Pigehest - Nordisk Mesterskab 17. august!


Pigehest
 Share

Recommended Posts

Tak :4thumbup:

Jep, det skal jeg. Jeg er begyndt at få nøjer på! Synd at du ikke kommer. Havde lige h.åbet at vi skulle se dig være vild :devil:

Pernille,

Nu bliver jeg snart sur. Hvis du insisterer på at bruge teenagesprog så brug det dog i det mindste korrekt. 'NOIA' fra 'PARANOIA'.

Onkel Thyge.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 18. Februar

Det var lidt loltræning i dag. I stedet er jeg vild imorgen.

5 press+5 sots press

2 sæt @ 25 kg

Press+træk benbøj+træk

x5 @ 30 kg

Træk

3 @ 35 kg

3 @ 40 kg

2 @ 45 kg

1 @ 50 kg

1 @ 52 kg - et råtræk. Kan slet ikke sætte mig under stangen. Derfor droppede jeg det.

Træk fra hæng

HELT ned og sidde og hurtig!

5x3 @ 35 kg

Træk balance

3x3 @ 35 kg

Bænk

1x8 @ 40 kg

1x7 @ 40 kg

1x6 @ 45 kg

1x4 @ 47,5 kg

2x3 @ 50 kg

2x2 @ 55 kg

2x1 @ 57,5 kg

2x2 @ 55 kg

1x3 @ 50 kg

1x4 @ 47,5 kg

1x6 @ 45 kg

1x8 @ 40 kg

1x10 @ 37,5 kg

1x12 @ 35 kg

Link to comment
Share on other sites

Pernille,

Nu bliver jeg snart sur. Hvis du insisterer på at bruge teenagesprog så brug det dog i det mindste korrekt. 'NOIA' fra 'PARANOIA'.

Onkel Thyge.

Hej onkel Thyge

Jeg slog det faktisk op forleden i en såkaldt slangordbog, da jeg spekulerede på, hvilken stavemåde der var den korrekte. Det kan altså staves nøjer.

Venlig hilsen autisten

Link to comment
Share on other sites

Desværre er det danske sprog indrettet efter laveste fællesnævner. Hvis der er tilpas mange personer der bruger et ord forkert, så bliver den forkerte betydning pludseligt rigtigt.

Nøjer, bjørnetjeneste, forfordelt.

For eftertiden skriver jeg kun noia.

Link to comment
Share on other sites

Søndag den 19. Februar

Push Press i split

5 @ 15 kg

5 @ 25 kg

Benbøj+opadstød i split

5+5 @ 25 kg

5+5 @ 30 kg

5+3 @ 35 kg

Benbøj+opadstød

5+3 @ 40 kg

3+3 @ 45 kg

Stød

3+3 @ 45 kg

3+2 @ 50 kg

1 @ 55 kg

1 @ 60 kg

3x1 @ 65 kg - De føltes alle elendige.

1 @ 70 kg

Så missede jeg lige to vend på 75 kg :nonono:

1+0 @ 75 kg. Nærmest et frivend og så fik jeg ikke opadstødet fordi jeg er laaaaangsom. Skal lære at sætte mig under stangen og htfu.

Ben foran

5 @ 65 kg

3x5 @ 75 kg

Så skulle jeg lave dejlig råkostsalat til aftensmad og vælger af rive min egen tommelfinger med, så nu har jeg en finger der er perfekt til låsegreb og helt klar til DM om en uge :laugh: what a day...

Link to comment
Share on other sites

Søndag den 19. Februar

Så skulle jeg lave dejlig råkostsalat til aftensmad og vælger af rive min egen tommelfinger med, så nu har jeg en finger der er perfekt til låsegreb og helt klar til DM om en uge :laugh: what a day...

Det er Guds måde at sige til dig, at folk der løfter tungt skal spise kød og protein, ikke grøntsager :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Tak :4thumbup:

Jep, det skal jeg. Jeg er begyndt at få nøjer på! Synd at du ikke kommer. Havde lige h.åbet at vi skulle se dig være vild :devil:

Det er sejt PigeHingst! Jeg glæder mig til at høre om det! Jeg havde fandme også revet noget i stykker hvis var med!

Du har 75 næste gang!!!! Men sløjf da det bælte der fylder hele din overkrop, og smid noget mere vredt musik på :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 21. februar

Helt trashed i overkroppen. Tog i Kono og legede lidt med Sara.

Trækbalance+træk fra hæng

5+5 @ 15 kg

2x5+5 @ 20 kg

5+5 @ 25 kg

2x3+3 @ 30 kg

Benbøj+vend fra hæng

3x3+3 @ 30 kg

Bænk

1x5 @ 35 kg

1x4 @ 40 kg

2x3 @ 47,5 kg

2x3 @ 55 kg

2x2 @ 57,5 kg

2x3 @ 55 kg

Det er Guds måde at sige til dig, at folk der løfter tungt skal spise kød og protein, ikke grøntsager :tongue:

Der var selvfølgelig masser af kylling til :4thumbup:

Det er sejt PigeHingst! Jeg glæder mig til at høre om det! Jeg havde fandme også revet noget i stykker hvis var med!

Du har 75 næste gang!!!! Men sløjf da det bælte der fylder hele din overkrop, og smid noget mere vredt musik på :superman:

Bælte er godt. Jeg kan lide det. Man føler sig også lidt fashion med det på.

Skuffende at du ikke skal med LasseBro!

For dælen du er strong Pernille.. Det er jo helt vildt! :4thumbup:

Men hvad med den Sprint-rutine du postede for nogen tid siden. Er den helt droppet?

En dag skal jeg nok blive stærk og leeee'!

Sprintprogrammet begynder jeg på i næste uge. Jeg blev ramt af sygdom og så blev jeg enig med mig selv om, at det nok ikke var så smart at begynde på det ugen op til DM :innocent:

Link to comment
Share on other sites

En dag skal jeg nok blive stærk og leeee'!

Sprintprogrammet begynder jeg på i næste uge. Jeg blev ramt af sygdom og så blev jeg enig med mig selv om, at det nok ikke var så smart at begynde på det ugen op til DM :innocent:

Nok en god ide, at vente så. Overvejer lidt, at hoppe på sprint rutinen os efter, at have læst artiklen.. :smile:

Held og lykke til DM og god bedring inden da! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Oh my. Elsker hendes lyse hår og pink håndledswraps. I øvrigt elsker jeg også det faktum at hun trækker mere end de fleste mænd kun kan drømme om.

Nok en god ide, at vente så. Overvejer lidt, at hoppe på sprint rutinen os efter, at have læst artiklen.. :smile:

Held og lykke til DM og god bedring inden da! :smile:

Jeg skal nok komme med updates om programmet :)

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 22. februar

Vend fra hæng+knickstød

5+5 @ 25 kg

5+5 @ 30 kg

5+5 @ 35 kg

3+3 @ 40 kg

2+1 @ 50 kg

Vend+knickstød

3x2+1 @ 50 kg

Stød

2x1+1 @ 50 kg

2x1+1 @ 55 kg

Og så løb jeg en kilometer (!!!!!) Det var smertefuldt når ens glykogendepoter er ikke eksisterende. Tror desværre ikke at jeg når de 69 kg inden lørdag, selvom jeg intet salt eller kulhydrat spiser. Svært at smide væske når man normalt ikke spiser carbs. Måske to dage på læx hotel med spa og et menneskeligt tæppe, gør mig cut :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share