Calisthenics


WolverineBjj
 Share

Recommended Posts

:wolverine:The ground is my ocean. I am the shark and most people don't even know how to swim :wolverine:
Tthe lion is the king of the jungle but throw him in a shark tank and he becomes just another meal


Welcome to The Denn -

Fødested: Ukendt
Fødselsdag: Ukendt
Alder: Ukendt
Opholdssted: Ukendt
Køn: Mand
Beskæftigelse: Grappler - Nogi Braziliansk jiu jitsu / Brydning
Trænings fokus: Konkurrence forberedelse
Aktiv: Ja

- File Corruption, Date unavailable -

- Logging out..

Edited by WolverineBjj
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Torsdag d. 4.10.12

L-sit tuck position på dip bar

3x20s

- Kunne umiddelbart godt have strukket benene en smule ud, men jeg har nok at se til med bare at holde skulderne på plads og få hoften frem så det faktisk ligner et L og ikke et <.

Jeg håber på at have fået en rimelig kontrol over positionen inden for et par måneder så jeg kan begynde at arbejde på at få mine ben strukket.

A1. Handstand hold

5x10s

A2. Skin the cat

5x4

- Er desværre ikke stærk nok til at starte bevægelsen med strækte ben, men det er der nu heller ikke plads til, så jeg laver den pt i tuck position, ligesom de fleste andre øvelser.

Har faktisk altid synes øvelsen så fesen ud, men jeg er blevet omvendt efter at have leget lidt med den nu. Mine arme og mave var helt ristet efter 5 sæt.

B1. Ring dips

1 x 6, 2 x 5

- Inden min pause tog jeg nemt 10-15 stk til at slutte træningen af med, nu kæmper jeg for at nå 6. Dræberen ligger i stabiliseringen af skulderne som jeg bruger det meste af energien på i øjeblikket, men jeg regner igen med at have fået styr på stabiliseringen inden for et par måneder.

B2. Recline ring rows

1 x 10, 2 x 8

C1. Band pull apart

2 x 12

C2. Close grip push ups

2 x 10

Edited by WolverineBjj
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 4.10.12

L-sit tuck position på dip bar

3x20s

- Kunne umiddelbart godt have strukket benene en smule ud, men jeg har nok at se til med bare at holde skulderne på plads og få hoften frem så det faktisk ligner et L og ikke et <.

Jeg håber på at have fået en rimelig kontrol over positionen inden for et par måneder så jeg kan begynde at arbejde på at få mine ben strukket.

Hvis jeg var dig, ville jeg droppe det med at tænke L med hoften fremme. Jeg vil påstå, du får mere ud af øvelsen ved at tænke hoften bagud og op samtidigt med vandrette ben. Og hvis du gerne vil være lidt konservativ og korrekt, så lav den på gulvet.

Det pæne L handler mest om æstetik.

Edited by Dr. Durden
Link to comment
Share on other sites

Træning med ét styk kvindeligt påhæng.

Forventet trænings tid 30-45 min.

Træning overstået efter 1.5 time. Shiiiiit piger de snakker..

Front lever - Tuck position

3 x 15s

1 x 13s

A1. Ring pull ups

3 x 7

A2. Hspu - Pike position på box

3 x 7

B1. Ring push ups

2 x 11

- Havde en smule svært ved at stabilisere ringene sidst, men idag var det meget bedre og havde jeg ikke haft 3 timers hård grappling igår med fokus på div træk som har efterladt mine skuldre og ryg total smadrede idag ville jeg sikkert have taget nogle flere reps.

B2. Bulgarian Ring row

2 x 10

Sluttede af med at arbejde på min opstand til håndstand som mangler en del arbejde. Pt Har jeg umådelig svært ved at holde balancen mere end et par sekunder

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg var dig, ville jeg droppe det med at tænke L med hoften fremme. Jeg vil påstå, du får mere ud af øvelsen ved at tænke hoften bagud og op samtidigt med vandrette ben. Og hvis du gerne vil være lidt konservativ og korrekt, så lav den på gulvet. Det pæne L handler mest om æstetik.

Nu er jeg helt ny inden for gymnastik verdenen så jeg vil ikke begynde at prøve at lyde som om jeg har forstand, men umiddelbart vil jeg mene at det kræver en del mere kontrol at have hoften fremme da tyngdepunket bliver flyttet væk under skulderene og dermed bliver der vel, ud fra min logik, sat et væsentlig større pres på netop skuldrerne til at stabilisere. Det må da alt anden lige give et støre udbytte, tænker jeg. Min tanke gang er også at jo sværer jo større udbytte. Jeg kan tage fejl..

I øjeblikket har jeg slet ikke kontrol nok til at kunne lave den på gulvet, desværre, også derfor jeg laver den på pb eller dip håndtag. Problemet er at min hofte meget gerne vil bagud og så rammer mine fødder jorden foran mig og jeg er endnu ikke smidig eller stærk nok til at kunne strække dem yderligere ud.

Link to comment
Share on other sites

Da jeg trænede mig op til det L-sit begyndte jeg først at skubbe hoften frem efter jeg var i stand til at sidde med strakte ben vandret. Jeg mener det er sådan de siger man skal i bogen "building the gymnastic body". Send en pm hvis du er interesseret, så har jeg en pdf, eller find den på thepiratebay.se

Min progression var således:

Bøjede ben og hoften tilbage

Strakte ben så højt om som muligt (et godt stykke fra vandret) og hoften tilbage.

Strakte ben vandret og hoften tilbage.

strakte ben vandret og hoften frem.

strakte ben over vandret og hoften frem.

Link to comment
Share on other sites

Da jeg trænede mig op til det L-sit begyndte jeg først at skubbe hoften frem efter jeg var i stand til at sidde med strakte ben vandret. Jeg mener det er sådan de siger man skal i bogen "building the gymnastic body". Send en pm hvis du er interesseret, så har jeg en pdf, eller find den på thepiratebay.se

Min progression var således:

Bøjede ben og hoften tilbage

Strakte ben så højt om som muligt (et godt stykke fra vandret) og hoften tilbage.

Strakte ben vandret og hoften tilbage.

strakte ben vandret og hoften frem.

strakte ben over vandret og hoften frem.

Tak for tilbudet, men har aller btgb liggende. Jeg synes dog den har en del mangler som coach summers også selv har registreret efter bogens udgivelse, derfor skulle der vidst være en revideret udgave på vej eller måske er den kommet ?

Efter have kigget lidt inde på deres forum kan jeg se at de fleste advokere den fremgangs metode du fremligger, så det vil jeg prøve at arbejde med istedet eller ihvertfald fokusere mere på at få benene strækt og mindre på kippet.

Tak for input

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 11.10.12

L-sit position på dip bar

3x20s

- prøvede at strække benene ud så meget som muligt under dagens L-sit og det kunne mærkes selvom de ikke kom langt op. Laang vej endnu, men det er sku også fedt at have noget at arbejde på.

A1. Handstand hold

5x15s

- Indtil i Tirsdags havde jeg aldrig forsøgt mig at tage den "rigtige" indgang til handstands, hænderne i jorden og sving benene over nakken, pga frygt for at komme til skade, men da pigen jeg havde med til tirsdagens træning gerne ville arbejde på det var jeg også nødt til at gøre et forsøg. Jeg har altid kravet benene op af væggen ved at presse mig bagud med hænderne hvilket tager noget energi.

A2. Skin the cat

5x4

- Mine skuldre elsker den her øvelse. fik en skade en del år tilbage som aldrig rigtig helt er forsvundet, men efter at være begyndt på stc kan jeg mærke de sidste 5-10% er ved at løsne sig. Har også kun rendt rundt med den skulder i små ti år snart.

B1. Ring dips

3 x 6

B2. Recline ring rows

2 x 10,1 x 8

C1. Band pull apart

2 x 12

C2. Close grip push ups

2 x 11

Extra stuff-

Centret jeg træner i har lavet en firma aftale med den lokale tekniske skole så stedet var overfyldt med overgirrede små møg unger der råbte og skreg, kastede med ting og bare generelt opførte sig belastende og øretæveindbydene. Normalt træner jeg med min ipod, men havde selvfølgelig glemt den idag hvilket nok havde taget det værste, men endte med at brokke mig til center lederen som sagde hun ikke havde noget problem med hvis jeg kvalte en eller to af dem næste gang.. to be continued..

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.15.10.12

Lå søvnløs hen til 6-7 tiden og da jeg endelig faldte i søvn sov jeg skidt så det endte med at jeg først vågnede lidt over halv seks, så dagen er og var spoleret.

Overvejede at droppe træninen helt da jeg var total energi forladt, men fik alligevel trukket mig selv afsted og das jeg endelig kom igang blev det en pisse god træning!

A1 Wall cast walk

3 x 5

- Baglæns gang op af væggen til hånstand og tilbage. http://www.youtube.c...DaRCQh0lY?rel=0

- første 3-4 gentagelser er overkommelige, men den 5 og efterfølgende 2 sæt suger mig fuldstændig tør for energi.

A2 Wall bridge

3 x 10

- Gå i bro op af en væg, også kaldet wrestlers bridge.. tager en video næste gang.

B1 Wall plank

3 x 25s

B2 Wall plank push up

3 x 5

- usandsynlig hård sidste gang. kunne knap tage en, men idag røg de lige i skabet. skruer vel op for gentagelser næste gang

C1 Hypers

3 x 10

2@ 20kg, 1@ 10kg

C2 Glute ham raise.

3 x 5

Afslutningsvis fyldte jeg min dunk med fruit punch protein. Dét var dumt.

Edited by WolverineBjj
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d.16.10.12

- Lå igen søvnløs natten igennem og vågnede først alt for sent til at udrette noget, men har heldigvis ferie så ingen skade sket.

Fik trukket mig selv afsted til træning igen selvom jeg igen ingen energi havde, men imodsætning til igår udeblev energien helt.

Der var dog et par lys punkter. For det første er min håndstand gået hen og blevet second nature for mig, opstanden vel og mærke og så er jeg blevet merkant stærkere i min front lever i forhold til start som kun ligger 3 uger tilbage.

Front lever - Semi tuck position

2 x 10s - skiftevis ét knæ foran pull up baren af 2-3s af gangen

2 x 15s - full tuck

- forsøgte mig med samme sidste uge og det var helt umuligt. idag, ikke så meget :-)

A1. Ring pull ups

1 x 8, 1 x 7, 1 x 8

A2. Hspu - Pike position på box

3 x 8

- forsøgte at lave den i fuld handstand position, men der er noget vej igen før jeg kan det. kom ca halvvejs ned.

B1. Ring push ups

1 x 12, 1 x 11

B2. Bulgarian Ring row

1 x 11, 1 x 10

C1 knee ups / leg raise på rib

1 x 10 (knee up)

1 x 8 (leg raise)

C2 lateral lunge

2 x 10 (5 hver side)

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 18.10.12

L-sit position på dip bar

3x20s tuck position / benene er ikke strækt

3x20s extended

- Stadig under vandret, men kan mærke det hjælper og er gået fra at være semi presset i sidste tuck set til at kunne gennemføre 3 tucks efterfuldt af 3 extended hvor jeg først blev presset under 2 ext. set

A1. Handstand hold

5x30s

- handstands op af væggen er intet problem, men jeg kan ikke holde balancen da jeg absolut ingen kontrol har over situationen når væggen fjernes. Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal begynde at stabilisere position. Help wanted !

A2. Skin the cat

5x4

B1. Ring dips

1 x 7, 2 x 6

B2. Recline ring rows

2 x 10,1 x 9

C1. Band pull apart

2 x 12

C2. Close grip push ups

1 x 12, 1 x 11

Glute ham raise 2 x 6

- ny favorit !

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke stå på hænder og har ikke for alvor øvet mig på det. Når jeg laver handstand pushups slutter jeg dog tit af med at prøve at stå uden støtte. I den forbindelse er det som har gjort den største forskel tippet om hvor man skal have belastningen på hænderen:

An important thing to remember is to keep your weight on your hands somewhere around the top of your palms and your first knuckles. I’ve illustrated below the general area where you want to keep your weight centered.

HSbalancepoint.jpg

If you have to shift your balance at all, shift it towards your fingers (overbalancing). If you shift it to the heel of your hand (underbalancing), then you’ll often find you can’t shift the weight off the heel of the hand. The handstand will feel like it “died” and will become more difficult to control. If you overbalance though, then you can still control yourself.

Taget fra siden http://www.beastskil.../the-handstand/ hvis du ikke kender den i forvejen :)

Edited by J.B
Link to comment
Share on other sites

Selvom jeg synes kropvægts øvelser og gymnastik er pisse fedt og at jeg har en lille drøm om at kunne udføre en masse blærerøvs træning indenfor en overkommelig fremtid så har jeg også bare savnet mit gamle program så meget at jeg har valgt at tage det op igen. Dermed ikke sagt at gymnastikken bliver lagt på hylden. Jeg vi blot begynde at variere lidt mellem de to,

Det gamle program var opbygget omkring power øvelser efterfuldt af en enten plyometrisk eller eksplosiv øvelse, som f.eks tunge dips efterfuldt af armbøjninger med klap.

Søndag d.21.10.12

- Arbejdede i døren natten igennem så var noget træt da jeg luntede ned til en tidlig morgen træning hvilket havde en indvirkning på styrken.

A1 Power rows 5x3

1 x 105

1 x 110

1 x 115

1 x 100

1 x 105

A2 Bar 2 bar recline pulls 5x3

5 x mig + vægt vest

- Inden min pause hamrede jeg uden problemer 130 i ro maskinen afsted med stakken hængende i luften inden wiren blev strukket igen.. skal æde noget mere nu! den styrke skal tilbage asap!

B1 Pull ups 5x3

1 x 15

1 x 16.25

1 x 17.5

1 x 18.75

1 x 20

B2 Klapping pull ups 5x3

5 x mig

C1 Dips 5x3

1 x 17.5

1 x 18.75

1 x 20

1 x 21.25

1 x 22.5

C2 Klapping push up 5x3

5 x mig

D1 Jump squats 5x3

5 x mig + vægt vest

D2 Band shoots 5x3 (3 hvert ben)

5 x mig

To store nutramino shakes i kæften bagefter. ca 1000kcal. 100g protein, 100g cabs eller sådan noget. Om lidt et par kylling filetter, noget grøndt og en liter sød mælk og så ses vi til næste log opdatering røvhuller. Sov godt!

Ps. Ideer, gode råd, indfald, tanker, vurderinger, spørgsmål og alt andet er mere end velkommen til dagens træning!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke stå på hænder og har ikke for alvor øvet mig på det. Når jeg laver handstand pushups slutter jeg dog tit af med at prøve at stå uden støtte. I den forbindelse er det som har gjort den største forskel tippet om hvor man skal have belastningen på hænderen:

Taget fra siden http://www.beastskil.../the-handstand/ hvis du ikke kender den i forvejen :)

Kender den godt, men jeg synes bare ikke der er noget ordenlig beskrivelse nogen steder af hvordan torso skal stabiliseres. Det er rent held når jeg står uden væggen til at støtte mig op af og når først jeg begynder at tilte bare det mindste så har jeg ingen ide om hvordan jeg skal stabilisere torso for at beholde positionen. skide træls!

Umiddelbart virker det til du er længer henne end jeg selv er så jeg tror du rammer målet før mig og når det sker kan du lige give en god beskrivelse af hvordan du gør :-)

Link to comment
Share on other sites

He he, det var ikke længe du holdt ud med kropsvægttræningen :) Men jeg kender det godt, det der med at savne vægtene...

mht. håndstand og det at komme væk fra væggen:

Jeg har beskrevet nogle øvelser her: http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=51538&st=520#entry1547482

Øvelse nummer 2 (og 3) er nok dem, der bedst har lært mig det der med at hænderne skal arbejde! Jeg har brugt ufatteligt lang tid på, at bare at sparke op til håndstand og så ellers vente på, jeg kunne stå stille - det sker bare aldrig. Håndstanden skal være aktiv - og jo bedre du er, jo mindre kan det ses :)

Du kan evt. bladre et par sider frem i loggen, så vil du kunne se at Sina kommer med gode rettelser og yderligere tips.

Link to comment
Share on other sites

He he, det var ikke længe du holdt ud med kropsvægttræningen :) Men jeg kender det godt, det der med at savne vægtene...

mht. håndstand og det at komme væk fra væggen:

Jeg har beskrevet nogle øvelser her: http://www.motion-on...20#entry1547482

Øvelse nummer 2 (og 3) er nok dem, der bedst har lært mig det der med at hænderne skal arbejde! Jeg har brugt ufatteligt lang tid på, at bare at sparke op til håndstand og så ellers vente på, jeg kunne stå stille - det sker bare aldrig. Håndstanden skal være aktiv - og jo bedre du er, jo mindre kan det ses :)

Du kan evt. bladre et par sider frem i loggen, så vil du kunne se at Sina kommer med gode rettelser og yderligere tips.

Hvad snakker du om.. holdte da i 3 uger :laugh:

Har nu hele tiden vidst at jeg før eller senere ville omstrukterer træningen tilbage til konkurrence forberedelse, men hvornår havde jeg ikke bestemt mig for. Blev dog lidt hurtigere end forventet.

Edited by WolverineBjj
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d.23.10.12

- Selvom søndags træningen var lækker og jeg igen følte mig hjemme var den præget af energi mangel da jeg på trænings tidspunktet nærmede mig 24 timer uden søvn.

Jeg valgte derfor at inkludere power rows / bar2bar pulls igen idag under den formodning at jeg kunne gøre det bedre idag efter en god nats søvn.

Det gik også bedre, meget bedre, men det endte ud i en aaaalt for lang trænings session på godt 2 timer fordi jeg begyndte at skulle teste alt muligt andet også, lidt dumt da jeg nu kan mærke at jeg har overtrænet min brachii scene i højre arm. Hvis jeg er heldig går det hurtigt over, men i realiteten skal jeg nok regne med et par uger pga den høje mængde træning ved siden af styrke gejlet.

Dagens træning:

A1 Power rows 5x3

1 x 105

1 x 110

1 x 115

1 x 120

1 x 125

A2 Bar 2 bar recline pulls 5x3

2 x mig + vægt vest i samme højde som sidste gang

3 x mig + vægt vest i takken højere end sidste gange

- Jeg regner med at tage en video af bar2baren næste gang jeg laver den da det er halv svært at forklare helt præcist hvad den går ud på så det give mening..

B1 Single row 5x3

40

42

42

42

40

B2 Single arm recline pull 5x5

5 x mig

C1 Zercher squat 5x3

12,5

13.75

15

16.25

17.5

- Mini vægte I know.. lang historie som inkludere en smadret menisk og et lateralt ledbånd som havde set bedre dage og til at slutte ordenligt af med hoppede knæ skallen ud på siden. arbejder mig derfor langsomt op igen , selvom jeg aldrig nogensinde har været stærk i ben, så der skal ikke forventes nogle store løft generelt i ben.

C2 Jump squats 5x3

5 x mig + vægt vest

C3 Band shoots 5x3 hvert ben

3 x to røde elastikker

2 x to lilla elastikker

- Tager video næste gang..

D1 KB bridge press 3x3

3 x 32

- Skulle have været 5x5 men valgte at droppe de sidste to sæt pga iden.

D2 Klapping push up 3x3

3 x 1 rød elastik

- samme..

- Lækker træning, men som skrevet ville jeg pludselig for meget og endte ud med en mindre marathon træning. Normalt træner jeg højest 1½ time inklusiv en god opvarmning.

Fra og med næste gang vil der som udgangs punkt kun være én parring af 3 superset. Så det kommer til at blive en parring af træk muskulatur, én af press muskulatur og én af ben som for det meste vil bestå af 3 parringer.

Min umiddelbare plan er at træne hver anden dag i 3 dage efterfuldt af en bw dag med de forskellige øvelser jeg tidligere har leget med da jeg stadig gerne vil udvikle mine atletiske evner og ikke kun styrke og eksplosion.

Edited by WolverineBjj
Link to comment
Share on other sites

:wolverine: The ground is my ocean. I am the shark and most people don't even know how to swim :wolverine:

Tthe lion is the king of the jungle but throw him in a shark tank and he becomes just another meal

Torsdag d.25.10.12

Jeg skal seriøst til at arbejde med mine søvn vaner.. kom i seng lidt i 02 og vågner af en eller anden årsag af mig selv allerede kl 7. Hvilket sutter rimelig meget når man har fri og kan sove så længe man vil :hmmm: fucking nederen!

Prøvede at falde i søvn, men tanken om at jeg skulle ned og træne satte gang i mine smilebånd og mit hjerte begyndte at banke derud af i forventning om dagens fremskridt. Nåede dog at falde i søvn ganske kort, men blev så revet ud af søvnen igen kort efter med et chok. Efterlod mig i en halv underlig tilstand hvor min hjerne ikke helt havde bestemt sig for om den skulle være vågen eller stadig sove. Tog et par timer før jeg kom ud af tilstanden og begyndte at finde energi til at komme afsted.

Jump shrugs 5x3

5 @ 15kg (hver side)

A1 Pull ups 6x3

A2 Klapping pull ups 6x3

1 @ 16.25

1 @ 17.5

1 @ 18.75

1 @ 20

1 @ 21.25

1 @ 22.5

- de normale pull ups er ikke så hårde igen, selv med de ekstra 20+ kg trækker jeg mig op rimelig godt. Sidste set var jeg dog godt brugt og sidste gentagelse var en kamp.

Tænker at jeg måske bør vende pyramiden om så jeg starter med den tungeste vægt og som jeg bliver udmattet hen af vejen sætter jeg vægten ned. Bør jo betyde at jeg får trukket nogle flere kg i starten da jeg ikke er pre-exhausted fra de første 4-5 set.

B1 Unilateral db pench press 6x3

B2 Smith machine throws 6x3

- Spænder krogen på stangen fast så den ikke fanger de små udhak. Presser og giver blot slip for stangen for at skabe så stor bevægelse så muligt.

1 @ 22

1 @ 24

1 @ 26

3 @ 28

-

6 @ 2.5 hver side

- For det første er jeg aldrig været god til bænkpress/ bryst press/ armbøjninger eller nogen andre former for bøjninger eller press, men derudover pådrog jeg mig også en skulder skade på et tidspunkt og selvom dét er ved at være mange år siden har det betydet at jeg har måttet holde mig fra de fleste press øvelser med undtagelse af nogle få som jeg har fundet ikke forsager yderligere problemer. Én af de øvelser jeg både har haft problemer med men som jeg alligevel har kunnet køre har været db press kørt med albuen helt inde ved kroppen og enten på en flad bænk eller bedste tilfælde decline. Incline flår min skulder fra hinanden og bare efter et par sæt med den hældning er jeg ude af gamet de efterfølgende uger pga smerter.

Efter et par uger med handstands synes jeg dog at jeg kunne mærke en klar forbedring i skulderen og måtte derfor lige afprøve dens funktionalitet idag og fuck dat om jeg ikke kørte med albuen ude i 45 grader uden problemer. Handstand jeg elsker dig!

Glute ham Raise 3x6

- Av, på den gode måde

Hypers 2x10

1 @ 20

1 @ 25

- av, på den anden måde.

Front lever 3xmax

- Svært at tage tid imens, men klar forbedring! fik skiftevis strukket det ene ben rigtig langt ud. Første sæt var et sted mellem 10-12s hvor de efterfølgende lå under 10s.

God træning! nu står den på 250g hytteost, halv advokado, håndful rosiner og et par mandariner og en halv liter sødmælk.

Skal stadig have kigget på de skide video optagelser, men så længe jeg træner alene er det bare svært og det er simpelthen for underligt at spørge en tilfældig forbipasserende om han ikke gider optage mig mens jeg laver mine smith maskine kast med 2.5kg på i hver side.

Side note: Er igang med at få en sponser aftale i hus og pt arbejdes der på både en promo video og t-shirt design. i sidste ende håber jeg åp at kunne åbne mit eget sted og få nok elever til at kunne stoppe mit normale arbejde og leve af det. ffs jeg ville dø af glæde!

Edited by WolverineBjj
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.27.10.12

Efter en halv voldsom episode I døren, hvor jeg arbejder hver weekend, lykkedes det mig trods alt at falde i søvn nærmest med det samme da jeg kom hjem, men Jeg sov dog ikke mere end tre timer.

Jeg må have genlevet episoden i søvne for da jeg vågnede galloperede mit hjerte derudaf og arenalinen pumpede løs og så var det ellers afsted til træning i en underlig halv sovende tilstand som heldigvis blev vækket en smule af de tre red bulls jeg hældte i mig løbende.

A1 Zercher squat 6x3

1 @ 15

1 @ 16.25

1 @ 17.5

1 @ 18.75

1 @ 20

1 @ 21.25

A2 Jump squats 6x3

6 @ mig

A3 Band shoots 6x3

2 x 2 røde/orange bands

2 x 2 lilla bands

2 x 2 Røde/orange

B1 Single row 6x3

2 @ 40

3 @ 42

1 @ 40

B2 Single arm recline power pulls 6x3

6 @ mig

Måtte skrotte press øvelserne da jeg var i tidsnød.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.29.10.12

A1 Power rows 6x3, 60s pause mellem A1&A2

1 @ 105

1 @ 110

1 @ 115

1 @ 120

1 @ 125

1 @ 105

Vægt: 2040 kg

A2 Bar2bar 6x5

5 @ mig + x-vest - fødderne på jorden, 90 grader vinkel i knæ ledet

1 @ mig - fødderne strukket på 2 x step bænk. 2 huller fri mellem stængerne.

B1 Dips 6x3, 60s mellem B1&B2

1 @ 17.5

1 @ 18.75

1 @ 20

1 @ 21.25

1 @ 22.5

1 @ 23.75

Vægt: 1811.25 kg

- Sidste sæt måte deles op i tre singles. ca 5s pause mellem hver

B2 Klapping push ups 6x3

6 @ mig

C1 Zercher squat 6x3, 60s pause mellem A1,2&3

1 @ 15

1 @ 16.25

1 @ 17.5

1 @ 18.75

1 @ 20

Vægt: 427.5 kg

- Fik fat i den lette stand idag, vejer ca 11kg. Valgte at droppe sidste sæt.

C2 Lunge jump 6x2 (hvert ben)

5 @ mig

- Skrottede sidste sæt

C3 Band shoot 6x3 (hvert ben)

3 x 2 rød/ orange bands

2 x lilla bands

- skrottede sidste sæt

Edited by WolverineBjj
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d.31.10.12

A1 Pull ups, 6x3

1 @ 17.5

1 @ 18.75

1 @ 20

1 @ 21.25

1 @ 22.5

1 @ 23.75

- Sidste sæt lå lige i overkanten.

A2 Klapping pull up, 6x3

6 @ mig

B1 Unilateral DB bench press, 6x3

1 @ 24

1 @ 26

4 @ 28

B2 Smith machine throws, 6x3

6 @ 2,5kg

Hypers, 3x10

2 @ 20

1 @ 25

Biceps DB curls, 2x3

2 @ 22

- Havde ikke planlagt dem, men ville lige se hvordan styrken stod til og det var sku lidt anti klimaks! Godt nok var mine arme brændt af efter A1&A2, men jeg havde regnet med at ligge på ihvertfald 24kgs håndvægtende, selv efter A1&A. Sidst jeg prøvede kræfter med min max fik jeg vidst 30'erne op tre gange og 32 to gange.

Glute ham raise, 2x6

2 @ mig

Edited by WolverineBjj
Link to comment
Share on other sites

Friday 1.2.12

A1 Power rows, 6x3

1 @ 105

1 @ 110

1 @ 115

1 @ 120

1 @ 125

1 @ 130

A2 Bar2bar pulls, 6x3

- Gymmet har brugt ugen på at flytte om så ro maskinen og squat racket jeg bruger til at lave bar2bars i er nu så langt fra hinanden som de kan være og for at gøre det mere besværligt står squat stativet bag en bærende væg, ude af syne. Jeg måtte derfor finde et alternativ, men alternativet fungerede absolut ikke og jeg måtte derfor køre rowsne først efterfuldt af bar2bars hvilket fjerner øvelsens funktion.

Ikke destro mindre har jeg intet valg indtil jeg finder et alternativ der fungere.

2 @ mig + x-vest, ben på jorden i 90 grader

2 @ mig, ben strakt på box

2 @ mig + x-vest, ben på jorden..

B1 Zercher squat, 6x3

- LET stang 11kg -

1 @ 17.5

1 @ 18.75

1 @ 20

1 @ 21.25

1 @ 22.5

1 @ 23.75

- Jeg er svag.. for helvede mine ben skal trænes!

B2 Jump lunge, 6x2 (hvert ben)

6 @ mig

C1 KB bridge pres, 4x5

3 @ 32

1 @ 24

- Skulle have haft 6 sæt a 5 reps, men tiden gik hurtigere end forventet og måtte skippe det sidste.

C2 X-vest klapping push up, 3x3

3 @ mig + x-vest

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share