Vejen mod flotmandsformen!


Heikichi
 Share

Recommended Posts

Loggen har stået lidt stille, hvilket primært hænger sammen med, jeg ikke har fået lavet en skid.

Var til julefrokost fredag og i byen lørdag, så det var noget pis. Var dog ude at løbe en 5 km med 3x500m intervaller indlagt om søndagen. Det var en udmærket tur.

Skriver SRP lige for tiden og føler det går meget godt. Hvad det dog også betyder, er at jeg skal tage med tog for at komme hen til mit center i stedet for at være der hver dag alligevel. Så jeg får nok ikke trænet så meget.

Satser lidt på at komme ud at træne i dag.

Link to comment
Share on other sites

Genial træning! Følte jeg var ovenpå, så besluttede at prøve at løfte op til maks i bænkpres. Jeg fik en helt clean rep med 95 kg. Det var ret fedt!

prøvede også med 100 og måtte lave the roll of shame, da jeg ikke havde nogen spotter og ganske enkelt ikke kunne presse den op. Ellers god træning i det hele taget, havde fantastisk energi, nok fordi det var noget tid siden, jeg sidst havde trænet.

Link to comment
Share on other sites

træning torsdag:

tog til vejle udelukkende for at træne, kunne mærke jeg havde brug for det.

god træning. Jeg squattede, så droppede dødløft og tog nogle shrugs i stedet for.

fredag blev det bare til en hurtig gang gymnastik på gulvet derhjemme. nåede 1 guldcirkel og 50 belønninger og så skulderpres med min søde håndvægt. Den kunne blive 12,5 kg tung, hvilket passede udmærket til 10 reps.

Blev forresten beskrevet som ranglet den anden dag. Ved ikke om jeg skal græde eller grine :/ hele mit liv har jeg været overvægtig, og nu er jeg lige pludselig ranglet, jeg vil jo være buff <3 Tænker det hele er meget godt, har trods alt et BMI på 24 for tiden.

Edited by Heikichi
Link to comment
Share on other sites

fredag: Damebesøg og let styrketræning. Det var noget der gik lige i gunz.

Lørdag: 5-7 km løb med brødrene. Min ene bror har lige købt sig en mountainbike, så vi skiftedes til at cykle og løbe om kap ude i skoven i 1,5 time eller sådan noget. Det var vældig hyggeligt og vældig hårdt, da min ene bror er en letbenet fodbold.cardiomaskine på 60 kg. Til gengæld kunne jeg spurte fra ham <3

Den anden er kun 12, så ham kan jeg stadig løbe fra lidt endnu!

Link to comment
Share on other sites

Trænede med brormand i dag <3

Først svømning og så styrketræning, det var rigtig godt, satte PR i squat, noget der havde været længe undervejs. 115 kg x1 blev det til. Kunne nok godt have taget 120, men følte ikke rigtig lige for det på tidspunktet.

Ellers masser af drama på hjemmefronten, da min bror kom hjem fra efterskole nu her. Det affødte lidt konflikt.

Link to comment
Share on other sites

Opdatering omkring dame: Hun er dejlig.


Opdatering omkring træning: den giver fremgang.


Da jeg var til familie tam-tam i dag, var det for manges vedkommende en del tid siden, de sidst havde set mig. Derfor blev der ikke snakket om specielt meget andet end min pludselige eksplosion i muskelmasse, noget der var ret dejligt, men også super monster akavet!


jeg har meget blandede følelser omkring det, også fordi min onkel begyndte at tale om krudt ud af det blå, noget jeg bestemt ikke bruger eller er tilhænger af! Mange sagde også, jeg var for stor. Det er jeg slet ikke enig med dem i, og jeg har også mange funktionelle mål, jeg gerne vil nå. Det var lidt en øjenåbner, men lige nu holder jeg i al fald kursen.


Kærlighed til jer derude <3


skal forresten træne med lillebror i morgen, det bliver godt, og det bliver ren BODYBUILDING <3
Link to comment
Share on other sites

You're the star now, get used to it <3


Jeg ved ikke hvad der sker for folk, siden de tror de kan tillade sig at kommentere på om man er "for trænet", og om det ikke lige er lidt for meget. For meget? Det er dig der er for lidt, ok. Som om jeg kunne finde på at sige til nogen, at de skal til at smide lidt fedt/tage på i muskelmasse. OMG. Dennis James er for stor. Kun lidt for stor :)

Link to comment
Share on other sites

for meget:

Weight+Lifting_wallpapers_92.jpg

Taget i betragtning af de mængder krudt han tager indenbords, er det nok ikke et niveau, jeg satser på at ramme foreløbig...

Det var bare en lidt mærkelig oplevelse, specielt fordi jeg aldrig rigtig har været stor før, og pludselig var det det eneste der blev talt om. Fra nu af, tror jeg, at jeg vil gøre dem der er på kur den tjeneste, at jeg kun siger "Du har tabt dig. Flot." når jeg ser dem og ikke graver så meget dybere. Jeg var lidt for meget star i går ;)

Eddit: Han er ikke ligeså flot som payam.

Edited by Heikichi
Link to comment
Share on other sites

bodybuildede ned i centret i dag. Det var give centret <3

Energien svigtede virkelig, og jeg holdt så lange pauser, at jeg knap fik sved på panden. Det skal dog siges, at der var pisse koldt. Tror det har noget at gøre med, jeg har spist fed julemad uden særligt mange karbs de sidste par dage. Normalt er jeg carbminister, og så er det ikke lige sådan for kroppen at omstille sig.

satte dog pr i dødløft med brug af bælte. Normalt løfte jeg uden, så det havde været trist hvis jeg ikke kunne snuppe en rekord. Fik 8x120 kg. Det var egentlig meget fint.

Havde en træls konflikt med min papmor i dag. Det var rigtig rigtig irriterende. Jeg havde snacket en avokado, som lå i frugskålen. Den havde hun åbenbart tænkt sig at bruge til et eller andet, og blev oprigtigt sur på mig over at jeg havde spist en avokado. Det irriterede/sårede mig lidt, fordi jeg ikke havde gjort noget i ond mening. Jeg oplevede hendes reaktion som meget stærk. Dog sagde det jeg til hende senere og fik så tæt på en undskyldning som det kan komme fra hende. Det var tilfredsstillende.

Link to comment
Share on other sites

Er blevet lidt syg. Det gør pisse ondt og jeg er pisse træt. Var der nogen der sagde, jeg skulle til julefrokost i dag?

Edit:

Til både drenge og piger:

Jeg har fået lov til at låne pigen jeg nok godt kan navngive, Sarahs, netflix konto. Nu skylder jeg. Nogen der har en god idé til hvordan jeg giver igen på en god måde? Har en aftale en søndag. Nogen gode idéer? Jeg er ude i noget skøjte og så pandekager, som jeg serverer.

PP? Kom så sweety

Edited by Heikichi
Link to comment
Share on other sites

Sarah :wub: Flot navn. Hvor er det bare sweet hun har lånt dig sin Netflix, det er kærlighed <3

Jamen, jamen, jamen skøjte og pandekager lyder helt fint. Er du god til at skøjte? Og pandekager, er det den hjemmelavede Heikichi-udgave som du serverer?

Link to comment
Share on other sites

Har kun stået på skøjter en gang. Måske to gange efter i morgen.

Synes også det er ren kærlighed, at hun låner mig sin netflix. Det var i al fald noget, jeg aldrig selv kunne finde på :i

Og selvfølgelig bliver det pandekager ala Heikichi. Det er ikke svært at lave og meget hyggeligt. Satser på at det bliver rigtig hyggeligt og mandigt at stå i køkkenet og lave dem. Man kunne forestille sig at gøre det i undertrøje, så hun kunne nyde mine flotte muskler og mit flotte brysthår.

Så tror jeg det er en god idé.

PS: mine muskler er ikke så flotte længere. Nøj jeg er blevet tyk over julen. Det er meget svært for mig bare at få en 4-pack frem lige pt. Det skal blive godt at komme ordenligt i gang igen!

Edited by Heikichi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share