Vejen mod flotmandsformen!


Heikichi
 Share

Recommended Posts

Lørdagen stod på trælårsplejnings og selvynk.

Søndagen stod på en pisse hyggelig vagt på Filskov kro (høhø, jeg er bonde) hvor jeg fik trænet spisemusklerne godt igennem!

Efter dette tog jeg en løbetur på cirka 3 km med 2 500 meter intervaller og en 100 meters spurt. iltgælden blev afviklet under lunt.

I morgen skal jeg igen spille rugby. Jeg glæder mig til at tromle alle pigerne fra min klasse helt flade som små pandekager. Altså sådan nogle som man kan spise.

Link to comment
Share on other sites

Startede dagen med rugby, der da også bød på lidt blod i for af en tommeltot, der havde fået en omgang. Det så mere alvorligt (sejere) ud end det var, heldigvis.

Derefter trænings:

squat:

opvarmning

3x10x80

legextensions

3x10x90

supersettet med

legcurls

3x10x55

bænkpres

3x12x60

Magtede ikke lige at skifte skiverne til noget tungere...

skulderpres m. dumbells

3x??x14

skulder asistance work

supersettet med

calves raises

3x10x80

noget mave. God og energifyldt træning!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor var det nu lige du kørte få sæt og mange reps?

Jeg troede du ville være stærk??

Tak fordi du læser med Arcus

Nej jeg vil bare være stor ;)

Lige i dag var det primært fordi jeg simpelthen ikke gad at flytte skiver, men også fordi styrken ikke er fokus lige nu. Den står på bodybuilding. Når det er sagt, regner jeg med at begynde at køre tungt når strandsæsonen er ovre.

Squatten er der dog en meget specifik grund til, idet jeg har haft lidt bøvl med lænden (som er på retræte) som følge af for meget buttwink, er min egen vurdering. Så lige nu står den på tekniktræning.

Link to comment
Share on other sites

Har lige kigget på Fame boys program. Jeg synes det ser stærkt ud!

Så når sommersæsonen er slut tror jeg, at jeg vil kigge lidt på det.

Har forresten fundet en styrkeløfterklub, jeg vil være med i. AK odin. Nu skal jeg bare finde et sted, hvor jeg kan træne olympisk VL.

Link to comment
Share on other sites

Fødselsdag fredag med hvad der dertil hører af prots, alkohol og carbs. Årets første nøgenbadning blev også foretaget. Det var en rigtig sjov dag.

Efter nøgenbadning, da vi skulle have varmen igen, stod vi fire drenge under den samme bruser og gned glutes op ad hinanden. Vi forsikrede os også om, at der ikke var nogen der ville bolle på penis undtaget dem der altså ville. Den ene(!) dame der var til fødselsdagen blev selvfølgelig også inviteret med, men afviste venligt men bestemt. Også tiende gang, hun blev spurgt <3

Jeg har hoppet meget på trampolin de seneste dage, og ellers er det kun blevet til løb fordi skolen (og dermed mit center) er lukket. Øv øv.

Lørdag:

3 km løb i højt tempo. MIn bror er hjemme, og jeg prøvede at følge med ham. Det gik, men fuck det var hårdt :i

Søndag:

6x bakkeinterval + 3km løb frem og tilbage.

Sidste træningsbas gjorde min skulder ondt. Det var skide træls, så nu er det slut med tungt bænkpres i en periode igen. Jeg må være blevet for stærk...

Link to comment
Share on other sites

I dag skulle jeg træne. Jeg trænede for at blive stærk i dag.

Squat:

6x5x102,5

Det fungerede ikke rigtig for mig, havde ikke føling med løftet. I det sidste set brugte jeg Kaufs tip med at vende mig bort fra spejlet, og jeg fik meget bedre styr på løftet. Det sidste set var ren kærlighed.

Jeg træner efter lineær progression, starting strength style, så jeg lægger 2,5 kg på stangen hver uge.

supersettet med

calves raises

3x??x??

Leg extensions

3x10x90

supersettet med

leg curls

3x10x55

Bænkpres m. lette (<3) dumbells

4x15x20

Det var ikke noget med skulderen overhovedet. Så det var rigtig fint.

Bagefter rundbold. Jeg var lort til at ramme, men fantastisk til at kaste, gribe og løbe. Så det var sådan det var. 6 skoledage tilbage og 12 i idrætsprojekt <3

Link to comment
Share on other sites

Ingen træning mandag på grund af lukket skole (og dermed center)

Tirsdag nat fik jeg ikke sovet særligt meget fordi der var vågenat. Vågenat er den nat hvor man bliver oppe for at høre sine eksaminer om morgenen.

Jeg blev ikke oppe hele natten, men sov lige et par timer, hjemme hos en dame selvfølgelig.

Da jeg fik mine karakterer havde jeg forresten et snit på 300! Det er fordi jeg er KLOG

Træning tirsdag:

Squat:

5x5x105

Det kan være, at jeg også bliver stærk en dag.

leg extensions:

3x10x90

supersettet med

leg curls:

3x10x55

Pres:

4x6x40

Nøj hvor er der langt til 13 reps med 72,5.

Bænkpres:

??x??x24

pullups

8

8

8

6

5

rows

??x??x105

noget mave.

Lang træning fordi jeg ikke skulle træne onsdag (dermed stort set fullbody)

Link to comment
Share on other sites

lille opdatering.

Under kapsejladsen, som jeg deltog i på sidste skoledag, hoppede jeg ned på en paddel med min fod og ødelagde åren. I dag har jeg fundet ud af, at også foden er gået ret meget i stykker. Den er helt hævet og lidt blålig.

alkohol <3

Link to comment
Share on other sites

Foden har det meget bedre, og har det så godt at jeg var ude at løbe forfodsløb i går. Jeg har rigtig rigtig ondt i mine lægge i dag. Meget DOMS agtigt, det skal jeg have mere af <3

fredags trænings:

squat

5x5x105

nemme - dejlige

leg extensions

3x10x90

supersettet med

leg curls

3x10x55

bænkpres

5x75

8x75

8x75

5x75

lige i musklerne

så gad mine træningsvenner ikke mere. DEt ødelagde også min motivation, og jeg gik derfor.

Link to comment
Share on other sites

Er lige blevet stoppet af en flok efterskole elever i Jelling (hvor der jo er festival), der bare ville fortælle mig, at jeg var den største hipster de nogensinde havde set. Og også en musiker type.

Jeg ville ønsker de havde sagt bodybuilder <3

Bagefter fortalte en af drengene i gruppen mig, at han havde taget rygeheroin, men at han satte grænsen ved coke. Sjov fyr.

Link to comment
Share on other sites

Er lige blevet stoppet af en flok efterskole elever i Jelling (hvor der jo er festival), der bare ville fortælle mig, at jeg var den største hipster de nogensinde havde set. Og også en musiker type.

Jeg ville ønsker de havde sagt bodybuilder <3

Bagefter fortalte en af drengene i gruppen mig, at han havde taget rygeheroin, men at han satte grænsen ved coke. Sjov fyr.

Hahahahaha!
Link to comment
Share on other sites

Fejrede weekends eskapader og ekstreme spisning med en lækker pr i dag. Jeg squattede nemlig 107,5 kg hele 10 gange. Av for nogle flotte ben jeg fik af det <3

Dagens opvarmning var lang og dejlig, cirka 20 min.

Derefter

Squat

15xstang

15xstang

15xstang

5x40

5x60

5x80

4x5x107,5

reppede ud på den sidste

10x107,5 REP PR!

standard bodybuilding bagefter

Leg extensions

3x10x90

supersettet med

leg curls

3x10x55

incline DB bænkpres

3x10x18

DB bænkpres

3x12x24

peck deck

3x10x90

dips

10xBW

lækker træning hjulpet godt på vej af masser af gode kalorier <3

Link to comment
Share on other sites

Var til terminsprøve i dag. Jeg skrev 2800 ord på 4,5 time. Det er altså 3 MILLIARDER ord pr. levealder.

Bagefter trænede jeg. Motivationen var lav, og maven var tom.

Pendlay rows:

3x10x50

Ved ikke hvorfor det ikke skule være tungt. Det skulle det ikke.

cable rows

you go i go med 105 kg.

kan ikke huske hvor mange sæt, men en del. Lækker pampz i back og gunz.

bagefter lidt mere lal og slut på lalle træning. Det var en meget lallende træning, jeg fik lavet mig der.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var umotiveret oven på en MEGET krævende eksamen i skriftlig matematik.

Jeg er typen, der gerne går 2 timer inden eksamen er slut, men denne gang nåede jeg det kun lige med 5 min tilbage, så jeg er ganske udmattet nu!

Squat:

opvarmning cirka 10 min

5x60

5x80

3x10x100

følte lige for det

BB kabel øvelse, som en ven viste mig. Performet i bar overkropz <3

så var det faktisk det..

Jeg KØRTE hjem fra træning, for jeg fik nemlig mit KØREKORT i mandags. Hahahahaha hvor det nice!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share