Vejen mod flotmandsformen!


Heikichi
 Share

Recommended Posts

Har stadig lidt ondt i knæet, derfor var der ingen benbøj eller dødløft i dag.

Overkropstrænings:

Startede med pullups. Det var godt gang i mig i dag!

Pullups:

8 x bw

8 x bw

1 muscleup

hammergrip pullups:

8 x bw

8 x bw

Seated cable rows:

5x10x105

så skulle der presses. Det var 100 år siden, og jeg havde ingen anelse om, hvor meget jeg kunne

øgning med 5 kg fra 5x30 til 5x45

Fint nok pres :)

Bænkpres:

Øgning med 2,5 kg fra 5x70 til 5x80

Tog desuden 14 reps med 65 kg!

så syntes jeg egentlig ikke jeg gad mere, men jeg skulle jo lige have slået resten af tiden ihjel.

Dips:

3x10xbw

curls <3

3x10x12 kg

dropset med 6 kg til sidst. Av av.

Link to comment
Share on other sites

Trænings:

Det er ret ustruktureret for tiden. Jeg ved ikke lige, hvad jeg vil springe på af program, men jeg trænger helt sikkert til noget andet. Har overvejet at køre smolov i pres og bænkpres, og så ved jeg ikke lige, hvordan jeg vil strukturere resten af træningen.

squat:

kan ikke huske en skid, men masser af reps

op til

5x105

Det var tungt, men flot.

dødløft:

opvarmning

10x100

10x110

5x140

5x140

Lækkert lækkert

Lidt mave træning og lidt mere gøgl.

Ud.

Link to comment
Share on other sites

torsdag var off på grund af dødsdoms, og fordi jeg ikke rigtig vidste, hvad jeg skulle have trænet

fredag:

Har stadig ikke meget struktur på, og det bliver mest til noget hygge trænings med masser af pump

frontsquat:

4x10x60

pullups

3x8

leg curls

3x10x85

mega mange forced reps for teh lulz

Seated cable rows:

3x8x120

bænkpres

2x10x60

curls

10x12 kg dropsæt til 7 kgs fyrene

lidt random træning, men meget fin energi og sved på.

Link to comment
Share on other sites

Nu er det officielt: Heikichibro har stoppet bulk og begyndt cut. Lige pt kværner jeg cirka 4500 kalorier om dagen for at øge vægten med cirka 1 kilo/måned, så det bliver nok ikke så svært at tabe sig :)

Jeg har ikke lavet nogen kostplan, men har et rimeligt overblik over, hvad jeg vil spise. Jeg vil droppe slik (500 kalorier/dag cirka), og skifter 8 højtbelagte rubbere til middag ud med en stor salat med kød. Desuden vil jeg forsøge at snacke noget mere kontrolleret.

dagens trænings:

Squat

4x8x100

forsmag på times to come. Skruet lidt ned for volumen og lidt op for vægt.

pres

4x4x50

Styrken skal nok komme, i dag var første dag jeg pressede i meget lang tid.

Bænkpres

12x60

12x60

10x60

godt pump, og ikke så tung til skulderen.

dips

10 reps

udadrotation

4x15

Ret lækker træning, regner med at fortsætte med et 2-split, og jeg kommer nok heller ikke til at ændre øvelsesvalget så meget.

Link to comment
Share on other sites

Dagens trænings: Det blev til en PR, og det var rigtig fint :)

Havde egentlig trække/mave dag. Men blev udfordret af en ven til at se, hvem der squatter mest. Han vandt med 140. Desværre.

Dødløft:

opvarmning

8x100

8x110

8x120

Pullups

8

6

5

Der var ikke meget gang i mig

så kom udfordringen i squat.

Var ret usikker på, om jeg kunne klare noget som helst, så der blev ikke bygget særligt hensigtsmæssigt op til et maks.

squat:

opvarmning

5xstang

5x60

2x100

1x130 PR

1x135 PR

1x140 FAIL.

Fed nok.

Rows:

12x105

10x120

10x120

10x120

lidt mave gejl.

Sjov nok træning!

Link to comment
Share on other sites

Dagens trænings:

Jeg var træt efter gårsdagens maksforsøg. Derfor blev squaten ikke så god som den kunne have været, men hoftemobiliteten og teknikken går helt sikkert den rigtige vej!

Squat

opvarmning

5x60

8x100

8x100

tungt.

8x97,5

rigtig godt

Skulderpres

8x30

8x35

4x8x40

Jeg følte mig ret stærk og dejlig og god og alt muligt andet

Bænkpres

2x10x60

Av for søren. Jeg var godt ramt i skudermanden og kunne ikke rigtig presse

flyers i maskine

3x(xx)x8

sluttede af med mavebøjninger og armbøjninger. Som en lækker crossfit finisher. Det var pisse hårdt fordi jeg lige havde presset til jeg var blå i hovedet.

Link to comment
Share on other sites

Det blev ikke til trænings fredag. Jeg havde været på virksomhedsbesøg hos B&O fredag, og kunne simpelthen ikke nå det, når der var så mange andre ting jeg ville. Var oppe hos nogle venner for at spille risk. Needless to say: Cheatday.

Når vi nu snakker om B&O blev jeg svært undervældet over deres fjernsynsprodukter. Det var det arveste lort. Modeller der kostede det dobbelte af tilsvarende fra samsung kunne ikke levere tilsvarende billedkvalitet. Udover det var designet klodset (IMO), og teknologien gammel. DE snakkede også selv om at deres lange udviklingstid var et stort problem for dem. Det tror jeg nok det var! DE var simpelthen 2 år bagefter. Det går bare ikke når man snakker højteknologi.

B&O play var, udover fjernsynet og en ipad højttaler, til gengæld nogle vold sprøde produkter, som næsten var det værd, de kostede. Det er meget vigtigt for B&O, at de indser, at de bliver nødt til at flytte deres kerneforretning fra fjernsyn til automotive og til B&O play. Der er lidt perspektiver i de to produktkategorier.

Deres lydprodukter var pisse sprøde og pengene værd. Jeg hørte det bedste sæt højttalere, jeg nogensinde har oplever derude. Det var imponerende!

Min udlægning er, at B&O bliver nødt til at indse at fjernsyn er gået fra at være møbler til at være forbrugsprodukter. Derfor fungerer deres tilgang med produkter af ekstremt høj mekanisk kvalitet (som der uden tvivl var tale om) ikke længere. Jo før de indser det, jo bedre er de stillet.

Nå men det er jo en motionslog og ikke en log med erhvervsøkonomiske betragtninger.

Det blev til træning lørdag i centeret fit4life på silkeborgvej i Århus. Nu ved jeg hvor jeg ikke skal træne. Der var bare en stemning af fitness world, der irriterede mig helt vildt. Der sad to drenge og curlede da jeg kom. De curlede også da jeg gik. Det var ikke lige mig.

nå men på den positive side, var det nemt at få fat i squat racket...

Squat:

3x8x100

rigtig fine, synes jeg selv.

Dødløft:

1x10x110

snatch:

op til 2x60. Jeg kunne ikke gribe 60'eren med helt strakte arme, og presset på toppen kneppede mine skuldre helt vildt. Jeg kunne uden tvivl have løftet mere, men det havde været dumt når jeg ikke var bedre til det. Til gengæld er det stadig et skide sjovt løft. Jeg skal bare have mere mobilitet i hoftemanden <3

C&J

1x70 var den tungeste. Hverken mit clean eller jerk er særligt godt. Første del af mit clean er godt, men jeg har ikke smidigheden til at gribe den i en rigtig frontsquat. Mit jerk ved jeg ikke helt hvad mangler, men der er i hvert fald ret lang vej.

pullups:

8

slog hovedet op i en eller anden stang over stativet på den ottende. DEt gjorde pisse nas.

6

6

fint nok. Ikke skide godt.

pres:

4x8x40

superman style.

rows: Kan ikke huske vægten, og ved ikke hvad typen af rows hedder. Dem hvor man løfter i en stang, der kun er vægt på i den ene side.

Lidt skæve crunches, men ikke mange. Var træt.

Alt i alt en fin nok træning i et ret tarveligt center.

Har på det seneste haft en meget lille arbejdsbyrde fra skolen, og er derfor begyndt at se en masse fjernsyn. Åndsvagt.

Med damerne går det lidt sådan halvslattent. Jeg mangler ikke noget, men den dame jeg egentlig vil have, er lidt svær at få på krogen haha :D Hun er ellers dejlig.

Jeg skal til tyskland i hele næste uge, og er ret spændt på, hvordan det kommer til at gå træningen. Håber på, at jeg kan få klemt to træningspas ind, men det er jo meget op til min vært, og hvor jeg skal bo. Har ingen anelse om, hvordan det bliver. Jeg tager træningstøj med i hvert fald. Måske en løbetur kommer på tale?

Der er vildt meget program på den der tur. Det irriterer mig vanvittigt fordi ham jeg skal bo hos, er pro gamer, og rigtig klar på at spille computer hele ugen. Det samme er jeg, så jeg håber der ikke bliver taget alt for meget fravær. Grunden til jeg skal er afsted er et EU-projekt, der hedder comenius. Det er ret mærkeligt, og har ikke fungeret særligt godt indtil videre. Derfor ser jeg nu mest disse studieture, som en mulighed for at slippe for at få fravær i skolen. Fint nok.

Så alt i alt har Heikichibro det meget godt. Forresten har han fået så store ben, at han har smidt to par bukser ud, fordi de sad for stramt om de store lårbasser <3

Link to comment
Share on other sites

igen har der været stille i loggen fordi jeg har været på ferie/studietur. Det spiller, men jeg fik ikke trænet i en hel uge, jeg fik dog løbet en enkelt tur.

Lørdagen blev taget i brug for at få et enkelt træningspas. Det blev et fullbody træningspas, med lidt let squat, fordi ryggen har været lidt træls. Den føles som noget, der er blevet voldtaget af en dårlig seng og et ab-wheel. Derfor tror jeg det er sådan det forholder sig.

Kan ikke huske træningen, men den var ikke så tung. Til gengæld var den sjov og energifyldt!

Link to comment
Share on other sites

i dag blev det til hillsprints

Hillsprint

Opvarmning - 1,5 km løb

6 ture af ca. 100 m

Blodsmag fra tur nummer 3.

Nedvarmning - 1,5 km løb i godt tempo.

Er total oppe at køre, det var bare skide sjovt og hårdt på en anden måde. Det gik lige i konditallet, er jeg sikker på!

Træningen var god for min fedtprocent på to måder. Jeg løb nemlig i bar overkrop ude i solskinnet, så nu er mine t-levels through the roof!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning bestod af ben/presse da og dans med damerne til idræt. Jeg var pisse dårlig til at danse <3

Havde ret lede doms i beneren fra i går

weighted lunges:

20x40

12x60

12x60

12x60

leg extensions

3x8x85

leg curls

2x10x50

DB bænkpres

3x12x24 (vi har ikke større vægte)

DB skulderpres

3x10x12

godt træt efter bænken

dips

15xBW

20xBW

rotator cuff udad rotation

15

15

Slut med vægte.

Dans med idrætsholdet (og dermed pigerne fra vores klasse). Jeg var lort til at danse, specielt fordi jeg ikke havde været der til første lektion. Det var ikke kønt! Jeg går dog og trøster mig lidt med, at det ikke kun var mig, der var håbløs :)

Det var så hårdt, at jeg svedte igennem min tanktop på begge sider. Jeg var rigtig svedig med andre ord.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning bestod af ben/presse da og dans med damerne til idræt. Jeg var pisse dårlig til at danse <3

Da jeg gik i 1. g fik jeg stiv pik i mine træningsshorts da vi dansede lanciers med pigerne fra en af parallelklasserne.

Af en eller anden grund gjorde det at hende jeg dansede med, til gallaaftenen fredagen senere, ville bolle på penis. Jeg var meget stiv i hovedet og så bollede vi ikke.

Lol.

Gymnasiet.

Mvh

Mads's vilde livshistorier.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Havde stadig pisse rigtig meget DOMS i balderne.

dødløft:

2x10x60

3x10x100

fine og dejlige.

pullups

brede

6xbw

smalle

2x8xbw

seated cable rows:

3x12x105

barbell rows

3x15x??

noget rotator cuff

mave gøgl

Fin træning :)

crossfit senere i aften. Håber det bliver sjovt

Link to comment
Share on other sites

Nåede ikke crossfit. Kom først hjem 30 minutter inden jeg skulle have været med toget for at nå det, og så hurtig var jeg ikke til at komme ud af døren :/

Tog lidt video af mit squat i dag. Det er præget af lidt butwink. Så mere mobilitet til mig!

boxsquat

3x8x90

squat

2x8x90

DB bænkpres

3x14x22

kunne ikke finde de tunge vægte

supersettet med

calves raises

3x15x90

Leg curls

3x10x50

skulderpres

2x10x35

8x35

var træt efter bænkpres

rotator cuff

ud

Link to comment
Share on other sites

I dag blev det til bakkespurter med brødre. Det var hyggeligt.

Her viste forskellen på mig og min bror sig i høj grad. Jeg løb fra min bror (rimelig meget) på de første to ture, hvorefter jeg ganske enkelt ikke kunne være med længere.

Det blev til 6 ture. Ren livskvalitet <3

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag blev det ikke til træning. Dels fordi jeg havde sent fri, dels fordi jeg havde det ad helvede til. To gode grunde til ikke at træne, synes jeg.

I dag har jeg været til crossfit, det var meget sjovt. I morgen skal jeg træne rigtigt. Det tror jeg giver storere muskler.

Link to comment
Share on other sites

Landet ligge sådan, at mit center er skolens motionsrum (som også er udmærket udstyret).

Jeg har ikke købt adgang til det, og kan dermed kun træne, når der er fwiends derinde. Det er der som udgangspunkt ikke, når jeg har sent fri.

Men jeg kan også bide skammen i mig, og bede dem om at låse op for mig på kontoret, men jeg hader det!

Summa sumarum: Du har ret.

Link to comment
Share on other sites

Dagens trænings bestod af squats med et formål: Pump!

Jeg squattede med 60-80 kg mange, pæne reps med lav pause. Godt pump og god sved.

pullups

8xbw

8xbw

8xbw

Det er længe siden jeg har fået den serie i hus!

rows:

3x10x105

var lidt træt efter pullups

revererse flyers:

3x10x5

fin træning, hvor jeg var alene. Var ret træt af, at jeg ikke kunne give den så meget gas på stereoanlæget!

Link to comment
Share on other sites

Var i byen i går til rave-fest. Havde fundet inspiration til min udklædning her:

http://www.youtube.com/watch?v=d84z_TFkeNU

Jeg skulle tage toget derind, det var uhyggeligt sjovt. Det var det fordi folk kiggede ustyrligt og meget på mig <3

Nå men det handler vel om træning...

Fredag blev det først til en times BB

Dødløft

10x100

ez

Bænkpres

5x5x80

+

??x60 for da pumpz

Havde den lede DOMS fra tirsdagens WO. Fuck hvor BB.

flyer maskine

??x??

rows:

4x12x105

lidt mere som jeg ikke kan huske.

Bagefter skulle der spilles rugby i idræt. Jeg var one-man army! Jeg var vildt god de første 10 min, hvorefter der ikke rigtig var mere saft i benene. Det er nok noget der bør arbejdes med. Under allersidste point fik jeg desværre et trælår af de lede, så min gang er dejligt hæmmet i dag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share