Vejen mod flotmandsformen!


Heikichi
 Share

Recommended Posts

Torsdag d. 7/2

Havde vold ondt i stængerne efter tirsdagens træning. Det fejrede jeg ved at squatte. Min hoftemobilitet er kraftigt forbedret, og mit squat er efterhånden helt pænt <3 jaaah

Frontsquat:

10x10x45

backsquat:

3x10x75

Calves raise:

3x15x75

DB bænkpres:

10x10x20

Det var nødvendigt at supersette bænkpres og calves raise for at nå det hele. Havde heller ikke tid til at sætte mere vægt på til calves raises.

Flyers (i maskine):

3x10x80

DB skulderpres:

3x10x12

Pisse hårdt, kan slet ikke mere nu. Var ret presset på tiden, men på den anden side er det også meget fedt, at man har travlt <3

Bagte brød i en stegeso i går. Det både smagte og så guddommeligt ud! Det skal i altså prøve venner! Desuden har jeg haft lidt optur nu her, jeg føler at vinteren er på vej væk! BTW: Jeg gainer som en åndssvag for tiden, føles det som om. Desværre er vægten væk.

Link to comment
Share on other sites

FIK 12 FOR FØRSTE GANG I DANSK I ÅR!

Jeg havde slacket en del, og fik 4 i første opgave, vi afleverede i år. Nu har jeg lige snuppet mig et 12-tal, så jeg har mega optur!

Muskelmandetræning:

dødløft:

2x10x100

10x110

BB rows:

10x10x40

pullups:

5

6

6

chinpus:

8

Roede inden pullups. Dårlig idé.

Hammer curls:

3x10x12

crunches:

3x10xBW

side crunhes:

2x10xBW

Curls var ren kærlighed <3 Sikken biceps, jeg groede mig. Træningen var ikke så god, jeg var meget træt. Jeg havde ikke rigtig sove så meget i nat (små 7 timer), og kan godt mærke, at den store volumen virkelig tager hårdt på mig!

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 11/2

Trænede nede i fitnessDK fordi mit skolens center lukker sammen med skolen, og jeg har VINTERFERIE lige nu <3 Jeg havde et free pass, så jeg skulle ikke betale for at være i et dårligt center. Jeg er ikke så vild med det, fordi frivægtsområdet er på størrelse med et frimærke i et kæmpe center, og fordi deres barbells ikke var af den olympiske type, og heller ikke havde den rigtige højde. Irriterende.

Nede i centret trænede jeg mine flotte muskler, og jeg stødte på en fyr, der tydeligvis syntes jeg var et jern! Needless to say, jeg var smigret <3 Dog blev det efter lidt tid irriterende, da han havde meget lidt begreb om, hvad han lavede. Til gengæld lyttede han rimelig meget, og ville gerne lære. Han skal nok blive stor, hvis han vil :D

Muskeltræning:

Squat:

5x5x105

bænkpres:

5x5x75

DB rows

3x10x30

BB skulderpres:

2x5x40

det var for hårdt i ledet.

DB skulderpres:

3x10x12

pulldowns:

3x10x80

ramte lats godt. Der var ikke noget sted at lave pullups..

dødløft:

1x5x130

lidt mavegejl, rotator cuff og kettlebell swings. Det var en fin træning.

Jeg er begyndt at spise inspireret af denne artikel: http://artofmanliness.com/2013/01/18/how-to-increase-testosterone-naturally/ Så jeg drak letmælk efter træningen, og har forsøgt at begrænse mit indtag af brød nu her. Til gengæld spiser jeg masser af æg! Vejede mig lige i dag. 93,7. Lidt nedslående.

Link to comment
Share on other sites

Træningen skrider fremad. Egentlig går det rigtig godt, men jeg går hele tiden og håber på, at jeg i morgen vejer 100 kg og kan squatte 200 3 gange. Tror det er meget naturligt, men det kommer nok ikke til at ske...

Damer har lidt speciel status lige pt. Nåede heldigvis ikke at få brændt for mange broer mens jeg var sammen med Sarah, og lige nu synes jeg, jeg har fundet en dame jeg kan lide, som også kan lide mig. Jeg kan bare ikke lige finde en god anledning til at lukke den, da vi ikke er vildt meget i samme vennekreds. Det må jeg finde ud af :)

Link to comment
Share on other sites

Selvom jeg bruger mest tid på at tænke på karakterer og damer, træner jeg selvfølgelig også!

Det blev til et pisse slattent workout, som jeg helst bare vil glemme. Havde åbenbart nok endorfiner i kroppe på tidspunktet.

dødløft:

2x10x100

10x110

cable rows:

3x10x90

kom i tanke om, at jeg skulle tage pullups først

pullups:

7

6

5

ornli fail

cable rows:

7x10x80

Hammer curls:

3x10x12

crunches:

3x10xBW

side crunhes:

2x10xBW

Følte bare ikke, at energien var, hvor den skulle være. Egentlig løftede jeg ok.

Link to comment
Share on other sites

torsdag d. 21/2

Dagens træning var dejlig!

Havde lidt doms og stive ben efter tirsdagens træning på gårsdagens interval træning, så jeg brugte 15 min på at varme op og strække ud.

frontsquat:

10x10x55

backsquat:

3x10x75

calves raise:

3x15x90

bænkpres:

10x10x55

dumbell skulderpres:

3x10x12

intenst! Træningen blev fuldt op af en dag med total mangel på energi. Sådan kan det gå. Det er snart sommer.

Link to comment
Share on other sites

NEWSFLASH!!!:

Heikichibro har anlagt, hvad ukritiske folk vil kalde for skaeg <3

Der kommer billede saa snart jeg lige har faaet det overfoert <3

Skæg:

KdqBpZHl.jpg

I får også lige et billede af min primære kilde til gain det sidste stykke tid

nBln6kLl.jpg

Forresten, så lavede jeg mega meget damer i dag. På vej hjem fra kørekort, fik jeg øjenkontakt med en pige, som blev ved med at kigge på mig og smile til mig. Så gik jeg hen til hende, og begyndte at snakke med hende. Det viste sig, vi skulle med samme tog, og jeg fik hendes nummer inden jeg tog hjem. Følte mig fizz.

Edited by Heikichi
Link to comment
Share on other sites

Fik byttet lidt om på rækkefølgen i dagens træning. Det var ikke optimalt, da jeg så var meget træt i mine skuldre, da jeg skulle frontsquatte.

Bænkpres:

5x10x60

flyers:

3x10x12

skulderpres:

7x50

3x10x35

frontsquat:

8x10x55

magtede ikke mere. Er lidt sløj.

calves raise:

3x15x80

så var der store muskler over det hele. Desuden spillede jeg basket i idræt, det var fedt nok! Var pisse høj, det er bare noget, der spiller.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning bød på en PR på trods af en utrolig følelse af sløjhed.

Jeg varmede op på romaskinen, det var meget lækkert. Jeg gad ikke varme vildt meget op, fordi jeg ikke gad. Havde gode doms, specielt i glutes, fra dagen før.

Dødløft:

10x60

10x100

10x110

10x115 sumo PR

10x115 PR

Det var nok mest bare et tegn på, at jeg har haft rimeligt stor overskud i dødløften på sidste

Så gad jeg sådan set ikke mere, jeg følte mig som sagt lidt sløj. Det forhindrede mig ikke i at fortsætte med en relativt slatten træning derfra.

Pullups:

8

8

4 1/2

døde lige pludselig helt..

Yates rows:

3xukendtxukendt

Høje reps, sindssygt pump!

face pulls

3x15xkan-ikke-huske-vægten

Alt i alt fin træning. Om aftenen var jeg til håndbold. Det var meget ringe. Det er begyndt at gå op for mig, hvor rigtigt det er, at jeg kun er god til den sport fordi jeg har en fysik, der er ret ulig den mine holdkammerater/modstandere render rundt med. Når det er sagt, skal jeg selvfølgelig blive ved med at træne min koordination og boldfølelse, så det en dag bliver rimeligt.

/ træningssnak slut.

Denne uge bliver rigtig fed. Jeg skal til koncert med VETO torsdag. Fredag skal jeg til gymfest med fastelavnstema. Jeg skal selvfølgelig være superhelt, så jeg har en undskyldning for at troppe op i tights <3 Specifikt skal jeg være batman. En fra min klasse (som ikke er særligt høj) skal være robin. Det bliver pisse sjovt!

forresten, så kunne jeg vældig godt tænke mig at veje mig. Det kræver adgang til en vægt. Det har jeg ikke.

Edited by Heikichi
Link to comment
Share on other sites

Skal i byen både i dag og i morgen. Det bliver fantastisk, og jeg skal lave damer, i al fald i morgen <3

Træningsmands:

frontsquat:

10x10x45

kunne sagtens have klaret mere, men kørte den sammen med en ven.

leg extension:

3x10x85

calves raise:

3x15x80

bænkpres:

3x10x62,5

Instruerede her mine venner i dødløften.

mere bænkpres:

2x10x65

DB flyers:

10x12

8x14

8x14

DB skulderpres:

3x10x14

dips

10xBW

14xBW

rotator cuff

Link to comment
Share on other sites

Lidt hurtig wellnesstræning i dag. Var til koncert i går, og var ret smadret i morges.

Dødløft m. bælte

3x10x110

Cable rows:

3x10x105

kom i tanke, om at jeg skulle have tage pullups først..

Pullups:

8

8

så var der vejledning til AT. FIk forresten at vide, at min SRP var den bedste opgave, min sensor havde læst i år. Det var da totalt optur!

Ned at træne igen..

pullups:

8

8

cable rows:

10x105

10x105

crunches:

12

12

10

Side crunches:

10

10

10

10

Så var der wellness for alle pengene til mig

Link to comment
Share on other sites

Havde en fed nok bytur, og damerne var vilde efter batman!

En af mine kammerater havde klædt sig ud som Robin (Batmans hjælper), og vi rendte rund og reddede damer hele aftenen! Det var meget sjovt, og det syntes de fleste af damerne heldigvis også!

TrSPgrb.jpg

Batman og Robin til venstre i billedet :D

Da vi tog videre i byen, havde jeg dog en længere nedtursperiode. Pigen jeg var sammen med december-januar sad lige ved siden af der, hvor vi havde fået plads, og kyssede men eller anden dude. Det er underligt dobbeltmoralsk, for jeg har også selv kysset andre, men det stak sgu lidt i hjertet..

Tog hjem klokken halv 4 og skal lave 3 afleveringer i dag. Gym <3

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share