A pair of Levi's


JustALittleBit
 Share

Recommended Posts

Løb

Distance: 2,51 km

Tid: 20:18 min.

Pace: 8'05"

I dag med 2 min. gang og 2 min. løb som opvarmning og derefter skiftende mellem 2 min. gang og 2:30 min. løb. Synes det gik rigtig fin med de ekstra 30 sek. Næste justering bliver at sætte gang ned med 30 sek..

Dødløft

5x15 a 45 kg

første 3 med mixed grip

Lying cable curls

5x15 a 22,5 kg

Cable pulldown

5x15 a 40 kg

Cable BOR

5x15 a 35 kg

Løbebånd

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6%

Træner frarådede mixed grip og kan også godt forstår hvorfor, så det holder jeg mig fra, men det var nu fedt at kunne tage de sidste gentagelser.

Dagens kcal er på 2001,84 kcal indtil videre. Samlet set ender det muligvis lidt højere, men kun med et par hundrede kcal, hvis det bliver tilfældet.

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

Løb

Distance: 2,51 km

Tid: 20:02 min.

Pace: 7'57"

Troede sgu ikke jeg ville komme ud af døren i dag, men det lykkedes alligevel og det endte med at være en fin tur. Igen i dag 2 min. gang og 2 min. løb som opvarmning og ellers skiftevis 2 min. gang og 2:30 min løb. Dette var den tredje løbetur med en plus-ur, som ikke drillede. Tænker at det snart skal udnyttes og jeg vil prøve at løbe efter puls zoner.

Styrketræning

DB benchpress

3x15 a 13,7 kg

1x14 a 13,7 kg

1x15 a 13,7 kg

DB kickbacks

5x15 a 5 kg

Incline DB benchpress

4x12 a 13,7 kg

1x11 a 13,7 kg

Dips fra bænk

5x8

Fly

5x15 a 7 kg

Fin træning! Ellers en god dag med karakter fra skoleperioden i sidste uge og det blev til et 12-tal. Har fundet ud af, at jeg har nemmere ved at tabe mig når jeg er på skole, så har besluttet at bruge skole- og arbejdes-perioderne til at sætte mål efter. I denne omgang er jeg afsted i 2 uger og målet er at tabe 3 kg på de 2 uger og indtil videre har jeg tabt 1,7 kg efter en uge, så det skal nok gå.

1607,64 kcal i går og 1379,52 kcal i dag.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Seated row, wide grip

1x8 a 45 kg

4x8 a 50 kg

Dødløft

5x8 a 50 kg

Hammer curls

5x8 a 9 kg

Cable BOR

5x8 a 45 kg

Pulldown i maskine

5x8 a 60 kg

Løbebånd

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6%

Fin træning, men det tog alt for lang tid, da Elmo og min gamle sous-chef også trænede, så alt for meget snak. Snakkede også med Svømmeren i dag og hun synes at jeg skulle nøjes med at måle og veje mig en gang om måneden og jeg kan også godt forstå hendes pointe, men jeg synes det er for lang tid at gå uden at vide om der skal rettes til eller ej.

1709,46 kcal i dag.

Link to comment
Share on other sites

Squat

5x15 a 45 kg

Benpres

5x15 a 139,5 kg

Arnold press

5x15 a 7 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Hold op hvor er jeg træt! Glæder mig til på mandag, hvor jeg sætter mit kcal lidt op.

Dagens kcal er på 1500,06.

Jeg har svært ved at vænne mig til, at "Elmo" er et menneske-navn.

Det er også meget nemmere at forholde sig til når man kender ham.. Han er bare Elmo :wub:

Link to comment
Share on other sites

Løb

Distance: 1,74 km

Tid: 13:45 min.

Pace: 7'54"

Fik det dårligt under løb, men forsøgte at fortsætte, men det blev bare værre, så besluttede bare at gå hjem. Men jeg fik det selvfølgelig bedre efter jeg havde stoppet pulsuret, gps'en og interval-timeren. Men det var da bedre end ingenting og det var en fin tur, hvis man ser bort fra at jeg fik det skidt.

Stryketræning

10 min. opvarmning på løbebånd.

Lying cable curls

5x15 a 22,5 kg

Pulldown

5x15 a 40 kg

Dødløft

1x15 a 45 kg

1x12 a 45 kg

1x9 a 45 kg

1x10 a 45 kg

1x8 a 45 kg

Cable BOR

5x15 a 35 kg

:4ranting: Centret var fyldt med instruktør under uddannelse, som holdte et eller andet kursus og de var bare i vejen! Fatter simplehen ikke at man vælger at ligge sådan noget i almindelig åbningstid? Ikke nok med at de var igang over alt, hvis man endelig fandt en et sted man kunne komme til, fyldte de så meget at man næsten ikke kunne komme til alligevel. Det var simpelhen for latterligt!

På den positive side, så er jeg endelig under 90 kg igen. Min vægt kan måle fedt% og alt muligt andet gøjl, så den smider altid en masse tal i hovedet på mig, så jeg stod lidt og tænkte "gad vide hvad det er for et tal? Hvornår kommer vægten?" Indtil det gik op for mig at det var altså vægten.. Det er godt nok lang tid siden jeg sidst har set er 8-tal forrest. Kun 400 g fra at nå mandagens mål.

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

:4ranting: Centret var fyldt med instruktør under uddannelse, som holdte et eller andet kursus og de var bare i vejen! Fatter simplehen ikke at man vælger at ligge sådan noget i almindelig åbningstid? Ikke nok med at de var igang over alt, hvis man endelig fandt en et sted man kunne komme til, fyldte de så meget at man næsten ikke kunne komme til alligevel. Det var simpelhen for latterligt!

På den positive side, så er jeg endelig under 90 kg igen. Min vægt kan måle fedt% og alt muligt andet gøjl, så den smider altid en masse tal i hovedet på mig, så jeg stod lidt og tænkte "gad vide hvad det er for et tal? Hvornår kommer vægten?" Indtil det gik op for mig at det var altså vægten.. Det er godt nok lang tid siden jeg sidst har set er 8-tal forrest. Kun 400 g fra at nå mandagens mål.

Mmhh hvornår skulle de ellers køre uddannelse? Centeret har sikkert lange åbningstider, så det ville være umenneskeligt, at skulle køre en uddannelse udenfor alm. åbningstid. Jeg kan godt forstå det er irriterende, også hvis dit center er meget småt, men så kunne de i det mindste have lavet et opslag.

Tillykke med 80'erne :cheer: Hvad er det for et par Levi's du gerne vil være i? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mmhh hvornår skulle de ellers køre uddannelse? Centeret har sikkert lange åbningstider, så det ville være umenneskeligt, at skulle køre en uddannelse udenfor alm. åbningstid. Jeg kan godt forstå det er irriterende, også hvis dit center er meget småt, men så kunne de i det mindste have lavet et opslag.

Tillykke med 80'erne :cheer: Hvad er det for et par Levi's du gerne vil være i? :smile:

Centret lukker kl.14 i weekenden, så kl.14 eller kl.15 havde været meget bedre, selvom man stadig har mulighed for at træne på det tidspunkt, men der er langt færre end der er kl.12 eller kl.13. Desuden synes jeg man burde tage hensyn til størrelsen centret og måske kun have været halvdelen. Eller som du selv skriver, have gjort opmærksom på det i forvejen.

Tak :rolleyes: Nu skulle jeg så gerne bliver under det forbandede 9-tal denne gang :wink: Jeg kigget lidt på dem her: http://www.levi.com/DK/da_DK/women-jeans/p/057000328 eller disse: http://www.levi.com/DK/da_DK/women-jeans/p/154370001 og så skulle der meget gerne stå 29 i dem :smile:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Squat

5x8 a 50 kg

Benpres

5x8 a 144 kg

DB shoulder press

5x8 a 11,2 kg

Cable upright row

5x8 a 45 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Fin træning..

29 tommer i livet?? Det er jo hvepsetalje :O

En str. 29 svare til en 36-38, så det er ikke så slemt igen. Har skam været i en str. 29 før, så det kan sagtens lade sig gøre :smile:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

5x15 a 13,7 kg

DB kickback

5x15 a 5 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 13,7 kg

Dips fra bænk

5x8

Løbebånd

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6%

Fin træning.

Nåede ikke målet for de 2 uger. Er 300 g fra målet, men 2,7 kg på 2 uger er også ganske fint. Badevægten er nu stillet ind under sengen og kommer først frem på mandag.

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

Jeg bliver vist aldrig klog på kvinde størrelser. jeg aner ikke om en str 40 eller str 29 er lille eller stor. :)

Men fedt at se det går den rigtige vej, og at du fortsat fokusere på sejrene og ikke de små ubetydelige tilbage slag der nogle gange vil være.

Nu mangler vi bare at gøre dig til er ordenlig løber :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Løb

Distance: 2,50 km

Tid: 20:19 min.

Pace: 8'06"

Fin tur..

Styrketræning

Dødløft

5x8 a 50 kg

Lying cable curls

5x8 a 25 kg

Pulldown

5x8 a 50 kg

Cable BOR

5x8 a 45 kg

Løbebånd

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6 %

Fin træning. Badevægten forblev under sengen, men havde virkelig lyst til lige hurtigt at træde op på den..

Jeg bliver vist aldrig klog på kvinde størrelser. jeg aner ikke om en str 40 eller str 29 er lille eller stor. :)

Men fedt at se det går den rigtige vej, og at du fortsat fokusere på sejrene og ikke de små ubetydelige tilbage slag der nogle gange vil være.

Nu mangler vi bare at gøre dig til er ordenlig løber :4flex:

Ved ikke helt om jeg nogensinde blive en ordenlig løber, men jeg synes det går rigtig fint. Er lidt forsigtig med at øge løbetiden i et forsøg på at undgå skinnebens-betændelse. Men det skal nok komme. :smile:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Squat

5x15 a 45 kg

Cable upright row

5x15 a 35 kg

Arnold press

3x15 a 7 kg

Benpres

3x10 a 139,5 kg

En hård omgang idag :crazy:

Jeg måtte også lige ind og se hvad det var med de Levi's :-) Super godt gået :-)

Jep, godt gået, men det er altså også bare tjekket at beregne kalorieindtag med to decimaler :smile:

Tak I to :smile: Men der er jo stadig lang vej igen, men føler helt klart at jeg er på rette spor :smile:

Zane: Lidt OCD har man vel altid :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tak I to :smile: Men der er jo stadig lang vej igen, men føler helt klart at jeg er på rette spor :smile:

Det er en vigtig milepæl du har nået, og på vej betyder at man er i gang med at nå sit mål, også selvom det endelige mål ligger noget ude i fremtiden. Meeeen når der står 8 forrest på vægten, så er du altså ikke så langt fra længere :-)

Det ser ud til at gå fint med at blive en ordentlig løber (hvis sådan nogen findes ;-)). Med lidt tålmodighed, så kommer det stille og roligt. Hvis du ikke gør det allerede, så overvej at have en plan der øger distancen en lille smule uge for uge. Løb et minut eller 250m længere hver uge, men det skal stadigvæk være sjovt, så løb også efter hvad du lige syntes den dag og hvordan kroppen har det :-)

Edited by Schroinx
Link to comment
Share on other sites

DB benchpress

5x8 a 16,1 kg

DB kickback

5x8 a 7 kg

Incline DB benchpress

5x7 a 16,1 kg

Dips fra bænk

5x8

Fly

5x8 a 8 kg

God træning i dag! Synes klart at jeg kan mærke fremgang. Kosten kører derud af! Tæller stadig kcal men det er stort set det samme hver dag, kun med små udsving alt efter hvilket grøntsager dagen byder på. Har været lidt i tvivl om hvor streng jeg skal være med kosten, om jeg helt skal holde mig fra kage og slik eller om jeg skal tillade mig lidt engang om ugen.. Som det ser ud nu, er det ikke noget problem at holde mig fra det, for lysten er ikke særlig stor, men i længden kan det jo blive virkelig svært, så er nået frem til at kage er tilladt når der er kage på arbejde i forbindelse med ny-åbninger og en smule slik er tilladt om fredagen.

Det er en vigtig milepæl du har nået, og på vej betyder at man er i gang med at nå sit mål, også selvom det endelige mål ligger noget ude i fremtiden. Meeeen når der står 8 forrest på vægten, så er du altså ikke så langt fra længere :-)

Det ser ud til at gå fint med at blive en ordentlig løber (hvis sådan nogen findes ;-)). Med lidt tålmodighed, så kommer det stille og roligt. Hvis du ikke gør det allerede, så overvej at have en plan der øger distancen en lille smule uge for uge. Løb et minut eller 250m længere hver uge, men det skal stadigvæk være sjovt, så løb også efter hvad du lige syntes den dag og hvordan kroppen har det :-)

Jeg er også blevet lidt mere ivrig efter at øge løbetid eller distancen, men er som sagt lidt forsigtig i forsøg på at undgå skinnebensbetændelse. Har lige i dag givet mig selv et nyt pulsur, så jeg lidt bedre kan begynde at lege lidt med pulszoner, hvilket jeg tror vil gøre det lidt sjovere at løbe. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også blevet lidt mere ivrig efter at øge løbetid eller distancen, men er som sagt lidt forsigtig i forsøg på at undgå skinnebensbetændelse. Har lige i dag givet mig selv et nyt pulsur, så jeg lidt bedre kan begynde at lege lidt med pulszoner, hvilket jeg tror vil gøre det lidt sjovere at løbe. :smile:

Helt sikkert. Heller tage den med ro og undgå at blive skadet :-)

Edited by Schroinx
Link to comment
Share on other sites

Løb

Distance: 2.51 km

Tid: 19:03

Pace: 7'35"

2 min. gang og 2 min. løb som opvarmning, derefter skiftevis 1:30 min. gang og 2:30 min. løb. Fungerede rigtig godt! Tror jeg har fundet en god metode til at øge. Kan godt mærke at det er hårdere, men det er stadig overkommeligt.

Styrketræning

Dødløft

5x8 a 50 kg

Lying cable curls

5x8 a 25 kg

Pulldown

5x8 a 50 kg

Cable BOR

5x8 a 45 kg

Løbebånd

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6%

Meh træning.. Kom i tanke om halvvejs igennem at det jo ikke er en tung dag i dag, men er godt træt i dag og efter løb var jeg stadig ved at koge over, så kunne ikke lige overskue 75 gentagelser, så det endte altså med at blive en tung dag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share