/Niels, hvornår kommer de 300 i bænk?


Squatfather
 Share

Recommended Posts

Lige en bemærkning til at have bænkprestrøje på i byen, så har Per (luciferase) og jeg planer om at tage dem på inden under en kortærmet skjorte eller lignende så man kun kan se vores underarme. Idéen er så at vi skal stå i baren og drikke øller mens alle damerne beundrer vores violette forearms med alle de store flotte blodårer, spørgsmålet er hvor længe vi kan holde til det. Udover det er det en dårlig idé at gå i byen i trøjen, man kan jo hverken se pecs eller guns!

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvad er din max uden bænkpres-trøje?
Måske omkring 260kg - jeg træner jo ikke i at blive stærkere uden trøje.
Tester du nogensinde max uden bænkpres-trøje?

Nej - se ovenstående

Træner du med bænkpres-trøje? Altid, for det meste, nogengange eller aldrig?
Næsten aldrig. Jeg har teknikken på plads og det er nemmere at træne med kæder+gummibånd for trøjespecifik træning
Har du (eller andre styrkeløftere) nogensinde haft en bænkpres-trøje på i byen? -Hvis ja: Scorer sådan en fætter?

Det var vores lokale modeekspert Søren W jo allerede svaret på. Jeg tror dog ikke det er nogen god ide.

Hvergang de unge piger læner sig kælent op af en, presser man dem jo automatisk væk.

Link to comment
Share on other sites

Et spørgsmål omkring trøje:

Jeg ved godt det er lovligt, men er det ikke lidt "snyd" at bruge trøje til at bænkpresse med? Jeg synes det svarer lidt til at man kan ta' cyklen til et marathonløb :confused2:

Hilsen Mieses, som håber at en posse vægtløftere ikke tropper op foran min dør pga. det her :chicken: :cube:

Link to comment
Share on other sites

Svarer vel lidt til at man ikke cykler tour de france på en cykel fra obs..

Kom til at tænke over at det er rimelig iøjnefaldende at vores to bedste bænkere /Niels(selvfølgelig) og MVP, begge træner løftet ofte, med forholdsvis lav intensitet og meget eksplosivt!!

Bruger du egentlig samme principper og fremgangsmåde når du træner for squatten!!??

Link to comment
Share on other sites

Svarer vel lidt til at man ikke cykler tour de france på en cykel fra obs..
En bedre måde at beskrive det på, er vel om man trækker sin cykel over alperne, fordi den gør det jo lettere.

Styrkeløft er en sport med visse regler - ikke det endegyldige svar på "hvem som er den stærkeste mand i verdenen"

Kom til at tænke over at det er rimelig iøjnefaldende at vores to bedste bænkere /Niels(selvfølgelig) og MVP, begge træner løftet ofte, med forholdsvis lav intensitet og meget eksplosivt!!

Lad os nu ikke glemme TT som har bænket 240kg.

Bruger du egentlig samme principper og fremgangsmåde når du træner for squatten!!??

Jo da, bortset fra at jeg ikke kører så tungt normalt :rolleyes: Mit engagement i de 2 andre discipliner er ikke helt på højde med bænken

Link to comment
Share on other sites

Det var vores lokale modeekspert Søren W jo allerede svaret på. Jeg tror dog ikke det er nogen god ide.

Hvergang de unge piger læner sig kælent op af en, presser man dem jo automatisk væk.

Hahahaha.... Nåe ja det havde jeg slet ikke tænkt over! :lol: :lol: :lol:

Men at nogen folk faktisk har gjort sig overvejelser om det! <_< :rolleyes: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

-->MASTER KING NIELS

Lige et par spørgsmål til inden jeg selv skal til stævne..

hvilket ben svinger du først ud af sengen den dag du skal til stævne?

børster du tænder med højre eller venstre hånd - jeg bruger selv begge hænder på én gang for at varme lidt op i skulder og bryst - hva tror du med det?

har du erfaringer med at binde dobbeltknude på dine bænkpres sko inden du bænker for lidt ekstra power?

Held og lykke med de 400kg på lørdag!!

/tue ;)

Link to comment
Share on other sites

hvilket ben svinger du først ud af sengen den dag du skal til stævne?
I min alder singer man ikke - man lister. Højre tror jeg nok. Husk dog at tilpasse dig det hotelværelse du bor på.
børster du tænder med højre eller venstre hånd - jeg bruger selv begge hænder på én gang for at varme lidt op i skulder og bryst - hva tror du med det?

Rigtige styrkeløftere børster ikke tænder

har du erfaringer med at binde dobbeltknude på dine bænkpres sko inden du bænker for lidt ekstra power?

Jeg binder slet ikke knuder på mine sko, men på snørebåndene :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Maxpower:

håndvægtspres med pause i bunden, hvor man "slipper" spændingen så meget som muligt er god. Jeg har osse ladet mig fortælle at incline BP skulle være en god hjælpeøvelse, idet vægten kommer længere ned relativt til skulderleddet, så man har en større del af bevægelsen i ens "svage område" af løftet.

Link to comment
Share on other sites

QUOTE  

børster du tænder med højre eller venstre hånd - jeg bruger selv begge hænder på én gang for at varme lidt op i skulder og bryst - hva tror du med det?

Rigtige styrkeløftere børster ikke tænder

QUOTE  

har du erfaringer med at binde dobbeltknude på dine bænkpres sko inden du bænker for lidt ekstra power?

Jeg binder slet ikke knuder på mine sko, men på snørebåndene  

Hahahaha... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

/Niels din skarnsknægt. Nu fik jeg sgu et stykke æble i den gale hals!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share