Hylets cykellog


RuneR
 Share

Recommended Posts

Lille update.

Der er ikke trænet overhovedet siden i søndags. Jeg ved ikke om det var min mave som fik sig et kuldechock. Men jeg har vel haft det man kalder racer-mave, og i sådanne tilfælde holder jeg af at befinde mig relativ tæt til adgang til latrinære forhold. Kan man få forkølelse i mavsen?

Men så har jeg brugt tiden lidt til at shoppe lidt ting til forårs klargøringen af cyklen.

25mm dæk (har før kørt med 23, men med min vægt så er 25mm vist det rigtige)

11-28 kassette til når jeg skal op på Hallandsåsen eller sydpå (normalt er det 11-25)

en kæde til når jeg skal have anden kassette på.

Og lidt værktøj til at skifte kassette

2uh0fih.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jo får skam cyklet, ikke så meget som jeg gerne vil pga arbejde, familie og dårlige undskyldninger. :-) dæk er monteret 25mm hvilket gør en del for de 95 kg. Har heller ikke sluppet spinning helt, da det i hverdage er nemt/hurtigt.

Har arbejdet en del med min vægt, har som sagt været nede og snuse til 95 kg hvilket jeg er svært tilfreds med, knokler dog med det, og med udsigt til hjemmebagte hveder i morgen og de lurpakker i køleskabet, skal der knokles :-)

Loggen får lov at stå lidt stille, har ikke lige haft lysten ærligt. Men jeg læser stadig herinde i stor stil.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share