/Niels, hvornår kommer de 300 i bænk?


Squatfather
 Share

Recommended Posts

Niels løftede 285 i første forsøg, og det så meget let ud. I andet og tredje forsøg missede han på 292,5kg ny dansk og europæisk rekord. Han blev stævnets bedste løfter på Wilks-point.

292,5kg er iøvrigt 20 kg stang, 10stk 25kg skiver, 2stk 5kg skiver, 2stk 2,5kg skiver, 2stk. 1,25kg skiver plus 2 låse á 2,5kg - og pisse imponerende at se på. :D

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Var det langt unna 292,5 ? HAr du en film?

Jeg fotograferede for klausjensen til stævnet, så jeg går ud fra at han ligger filmene ind en af de næste dage.

Niels´s løft på 285 var virkligt imponerende, der var bare fart på stangen. Synd at han ikke fik de 292,5kg.

Det var iøvrigt et rigtigt godt stævne med flere danske rekorder, samt nogle rigtigt flotte løft. Specielt to af de engelske løftere imponerede.

Link to comment
Share on other sites

Tja, det var jo ikke specielt godt.

De 285 føltes nemme, men ifølge flere kompetente mennesker, var de ikke så hurtige som jeg plejer at løfte.

Første forsøg på 292,5 kom for langt ned på brystet og døde hurtigt. Det andet rammer jeg bedre, men den begynder at dreje rundt (venstre side nedad mod benene).

Dårlig teknik og for lidt power kommer man ingen vejne med.

Nu gælder det så DM i 3 kamp om 5 uger - heldigvis siger mine planer kun 290 i bænk der ;)

Link to comment
Share on other sites

/Niels<< Stævnet var vel heller ikke noget, der var af større betydning for dig, og som du havde trænet målrettet hen imod?
Nej det er rigtig nok, men jeg hader at fejlbedømme min form på denne måde. Mange analyser og eftertænksomme stunder ligger foran mig, så jeg kan vide hvorfor (eller finde på en undskyldning).
Og hvad laver du altid oppe på denne tid af natten? Jeg synes altid man kan se dig surfe rundt kl. 2 om natten!
Hvad jeg laver? Jeg er da logget på MOL :D
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share