Todayshape


TheDagsform
 Share

Recommended Posts

19.02.12

@ Trykkeriet

Søndags-WOD:

5 runder af:

500 m roning*

20 atomic situps

15 KB swings, 24 kg

10 box jumps

05 Front squats, 60 kg

* 2. runde = 400 m, 3. runde = 300 m osv

Tid: 17:15

Havde svært ved at holde DaisyGirl bag mig på trods af, at hun forinden havde kørt 2 timers benhård VL - og jeg kom direkte fra hviledag med masser af bacon. Bæst!

Jeg kan ikke helt vurdere cardio/wod-formen, men den er nok ikke helt, hvor jeg håbede. Jeg ordinerer derfor nogle benhårde træningspas til mig selv, og satser på at lave en "Tour De France", hvor jeg kommer i form som kvalifikationen til regionals skrider frem.

Længe siden jeg har været herinde og så falder man over denne log.. Minder jo til forveksling om en log, DenBrutaleMaskine i sin tid havde...

Dine træninger spiller som altid og din styrke er sateme god..

Ang. thights fra Skins. Kan de anbefales eller er det overvurderet? Kan huske jeg har set dig i dem før og har læst lidt om dem. De lover naturligvis godt, men hvis et par Fusion er lige så gode, kan man jo lige så godt spare de sidste par hundrede kroner..

Vil bestemt følge med i denne log.

Junker

DenBrutaleMaskinen lyder sej. Det må være ham, du har set i tights fra Skins? Personligt har jeg kun nogen fra UA, men står faktisk selv og skal investere i nye. Så forslag modtages med kyshånd. Tror dog ikke helt, at Skins gør noget særlig for dagsformen..... Jeg går UDELUKKENDE efter nogen, der komplimenterer dagsformen!

Edited by TheDagsform
Link to comment
Share on other sites

Brutal form du løber rundt med i øjeblikket.

Jeg håbede sgu det var dig, der brugte dem. I thights kan jeg personligt bedst lide Fusion. Prøv evt. at kigge på Liestmanns.dk. Du må næsten kende siden...

Følger med i loggen og ser frem til et billede af en UBEHAGELIG dagsform.. Cuttet og hakket ud i kryptonit..

Junker

Link to comment
Share on other sites

FINISHER - Kauf TRIBUTE:

5 Rounds for time:

20/20 meter prowler (høj/lav) 150kg

20/20 meter sandbag run 60kg

Tid: 10:47 :crazy: Ren bondestyrke!!

...............

Kauf + Bahrs: Tak :smile: På det helt seriøse plan, vil jeg forsøge at kvalificere mig til regionals. Med hårdt arbejde og lidt WOD-luck, tror jeg der er en chance!

Arrrwwwhhhh... :wub: :wub: :wub:

Tak for Tribute, Jan! :wub:

Jeg ville gerne lave en til dig, men jeg kan ikke være med på din dagsform! Dauymn!!! Jeg har dog en i baghånden til når baghaven er fri for mudder!

Link to comment
Share on other sites

20.02.12

Garagen

Bench Press

5 x 60kg

5 x 80kg

5 x 90kg

5 x 100kg

5 x 110kg

5 x 100kg

5 x 100kg

5 x 100kg

5 x 100kg

5 x 100kg

Egentlig fornuftig tryk i ungpigebrysterne... peanuts hele vejen bortset fra de 110, hvor de sidste par ugers bænk pause kunne mærkes på banen. Ingen skulder-probs. Weeee

Chinups

10 x 25kg

10 x 25kg

10 x 25kg

FINISHER

4 Rounds for QUALITY 'n' time:

3/3 Turkish Get-ups 32kg

5 C2B Pullups

7 Ball Slams 20kg

30 sek. static L-sit

Tid: 14:30

BRO! Jeg sætter mine penge på dig til Harbour Hellday!

Det er dit år kan jeg mærke - du vinder alt du kommer i nærheden af!

Fy for helvede en PR i ben!

Jeg vinder i hvert fald Fit As Fuck med dig og DaisyBro :wub:

Brutal form du løber rundt med i øjeblikket.

Jeg håbede sgu det var dig, der brugte dem. I thights kan jeg personligt bedst lide Fusion. Prøv evt. at kigge på Liestmanns.dk. Du må næsten kende siden...

Følger med i loggen og ser frem til et billede af en UBEHAGELIG dagsform.. Cuttet og hakket ud i kryptonit..

Junker

Man kan desværre ikke få Fusion i flotte farver til at matche dagsformen. Ingen billeder.... Orker ikke the hype.

Arrrwwwhhhh... :wub: :wub: :wub:

Tak for Tribute, Jan! :wub:

Jeg ville gerne lave en til dig, men jeg kan ikke være med på din dagsform! Dauymn!!! Jeg har dog en i baghånden til når baghaven er fri for mudder!

Hvornår har lidt mudder satte en stopper for GRRRRRRrrrrrAuf? Men nuvel, så lad mig i det mindste joine i baghaven? :smile:

Link to comment
Share on other sites

BRO! Jeg sætter mine penge på dig til Harbour Hellday!

Det er dit år kan jeg mærke - du vinder alt du kommer i nærheden af!

Baaaahhh, du er jo verdens dårligste orakel LasseBB ... i sidste uge har du lige forudset, at Mads Thimm vinder både Harbour Hellday og Fit as F*ck ?!? :crazy:

Og jeg tror lige vi skal have forventningsafstemt en ting eller to når du kommer hjem i april. Mads stiller op på hold til FaF. Vinder han, så slår han da Team BROmance ?!? DaisyGirl is not impressed :nonono:

Jeg vinder i hvert fald Fit As Fuck med dig og DaisyBro :wub:

:wub: :wub: :wub:

Link to comment
Share on other sites

19.02.12

@ Trykkeriet

Søndags-WOD:

5 runder af:

500 m roning*

20 atomic situps

15 KB swings, 24 kg

10 box jumps

05 Front squats, 60 kg

* 2. runde = 400 m, 3. runde = 300 m osv

Tid: 17:15

Havde svært ved at holde DaisyGirl bag mig på trods af, at hun forinden havde kørt 2 timers benhård VL - og jeg kom direkte fra hviledag med masser af bacon. Bæst!

Jeg kan ikke helt vurdere cardio/wod-formen, men den er nok ikke helt, hvor jeg håbede. Jeg ordinerer derfor nogle benhårde træningspas til mig selv, og satser på at lave en "Tour De France", hvor jeg kommer i form som kvalifikationen til regionals skrider frem.

:heartpump:

Jeg er altså ret sikker på, at du klarer kvalifikationen til Regionals ... det har været en kold hård vinter i hele Europa, som de fleste CrossFittere nok har brugt på at gaine og blive stærkere fremfor at løbe skoven tynd for at holde kardioformen ved lige ... :4disguise:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Baaaahhh, du er jo verdens dårligste orakel LasseBB ... i sidste uge har du lige forudset, at Mads Thimm vinder både Harbour Hellday og Fit as F*ck ?!? :crazy:

Og jeg tror lige vi skal have forventningsafstemt en ting eller to når du kommer hjem i april. Mads stiller op på hold til FaF. Vinder han, så slår han da Team BROmance ?!? DaisyGirl is not impressed :nonono:

:wub: :wub: :wub:

OK OK OK... Lad mig forklare! Mads T vinder HH og FAF (hvis han stillede op som individuel)...

DBROM derimod vinder begge konkurrencer på bedste dagsform - jeg kender DBBM godt nok til at vide, at det er den eneste sejr han går efter!

BUM!

Lasse er idiot

STFU BRO!

Link to comment
Share on other sites

DenBrutaleMaskinen lyder sej. Det må være ham, du har set i tights fra Skins? Personligt har jeg kun nogen fra UA, men står faktisk selv og skal investere i nye. Så forslag modtages med kyshånd. Tror dog ikke helt, at Skins gør noget særlig for dagsformen..... Jeg går UDELUKKENDE efter nogen, der komplimenterer dagsformen!

Jeg kan kun anbefale Skins. Jeg har selv både UA og Nike Combat, men ingen af dem når Skins til sokkeholderne.

De er billige på www.sportsshoes.com og hvis man betaler i euro så får man gratis fragt. Det er det billigste sted jeg har set dem. Og de er pengene værd.

Link to comment
Share on other sites

21.02.2012

@ Garagen

Clean

5 x 40kg

5 x 50kg

5 x 60kg

5 x 70kg

5 x 80kg

3 x 90kg

3 x 90kg

3 x 90kg

3 x 95kg

3 x 100kg

OH Squat

5 x 40kg

5 x 50kg

5 x 60kg

5 x 70kg

4 x 75kg

3 x 80kg

2 x 85kg

1 x 90kg

1 x 90kg*

1 x 90kg

Absolut hade-øvelse! * Underkendt på dybde af Daisy.

Off-dag og så alligevel en solid og smuk 3RM i clean. Ingen grund til at presse dagsformen og øge behovet for restitution. Voksent shit! I stedet hyggede jeg med Daisy og vendte verdenssituationen over en O&W-bar (som jeg har fået en ny kæmpe forsyning af! :4mewantfood: ) og så lukker jeg op for sluserne resten af ugen.

Edited by TheDagsform
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan kun anbefale Skins. Jeg har selv både UA og Nike Combat, men ingen af dem når Skins til sokkeholderne.

De er billige på www.sportsshoes.com og hvis man betaler i euro så får man gratis fragt. Det er det billigste sted jeg har set dem. Og de er pengene værd.

SUPER.

Gælder det så både til løb og til styretræning??

Junker

Link to comment
Share on other sites

23.02.2012

Garagen

WOD # 1:

AMRAP 7 min

Burpees*

*Touching target 6 inches above fingertips.

Score: 107 reps.

Jeg lagde aaaalt for hårdt ud. Havde banket 65 af efter 3 min, hvilket jeg selvsagt ikke kunne holde. Jeg giver den endnu et skud søndag, hvor jeg vil forsøge en lidt anden strategi. Målet er 120+ reps.

WOD # 2:

7 Rounds of:

7 Ring Dips

7 Pullups

7 Ball Slams 20kg

24.02.2012

Garagen

OL Squat

5 x 60kg

5 x 80kg

5 x 100kg

5 x 110kg

3 x 120kg

3 x 130kg

3 x 135kg

3 x 140kg

5 x 120kg

5 x 120kg

5 x 120kg

5 x 120kg

5 x 120kg

3 Deadlift + 3 Hang Cleans*

3 + 3 x 60kg

3 + 3 x 70kg

3 + 3 x 80kg

3 + 3 x 85kg

3 + 3 x 90kg

*Don't let go of the bar during the round.

Power Jerks

5 x 40kg

5 x 60kg

5 x 70kg

5 x 80kg

Bench Press

5 x 60kg

5 x 90kg

5 x 100kg

5 x 100kg

8 x 100kg

Kroppen var lidt mærket efter gårsdagens gøgl, så kørte let over hele linjen med fokus på kvalitets-reps.

Link to comment
Share on other sites

Fed log og Solid træning du lægger for dagen makker!

Med din form burde det være muligt at score lidt højere på WOD # 1, men det kan jeg jo sagtens sige. Jeg har jo ikke udsat min krop for burpees, non-stop i 7 minutter og det MÅ være modbydeligt!

Jeg følger med fremover!

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Fed log og Solid træning du lægger for dagen makker!

Med din form burde det være muligt at score lidt højere på WOD # 1, men det kan jeg jo sagtens sige. Jeg har jo ikke udsat min krop for burpees, non-stop i 7 minutter og det MÅ være modbydeligt!

Jeg følger med fremover!

Sib jeg lover dig at han får 120+ om jeg så personligt skal råbe dem op.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

BRO! 2 reps mere end en syg Laze - det er fandme ikke godkendt! Du laver +150 næste gang!

Husk på: Første gang - hver gang

....Ikk Sib :wink:

Edited by Lasseb
Link to comment
Share on other sites

D. 26.02.2012

@ Garagen

Games WOD 12.1

Complete as many reps as possible in 7 minutes of:

Burpees

This workout begins from the standing position. The Athlete will move from flat on the ground to touching an object with both hands that is 6 inches above their max reach. Score is total reps completed.

Score: 115

Denne dag lærte mig følgende:

Jeg drikker ALDRIG mere.

Jeg laver ALDRIG burpees med tømmermænd.

Jeg laver ALDRIG mere burpees i 7 min.

D.27.02.2012

@ Garagen

Bench Press

5 x 60kg

5 x 80kg

5 x 90kg

5 x 100kg

5 x 105kg

5 x 110kg

Sidste sæt var tung og grimt. JBO-tribute.

FINISHER:

5 Rounds of:

Handstand Hold - 30 seconds

Max Handstand Push Ups

Static Pull Up Hold - 30 seconds

Max Strict Pull Ups

Hold Top of Ring Dip - 30 seconds

Max Ring Dips

*Perform isometric hold for 30 seconds, kick down, shake out your hands and perform max reps of given exercise.

*There is no time component for this workout other than the 30 sec holds.

Runde 1: 7,12,3

Runde 2: 5,11,3

Runde 4: 4,10,4

Runde 5: 6,10,4

Det ser ikke ud af meget, men det var grove løjer. Alle reps blev kørt strict - gik direkte i dagsformen! Lige hvad jeg manglede :cool:

Edited by TheDagsform
Link to comment
Share on other sites

D. 26.02.2012

@ Garagen

Games WOD 12.1

Complete as many reps as possible in 7 minutes of:

Burpees

This workout begins from the standing position. The Athlete will move from flat on the ground to touching an object with both hands that is 6 inches above their max reach. Score is total reps completed.

Score: 115

Denne dag lærte mig følgende:

Jeg drikker ALDRIG mere.

Jeg laver ALDRIG burpees med tømmermænd.

Jeg laver ALDRIG mere burpees i 7 min.

Det er sgu også grove løjer med tømmermænd! :crazy:

Dine erfaringer kan jeg kun nikke genkendende til! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share