

Jeg ville lige maxe i dag.

1x10 @ 20 kg

1x5 @ 40 kg

1x5 @ 50 kg

1x3 @ 55 kg

1 @ 60 kg

1 @ 65 kg

1 @ 70 kg

1 @ 73 kg - PR +5,5 kg :devil:

0 @ 75 kg

Endelig sker der lidt i bænken. Sheiko har nok båret frugt.

+ sprint. Udendørs, så på gefühl.

Edited by Pigehest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share