Jagten på Nietzsches supermand


Devious Builder
 Share

Recommended Posts

Cykling i dag: 55,63 km.

Samme tur som i går op til Hjallerup. Kunne godt mærke at jeg ikke var helt udhvilet efter i går, så nu er jeg ret brugt.

Ernæringsmæssigt fungerede det fint, men jeg skulle nok ikke have drukket appelsinjuice ½ time før jeg cyklede. Det gav lidt sure opstød.

Tror æblejuice fungerer bedre for mig når jeg skal carb-loade lige inden træning. Ville godt have kørt 12 km. længere, så jeg kom op til Try,

men det var der simpelthen ikke overskud til i dag. Det må blive en anden dag.

Edited by Devious Builder
Link to comment
Share on other sites

Cykling i dag: 61,13 km.

Lækreste vejr indtil videre i år. Kunne cykel med cykelhandsker med korte fingre for første gang. Fik timet koffein- og madindtag rimelig fornuftigt i dag. Tog én koffeinpille inden jeg cyklede hjemmefra. Det vil jeg nok ikke gøre en anden gang, da man så lettere kan brænde for meget energi af på starten af turen. På vejen hjemad fik jeg en proteinbar fra en Shelltank. Den var på køl, så det var en lidt hård mursten at komme igennem, men det var alligevel tiltrængt på det tidspunkt. :smile:

Har fået brunch med nogle familiemedlemmer tidligere i dag. Det var egentlig fornuftig præ-workout mad.

Foto fra dagens cykeltur:

R4OJPzF.jpg

Edited by Devious Builder
Link to comment
Share on other sites

Cykling i dag: 43,23 km.

Min motivation til at træne i dag var ret lav, så jeg tog en aftentur i rimelig frisk blæst. Havde heller ikke fået spist nok inden turen, så der skulle lige en ekstra banan til for at den værste sult forsvandt i slutningen af cykelturen. Kørte over Nøvling og Ferslev i dag. Er ikke sikker på om Ferslev var det rigtige bynavn, men det tror jeg. Asfalten der var temmelig dårlig, men så blev det bedre da jeg slog en sløjfe nordpå til Nørresundby. Nu vil jeg have nogle rugbrødsmadder med oksebryst og peberrodssalat. Satser på at cykle en længere tur i morgen - det er i hvert fald planen.

Foto fra dagens cykeltur:
(foto taget i den altid flotte skovstrækning på vej ud af Gistrup mod Nøvling)

image-D82A_53653393.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kæft hvor ser det bare lækkert ud. Sådan noget har vi ikke hjemme på Vestegnen.

Jeg er i Jylland og for nogle timer siden sad jeg i en bil og hoppede over den lækreste lille hyggelige smalle vej, ude på landet med træer og den fineste nylagte glatte asfalt.

Jeg er misundelig, er jeg.

Link to comment
Share on other sites

Kæft hvor ser det bare lækkert ud. Sådan noget har vi ikke hjemme på Vestegnen.

Jeg er i Jylland og for nogle timer siden sad jeg i en bil og hoppede over den lækreste lille hyggelige smalle vej, ude på landet med træer og den fineste nylagte glatte asfalt.

Jeg er misundelig, er jeg.

Jeg nyder det også. Der er en dejlig skovduft lige det sted også. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cykling i dag: 37,76 km.

Stille og rolig hyggetur med moderat vind. Hvor er det lækkert, at der nu er kommet højdeprofil på cykelruter i Google Maps. Ruten jeg kørte i dag var helt flad, men jeg vil nok smide et screenshot ind på senere ture, hvor der er flere bakker. Nedenfor ses lidt steak (entrecote) og hvidvin fra her den anden dag:

image-8896_53878748.jpg

Edited by Devious Builder
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share