Todayshape


TheDagsform
 Share

Recommended Posts

...... Sidste sommer var faktisk generelt rigtig, rigtig dejlig, kære loglæsere. Kender I det, at man tit tænker tilbage på en rigtig god sommer med dejlige minder? Det er sjældent, man tænker tilbage på en rigtig god vinter - i hvert fald ikke på samme måde. Ofte ved man ikke, at sommeren var god før man tænker tilbage på den. Jeg vil derfor sige noget mede filosofisk; Nyd livet og sommeren venner.

Tror I, det bliver en god sommer? S.U. om et år.....

:hippy: :sun:

Og god sommer til dig !!

Link to comment
Share on other sites

25.05.2012

@ Garagen

OL Squat

5 x 60kg

5 x 60kg

5 x 80kg

5 x 80kg

5 x 90kg

5 x 90kg

5 x 110kg

5 x 110kg

5 x 120kg

5 x 120kg

Clean Pulls

10 x 90kg

10 x 90kg

10 x 90kg

10 x 90kg

10 x 90kg

En dejlig og let omgang ben i det gode vejr - iført de korte tights for at arbejde på en SimonHP-approved tan. Det tog lidt tid, da jeg diskuterede livets store spørgsmål med filosoffen Rod.

27.05.2012

@ Home Gym.

WOD

Run 500 meter

50 OH Squats 40kg

50 KB Snatch 24kg

50 OH Walking Lunges 25kg

Run 500 meter

Time: 14:51. Gode kvalitetsreps hele vejen. Herlig sveddryppende omgang.

Static L-sit

3 runde @ failure

En lækker træning i barndomshjemmet. Det mest fantastiske sted i verden. Ren livsglæde. Hvis vejret fortsætter, inviterer jeg særlige indvidede til at joine mig derude. Måske med efterfølgende grill/kød-fest. Pappa-Dagsform fyldte 78 år. Han har stadigvæk en fremragende dagsform. I dag har jeg også Whats-app'et med SimonHP, der nyder arbejdsgiver livet.

Og så sagde en sød og hidtil ukendt bro (Ingen homo) som jeg slet ikke vidste var en bro nogle ting til mig, der gjorde mig glad.

LOL!

Du havde god dagsform i dag og så godt ud med noget ekstra tan! Selvom du indimellem bebrejder dig selv meget, så ender du altid med at tage den rigtige beslutning :smile:

Svarer altså lige i god tid: DET gør det!

Haha det er jo wahnsinn! FameBro, kan vi ikke prøve den igen om et par uger? og så inde i den anden hal og med højere musik :tongue: Pleaaaaseeeeeeeeeeeeeee

Simon: hvis du minder mig om det... Ellers kan vi lave den hele slænget om en måned... :)

100!!! Jeg sætter en Liverpool med ekstra lir og stor fadøl på, at jeg under ovenstående omstændigheder kan banke den af på 05:20 eller derunder. Især hvis DaisyBro står for det logistiske.

Sommer 2011 <3 BRO! Håber vi får mulighed for at gentage successen engang!

Yeah.... Helt sikkert. Håber, at se dig og AM i KBH snart.

:hippy: :sun:

Og god sommer til dig !!

Lige i din ånd. Længe siden... Og I lige måde. Hvordan går det med bjerg-projektet?

Edited by TheDagsform
Link to comment
Share on other sites

Lige i din ånd. Længe siden... Og I lige måde. Hvordan går det med bjerg-projektet?

Well bjergdrømmene lever men har indset at det kommer til at tage tid at stampe de mange penge til ekstremt udstyr plus rejse sammen. Overvejer at bjergtrolde lidt i alperne eller Pyrenæerne inden Nepal men vil allerførst finde den gode dagsform!! Keep up the good work :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er der så sket siden sidst.... Nåååh-men-ik'-så-meget. I morges debuterede jeg som assistent babysitter, og travede rundt på Vesterbro med et sæt tvillinger. Udnyttede selvfølgelig situationen til en omgang tan - og bedst som jeg gik i mine egne tanker, blev der råbt "God dagsform" efter mig. Stemmen var lidt for mørk til, at det var rigtig interessant.... Det viste sig, at det var Møller, der var efter en imponerende hold-kvalifikation til Games var på vej hjem fra byen. Han havde fyret den af.

Senere viste SimonHP ægte dedikation og dukkede op direkte efter touchdown i lufthavnen. Yeah!

28.05.2012

@ Garagen

Warm-Up WOD

5 Rounds of

10 KB Swings 24kg

10 Goblet Squats 24kg

10 Pushups

Press

5 x 40kg

5 x 40kg

3 x 45kg

3 x 45kg

3 x 50kg

3 x 50kg

3 x 55kg

3 x 55kg

3 x 60kg

3 x 60kg

WOD

4 Rounds for time of:

7 deadlift 100kg

1 Muscle-up + 7 Ring Dips

7 Box Jumps 24"

Run 200 meter

Time 08:44

Skill-training

Hand stand walk

Weeeeeeee, kæmpe PR!!!! på et sted mellem 10-15 meter og flere rigtige gode sæt. Desværre var det bedste sæt et af dem, der IKKE blev fanget på video.

Hej Herr Dagsform

Jeg sad lidt og lurede på CF regionals tidligere i dag og kom i den forbindelse til at tænke på dig.

Jeg anser dig for at være pænt lee', men hvor er du i forhold til for eksempel Frederik Aegidius der vandt i Ballerup?

Dan har ca. 23% bedre Dagsform end Æ.

Æ er i verdens-eliten - og uden tvivl et niveau bedre end mig. Jeg er jo efterhånden bare en motionist med fokus på at vedligeholde en fornuftig dagsform, holde alderen fra døren og nyde livet. Når det så er sagt, har jeg de sidste par dage haft et super energi-boost og en konkurrence-lyst, som jeg troede var forsvundet. Den var nærmest ikke-eksisterende til Games-kval og træning frem mod HH i Århus. Jeg har faktisk talt lidt med Æ om lidt fælles-træning i forbindelse med hans forberedelse - sååå måske et Fit As Fuck-comeback!

Well bjergdrømmene lever men har indset at det kommer til at tage tid at stampe de mange penge til ekstremt udstyr plus rejse sammen. Overvejer at bjergtrolde lidt i alperne eller Pyrenæerne inden Nepal men vil allerførst finde den gode dagsform!! Keep up the good work :hippy:

Held og lykke med projektet - også bjergene. Og tak!!

Edited by TheDagsform
Link to comment
Share on other sites

29.05.2012

@ Garagen

OL Squat

3 x 60kg

3 x 60kg

3 x 80kg

3 x 80kg

3 x 100kg

3 x 100kg

3 x 110kg

3 x 110kg

3 x 120kg

3 x 120kg

3 x 130kg

3 x 130kg

Ok let, men er blevet slap i denne her øvelse.

RDL

10 x 100kg

10 x 100kg

10 x 100kg

10 x 100kg

10 x 100kg

WOD

AMRAP 12 min

3 Front Squat 100kg

5 Med Ball Slams 20kg

Score: 10 runder.

Træt, ømme ben, problemer med ballen og manglende fokus på grund af dårlig dagsform og forvirring på øverste etage. Cry me a river. Ses.

Link to comment
Share on other sites

30.05.2012 # 1

Run 3 K

Hill Sprints 10 x 130 meter

- Smæk på, trods gårsdagsn dybe ben.

Run 3 K

Efter ca. 300 meter trådte jeg på en våd kantsten og vrikkede om på anklen. Jeg trak idiot/macho-kortet, snørrede skoen til og løb det væk. Jeg betalte prisen bagefter. Yiks.

30.05.2012 # 2

@ Garagen

Bench Press

3 x 60kg

3 x 60kg

3 x 80kg

3 x 80kg

3 x 90kg

3 x 90kg

3 x 100kg

3 x 100kg

3 x 105kg

3 x 105kg

10 x 80kg

10 x 80kg

10 x 80kg

10 x 80kg

10 x 80kg

Ikke verdens bedste leg-drive.

Pullups

20 x BW

20 x BW

20 x BW

20 x BW

20 x BW

Du er en good guy bro

Btw, I skulle alle komme til LA d. 13-15 Juli.. :pumpin:

Du er en god fyr, bror. Jeg gad godt til Amerika.

Edited by TheDagsform
Link to comment
Share on other sites

03.06.2012

Clean

5 x 60kg

5 x 60kg

5 x 70kg

5 x 70kg

5 x 75kg

5 x 75kg

5 x 85kg

5 x 85kg

........... Planen var at ramme 5'er på 95, men der var ikke så meget GRRR, så jeg idømte mig selv en Fru-Erik straf.

5 x 80kg

5 x 80kg

5 x 80kg

5 x 80kg

5 x 80kg

WOD

3 Rounds of:

Run 400 meters

20 KB Swings 24kg

Stille og roligt, anklen var øm, men ellers ok.

Gad ikke mere og besluttede at kalde det en (søn)dag og tog i stedet på Ismageriet og fik 3 kugler med guf. Fame Boy-approved. P.s. det hedder Miko-pullups, men den med guns som Khalipa er god-nok.

Edited by TheDagsform
Link to comment
Share on other sites

Livet er det, der sker mens du har travlt med at logge. Her kommer alligevel en opdatering. Lang arbejdsdag, men fik klemt en 'lille' træning ind. Go me!

08.06.2012

Warm up WOD

4 Rounds of:

10 Pushups

10 KB Swings 24kg

10 Goblet Squats 24kg

Hero WOD

10 Rounds of:

3 Hand Stand Pushups

6 Deadlift 100kg

12 Pullups

24 Double Unders

Tid: 17:46.

Super lækker omgang. Lige min slags WOD: Fede øvelser med godt jævnt tempo hele vejen. Tiden kan dog forbedres en del ved et bedre logistisk set-up - og så led jeg under en glat pullup-bar. Bla bla bla. Kom undervejs i tvivl om det var 5. eller 6. runde. Tog de 5 - det var det nok også.

Bonus WOD

4 Rounds of:

30 sec Atomic Situps

30 sec Russian Twist 10kg

30 sec Planke

30 sec Flutter Kicks

= Ildebrænd i abs.

Jeg så et par billeder fra sidste sommer og Even Stronger 5. nov 11. Kunne ikke kende mig selv. Det var i de gode guns-og-dagsforms-velmagtsdage. Hoppede på vægten. Den løj ikke. Der er røget 3-4kg af korups siden. Yiks! Lang tids manglende søvn og appetit sætter sine spor. Men egentlig rart, at kunne sætte en finger på styrkenedgangen.

Edited by TheDagsform
Link to comment
Share on other sites

10.06.2012

@ Garagen

En masse skulder rehab.

Bench Press

5 x 60kg

5 x 80kg

5 x 100kg

5 x 105kg

5 x 107,5kg

Skill work:

Muscle-Ups

5 x BW

5 x BW

5 x BW

+ Hand stand walk.

WOD

Complete: 1 ball slam 20kg + 1 KB swing 40kg the first min, 2 the second (...)

Score: 10 runder + 5 swings. Tidligere har jeg lavet den med 32kg, men sådan en anordning var ej at finde i Garagen. Mit ego tillod mig ikke at lave den med 24kg.

Jeg har selvdiagnosticeret mig frem til følgende: "knas med venstre infraspinatus" + "bøvl med højre håndled". Set i det lyst, ikke det mest optimale valg af øvelser. I morgen ben. Dybe ben. Mange dybe ben.

SimonHP nedkæmpede sine hangovers med en led thrusters/C2B-ladder. Bagefter fremviste han en super god "7 weeks out from Vegas"-Dagsform. Normalt ville jeg kalde 'roids, men det kan jo også bare være gode gener. Eller CrossFit.

Edited by TheDagsform
Link to comment
Share on other sites

Flotte patter og håber snart på en personlig MU workshop, så jeg kan få skrevet den på generaliebladet. Det begynder at ligne en besættelse...

Men du havde faktisk et liv ved siden af og skulle træne enten tidligt eller sent i morgen...?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share