Ugens tilbud!


Claus B
 Share

Recommended Posts

Hvad med at oprette en MOL-indkøbsforening

Jeg er med! Er det noget du har erfaring med?

Ja, men problemet er at vi er spredt så meget over hele landet. Distribution er ikke billig, hvis tingene skal køres til både Kastrup, Sønderborg og Frederikshavn.

Men det kunne da være underholdende :bigsmile:

Mathilde i pallevis, tun i kassevis, voldsomme mængder af kylling, fisk.... :w00t: (bliver helt sulten) :tongue:

Men jeg tror ikke at det er så realistisk,desværre. Kan da prøve at regne på det.

Niske

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 222
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvad med at oprette en MOL-indkøbsforening? :w00t:

Ideen er sku herre cool :bigsmile:........ Tror desværre heller ikke det kan betale sig hvis vi skal ha' det omdelt til hele landet......

Ps. Kunne ellers være cool hvis man kunne abonnere på Kakao

Edited by TCO
Link to comment
Share on other sites

Hvis man nu kunne finde nogle centre i hver landsdel, hvor MOLboer så kunne hente deres bestilte ting. Eller afholde landsdelsMOLtræf, hvor man ikke alene kunne sige hej, men også hente hvad man har bestilt. Så ville det ikke være umuligt(kræver en hvis størrelse indkøb, måske 1 gang om måneden).

Et eventuelt minimalt overskud kunne gå til driften af MOL?

Niske

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Folkens, hold lige øje med Mathilde på tilbud...mit lager er væk, og det så ellers sådan ud for en måned siden :(

Hmmmmm

Rema 1000 har 3 liter mathilde for 12 kr imorgen (søndag).....
Hvis det ikke er et tilbus, hvad er det så :lol:
Link to comment
Share on other sites

Folkens, hold lige øje med Mathilde på tilbud...mit lager er væk, og det så ellers sådan ud for en måned siden :(

Hmmmmm

Rema 1000 har 3 liter mathilde for 12 kr imorgen (søndag).....
Hvis det ikke er et tilbus, hvad er det så :lol:

Hvad er normalprisen for 1L Matilde? :unsure:

Tror det er en 10'er, men den er meget ofte nedsat.

Men jeg har ikke set den så billig (4 kr. pr. L) før!

Link to comment
Share on other sites

Kiggede faktisk også selv der først... Så jeg nåede også at blive helt i tvivl, men heldigvis helt ubegrundet! - Nu er spørgsmålet bare: "Hvordan fragter man 50L Matilde med hjem uden lidt hjælp fra en bil?!"

(Farmer Walk er ikke opfundet forgæves! <_< )

Link to comment
Share on other sites

Kiggede faktisk også selv der først... Så jeg nåede også at blive helt i tvivl, men heldigvis helt ubegrundet! - Nu er spørgsmålet bare: "Hvordan fragter man 50L Matilde med hjem uden lidt hjælp fra en bil?!"

(Farmer Walk er ikke opfundet forgæves! <_< )

Jeg var i Rema 1000 i dag. De havde ikke flere Matilde 1L. Så har man fandme lyst til at flippe ud. Den slags ting, troede jeg kun man kunne opleve i Netto. :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Kiggede faktisk også selv der først... Så jeg nåede også at blive helt i tvivl, men heldigvis helt ubegrundet! - Nu er spørgsmålet bare: "Hvordan fragter man 50L Matilde med hjem uden lidt hjælp fra en bil?!"

(Farmer Walk er ikke opfundet forgæves!  <_< )

Jeg var i Rema 1000 i dag. De havde ikke flere Matilde 1L. Så har man fandme lyst til at flippe ud. Den slags ting, troede jeg kun man kunne opleve i Netto. :thumb_down:

Jeg oplevede det samme, jeg kom ned i butikken ca. 2 timer efter de havde åbnet, og det eneste tegn på der overhovedet havde været Matilde var en mini papplade man kunne skimte lidt kakao rester på..... :cussing: :cussing:

Edited by Doggie
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Var nede og handle i min lokale føtex i går. Der havde de en sampak med 6 ds tun i vand for 20 kr. I dag ville jeg købe en pakke mere og i dag kostede de så kun 15 kr :w00t: Så nu har jeg 18 dåser tun på lager :lol:

Det er ikke et tilbud jeg har set i deres avis så jeg ved selvfølgelig ikke om det kun er her de kører det, men ville lige give tippet videre :)

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Føtex fra d. 22/1 til og med lørdag (så vidt jeg husker, måske længere) kan man købe 1500 gram kyllingefilet til 85 kr.

Jeg har købt 3 pakker og delt det op i 18 portioner af 250 gram. Det giver en pris på 14,1 kr for en pakke med 250 gram dejlig proteinrig filet :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share