Vejen mod flotmandsformen!


Heikichi
 Share

Recommended Posts

Robin ser meget troværdig ud, specielt pga. hans størrelse! I passer dog godt sammen, lol.

Går ud fra det er Sarah? :unhappy: Under alle omstændigheder, så tænk ikke på hende, videre! Foråret (og flotmandsformen) er på vej Sweety. Kom nu :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey bro, fuck de bitches...

The best way to get over a girl.... is to get under a girl!

Haha, ja det har du ret i! Heikichibro må op på hesten

Robin ser meget troværdig ud, specielt pga. hans størrelse! I passer dog godt sammen, lol.

Går ud fra det er Sarah? :unhappy: Under alle omstændigheder, så tænk ikke på hende, videre! Foråret (og flotmandsformen) er på vej Sweety. Kom nu :smile:

Ja, det er Sarah. Der er ikke noget at gøre ved det, men det var bare nederen. Havde ikke regnet med, det ville irritere mig så meget. Havde lidt lyst til at give ham der fyren et par på skrinet. Ved godt det er lamt.

Tak for compliment :blush: Jeg tror også det går frem ad, fik i hvert fald mange compliments i går!

Random rant:

Jeg er helt oppe at køre over, at der har været solskin det sidste par dage. Det har lige gjort mine dage omkring 60% bedre. Det har jeg nemlig målt meget nøjagtigt.

Edited by Heikichi
Link to comment
Share on other sites

Fredag var jeg i byen, lørdag lavede jeg afleveringer og søndag var jeg til min lillbrors fødselsdag. Jeg gav ham lego.

Den opmærksomme læser vil have bemærket, at jeg har været OFF hele weekenden. Derfor var jeg ret frisk i dag!

Backsquat:

5x60

5x80

5x90

5x100

3x105

3x110

3x115 PR

1x120 PR

2x125 PR

Altså en ret god dag for squatten. Det er fedt, fordi jeg ikke rigtig har trænet andet end teknik i rigtig lang tid. Det har givet pote.

Dumbell bænkpres:

8x10x24

Havde ikke mere tid, men havde også ret godt pump!

Farmerwalk

100 meter med 24 kg. Sygt pump!

DB skulderpres:

3x10x14

Rigtig rigtig nice træning! Totalt god styrke! Dat bulk <3

Link to comment
Share on other sites

I dag har jeg trænet tungt. Udover det, har jeg spist meget.

Startede med en lækker opvarmning på romaskinen

Derefter direkte i dødløften, hvor der igen i dag var godt overskud. Derfor forsøgte jeg at sætte en pr.

Det lykkedes.

Dødløft:

singles op til

1x180 PR!

5x140

5x140

8x120

Have glemt straps, og havde intet magnesium. Det var meget svært at holde fast i stangen. Til gengæld var formen fin. nice pr! Det var desuden stort fordi jeg løftede alle 20 kg kiksene i rummet!

pullups

8

8

7

8

8

rows:

5x10x55

mavegejl og bad.

Fed dag!

Link to comment
Share on other sites

Torsdags træning:

Squat:

opvarmning

4x8x100

verdens værste mobilitet. Hold kæft nogle lorte grimme squats.

Leg extensions:

3x10x85

bænkpres:

5x10x65

nice form

flyers:

3x10x12

Skulderpres:

3x10x14

Så var jeg bare swole. Blev endnu mere swole af den shake fuld af proteiner, jeg drak bagefter. Nøj jeg blev stor. ok. OK?

Udover det, synes jeg selv det går ret godt med damerne :) Det er jo fantastisk at sammenligne damestatusen på loggen nu, og så den der var da den startede. Ud fra det, kan jeg konkludere, at bitches elsker guns. Eller også medfører min tro på, at det er tilfældet en større selvtillid, som bitches elsker!

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 8/3

Havde det af pølle, så jeg gad ikke dødløfte. Det var en god beslutning.

Jeg holdt det let med volumen og vægt, og så lavede jeg en del mobilitetsarbejde. Det fordi jeg har dårlig mobilitet, jeg gjorde det. Jeg lavede desuden lidt olympisk løft. Det var jeg bedre til end de andre store drenge.

opvarmning 1km løb i bare fødder. Det var lidt pose-running agtigt.

Derefter roede jeg 500m på tid. Det skete på 1.29, en tid jeg er ok tilfreds med. JensHH har gjort det på 1.28. Det skal jeg have slået :)

Så skulle der muskeltrænes.

Seated cable rows

4x10x123

Reverse flyers

3x10x7

pulldowns

3x10x60

crunches

3 sæt af 12-15 reps

twist på maskine

2x10x70 hver vej.

Mobilitetesarbejde bestående af bulgarian split squats og udstrækning. Drømmer ofte om en foam roller.

Den opmærksomme vil bemærke, at jeg har trække-dag i dag.

Prøvede desuden lige at dødløfte 150 i dag. Det gik, men det var tungt.

Edited by Heikichi
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 11/3

I dag havde jeg ben/presse dag, og masser af snot i halsen. Det var to ting, der ikke gik så godt i spænd med hinanden. Intet er dog så skidt at det ikke er godt for noget. Jeg lavede nemlig pr i snatch og frontsquat.

snatchet var bare på 60 kg, men det var stadig en meget fed oplevelse.

frontsquat

10x10x60

leg curl

3x10x50

leg extension

3x10x85

dumbell bænkpres

5x10x24

flyers

3x10x12

DB skulderpres

3x10x14

så var der ikke mere i muskelmanden.

Bagefter en times basket med idrætsholdet. Jeg spillede ad helvede til, fordi jeg havde det ringe. Det var træls. I det hele taget, er min fysik god til boldspil. Det er min teknik ikke. Til fodbold er den dog lort, der skulle jeg vist have haft lidt kortere ben.

Link to comment
Share on other sites

Snatch?? BB'ere snatcher ikke!

God bedring Sweets :smile:

En BB'er der desperat har brug for noget han er bedre til end sine BB venner gør ;) og tak!

Dude. Du bliver dwarfet af hulck? Hvad sker der for det? Batman har aldrig haft så baggy tøj på før. Bodypaint næste gang.

Det en ommer

Principielt har du ret, men gymnasiedamer kan bedst lide, at man ikke viser sine guns alt for meget. Der var noget bedre og flere damer i at være batman end i at være hulk ;)

Det skal dog også siges at jeg slet ikke kan konkurrere med hulken på størrelse, han er virkelig et ordenligt skur.

Men næste gang skal jeg have en tightere overdel. Fordelen ved at have brugt en skiundertrøje er, at den kommende skitur bliver genialt sjov! (Batman skal på bakkerne)

Edited by Heikichi
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 13/3

Opvarmning - roning, løb og hop

Dødløft

mere opvarmning

10x110

10x115

10x120

5x125

var pludselig træt.

pullups

3x8 + 8 chinups

seated cable rows

4x10x105

twist maskine

2x8x65

6 sæt crunches

Jeg droppede træningen tirsdag. Det var en fantastisk beslutning, fordi jeg har det meget bedre i dag. For tiden laver jeg ikke en skid i skolen, og gruer for den dag, jeg skal til at gøre det igen. Det er lidt mærkeligt. Jeg glæder mig til at være færdig med gymnasiet lige nu, fordi det virker som om man aldrig rigtig skal levere udover til eksamen, hvor det nogle gange virker meget tilfældigt, hvad der bliver bedømt på. Det irriterer mig vældigt lige for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Ofte synes jeg mit liv er interessant. Ofte så interessant, at jeg har brug for at dele det med folk jeg kun kender perifært fra en side jeg primært har brugt som kilden til store muskler.

I dag har jeg købt 1,1 kg cookies fordi de var på tilbud til 27 kr/kg. De skal bruges til den skitur som jeg skal på i påsken (og som jeg glæder mig rigtig meget til). Udover det, har jeg fortalt dette til gud og hvermand fordi jeg synes det er sjaw. Desuden har tre damer skrevet til mig hele aftenen på yderst indsmigrende vis, noget der kan få enhver bro til at føle sig dejlig. Desuden fik jeg direkte at vide, at jeg var lækker på trods af mange bumser i skallen (fuck dig kreatin).

#selfmirin #vommitingovermyself #hashtag

Link to comment
Share on other sites

I dag trænede jeg mine muskler.

opvarmning bestående af lette squats og masser af udstrækning og massage, primært af hamstrings.

squat:

4x10x90

Meget pæne. De føltes tunge. Jeg må konstatere, at sygdommen stadig har taget magten lidt fra mig i de store fullbody øvelser.

Bænkpres:

5x50

5x60

5x70

5x80

5x85

10x60

10x62,5

10x62,5

DB incline bænkpres

10x22

2x8x22

Der skulle bare presses med pattemanden i dag. Ved ikke helt hvorfor :)

skulderpres:

2x10x12

Der var ikke til meget efter alt det bænkpres

Dips

15xBW

15xBW

Op for at bade og smøre min krop ind i lækre olier.

I dag downede jeg en proteinshake fra BODYLAB. Jeg synes at BODYLAB laver det bedste proteinpulver der findes, og at alle skulle spise proteinpulver fra BODYLAB. Det er nemlig 100% denatureret. Det var altså BODYLAB, som lavede proteinpulver i top kvalitet til en billig penge.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Dødløft

3x10x120

tunge men gode.

Pullups

8

8

8

Rows:

3x10x105

Lidt crunches of torso rotation.


Desuden:

Bænkpres

100 PR +5

105 PR +10

Ville lige prøve, og nuppede de to i først forsøg. Fedt nok.

Jeg har været lidt træt på det sidste, dels på grund af sygdom, dels på grund af for lidt søvn. Mit energi niveau var heller ikke helt vildt i dag.

Link to comment
Share on other sites

Faste følgere af loggen vil bemærke at jeg har bulket på det seneste. Det har med en PRs og at jeg ikke er helt så skarp, som jeg gerne vil være. Fred være med det.

Jeg opdagede lige, at vi rent faktisk har en vægt herhjemme --_--

Morgenvægt: 98,1 med tømmerdrenge

Aftenvægt: 99,8

Altså 10-11 kg mere, end da jeg begyndte mit bulk. Det er sgu meget godt.

Link to comment
Share on other sites

Eftermiddagstrænings:

squat m. bælte

opvarmning

10x80

10x90

10x95

10x95

leg extension

3x10x85

calves raise

3x10x120

DB bænkpres

3x10x24

flyers

3x10x12

BB skulderpres

10x30

8x35

10x30

Der var ikke meget juice tilbage i mig, da jeg skulle presse..

rotator cuff udvendig rotation

2x15 hver arm

I går var jeg til familiefest med min kusine. Mine lår var ligeså tykke som hendes torso, og mine underarme som hendes lægge. Shit hun er tynd!

Link to comment
Share on other sites

Dagen i dag gik med en terminsprøve i dansk. Der var oplæg til 4 forskellige opgaver, hvoraf jeg kan huske oplægget til 3.

Opgave 1:

skriv en analyserende artikel om introen til bonderøven. Der vil blive lagt vægt på brugen af danskfaglige begreber.

Opgave 2:

Skriv en kronik om teksten "Drop ansvar for egen læring".

Opgave 3:

Skriv et essay om begrebet "breaking news".

Jeg valgte opgave 2, fordi det var det sikre valg. Jeg havde egentlig overvejet opgave 1, fordi jeg synes autensitetsbegrebet er ret sjovt at diskutere, men " der lægges vægt på brug af danskfaglige begreber" Fik mig hurtigt på andre tanker.

Jeg synes selv jeg skrev en ok opgave, og er rimelig sikker på, at jeg nupper en 10'er for den.

Dagens træning foregik direkte derefter.

dødløft:

10x110

2x10x115

fed nok

Regular pullups

8

8

hammer grip pullups

8

8

Synes de er vanvittigt hårde.

Yates row:

3x10x50

10x55

lidt for let.

reverse flies:

3x10x7 kg

Kan ikke helt beslutte mig for, om den øvelse er noget værd.

Lidt shrugs og curls. Kan ikke lige huske numbers <3

188404_10200899022104841_1765770365_n.jp

Gæt om Heikichibro skal have rigtig godt fat i stangen fra nu af.

Link to comment
Share on other sites

I dag stod den på terminsprøve. Jeg havde ikke sovet godt, og jeg underpræsterede nok også en smule. Jeg regner med at få 10. Det er ok, men jeg ville gerne have forsvaret mit 12-tal..

Bagefter blev det til lidt trænings.

Squat u. bælte

4x10x90

rimeligt pæne og god fornemmelse.

calves raise

3x15x80

Det var lige det vægt, der var til rådighed.

bænkpres

5x5x80

Det gik rimeligt med at få løftet vægtene. Jeg følte ikke verdens bedste kontakt, og jeg var ikke særligt brændt bagefter. Jeg har nok vænnet mig meget til højere rep/volumen, for jeg følte ikke jeg kunne løfte meget mere end de 80.

DB skulderpres

3x10x14

Dips

15 styks

Så skulle jeg ud. Lækkert bad med boiz bagefter <3

I dag har vi ikke haft ordenligt internet. Derfor uploader jeg nu fra hotspot, og har slet ikke surfet webs i dag. Det er lidt kedeligt, men også lidt nærværende med familios.

Link to comment
Share on other sites

Dagen i dag gik med at slappe af. Det er fint i en tid med terminsprøver.

Jeg fik lige lavet 3x bronzecirkel nu her, men det var også dagens træning. Til gengæld har jeg spist meget kage. Lækkert, lækkert.

Big news x2 forresten.

Heikichi har droppet skægget fordi hans T levels ikke helt var til det endnu. Det blev en hullet affære :/ i stedet er der nu anlagt overskæg! (det er bare grimt)

Desuden tager jeg en uge til tignes i morgen. Det bliver BIIIG <3 Jeg skal stå på ski og lave damer. Det hele på en gang!

Edited by Heikichi
Link to comment
Share on other sites

Så er det blevet min tur til at få strikket en lille update omkring hvordan det er gået sammen.

Jeg var med på den skitur, hvor JensHH brækkede benet, og det var pisse-super ærgerligt! For resten af os var det nu stadig en rigtigt god skitur, og det var en af de sjovere ferier, jeg har været på. Vi fik taget en del billeder og film dernede, og der skal nok komme noget op, når der er blevet klippet og fremkaldt (Kan afsløre at heikichibro viste dagsformen frem på snowboard).

Skimæssigt var vejret ikke noget at skrive hjem om. Alle dage, onsdag undtaget, kørte vi i sigtbarhed på omkring 50 meter. Til gengæld faldt der masser af sne, og offpisten var derfor rigtig god. Selve pisterne var elendige, fordi sneen både var tung og løs. Jeg lavede en masse flotte fails, og få flotte drops og tricks. Dog skete det også.

Jeg var i byen 4 ud af 7 dage, så lige pt er jeg basket. Jeg tror hverken jeg har tabt mig eller taget på, på turen, men det er aldrig hensigtsmæssigt at drikke så ofte.

Jeg har slet ikke trænet i løbet af ugen, men har dog haft døds-doms i min højre hoftebøjer, og ondt i lysken. Det blev afhjulpet af varmecreme, som dog ikke helt var nok. Desuden har jeg fået et lille vrid i mit højre knæ, og er ret sikker på, at jeg har forstrukket et korsbånd en smule. Det er ikke noget, der gør ondt længere, knæet føles bare en smule ustabilt, så jeg tror det går i sig selv, heldigvis!

til sidst lige et billede stjålet fra facebook:

67904_10200961269020975_1238040993_n.jpg

Jep, nu med det grimmeste (og sjoveste) skæg i verden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share