Jagten på Nietzsches supermand


Devious Builder
 Share

Recommended Posts

Cykling i dag: 41,26 km.

Har cyklet på min city bike med rygsæk og fyldte cykeltasker. I det mindste var der kun svag vind. Temperaturen var også glimrende. Højdeprofil på dagens cykeltur:

LTLBq8b.jpg

Godt tempo til cykling ved 70 - 80% af ens maxpuls:

http://www.youtube.com/watch?v=fihb4zKFuPU

Edited by Devious Builder
Link to comment
Share on other sites

Cykling i dag: 54,26 km.

Højdeprofil på dagens cykeltur:

image-BE9B_53936387.jpg

Fantastisk at komme hjem kl. 20.57 i korte bukser og så er der stadig varmt. :sun:

Holdt lige ind på en tankstation på vejen hjem for at købe en liter mælk. Så kommer der en fyr i 30'erne rullende ind i en helt ny BMW M3 cabriolet. Selvfølgelig tænker jeg lige et øjeblik, at det ville være lækkert legetøj, der dog er helt uden for min økonomiske rækkevidde.

Da manden vil stige ud af bilen rækker han bagud for at finde hjulene til en kørestol. Det ændrer lige perspektivet lidt. Vi skal alle være glade for, at vi har vores fulde mobilitet, for hvis jeg ikke havde det, så ville hverken en M3 eller et privatfly gøre mig glad. For at snakke om noget andet, så har min kost været rimelig fornuftig i dag. Kan anbefale CNP pro flapjack. Det er en kanon proteinbar med masser af langsomt optagelige kulhydrater. Lige inden cykelturen i dag fik jeg blendet 500 gram mælk med en masse proteinpulver. Det var ikke super at cykle på, det vidste jeg også godt, men jeg var blevet utålmodig og ville afsted, så ville ikke have noget mere fast føde liggende i maven for tungt.

I får også lige et par fotos fra cykeltur for nogle dage siden:

image-8C3D_53936235.jpg

image-8675_53936235.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dagens aftensmad, som også kan ses på nedenstående foto:

- Håndpillede jomfruhummerhaler med aioli

- Hjemmelavet skaldyrssalat med store Læsø-rejer

- Stegte rødspættefilet med remoulade

- røget laksetatar med kapers,

- Røget kulmulefilet med wasabi-creme

- varmrøget laks fra Skagen med caviardressing

- små urtekogte krabbeklør

image-C082_53B46C50.jpg

Edited by Devious Builder
Link to comment
Share on other sites

Svømning i dag: 1000 meter

Rigtig rart med noget træningsvariation. Havde svømmebriller på i dag og det er simpelthen et must. 90% af dagens svømning var stille og rolig crawl, og jeg syrede ikke til i musklerne, som jeg havde frygtet lidt. Var i sauna og wellness bagefter og der var jeg lidt for energiforladt, da jeg havde fået for lidt at spise inden svømmeturen. Næste gang skal jeg have spist noget mere inden jeg tager ud og svømme.

water_swin_swimmer.png

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share