Vejen mod flotmandsformen!


Heikichi
 Share

Recommended Posts

Torsdag:

Gik ned i vægt og pauser i dag.

squat:

5x60

8x90

8x95

8x95

8x95

8x95

dødløft

5x60

8x100

8x100

8x100

blev afbrudt af pedellen den @[£{][£]£[[£]{[@€{@€{€@{ NAR!!

ham kommer ind og siger: det der, det stopper du med lige nu, man kan høre det over hele skolen (jeg har altså løftet der i mere end et år nu, og havde lagt gummi under)

8x100

bænkpres:

7x40

10x55

10x55

10x55

10x55

pullups:

6

6

5

rows:

10x105

10x105

10x105

lidt mavegejl. Det var en god træning, nu er jeg ret øm.

Link to comment
Share on other sites

weekend med masser af bajere og slik.

Løb en tur på 10,8 km søndag. Det tog 59 minutter.

Det er ikke helt forfærdeligt, for jeg startede meget langsomt helt bevidst og løb ikke til på andet end de to sidste kilometer. På den anden side skal jeg løbe dobbelt så langt lidt hurtigere om mindre end 6 måneder.

Det går nok.

Link to comment
Share on other sites

Vores lærer fravalgte at møde op til undervisning i dag, så der var ingen beep-test til mig.

I stedet gik jeg ned for at træne. Jeg følte mig stærk, så jeg forsøgte at løfte op til maks i dødløft. Jeg ramte 160 kg, hvilket jeg er virkelig godt tilfreds med.

udover det, fik jeg lidt bænk og mave, og det var en fin træning, selvom den var lidt kort (vi havde jo ventet på vores lærer)

Edit: 160 er min pr, 20 kg over min tidligere!

Edited by Heikichi
Link to comment
Share on other sites

Træning fredag.

nåede lige at dødløfte, hvorefter vi blev smidt ud fra træningslokalet fordi nogen skulle have idræt derinde...

I stedet lavede vi noget gymnastik noget. det var rigtig fint.

kamp lørdag.

Vi vandt 31-21 mod et hold, der var betydeligt ringere end vores, så der var ikke så meget i det.

bagefter biffen og macen. ikke godt :D

efter det snuppede jeg lige en lille times BW træning med min bror, det var super hyggeligt.

Edited by Heikichi
Link to comment
Share on other sites

Begynder fra nu af på Stripped down hypertrofy programmet.

tager i hvert fald 6 uger, måske mere.

kort sagt består programmet i, at man kører et kort fullbody program med høj intensitet hver dag. Det passer godt til den tid jeg har.

Gruppe 1:

A1: Bænkpres

A2: Bent over BB row

B: Weighted lunges

Gruppe 2:

A1: Military press / dumbells skulderpres m. vend

A2: pullups

B: Dødløft

Den ene gruppe køres 4x10, den anden 5x5. Der byttes om hver dag. Glæder mig til at prøve det i dag.

har en time til at træne, så jeg når nok lige lidt ekstra hver dag, det er fint nok.

Link to comment
Share on other sites

Jeg genneførte programmet fint, vægten bliver på dagsform hver gang. Det kan jeg godt lide.

Jeg valgte dog at køre 4x10 i military press fordi min skulder stadig er lidt soft.

Blev også afbrudt af den skide pedel igen. Gik derefter op for at snakke med rektor, som satte ham på plads :smilerock:

Så kan han lære det! :D

Link to comment
Share on other sites

Træning både onsdag og fredag. Fredag blev jeg ikke færdig, da nogle første g'ere skulle bruge jernhulen :(

jeg har aldrig været så øm i glutes før, men min røv er også blevet større bare på denne uge! (nok mest på grund pump)

ellers er mit bænkpres virkelig gået frem. landede 5x70 i 5 sæt sidst jeg trænede uden noget brok. Det var ikke engang meget hårdt. Tror dog lige jeg tager den lidt med ro for at skåne ledene. jeg gider virkelig ikke være skadet igen.

Link to comment
Share on other sites

Trænede i dag

Bænkpres:

4x10x55 kg

Bent over rows:

4x10x50 kg

Lunges:

4x10x60 kg

Dips:

10xBW

10xBW

10xBW+15kg

8xBW+15kg

Pullups:

wide grip 6xBW

close grip 3xBW + 17,5 kg

close grip 8xbw

close grip 6xbw

Deadlift:

5x5x120 kg

lidt crunches og alt det der. lækker dag <3

tog buff billeder med drengene, glæder mig til at se dem!

Link to comment
Share on other sites

Det kan du faktisk have ret i.

Der var ikke folk, der så 160 kg, men der var mange der så, jeg løftede 140, og der var i hvert fald ingen ko på isen med hensyn til teknikken.

Kan du give nogle gode links til forbedring af teknik? eller bare idéer/ øvelser?

Edited by Heikichi
Link to comment
Share on other sites

Jens HH så lidt på min teknik, da jeg dødløftede i dag, og der var kun komplimenter fra hans side <3

Ellers havde jeg en god træning, med bl.a. 10x60 i bænkpres. Jeg kan nærmest mærke hvordan min presse styrke stiger for hver dag, der går.

Fik noget nyt protein pulver fra England. Det var meget billigt, men smagte ganske enkelt forfærdeligt. Jeg havde det dårligt i noget tid bagefter og blev nødt til at holde mig for næsen, da jeg skyllede det ned. Heldigvis kan man holde sig for næsen. Bodylab næste gang <3

Edited by Heikichi
Link to comment
Share on other sites

Var sindssygt god i går <3

var i skole og trænede bagefter. Under træningen fik jeg et sæt på 10 halvbrede pullups og jeg nuppede 10x100 kg dødløft. Det var ret fedt.

på vej hjem i bussen fik jeg lavet lidt af min aflevering, fortsatte da jeg kom hjem (klokken 16:30) hvorefter jeg fik lavet det meste inden jeg skulle afsted til arbejde (17:30)

da jeg kom hjem (23:00) fik jeg lige lavet afleveringen færdig og så i seng. Er stolt af mig.

blandede proteinpulveret tyndere og skyllede den lynhurtigt ned mens jeg holdt mig for næsen. Fik det ikke så dårligt

Link to comment
Share on other sites

Vejede mig i dag. 96 kg og stadig rimeligt respektabel 4-pack når jeg flexer! gain <3

Tog lige en løbetur til aften. Er rimelig rastløs, da jeg skal flytte i morgen.

Løbeturen var på 5 km og gik lige forbi min arbejdsplads, hvor jeg selvfølgelig lige kiggede indenfor. Da jeg kommer ind bliver jeg tilbudt en chokolademousse, som jeg selvfølgelig tager imod <3

Derefter får jeg dårlig samvittighed og tager 3 bakkespurter inden jeg smutter hjemad (tak for inspiration FameBoy). Derfor blev løbeturen på 8 og ikke 5 km, hvilket gjorde jeg måske lige fik forbrændt det meste af chokolademoussen og i hvert fald fik noget god dynamic cardio.

Edited by Heikichi
Link to comment
Share on other sites

Er rigtig træt af sne. Fordi det betyder jeg skal tage den tidlige bus og fordi det betyder, jeg ikke kan løbe udenfor.

Jeg er flyttet til jelling, så jeg får noget kortere i skole, det ren love <3.

i dag snuppede jeg 130x5 i dødløft <3 det var ret nice!

ellers fed træning i det hele taget

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share