A pair of Levi's


JustALittleBit
 Share

Recommended Posts

Jeg er heller ikke tosset med det. Men det er jeg nu ikke med skyr generelt. Men vi skal altså have dig omvendt fra at være en Netto-pige til en REMA-pige :wink:

Jeg håber, at gastric bypass er på vej væk. For min skyld måtte det gerne helt forsvinde. Synes det er lidt langt ude at folk oftest skal tabe sig 10-20 kg for at kunne få operationen. Hvis man kan tabe de kg, så kan man jo lige så godt fortsætte i stedet for at ændre på sit fordøjelsessystem permanent.

Ja, han er virkelig en drama queen nogle gange og det hjælper ikke at vi begge er meget lidt tålmodige. Tror heller ikke helt, han har vænnet sig til, at jeg nu diskuterer med ham, hvis ikke jeg er enig istedet for bare at overhøre ham. Heldigvis står jeg selv for langt det meste af min træning nu og har nu også en god kontakt til et par stykker, som har godt styr på træning, som jeg kan spørger, hvis jeg er i tvivl om noget. "Talk-to-the-hand" er et move jeg desværre aldrig helt har lært at mestre, men Træner er derimod ret god til det :wink:

Hi hi, altså jeg er opvokset med Netto, og jeg har altid godt kunnet lide Netto, og deres varer. Derudover, så har jeg faktisk et personalekort til Netto/DSG, pga. mit arbejde :smile: Så jeg vil nok altid være mest Netto-pige, og kun lidt Rema-pige. Jeg synes dog Rema er kommet godt med, og der er en håndfuld varer, som jeg specifikt tager i Rema for at købe.

Mht. Træner, så ved jeg godt I har et specielt forhold. Dog er det ikke meningen, at mans skal diskutere med sin træner. Hvis du er uenig i hans råd/vejledning, så skal du finde en anden. Du skal gerne have en følelse af, at han vil det bedste for dig, og stole på det han siger.

Tror du ikke du er blevet erfaren nok, til selv at lave et program, evt. med lidt hjælp fra Team MOL?

Du skal have lært de moves, Girl :smile:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Benpres

5x15 a 155,5 kg

Squat

5x15 a 45 kg

Arnold press

5x15 a 7 kg

BB upright row

5x15 a 12,5 kg

Lying leg curls

5x15 a 30 kg

Fornuftig træning, især taget i betragtning af at jeg har været træt og svimmel hele dagen. Vi har virkelig travl på arbejde for tiden pga. årsregnskaber og samtidig har jeg skulle indhente efter sidste uge på skole. Normalt er jeg ikke sådan til lige at stresse, men kombinationen af bunkerne på mit skrivebord i mandags, spændningen ved at skulle igang med noget helt nyt og mine kollegaers stressen, har også fået mig stresset, men er faldet ned igen. Men det har været nødvendigt med overarbejde og jeg har ikke været ret god til at huske på at få nok at drikke og har fået for lidt søvn. Så jeg glæder mig til weekenden!

Hi hi, altså jeg er opvokset med Netto, og jeg har altid godt kunnet lide Netto, og deres varer. Derudover, så har jeg faktisk et personalekort til Netto/DSG, pga. mit arbejde :smile: Så jeg vil nok altid være mest Netto-pige, og kun lidt Rema-pige. Jeg synes dog Rema er kommet godt med, og der er en håndfuld varer, som jeg specifikt tager i Rema for at købe.

Mht. Træner, så ved jeg godt I har et specielt forhold. Dog er det ikke meningen, at mans skal diskutere med sin træner. Hvis du er uenig i hans råd/vejledning, så skal du finde en anden. Du skal gerne have en følelse af, at han vil det bedste for dig, og stole på det han siger.
Tror du ikke du er blevet erfaren nok, til selv at lave et program, evt. med lidt hjælp fra Team MOL?

Du skal have lært de moves, Girl :smile:

Diskussionerne jeg nævnt med Træner, har ikke været om træning, men om helt almindelig ting som fx politik, men han er ikke vant til at jeg siger ham imod og det tror jeg, han skal vende sig til. Han er næsten ikke inde over min træning længere. Han kommer egentlig kun med gode råd, hvis han ser jeg har lidt problemer med teknikken. Mine programmer står jeg selv for nu :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dødløft

5x15 a 45 kg

Lying cable curls

5x15 a 22,5 kg

Pulldown i maskine

1x10 a 60 kg

4x15 a 50 kg

Og mere blev det ikke til. Er stadig meget svimmel og følte at hele rummet sejlet, så synes ikke det var så fedt at fortsætte træningen.

På vej hjem fra træning, gik jeg og tænkte på, at det egentlig ville være fedt at komme til at løbe lidt igen og så kunne jeg måske, når jeg kommer i nogenlunde form, lave nogle løbe-aftaler med min veninde. Men jeg mangler jo noget ordentlig løbetøj til dette vejr. Så havde jeg lige et lyst øjeblik! Butikkerne havde jo stadig åben, så afsted til Sportigan, hvor jeg endte med at købe 2 løbejakker. En tynd jakke, som nok egentlig bare beskytter mod vinden, som jeg tror er god, når vi kommer tættere på foråret og en lidt tykkere jakke, som er god med det vejr vi har nu. Begge Nike og begge på tilbud, så kom af med 750kr, hvilket var hvad jeg regnede med, at jeg minimum skulle give for én jakke. Nu skal jeg bare have fundet en ny rute, for tror der er lidt smattet i parken, hvor jeg plejer at løbe :smile:

Link to comment
Share on other sites

Løb

Distance: 2,51 km

Tid: 19:56

Pace: 7'56"

Ej, det var fedt at løbe igen! Stadig med 2 min. gang og 2 min. løb, som sidst jeg var i gang. Frygtede ruten lidt, da det går op af bakke den første halvdel, men bakken var større i mit hoved end i virkeligheden og det er en jævn stigning hele vejen, så det var ikke så slemt alligevel. Jeg kiggede ikke på telefonen for at holde øje med tiden på noget tidspunkt. Det er faktisk det jeg er mest tilfreds med!

Styrketræning

10 min. opvarmning på løbebånd.

Squat

5x8 a 50 kg

DB shoulder press

5x8 a 11,2 kg

Cable upright row

5x8 a 40 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Benpres

5x8 a 166,5 kg

Lying leg curls

5x8 a 35 kg

God træning! Bliver altid så søvnig af cardio, så var lidt træt og det tog lidt længere tid end normalt, men ellers rigtig fin træning :smile:

Må vi se de flotte Nike jakker :smile:

Selvfølgelig må I det :smile:

post-35517-0-57776900-1390151744_thumb.j

http://store.nike.com/dk/en_gb/pd/element-shield-running-jacket/pid-805677/pgid-805679

Link to comment
Share on other sites

DB benchpress

5x15 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x10 a 13,7 kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x15 a 22,5 kg

Fornuftig træning. Det er heldigvis stadig nogenlunde til at komme til i centret. Der er lidt januar-motionister, men de fleste af dem holder sig til hold, maskinerne og cardio, så ved at jeg kommer igang med at løbe igen, så kommer jeg ikke til at mærke så meget til at det er blevet januar :smile:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

5x8 a 16,1 kg

Incline DB benchpress

5x8 a 13,7 kg

Triceps ext. w/ rope

5x8 a 20 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x8 a 25 kg

Fin træning i et fornuftigt tempo.

Skulle have løbet i går, men kunne ikke lige overskue at skulle ud i den kulde og efter den dårlige nyhed/wake-up call i onsdags, har jeg ikke haft lyst til noget som helst. Jeg har været ret ligeglad med det hele. Har spist en masse junk og været fuldstændig ligeglad. Heldigvis har jeg travlt på arbejde, så der ikke været tid til at tænke på andet end arbejde, men uden for arbejde har jeg været flad og har bare sovet. Hmm.. det sket onsdag aften og i dag er fredag, men det føles alligevel som om det har stået på i en evighed. På den positive side, så har Elmo og Træner vist sig fra deres bedste side.

Link to comment
Share on other sites

Løb

Distance: 2,52 km

Tid: 20:05

Pace: 7'58"

Det var ikke sjovt i dag! Benene var alt for kolde! Havde taget den lilla jakke på i dag, så jeg også kunne have en trøje inden under og det var faktisk rigtig fint i denne vejr, men mine tights, som skulle kunne bruges året rundt, var bare ikke varme nok.

Styrketræning

10 min. opvarmning på løbebånd.

Dødløft

2x15 a 45 kg

2x12 a 45 kg

1x11 a 45 kg

Seated row

5x15 a 40 kg

Lying cable curls

5x15 a 20 kg

Pulldown i maskine

5x15 a 60 kg

Synes jeg følte mig lidt slap i dag, men ellers var det okay. Træner var trænede stadig da jeg ankom, så fik snakket lidt med ham. Har ikke snakket med ham ansigt til ansigt i et stykke tid, så det var rart at se ham igen.

Humøret er stadig ikke i top...

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Benpres

5x15 a 157,5 kg

Squat

5x15 a 45 kg

Cable upright row

1x8 a 40 kg

4x15 a 30 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Fuldstændig smadret! Men kom af med de frustrationer, som havde opbygget sig i løbet af dagen på arbejde. Vi er blevet flyttet rundt i dag til vores endelig pladser og det har forstyrret arbejdet en del og chefen har som sædvanlig været lidt af en douche. Tror dog at vi alle bliver glade for vores nye pladser.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

5x8 a 16,1 kg

Incline DB benchpress

1x10 a 13,7 kg

1x8 a 13,7 kg

3x10 a 13,7 kg

Standing cable fly

1x8 a 17,5 kg

4x8 a 15 kg

Triceps ext. w/ rope

5x8 a 20 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x8 a 25 kg

Fin træning!

Hyggede med min mor i dag, da hun havde fødselsdag i søndags. Det var koldt, men super hyggeligt!

Fik købt et par nye løbesko, da min mentor på arbejde nærmest dikterede det, da jeg nævnte at mine knæ har været lidt ømme. Hun ville gerne have at jeg fik lavede en løbetest og som minimum skulle have mine gamle løbesko med ind. Så jeg havde mine gamle sko med og ekspedienten spurgte med det samme hun fik skoen i hånden "Er de ikke ved at være lidt gamle?" Ikke fordi de er slidte, men de er helt hårde, så der var ikke meget støddæmpning i mere. Endte med at købe et par lækre Asics. De er også dyre end de Nike jeg egentlig har kigget på i et stykke tid, men jeg prøvede også et par Nike og der er altså virkelig stor forskel i kvalitet. Ekspedienten sørgede dog for at jeg fik 400kr rabat, da hun vidste at der ville komme en kampagne på skoen om nogle uger, så prisforskellen mellem de Nike og Asics endte med kun at være 150 kr.

Fik også købt et par vinter løbetights, så nu giver jeg lige knæene en pause til på tirsdag og håber på at den hvide pest er væk.

t3b5n_asics_nimbus15.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share