Todayshape


TheDagsform
 Share

Recommended Posts

Siden sidst har jeg trænet. Jeg lavede en 5'er i ben @ 145 (rep-PR på en billig baggrund) + en dårlig omgang cleans og en røv-dårlig omgang OH-squats. I dag trænede jeg igen.... mere ben! :smile:

Warm Up

Kagespisning serveret af Kokke-Mikkel :4mewantfood:

Front Squat

3 x 60kg

3 x 60kg

3 x 80kg

3 x 90kg

3 x 100kg

3 x 110kg

3 x 120kg

2 x 125kg

3 x 125kg (rep-PR på en billig baggrund)

Note to self: Smadr igennem - også på de tunge vægte! FameBoy roste Dagsformen. En sand kender.

WOD # 1:

3 Rounds for time:

10 Pushups (hand release)

1 Rope Climb

15 OH Squat 40kg

1 Rope Climb

- Fik ikke lige tiden. Men blev nr. 2 ud af 3. Både i tid og mht. at smide trøjen.

WOD # 2:

3 Rounds for time

40 Double unders

12 Thrusters 40kg

12 C2B Pullups

- Tid: 06:13.... nr. 1 i begge discipliner.

Generelt er burpees som sendt fra helvede. Håber for dig at næste Games WOD er lige i skabet for dig! :smile:

Haha. Det kan man så ikke sige. Jeg er meget i tvivl om, hvorvidt jeg overhovedet skal lave den. Da jeg i sommer lavede snatch-complex i semifinale-heatet til Fit as fuck, var min skulder mærket 2-3 uger efter. Og da mit resultat nok ikke bliver prangende (og bringer mig i top 60 EU) - og det hold jeg samler points til allerede er forhåndsudtaget, er der ikke det store incitament. Det skulle lige være for at holde Y med selskab søndag.

Link to comment
Share on other sites

02.03.2012

@ Garagen

WOD # 1:

Every min on the min (10 min time cap):

5 Press 50kg

Max reps pullups

Score = total reps pullups (94-ish reps)

Kørte sammen med Martin Till, der nu er blevet vaskeægte CrÅÅsfitter med VIP medlemskab i Garagen :smile:

WOD # 2:

5 Rounds for time of:

3 Muscle ups + 3 Ring Dips

10 Overhead walking lunges 20kg

15 KB Swings 24kg

Tid: 10:33

Denne wod turde Martin ikke lave, da hans finmotorik ikke rækker til walking lunges! :laugh: Droppede den ellers planlagte fredags pump - til fordel for at hænge ud i sofaerne, fortælle løgnhistorier og nyde solen. Weee....

Link to comment
Share on other sites

I dag trænede jeg. Da jeg ankom til Garagen Var SimON-HP i gang med opvarmningen på dagens kl. 13 hold. Jeg blev så glad for at se ham, hvilket jeg åbenbart havde svært ved at skjule :smile:

Da vi var ved at varme op kom Verdens Største Smil aka Dagsformen ind af døren (...)

WOD # 1:

AMRAP 18 min

15 Box Jumps 24"

12 Push Press 52,5kg

9 Toes-to-bars

Score: 8 runder + 1.

Så fik jeg tørret smilet af. Lidt for langsom på boxen, for lidt GRRRR på PP og generelt ikke effektiv nok i de to øvelser. T2B kørte som smurt. Men det er jo bare træning :hippy:

Bench Press

3 x 102kg

3 x 102kg

3 x 102kg

3 x 102kg

3 x 102kg

3 x 102kg

3 x 102kg

3 x 102kg

3 x 102kg

3 x 102kg

Tungt med døde triceps efter PP. Er ikke sikker på, at det er Smolov-godkendt, at lave den mellem to CrossFit WOD's.

WOD # 2:

5 ROUNDS FOR TIME 'N' QUALITY:

3 2H Rope Climbs

9 Deadlift 100kg

Tid: 09:01.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så jelly på din Dagsform - dem er virkelig approved!

Kan du lokkes til at opridse hvordan din kost ser ud på en ganske normal træningsdag?

Tak :smile: Det er umuligt at sige. Jeg har tidligere spist ret strict, men nu spiser jeg faktisk, som det passer mig. Når jeg er ude holder jeg ikke igen, spiser hvad der bliver serveret - og hvad jeg har lyst til. Jeg spiser gerne dobbelt op på lækre desserter, god chokolade, vin osv. Jeg holder mig dog fra dårlig junk-food - så vil jeg hellere spise en god burger fra Halifax, Mash, C&C eller lave det selv. Ellers er det bare alm. sund fornuft; Gode råvarer, Masse kød, grøntsager og fornuftige carbs/fedt. Jeg er ikke fedt/kulhydrat-forskrækket (tværtimod bruger gerne fløde, smør, ost, bacon og sødmælk og elsker fx et godt rugbrød (helst med sild og æg)). Efter træning drikker jeg gerne en liter mælk eller en shake - og nogle bananer. P.t. spæder jeg op med proteinbars (der ryger gerne et par O&W ned om dagen), fiskeolie og en kvalitets vitaminpille.

I denne weekend har jeg fx spist indisk og 2 gange brunch i rigtig godt selskab. Det bliver man stærk og smuk af :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Tak :smile: Det er umuligt at sige. Jeg har tidligere spist ret strict, men nu spiser jeg faktisk, som det passer mig. Når jeg er ude holder jeg ikke igen, spiser hvad der bliver serveret - og hvad jeg har lyst til. Jeg spiser gerne dobbelt op på lækre desserter, god chokolade, vin osv. Jeg holder mig dog fra dårlig junk-food - så vil jeg hellere spise en god burger fra Halifax, Mash, C&C eller lave det selv. Ellers er det bare alm. sund fornuft; Gode råvarer, Masse kød, grøntsager og fornuftige carbs/fedt. Jeg er ikke fedt/kulhydrat-forskrækket (tværtimod bruger gerne fløde, smør, ost, bacon og sødmælk og elsker fx et godt rugbrød (helst med sild og æg)). Efter træning drikker jeg gerne en liter mælk eller en shake - og nogle bananer. P.t. spæder jeg op med proteinbars (der ryger gerne et par O&W ned om dagen), fiskeolie og en kvalitets vitaminpille.

I denne weekend har jeg fx spist indisk og 2 gange brunch i rigtig godt selskab. Det bliver man stærk og smuk af :4mewantfood:

Amen! Super fin post og endnu et eksempel på, at man fakstisk kan æde alt hvad man vil, så længe træningen er tilsvarende intensiveret.

Link to comment
Share on other sites

Amen! Super fin post og endnu et eksempel på, at man fakstisk kan æde alt hvad man vil, så længe træningen er tilsvarende intensiveret.

Jeg synes nu mere det er et godt eksempel på at man ikke behøver at leve efter en specifik kostplan, blot man generelt set tager fornuftige valg.

Link to comment
Share on other sites

DaisyBro og flere andre trofaste fans har efterspurgt en update!

12.03.2012

@ Garagen

OL Squat (medium op til 5x5x130)

Clean + Front Squat complex

Clean Pulls (tunge)

Svage ben.

13.03.2012

@ Garagen

Bench Press

6 x 95kg

6 x 95kg

6 x 95kg

6 x 95kg

6 x 95kg

6 x 95kg

Chinups

10 x 20kg

10 x 20kg

10 x 20kg

10 x 20kg

10 x 20kg

FINISHER

Complete: 1 ball slam 20kg + 1 KB swing 32kg the first min, 2 the second (...)

10 runder. Lækker finisher. Glæder mig til at køre den head2head med DaisyBro!

I dag lagde jeg ud med en solid gang brunch; Æg (med sødmælk og emmentaler LasseB-stilo), bacon og pølse + frisk-presset juice. Bagefter naturligt D-vitamin boost ved afslapning i solen. Det går lige i dagsformen!

14.03.2012

@ Garagen

OL Squat

10 x 90kg

10 x 110kg

10 x 120kg

10 x 130kg

Hang Clean

5 x 60kg

5 x 70kg

5 x 80kg

5 x 85kg

5 x 90kg

Clean Pulls

10 x 90kg

10 x 90kg

10 x 90kg

10 x 90kg

10 x 90kg

Bench Press

5 x 100kg

5 x 100kg

5 x 100kg

5 x 100kg

5 x 100kg

5 x 100kg

5 x 100kg

Helt sikkert.

Jeg synes nu mere det er et godt eksempel på at man ikke behøver at leve efter en specifik kostplan, blot man generelt set tager fornuftige valg.

Eller måske en kombination! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Emmentaler er så LB approved! Det er dine træninger også!!!

Hvis DaisyBro er heldig, kan hun måske få lov til at joine en af vores brunch! Bekræft bro!

Link to comment
Share on other sites

Et lille tip: For mange timer i en bil, stress og ingen søvn er ikke godt for dagsformen.

Clean

5 x 40kg

5 x 60kg

3 x 70kg

3 x 80kg

3 x 85kg

3 x 90kg

3 x 100kg

Snatch Grip Deadlift

5 x 100kg

5 x 110kg

5 x 120kg

Front Squat

2 x 100kg

2 x 105kg

2 x 110kg

2 x 115kg

2 x 120kg

Bench Press

4 x 106kg

4 x 106kg

4 x 106kg

4 x 106kg

4 x 106kg

4 x 106kg

4 x 106kg

4 x 106kg

Masser af overskud over hele linjen. 1 liter sødmælk + shake undervejs og efterfølgende boller og kage. I morgen 12.4!!

Link to comment
Share on other sites

10.03.2012

Garagen

WOD 12.4:

AMRAP 12 min

150 Wall Balls

90 Double Unders

30 Muscle Ups

Score: 253 reps (150+90+13).

- Havde nogle irriterende no-reps på wall-balls (som jeg normalt aldrig laver), men ellers er jeg fint tilfreds med resultatet. Jeg ligger faktisk ikke så langt fra nogle af de bedste i verden :smile: Lidt surt, at jeg kun gav den et skud......

Skill work

- Handstand"walk"

- Rope Climb

- Pistols

- Row 1000 meter

En ny målsætning er at gå en bane på hænder - gerne i samme pas som jeg vender 120! :wub:

Har Conscience logget ind på en forkert bruger?

:tongue:

Ha ha, min bænk var faktisk så smooth, at jeg kaldte en "Conscience-ain't got shit on me" til Martin Till, der spottede! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

10.03.2012

Garagen

WOD 12.4:

AMRAP 12 min

150 Wall Balls

90 Double Unders

30 Muscle Ups

Score: 253 reps (150+90+13).

- Havde nogle irriterende no-reps på wall-balls (som jeg normalt aldrig laver), men ellers er jeg fint tilfreds med resultatet. Jeg ligger faktisk ikke så langt fra nogle af de bedste i verden :smile: Lidt surt, at jeg kun gav den et skud......

Skill work

- Handstand"walk"

- Rope Climb

- Pistols

- Row 1000 meter

En ny målsætning er at gå en bane på hænder - gerne i samme pas som jeg vender 120! :wub:

Ha ha, min bænk var faktisk så smooth, at jeg kaldte en "Conscience-ain't got shit on me" til Martin Till, der spottede! :laugh:

Nice resultat på 12.4, grats :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

WOD 12.4:

AMRAP 12 min

150 Wall Balls

90 Double Unders

30 Muscle Ups

Score: 253 reps (150+90+13).

- Havde nogle irriterende no-reps på wall-balls (som jeg normalt aldrig laver), men ellers er jeg fint tilfreds med resultatet. Jeg ligger faktisk ikke så langt fra nogle af de bedste i verden :smile: Lidt surt, at jeg kun gav den et skud......

Sådan bro! Flot resultat!

Så står den 2:2. WOD 12.5 kommer til at afgøre, hvem der skal give brunch. Bring it on!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Loggen har været lidt tilsidesat til fordel for at nyde livet/foråret, praktiske ting og arbejde! :smile:

22.03.2012

@ Garagen

WOD 12.5

AMRAP 7 min

3 barbell Thrusters

3 C2B-Pullups

6 barbell Thrusters

6 C2B-Pullups

9 barbell Thrusters

9 C2B-Pullups

12 barbell Thrusters

12 C2B-Pullups

15 barbell Thrusters

15 C2B-Pullups

18 barbell Thrusters

18 C2B-Pullups

21 barbell Thrusters

21 C2B-Pullups

.... If you complete the round of 21 go on.

Score: 18 thrusters + 10 C2B-pullups. Tror det er realistisk at nå til runde 21, hvis jeg giver den et skud mere. Var godt nok pænt ristet bagefter. Der tikkede en SMS fra DaisyBro ind, der fortalt mig, at jeg et kort øjeblik var nr. 7 i verden. Fuck me i'm Famous!

SimonHP:

Da vi kom derud var DBROOM i gang med 12.5 og man kunne se han var pænt presset, tror ikke han smilede overhovedet før 10 min efter afsluttet WOD - det må være rekord. Insane dagsform som altid.
:laugh:

WOD # 2:

5 Rounds:

5 HSPU

10 Ball Slams 20kg

20 OH-Walking Lunges 20kg

Tid: 08:44

Så ventede jeg på Bro-Barchef og SimON-HP, der havde hærget sig selv på FameBoy's hold. Var lidt i tvivl om Morten ville stige til himmels, men han kom i mål i fin stil. Efter en O&W-bar og liter mælk satte vi kursen mod torve-hallerne, hvor den stod på sol og skinny-bitch føde.

Mere fra Simons log:

DBM smed en O&W i gabet på mig så jeg ikke var anabolsk inden Palæo som vi kørte hen og PWO-bulkede hos - kødsauce med strimler af rodfrugter/veggies + en grov salat med kylling + rødbedejuice. Efter vi havde spist kom der en dynge ældre kvinder på ca. 26-27 år og spurgte os om vores kost og optog det på en iPhone. De ignorerede DBMs bemærkninger omkring bodybuilding.
Edited by TheDagsform
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share